Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67951) carl18


carl18
addikt

Üdv mindenkinek!
T-mobile dominos vagyok 2200 ft volt az egyenlegem és november 19 volt a határidőm. Elfelejtettem feltölteni levonták a a pénzt a kártyámról is kivontak a forgalomból, 0 ft volt rajta. Most feltöltöttem 1500 ft-al 3 hónappal hosszabb lett a határidő és 1200 ft van a kártyámon, 2500 vagyok mínuszba. :DDD Meg van a blokk is most délelőtt voltam feltölteni.

[ Szerkesztve ]

Hiába szúr, itt Ryzen a úr!

(#67952) lugosi válasza #45553408 (#67948) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Csakhogy maga a szolgáltató próbál meg rávenni minél több embert arra, hogy elektronikusan fizesse a számlát, mégpedig úgy, hogy díjkedvezményt ad elektronikus befizetés esetén.

(#67954) dptrsk válasza dokee78 (#67950) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Telekom App csak MTID+jelszó vagy mobilszám+jelszó belépést támogat.

Telekom fiókkal nem lehet belépni.

(#67955) dptrsk válasza carl18 (#67951) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

A 300 forint szerintem valami újraaktiválási díj, amiért nem töltötted fel időben. Minden szolgáltatónál van ilyen tudtommal.
2015 november 1 vagy december 1. után azthiszem vissza kéne kapnod feltöltéskor a lejárt összeget automatikusan. Ha december 1 a törvényi határidő, akkor stimmel az összeg(1200ft).

De ha felhívod a 1430at biztos megmondják.

(#67956) KZP válasza dokee78 (#67946) üzenetére


KZP
őstag

Szerződéskötésnél meg kellett adnod egy 5 jegyű, számokból álló kódot, ami a későbbi ügyintézéshez szükséges. A telefonszámodat és ezt az 5 jegyű kódot beírva, be kellene tudnod lépni az alkalmazásba.

(#67957) 313313


313313
addikt

Idén nem lesz Black Friday a Telekomnál :F

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#67958) Sofian válasza 313313 (#67957) üzenetére


Sofian
őstag

Sztem lesz.. viszont karácsonyi akciók idén is pocsékak lesznek.. Tavaj is csak a Balck Friday-en volt érdemes bármit is venni.. :D

[ Szerkesztve ]

(#67959) Grampy


Grampy
aktív tag

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy a MusicXS csomagnál lévő "főiskolások/egyetemisták" számára való "megkötés" mit takar? Kell hozzá diákigazolvány vagy hasonló?

(#67960) Teko001 válasza Grampy (#67959) üzenetére


Teko001
őstag

pontosan

(#67961) Grampy válasza Teko001 (#67960) üzenetére


Grampy
aktív tag

Aha sejtettem, köszi a gyors választ!

(#67962) kali válasza Grampy (#67959) üzenetére


kali
legenda

szia,

igen, igazolni kell a kapcsolódó jogviszonyt;

A Music XS díjcsomag új előfizetésként (akár számhordozással) vagy Dominóról számlás előfizetésre való áttérés esetén vagy Like/ Like 300/Like S díjcsomagról Music XS díjcsomagra történő váltással igényelhető azok részére, akik érvényes magyar felsőoktatási diákigazolvánnyal, vagy amennyiben 18. életévüket már betöltötték, érvényes középiskolai diákigazolvánnyal rendelkeznek.
forrás: link

a fentiek mellett, az aktiválástól számított 2 évig adott a jogosultság a díjcsomag használatára, amennyiben ezen időtartam utolsó napját megelőző 30 napon belül bemutatásra kerül az érvényes felsőoktatási/középiskolai diákigazolvány, úgy további 2 évre biztosítják a jogosultságot a díjcsomag használatára.

