Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#66901) kali válasza Fr3eWar (#66899) üzenetére


kali
legenda

nem akarok nagyon belemenni, de nem a szolgáltató szokta alábecsülni a rendelést, hiszen már az előrendelésekből is látható az érdeklődés szintje, de ha nem kap kellő darabszámot, akkor nem...
hétfő éjszaka rendeltem egy 6s plus-t a telekomtól, szerdán délben át is vettem, tehát 2 napot sem kellett várnom rá.
bizonyos színű és GB verziós 6s és 6s plus nem csak a szolgáltató(k)nál, hanem az apr üzletekben sincs azonnal, hanem minimum 1 - 2 hét szállítást írnak.

[ Szerkesztve ]

(#66902) C4mp3r válasza dptrsk (#66897) üzenetére


C4mp3r
addikt

Fr3eWar leirta alattam, en a telekommal allok szerzodeses kapcsolatban nem az applelel, rohadtul nem erdekel, hogy hogy szallitanak. erdekes fuggetlenul siman meg tudnam venni, illetve mas szolgaltatonal is.

"Az, hogy valaki elhappolja előled, arról te tehetsz, mert azt azért mégse várd el, hogy csak délben tegyék fel, mert neked akkor jó"

hol irtam delet? reggel 8at irtam, hogy mar akkor nem volt, mert hajnali 2 kor tettek fel. uljek egesz ejszaka a tetves gep elott? illetve ha tovabb ertelmezned ami irtam, arrol panaszkodtam, hogy gyakorlatilag a kosarambol vettek el a keszuleket... ezt megis hogy az anyamba vedjem ki?

(#66903) dptrsk válasza Fr3eWar (#66899) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

"..., mert nem tudjuk mikor és miből érkezik szállítmány a rajt után."

"-Egyébként az hogy miből mennyit kaptok előre meg van hatarozva vagy tok random?
-Előre leosztják országokra."

Tehát, hiába rendelt a Telekom 1000 darabot, ha csak 100at kapott... Mint írtam a Telekom legkisebb részben hibás...
S azt sem tudhatja, mennyit, s mit kap a szállítmányokkal...

Miért írnál az Apple-nek?
Szerintem a fenti 3 sor mindent elmond arról, hogy ki tehet a mérges vevőkről, s a készlethiányokról...

idézetek:handras.hu

[ Szerkesztve ]

(#66904) Fr3eWar válasza Fr3eWar (#66885) üzenetére


Fr3eWar
őstag

Jött E-mail, és változott a státusz Átvehető-re.

Telefonálok még egyet, hogy ne fussak lyukra.

(#66906) csoki46


csoki46
aktív tag

Üdv!
Voltam ma bent a T-nél, sim kártyát cseréltetni, minden rendben és gyorsan zajlott. Kedves és csinos ügyintéző csaj fogadott, meglepetten látta, hogy like 300-ban vagyok, elmesélte, hogy ő is ebben volt, de most váltott music xs-re.
Felkeltette az érdeklődésem ezzel, percdíjjak azonosak számlám amúgy is 4-5000 Ft körül alakul érdemes lehet váltani?

(#66907) Vangelis válasza csoki46 (#66906) üzenetére


Vangelis
nagyúr

És akiket eddig ingyen hívtál?

Ez egy baromság. Nehogy válts!!! Biztos neki már nem volt diákigazolványa.

sorry a másik XS-re gondoltam.

[ Szerkesztve ]

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#66908) dptrsk válasza csoki46 (#66906) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Music XSben is csak hálón belül lebeszélhető a magasabb havidíj.
Akkor éri meg, ha előfizetsz most is a Spotifyra vagy elő akarnál.

Like 300ban 100 óra ingyen beszélgetés van Music XSben csak 300perc, ha 5-6 óránál többet beszélsz a 3 számmal, nem biztos, hogy megéri.

