Nincsenek lemaradva, csak csövön át nézed. Globálisan az infrastruktúra semennyire nincs felkészülve rá, hogy minden jelenleg futó autó akár fele elektromos legyen, és nagyon az elején járunk a töltőhálózat felépülésének. A mostani keveset kb ellátja, de 2x ennyitől már jönne a tömegverekedés, pánik, és LCD tévékkel a hónuk alatt rohangáló emberek az égő plázákban.
Fokozatosan összeáll a háttérinfrastruktúra, és az ár/használhatóság arány, és ott nem a Tesla tarol majd. Akár a Renault/Nissan, akár a VW konszern. Leafből csak tavaly több fogyott, mint Teslából a cég fennállása óta összesen, és azért még nem gázolunk térdig a leafekben. Eleve már a most egyre kevesebbeket érdekel annyira az autó, hogy nagyon áldozzanak rá, fölösleges 10+ milliót egy használati tárgyra pazarolni. Felét akár, inkább a negyedét se. 1-2 havi netttóból vett cuccokkal pont jó szaladgálni.