(#67963) kali válasza bwin.party (#67947) üzenetére


kali
legenda

szia,

akkor tudok elképzelni nem díjmentes hívást, ha nem a megfelelő hazai hálózatból hívtad adott telefonszámot.

nakrisz; nem nagyon szoktam a linkelt oldalt olvasni - nem mennék bele a miértekbe -, most kivételesen elolvastam az írást és csak annyi vetődött fel bennem, hogy; a cikk írójának minden tisztelt kollégája, barátja és rokona azonnal törli az e-mail útján kapott értesítést a kézbesítést követően, amiben a számla kiállításáról tájékoztatják, nehogy később a hasznára lehessen probléma esetén? mert abban megtalálható a befizetendő összeg, a szükséges azonosító...stb., így nem kell telekom pontba menni, de még csak telefonálni sem.
az egyszerűbb megoldások biztos véletlenül maradtak ki a cikkből, mert így van "hírértéke"...
ettől persze még hiba a hiba a szolgáltatói oldalon, csak ezt sokan eltúlozva akarják meglovagolni...

(#67964) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Örülök, hogy pörgtök ezen a késve befizetés dolgon, mert nem kerek. Bnőm pl azért sem tepert h befizesse, mert nem tudta megnézni magát a számlát. Ne kérdezzétek miért meg hol nem, nem tudta. Én sem tudom, már ugat a telekom app h lejárt. Be nem tölti ott sem. Elutalva ma reggel volt, mert újabban azt vauzza a té oldala, hogy be kell fizetni akárhogy. Előző hónapról nekem is meg páromnak is miattuk többet számláztak ki és már akkor mondtam hogy ez addig nem lesz befizteve még nem látja, hogy az elcseszést jóváírták. Kíváncsi vagyok mi lesz.

(#67965) lugosi válasza Kolondrum (#67964) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Én a következőképp tudtam befizetni a céges számlát. Leírom, mert szerintem tök röhej.

A telekom app-ban (nem bb-s, windows phone) egy rövid időablakban engedte megnézni a számlát. Letölteni a telefonra nem lehetett (vagy csak én voltam a béna, vagy a wp-s app nem tudja), de megosztani meg tudtam. Így feltöltöttem egy felhőtárhelyre, onnan letöltöttem a gépre, és befizettem. Utána nézegettem pc-n is, de nem tudtam megnézni. Ma akartam újra, meg akartam magamnak ajándékba venni egy telcsit karácsonyra :) :) :), de technikai hiba miatt nem ment a webshop. Szóval ez van. :/

(#67966) Grampy válasza kali (#67962) üzenetére


Grampy
aktív tag

Köszi Neked is! Sajnos így le kell mondanom róla, már nem vagyok diák, teljes munkaidőben dolgozom. Akkor marad az Music S.

(#67967) foxymaci


foxymaci
senior tag

Más se tud beváltani kupont a T oldalán ?? eltűnt nekem ez a lehetőség..... :(

_FoxY_ / Iphone 14 Pro / PS5 / iPad Pro 11 M2 / Watch Ultra /

(#67968) kali válasza foxymaci (#67967) üzenetére


kali
legenda

más sem, 2 napja volt is róla szó.

(#67969) stevve


stevve
nagyúr

Üdv,

A T-s Iphone 6S független készülék? Ajándék lenne, de csak ha független.

Köszönöm :R

[ Szerkesztve ]

(#67970) dptrsk válasza stevve (#67969) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

nem független

(#67971) stevve válasza dptrsk (#67970) üzenetére


stevve
nagyúr

Akkor bukó, köszönöm a gyors választ! :R

(#67972) luciferk


luciferk
senior tag

Vajon karácsonyi ajándéknak megkapjuk a normális működést? :F

(#67973) C4mp3r válasza luciferk (#67972) üzenetére


C4mp3r
addikt

de azert mennyire pofatlanok, tenyleg mar arcpirito. honapok ota hulladek fos az oldaluk, egy tobb orszagokon ativelo multi es akkor meg van pofajuk olyat kiirni, hogy igaz, hogy nem tudod befizetni a szamlad, de attol a hatarido meg ugyanaz marad. szerintem usaban szarra lehetne perelni oket emiatt. rohadt egy taho ceg

[ Szerkesztve ]

(#67974) kali válasza C4mp3r (#67973) üzenetére


kali
legenda

igaz lenne, ha nem lenne több mód/lehetőség is a számla befizetésére, amik működnek, arról nem is beszélve, hogy a my telekom sem mindig és/vagy mindenkinek problémás.