Like 300: 3100 Ft + 100 óra(6000 perc) 3 számra + 300 MB + idegen hálózatba költségek
Music XS: 3990 Ft + 300perc 3 számra + 500 MB(+2GB csak Spotifyra) + idegen hálózatba költségek

Esetleg, ha nem kell a Spotify és a 100 óra, de kicsit olcsóbbat szeretnél:
Like S: 2790 Ft + 300 perc 3 számra + 300 MB + idegen hálózatba költségek

(#66909) csoki46 válasza dptrsk (#66908) üzenetére


csoki46
aktív tag

Mivel a 3 számmal szerintem beleférnék a 300 percbe, spotifyt úgy is szerettem amíg nem szórták meg ennyi reklámmal, szóval szerintem váltok.
Annyi kérdésem lenne még, hogy ezt csak 1-2 év hűséggel lehet megkötni? Lejárt már a hűségidőm, nem feltétlen akarok hosszabbítani.

(#66910) kicsihuszar


kicsihuszar
csendes tag

sziasztok,

a gondom a kovetkezo:
- tavasszal megszuntettek az ikon lte dijcsomagom es attettek move m-be,
- az ikonban nem volt voip korlatozasom, de mivel attettek masikba, igy mar van,
- ezaltal nem tudom hasznalni mobilnettel se a vibert, se a skype-ot, se a facetime-ot.

nyilvan a dragabb dijcsomagokban, ahol engedelyezve van a voip, ott ingyenesek a mobilhivasok is, tehat nem sok ertelme van hasznalni voip-ot.
nyilvan nem akarok fizetni tizenX ezer Ft-ot, hogy hasznalhassam a fenti szolgaltatasokat, viszont szeretnem.

van-e vajon vmi lehetoseg panasszal elni vhol, hogy nem en akartam, hogy attegyenek masik dijcsomagba es ezzel megfosszanak a voip hasznalatatol?

mar gondolkodtam szolgaltato valtason is, ugyan 17-18 eve vagyok T-s, de pl. vodanal nincs ilyen korlatozas, sot, meg az arak is kedvezobbek. viszont a telefonom nyilvan T-fuggo, tehat meg a fuggetlenites koltseget is allnom kellene.

otlet esetleg?

(#66911) cris78


cris78
őstag

Ha a fő kártyámon lejár a hűség felmondhatom? A társkártyákat átrakják rendes előfizetésre? Netán ügyfél megtartás bejátszhat? :)

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#66912) kerxy válasza cris78 (#66911) üzenetére


kerxy
senior tag

Igen felmondhatod, de a társkártyá(ka)t átrakják normál díjazásba. Ilyenkor fel szoktak ajánlani kedvezményt a főkártyára, pl -1000 ft/hó, vagy hasonló.

(#66913) b.daniel válasza kicsihuszar (#66910) üzenetére


b.daniel
senior tag

Többi szolgaltatonal is így van...

(#66914) Tamás34 válasza kicsihuszar (#66910) üzenetére


Tamás34
senior tag

UPC mobil a Vodafone tornyokat használja, de a Voip nincs letiltva, sőt, hűséget sem kell aláírni! Nézd meg a UPC honlapját! Egyébként már nem tudsz panaszt tenni, elég sok idő eltelt! Még akkor 15 napon belül kellett volna panaszt tenni amikor hátrányosan érintett a csomag váltás!

[ Szerkesztve ]

LG48C2OLED- Samsung Galaxy S23 Ultra-Xiaomi wath s1 Pro-Amazfit Balance Grey

(#66915) Gigi01


Gigi01
őstag

Hali!

Nem vagyok tv előfizető,akkor nem is tudom használni majd a tv go-t?
Mivel a sima mobiltv-t kivezetik. :(((

(#66916) kicsihuszar válasza Tamás34 (#66914) üzenetére


kicsihuszar
csendes tag

igen, jo dolognak tunik a UPC mobil, viszont nincs UPC elofizetesem semmilyen vezetekes szolgaltatasra, igy aztan a mobilra elo sem tudok fizetni magaban.
valoban sok ido telt el, irtam az ugyfelszolgalatnak, de sajnos en sem bizom a pozitiv valaszban.

