ja, npera, a Volvo sztori
amikor iden januarban itthon vettek tesomek egy vatta uj S&S-s Volvo akksit az Volvo Ivanics-nal Budafokon a technikaba, kaptak ra 24ho EU garit is
na ezt a osztrak Volvo szerviz nem akarja elfogadni, mert szerintuk mivel osztrak rendszamos auto es ott is lett ujonnan forgalomba helyezve is, es az akksi nem Ausztriaban kerult bele, az naluk nem garancialis akkor sem, ha egy magyar Volvo szervizben raktak bele es Volvo fejleces szamla is van rola, gyari Volvo marticas akksirol van szo, szoval keresik a kibuvot csak
az egyik lehetseges hibaforraskent ezt mondta diagot vegzo jomunkasember, szoval erre kapasbol le akarjak oket huzni
erre sogor mondta is nekik, ha az a hiba akkor csereljek ki gariban hiszen 11 honapos az akksirol van szo
de ezt megtagadtak, es csak ha kifizeti az uj akksit bele, akkor raknak bele neki egy masikat helyette
nem mellesleg nemtom, hogy csinaltak ugy a diagot rajta, hogy lemerult akksival kerult mar be oda (gyujtasra van muszerfal, de mar nem forgatja at az onindito), es ugy is adtak vissza, hogy kettyen az onindito, de nincs az akksiban eleg jedi, hogy elinduljon
viszont se egy munkalap se semmi nincs rola, csak egy szamla a diagnosztika elvegezeserol... ha egyatalan elvegeztek
a DAS-nak mar lett jelezve, hogy ez igy nem tunik vmi korrekt ugyfelkezelesnek
több drón kell ;P