(#67975) Tamás34


Tamás34
senior tag

Így jártunk dió héjban! 3-4 hónapja Bratyómmal elmentünk venni egy táblagépet 30GB-os internettel, két éves hűséggel! A napokban olvastam, hogy vannak olyan Telekom alkalmazottak, akik egy személyes ügyintézés során csak úgy az ügyfélkérése nélkül aktiválnak valamilyen szolgáltatást! Ezután megnéztem az Online számlát, hogy hát ha a Bratyóm is így járt. Így járt!!! És láss csodát DUO NET opció havonta 500Ft, eddig nem is hallottam ilyenről! Mi nem kértük és nem is használtuk, ráadásul ugye semmilyen papírt sem adnak már, hanem egy táblagépen kellett aláírni a szerződést, ez is vicc, azt sem tudod mit írsz alá! Majd otthon töltsd le a szerződést a Telekom fiókodból! Természetesen reklamálni fogok, hogy írják jóvá!

Ezt csak azért írtam le, hogy nagyon figyeljetek oda! Így oktatják őket, ennyire nem megy a szekér, hogy ilyenre vetemednek, vagy csak teljesítmény bérben dolgoznak? Fene se tudja, de ez gusztustalan! Nem az 500Ft a probléma, hanem az, hogy már ott verik át az embert ahol csak lehet!

[ Szerkesztve ]

LG48C2OLED- Samsung Galaxy S23 Ultra-Xiaomi wath s1 Pro-Amazfit Balance Grey

(#67976) kali válasza Tamás34 (#67975) üzenetére


kali
legenda

a duonet külön sim kártyát is jelent, olyat kaptatok?
teljesítményarányos a bérezésük, azért vetemedhet ilyesmire egyik vagy másik illetékes - már ha nem félreértésről van szó, hanem egyértelmű szándékosságról.

(#67977) Tamás34 válasza kali (#67976) üzenetére


Tamás34
senior tag

Nem kaptunk plusz sim kártyát! Nem hinném, hogy félre értés lett volna, mert ez idáig nem is hallottam ilyenről! A szerződésben sincs leírva plusz sim kártya, gondolom ezt biztos bele kellett volna írni ha kérünk ilyen szolgáltatást!

[ Szerkesztve ]

LG48C2OLED- Samsung Galaxy S23 Ultra-Xiaomi wath s1 Pro-Amazfit Balance Grey

(#67978) ricinus13


ricinus13
senior tag

Üdv a kedves topiklakóknak!

Minő meglepetés a Tré-mobillal nekem is problémám akadt. Még júliusban előfizettem egy NetPlusz L-re 1GB adatforgalommal. Eddig teljesen jól működött, havi 7-800 megát el is használtam. Ma kapom az SMS-t hogy a teljes adatforgalamat elhasználtam. No fene, meglessük a telefon számlálóját. (tudom hogy ez nem pontos, de egy közelítő értéket azért mégiscsak mond) 399 MB-nál állt meg abban a pillanatban. Eddig 7-800 MB-nál nem kaptam SMS-t meg semmit. A legmeglepőbb viszont az hogy az is benne volt az SMS-ben hogy előfizethetek NetPlusz L-re, amit hónapokkal ezelőtt aktiváltam. Egyelőre itt állok tanácstalanul hogy mégis mi a fene ez. A novemberi számlán rajta van a NetPlusz L, be is fizettem, semmit nem kapcsoltak le. Esetleg valakinek van ötlete? Telefonon holnap délután felkeresem őket, viszont addig nem lenne jó mobilnet nélkül maradni. Lehetséges hogy csak simán kikapcsolták? Alapból nekem 50 MB jár ezért sem értem a 400-at.