(#66917) szabogabor10 válasza Gigi01 (#66915) üzenetére


szabogabor10
veterán

Amúgy honnan tudod, hogy kivezetik? A decemberi ÁSZF változásokban nincs ilyen infó.
A TV GO-ra mostmár bárki előfizethet.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#66918) Gigi01 válasza szabogabor10 (#66917) üzenetére


Gigi01
őstag

sms: Kedves Ügyfelünk!Tájékoztatjuk,hogy a Mobil TV szolgáltatást 2015.december 31.-ei hatállyal kivezetjük.Amennyiben okostelefonján szeretne a jövőben is tévézni,keresse fel weboldalunkat telekom.hu/tvgo,ahol részletes információt talál.

Én is,nincsen otthoni tv előfizetésem?!

[ Szerkesztve ]

(#66919) _Moriarty_


_Moriarty_
aktív tag

Sziasztok, egy gyors kérdésem lenne: ha távszámlán fizetek, akkor az mennyi idő múlva jelenik meg a Telekom rendszerében? Ez nem azonnali utalás?
Köszönöm

(#66920) Teko001 válasza Gigi01 (#66918) üzenetére


Teko001
őstag

Akkor ahogy az említett oldalon is ott van: "Még nincs Telekom TV-előfizetésed? Az interneten is tévézhetsz. Nézd meg csomagajánlatunkat a TV GO-n", és előfizethetsz rá.

(#66921) Nasuto


Nasuto
tag

Sziasztok! Több mint két éve vásároltam egy új Lumia 820-as készüléket a Telekomtól Next M előfizetéssel. A készülék bekapcsoló gombja a 2 év garanciális idő közeledtével elromlott. Garanciában nem tudták javítani, vagy nem érte volna meg, így kaptam helyette egy új Lumia 735 telefont. A két éves hűségem október elsején lejárt. Új készüléket most nem szeretnék vásárolni, de jól gondolom, hogy az eddigi Next M előfizetésemet (14.990Ft), átrakathatom a készülék nélküli Next M előfizetésbe, ami havi 10.990Ft és ha majd esetleg veszek megint egy új készüléket, akkor visszaraknak a 14.990Ft-os díjba?

(#66922) Teko001 válasza Nasuto (#66921) üzenetére


Teko001
őstag

Igen

(#66923) Nasuto válasza Teko001 (#66922) üzenetére


Nasuto
tag

Köszönöm. :C

(#66924) prannk


prannk
őstag

Üdv!

Ha veszek egy telefont hűséghosszabbításra részletre és nem tetszik a telefon mennyi időm van elálni? Illetve visszakapom a kezdőrészlet árát is? Illetve utána rendelhetek új telefont a számomra? Online rendelés lenne

Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék

(#66925) kali válasza prannk (#66924) üzenetére


kali
legenda

szia,

- 14 nap
- igen
- igen (bizonyos idő kell hozzá, hogy visszaálljon a rendszerben is az eredeti állapot, néha csak napokat, máskor meg heteket is várni kell)

[ Szerkesztve ]

(#66926) talamasca válasza dptrsk (#66897) üzenetére


talamasca
senior tag

Teljesen megértem azokat, akik a T-vel így jártak, akár iPhone, akár Black Friday esetén...
Én mondjuk mostanra (iPhone 6s) untam meg, megrendeltem inkább függetlenül.

A kosárból való "kikapkodás" a legnagyobb pofátlanság a T-nél, amit tudatosan(?) nem javítanak már évek óta!

