Hirdetés

2024. május 23., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#20818) Atti777 válasza eattila (#20776) üzenetére


Atti777
senior tag

Csak úgy általában a közvetlen befecskendezésről:
"Mivel a modern kori, méretcsökkentett turbómotorok többnyire közvetlen befecskendezéssel készülnek, BMW-től a Volkswagenig probléma lehet a szelepek kokszosodása. Ez a direktbefecskendezős szívómotorokra ugyanúgy igaz
...
A gyártó szerint például az új Opel Crossland X 1,2 literes turbómotorjával is aggályos az itthoni 95-ös benzin minősége és javasolják a 100-as benzin használatát. (A PSA, az Opel új tulajdonosa a Citroën- és Peugeot-modellekben éveken át tiltotta pont ennek az 1,2-es turbómotornak az értékesítését hazánkban, épp a motor működését veszélyeztető lerakódások miatt.)
...
Az elégő benzinből a szelepekre rakodó szenny a megfelelő vegyszerekkel tisztítható. A folyadékos tisztítás ára körülbelül 60 000 Ft
. "
[link]

Erre érdemes lehet még figyelni, ha használt autóban gondolkodsz:
"Biztosat a kettős tömegű lendkerék létéről a márkaszervizek tudnak mondani az alvázszám alapján. Támpontként annyit, hogy az Audi, SEAT, Škoda, Volkswagen TSI és TFSI turbómotorokban valószínűleg lesz kettős tömegű lendkerék."

Új autónál ezekkel 2-3 évig nem lesz gond, de a használtnál érdemes különösen megnézni.
Meg érdemes a motorkódra rákeresni, hogy miket írnak róla, mik a jellemző hibák, VW konszernnél volt pár különösen beteges típus.
[link]

Szerk: ez elég durvának tűnik: [link] [link]

Szóval azt hiszem inkább a nem ajánlott kategória...

[ Szerkesztve ]

Путин, иди нахуй!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.