Előre is köszönök bármi nemű segítséget. :)

(#67979) kali válasza Tamás34 (#67977) üzenetére


kali
legenda

azért furcsa így, mert ha aktiválja adott opciót, ahhoz társul a külön sim kártya, aminek van saját azonosítója...stb., a rendszerben az ilyen trükközés más miatt is nagyon kibukik.
tegyetek panaszt telefonon, e-mail útján vagy a my telekom bejelentési opciója által, vizsgálják ki.

ricinus13; szia, lassítást tapasztalsz?
a telekom alkalmazásban vagy a my telekom felületen mit mutat a számláló, mennyit adatmennyiség lett felhasználva? ezek lennének a mérvadók, mert amúgy a rendszer szokott néha hibásan kiküldeni tájékoztató sms-t, nekem is volt már rá példa, írtam is róla ebben a témában is, de attól még nem volt ténylegesen leforgalmazva az adatkeret, nem is lassítottak, aktív is volt az 1 GB bővítő, abból volt is még hátra bőven.

[ Szerkesztve ]

(#67980) Tamás34 válasza kali (#67979) üzenetére


Tamás34
senior tag

Holnap hívni fogom őket, és írok is, hogy legyen nyoma!

Köszi!

LG48C2OLED- Samsung Galaxy S23 Ultra-Xiaomi wath s1 Pro-Amazfit Balance Grey

(#67981) lupus_l válasza ricinus13 (#67978) üzenetére


lupus_l
aktív tag

Hasonló esetem volt nekem is. Valami miatt az 50 MB-ot előrébb vette a rendszer, ezért hóforduló első napján kaptam az sms-t, hogy túlléptem a csomagomba foglalt adatmennyiséget és szintén ajánlott egy netcsomagot.
Mivel nekem 3GB-os csomag van előfizetve, meglepődtem. Telekom alkalmazásban leellenőriztem, és minden rendben volt, csak a tarifacsomag 50 MB-ja lett elhasználva...

Ha lejár a kereted, akkor csak lassítanak, nem kapcsolják le a mobilnetet.

U.i: ne Tré-mobilozzunk pls :)

[ Szerkesztve ]

(#67982) ricinus13 válasza lupus_l (#67981) üzenetére


ricinus13
senior tag

Ok sorry, rossz beidegződés, nem ez az első problémám velük ebben a hónapban, de az más történet.

Ezt a telekom alkalmazást hol találom? Megnézném mit irogat nekem. És tudom hogy lassítanak, de olyan sebességen még a böngészés is kínszenvedés az LTE-hez szokott telefonomnak :P

[ Szerkesztve ]

(#67983) ricinus13 válasza ricinus13 (#67982) üzenetére


ricinus13
senior tag

Közben megtaláltam, csak rejtegettem a telefonban ezt az alkalmazást. 726 MB-ot ír, ami szerintem nem nagyon valós, de mindegy még 1,1 GB-on belül vagyok amit ír keretnek, amit megint nem nagyon értek, de üsse kavics. Lassulást pedig nem tapasztalok. Akkor úgy látszik téves riasztás volt. Köszi a segítséget mindkettőtöknek, megkíméltetek egy jókis ügyfélszolgálatosditól. :)

[ Szerkesztve ]

(#67984) enginev3.0


enginev3.0
félisten

Elfogyott a havi adatkeretem, ha a tematikus csomagból megveszem a korlátlan bongeszest akkor újra gyors lesz a net?

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#67985) zhata


zhata
senior tag

Most olvasom, hogy többeteknek nagyobb netes forgalmat mond a Tré, mint amit a telefon mutat. Megnéztem az enyémet is. A telefon szerint novemberben 59 MB volt a forgalmam, a Tré szerint 111. No comment.