Az milyen lenne már a való életben, hogy mész egy üzletben szép komótosan, rakod a kosárba a terméket, erre elrohan melletted egy csávó, kikapja a kosaradból, odarohan a pénztárhoz, te meg ott állsz, mint a borjú... Az üzletvezető meg tárogatná a kezét, hogy hát így megy ez. Ezen ne húzza fel valaki magát?! Mi köze ennek, hogy mennyi terméket kapott az áruház?

Meddig tartana leprogramozni, hogy amit kosárba tesz valaki, az addig, amíg nem "kerül vissza a polcra", addig más által ne lehessen elérhető? - Költői kérdés...

“Black as midnight on a moonless night.”

(#66927) South Velen válasza talamasca (#66926) üzenetére


South Velen
addikt

Ez szerintem minden webáruházban így működik.

Ha úgy lenne ahogy Te gondolnád, akkor lehet hogy valaki akinek tényleg kell a termék, pont azért nem tudja megvenni mert valami hülyegyerek azzal szórakozik, hogy virtuális kosárba pakolja a cuccot, vagy csak simán valaki meggondolja magát még. És mire kikerül, egy másik csapja le előled, szóval mindkét módszert lehet támadni és védeni, és én nem szoktam védeni a T bughalmaz webshopját, de ahogy én tapasztaltam, mindenhol úgy működnek a webshopok mint a T-nél, csak megrendelés esetén kerül ki a mutatott készletből.

[ Szerkesztve ]

(#66928) talamasca válasza South Velen (#66927) üzenetére


talamasca
senior tag

Szerinted. Szerintem meg nem. :N

“Black as midnight on a moonless night.”

(#66929) Gigi01 válasza Teko001 (#66920) üzenetére


Gigi01
őstag

Aha,látom megvan.Azért 2000Ft-ot nem adok ki érte,el is van döntve a dolog. :R

[ Szerkesztve ]

(#66930) C4mp3r válasza South Velen (#66927) üzenetére


C4mp3r
addikt

normalis webaruhazban ez ugy mukodik, hogy berakod a kosarba es utana kiirja, hogy mondjuk 15 percig teszi felre neked a termeket, ha addig nem rendeled meg, igy jartal. persze mivel a t leszarja az ugyfeleket, igy nem kerul bevezetesre. szamomra mar az is erdekes, hogy egy ekkora ceg, hogy engedheti meg maganak, hogy ekkora bughalmaz hulladek weboldalt uzemeltessen, ahol hol be tudsz lepni, hol nem.

(#66931) talamasca válasza C4mp3r (#66930) üzenetére


talamasca
senior tag

Így van! :K

“Black as midnight on a moonless night.”

(#66932) Dákesz


Dákesz
tag

sziasztok!
Mobil biztosítást hol tudom lemondani? :)

(#66933) dptrsk válasza Dákesz (#66932) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

1430

(#66934) PainKiller13 válasza Dákesz (#66932) üzenetére


PainKiller13
őstag

Csak utána le ne ejtsd a telefont :D

(#66935) NoiZz


NoiZz
tag

Üdv, telót akarok rendelni webshopból megy most valami kuponos akció?

(#66936) Dákesz válasza dptrsk (#66933) üzenetére


Dákesz
tag

Köszi :)

(#66937) tylerddd


tylerddd
veterán

Basszus! Venném a telefont webshopban, erre mikor a megrendelésre kattintok, ezt az üzenetet dobja "Önnek folyamatban lévő készülékváltásos rendelése van, ezért nem jogosult készülékváltásra.
Bővebb információkért kéjük hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1430-as számon, vagy keresse fel valamelyik üzletünket."

Korábban indítottam vásárlást, de a megrendelés gomb előtt jóval kiírta, h mivel a megrendelt termék nincs raktáron, kivették a kosárból. Ez kavarhat be?! Ügyfélszolgálatot nem érem el.

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#66938) tylerddd válasza tylerddd (#66937) üzenetére


tylerddd
veterán

Az accountomban böngészve a T oldalán is jelzi, h nincs folyamatban megrendelés.

