Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#21663) blueboi69 válasza Jahno (#21662) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Az a baj, hogy az ostor végén vagy és nem látod, hogy az egészet ki és miért mozgatja.
Én sem tudom tutira, de van pár ötletem. Pl mindenféle M$ partnerség megköveteli a naprakész oprendszert (nálunk tuti így van, hogy mindenbél a legfrissebb előtti verzióig van támogatás, utána már nincs, desktop és szerver szinten is). Nem tudtatod azt sem, hogy nem-e egy magas vezetői vagy security döntés egy frissebb rendszer bevezetése és nagyon magas szinten csak megvan a cél és az, hogy mikorra kell ezt teljesíteni. Egy magas szinten lévő vezetőnek nincs sem ideje sem kapacitása felmérni azt, hogy ténylegesen mennyi idő az átállás. Ott kitalál egy megfelelően hosszú határidőt. Vállalaton belüli kommunikáció sebességének köszönhetően aztán lehet, hogy mire hozzád ez eljut, addigra már tényleg szoros a határidő és a technikai részletek és problémás esetek is akkor derülnek ki. De ezt egy It igazgató, vagy az üzleti kérés ezt nem fogja és nem is akarja átlátni.
És te megint csak azt nézed, hogy hogyan nem lehet megoldani és keresed a buktatókat. Kit érdekel, hogy van egy darab fontos ember akinek fontos egy valamilyen alkalmazás? Az akinek ez fontos, az fogja ezt a problémát megoldani. Ha fennakadás van, akkor azt jelzed a fönöknek, hogy akkor a fentről jövő kérés úgy teljesíthető, hogy biztosítanak hozzá erőforrásokat. Ha tényleg komoly a fennakadás (kell még ember, kell új hardver, akármi ami blokkoló tényező) akkor az visszajut megfelelően magas szintre.

A kommunikáció és nagyon pontos felelősségi körök és feladatok tisztázása sokkal sokkal fontosabb a túléléshez és az előrelépéshez, mint maga a munka, mert különben két opció van:
1. Jahno folyton csak panaszkodik és nem oldódik meg semmi
2. Jahno mindent megold, a panaszai vélhetően csak hisztik, hisz megoldja, így minden mehet tovább

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.