(#67986) Teko001 válasza zhata (#67985) üzenetére


Teko001
őstag

Nálam se stimmel most, pedig máskor pár mega eltéréssel szinkronban vannak

(#67987) zoli62 válasza kali (#67963) üzenetére


zoli62
addikt

Erre azt mondom, hogy az értesítő levélben csak a számlegyenleg szerepel, szmlakép nem. Mivel sokaknak nincs távszámla regisztrációja, csak elektronikus számla regisztrációval rendelkeznek, és az online felületen meg az ismert okok miatt már két hete nincs letölthető számlakép, így aztán nem tudják ellenőrizni, hogy helyes-e az a befizetendő számla, amit a Telekom kiállított. Így aztán csak egy megoldás maradt. Díjmentesen kérnek a szolgáltatótól papír alapú számlát, de akkor megkérdezem, hogy minnek az egész cécó az elektronikus számlával?

(#67988) Teko001 válasza zoli62 (#67987) üzenetére


Teko001
őstag

Nekem megjelenik az alkalmazásban. Tudom, nem csak ott kéne, de ott megtudod nézni addig is.

(#67989) zhata válasza Teko001 (#67986) üzenetére


zhata
senior tag

Egyetértek, nálam is nagyjából szinkronban volt régebben. Továbbá "érdekes", hogy mindenkinél felfelé tér el. :D

(#67990) dptrsk válasza Teko001 (#67986) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Most nem találom a weboldalon, de valahol írva vagy, hogy a mérési egység x kb-os egységekben történik.
Eddig feltehető, hogy hibás volt a mérés s a tényleges forgalmat mérték.
Most viszont fejlesztettek, s pl egy e-mail szinkron csak 0.5kb, de mivel a mérési egység pl 10kb, a rendszer 10kb-t von az egyenlegből.

Tegyük fel percenként szinkronizál a telefon, s 10 órát tölt naponta mobilneten.
10×60=600 szinkronizálás naponta:
6000kb forgalmat von le, míg a telefon 300kb forgalmat mér.

Ugyan ez igaz lehet chatprogramokra is.

böngészés esetén kisebb az eltérés, mivel egy weblap mondjuk 3 mb ott elenyésző a +/- 10kb.

Minél nagyobb a folyamatos adatfolyam annál kisebb az eltérés a mért s az elszámolt adat közt.
minél több a mobilneten töltött készenlét annál nagyobb az eltérés.

10-én van az adatkeret fordulónapja, s ma a 150+40+1024 MBből a Telekom szerint 624 MB van még vissza, a telefon szerint még 652 MB lenne vissza. Ez napi 2-2.5 óra mobilneten töltött idővel jön össze. Amiből kb 30 perc készenlét, a többi aktív használat. Tehát fél hónap alatt 28 MB eltérés van a kis csomagok miatt Nálam.
Háttér adatot 3 program használhat a beállítások szerint: Gmail, Telegram, Böngésző. Ha minden program használhatná a háttéradatokat ez a 28 MB eltérés szerintem jóval több lenne.

(#67991) ricinus13 válasza dptrsk (#67990) üzenetére


ricinus13
senior tag

A lehúzás az megy. 28 MB eltérés nem érdekelne de nálam több mint másfélszer annyit mondanak mint amit a telefon mért. Egyszerűen ez a cég egyet lép előre majd 80-at hátra. Nem értem miért kell folyamatosan szivatni az ügyfeleket. :(

(#67992) zsoltnyiri


zsoltnyiri
tag

Sziasztok!

Like S díjcsomag havidíja csak hálón belül beszélhető le? A leírás ezt írja:

"Alacsony, hálózaton belül 100%-ban lebeszélhető, SMS-ekre,valamint MMS-ekre felhasználható havi díj"

Gondolom akkor igen.

Előre is köszönöm!

(#67993) migabi24


migabi24
nagyúr

Idén lesz black friday akció a telekomnál?