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#66939) tylerddd válasza tylerddd (#66938) üzenetére


tylerddd
veterán

Közben beszéltem ügyintézővel, próbálta megrendelni, de neki is hibát dobott. Azt mondja jelenti a kollégáknak, de szerinte a Move XS-sel van baj, h kis csomag. Pedig elvileg írja, h a készülék vihető 19 havi törlesztővel az én csomagommal is. Most vagy ez van eleve elba**va és rosszul a rendszerben vagy nem tudom ... Ha nem lépek be a rendszerbe, akkor is hozható lenne új előfizetéssel, ezzel a csomaggal. Az meg csak nem lehet már, h meglévővel nem hozhatom el ugyanazzal?! Vagy igen?!

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#66940) Ateszpapa válasza tylerddd (#66939) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Múlt héten vettem egy i6s move xs csomaggal.
Igaz ott hűséget hosszabítottam.
Te is, vagy újat akartál?

(#66941) tylerddd válasza Ateszpapa (#66940) üzenetére


tylerddd
veterán

Jelenleg hűség nélkül vagyok már jó egy éve. A rendelés részleteinél hosszabbítást ír és szintén i6s lenne a kiszemelt készülék.

Részletre vetted?!

[ Szerkesztve ]

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#66942) Ateszpapa válasza tylerddd (#66941) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Igen, részletre.
Nekem csakis így éri meg. ;)

Amúgy az is lehet, hogy az egy előrendelői akció volt.
De nagyon örülök neki, hisz eddig csak magasabb díjcsomaggal lehetett elhozni azt a típusú telcsit.

Gondolom legalább arany kártyád van.

[ Szerkesztve ]

(#66943) C4mp3r válasza Ateszpapa (#66942) üzenetére


C4mp3r
addikt

elobb rendeltem 6s 64GB move xs csomaggal, uj elofizetes, reszletre. gond nelkul vegigment. szinte biztos, hogy mas lesz a problema, ezek az arak maradnak egy ideig biztos, max olcsobb lesz.

[ Szerkesztve ]

(#66944) tylerddd válasza C4mp3r (#66943) üzenetére


tylerddd
veterán

Köszi az infót, ez jó hír egyfelől, bár le merném fogadni, h elfogy, mire meglesz a hiba oka ... :(

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#66945) lugosi válasza tylerddd (#66939) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Szerintem is inkább webshop hibának tűnik.

(#66946) Beca1990


Beca1990
senior tag

Lehetséges e hűségidős előfizetést átiratni másik nevére? ha igen mennyiért?

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#66947) kali válasza Beca1990 (#66946) üzenetére


kali
legenda

korábban is kérdezted már, akkor részletesen válaszolt az illetékes; link
annyi a változás, hogy a jelenleg hatályos díjszabás alapján 4500 ft az átírási díj; link

(#66948) zole72


zole72
tag

Sziasztok.

Tegnap vettem egy új telefont és abba nano sim kártya való nekem pedig még a hagyományos nagy van.

Az lenne a kérésem hogy T-Mobilnál mennyiért lehet lecserélni a normal sim kártyát nano sim-re úgy,hogy megtartom a régi számomat?

Ha valaki mostanában járt így,és ő már elintézte ezt akkor segíthetne hogy mennyibe került a dolog.

Köszönöm.

(#66949) hurenzon válasza zole72 (#66948) üzenetére


hurenzon
senior tag

Ingyen

(#66950) glaci válasza zole72 (#66948) üzenetére


glaci
őstag

És bármit mondanak, ingyen van.
Legyél határozott, mert sok ügyintéző még most is pénzért csinálja, pedig már nem 2 - 3 napja ingyenes
Egy ismerősömnek is kiszámlázták a 4500 Ft -ot a Nagykanizsai T-Pontban a múlt hónapban. (És a bolondja még be is fizette ...)

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.