(#67994) kali válasza zoli62 (#67987) üzenetére


kali
legenda

az volt a lényeg, hogy nem tudják a befizetendő összeget, nem tudják mennyit kell utalni...stb., azt meg az e-mail is tartalmazza.

zsoltnyiri; szia, igen, a like s csak telekom mobil hálózaton belül indított hívásra, sms és mms küldésre, illetve hangposta lehallgatásra forgalmazható le.

ricinus13; nem lehúzás, de használj olyan alkalmazást a mérésre, amihez van megfelelő szolgáltatós profil, 10 kilobyte kerekítős, azonos fordulónap...stb., úgy szinkronban lesz majd az általad és a szolgáltató által mért adatmennyiség, bár a hivatalos akkor is az lesz, amit ők mérnek.

[ Szerkesztve ]

(#67995) Mark0815 válasza migabi24 (#67993) üzenetére


Mark0815
csendes tag

Még semmi infó nincs a black friday-ről, de reméljük lesz, idén is jöhetne valami iphone féláron :D

(#67996) pethYeti


pethYeti
addikt

Üdv!

Eddig Mozaik XS + NetPlusz S díjcsomagot használtam. Most elgondolkoztam a Spotify előfezetésén de ehhez az előfizuhoz nem engedi.

Ha átváltok Eco XS-re + NetPlusz S + Music akkor már működne a történet? Valamint ugye Mozaik-ban nincs VOIP ha jól tudom Eco-ban ezt nem korlátozzák.

Valamint az Eco XS + Netplusz csomag hogy működik egyszerre? Ez az ECO féle 10mb-os napi fizetéses történet eltűnik?

(#67998) pethYeti válasza pethYeti (#67996) üzenetére


pethYeti
addikt

Move-ra gondolok természetesen ahol Mozaikot írtam. :W

De ahogy nézem jóval drágábban jönnék ki kapásból a net is többe kerülne ECO mellé, szóval hagyom is.

Javítom magam, még is lehet Move mellé Spotify-t. Nem tudom előbb miért írt ki ilyen hülyeséget.

[ Szerkesztve ]

(#67999) Derek V.


Derek V.
tag

Sziasztok!

Hasonló kérdésem lenne,mint az előttem szólónak.
Jelenleg Mozaik XS (3390Ft/hó,39FT/perc,200Mb) előfizetésem van + Net Plusz L 1GB (1290Ft/hó) díjcsomag.
A Net Plusz L díjcsomagnál Voip tiltás van,de a Mozaik XS előfizetésem 2010-ben kötöttem,így mivel 2013 november 1. előtti a szerződés elméletileg nincs Voip tiltásom.Elméletileg ez így van,aztán a gyakorlatban ez mennyire fedi a valóságot!?Hozzáértők véleményét,hozzászólását meghallgatom! :K
Decemberben lejár a hűségidőm, érdemes másik kedvezőbb díjcsomagra váltanom (ha van ilyen),vagy megtarthatom a meglévőt ugyanezen feltételek mellett?(Őszintén szólva a 39Ft/perc,amit sokkalok ebben az előfizetésben!)
Válaszokat előre is köszönöm! :R

[ Szerkesztve ]

(#68000) kali válasza Derek V. (#67999) üzenetére


kali
legenda

szia,

a netplusz bővítők a díjcsomaghoz igazodnak voip tekintetében, tehát ha olyan díjcsomaghoz aktiválod, amiben alapban adott a voip, akkor nem veszi el a lehetőséget, illetve ha voip tiltotthoz, akkor a bővítőtől nem válik voip képessé - ...a netplusz-ok nem használhatók internet alapú hang és video hívásokra -, tehát ha továbbra is fontos a voip megléte, akkor vagy nem változtatsz díjcsomagot, vagy olyanra kell módosítanod, amiben jelenleg is adott, de azok már a drágább kategóriát képviselik.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.