Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67401) kali válasza #45553408 (#67400) üzenetére


kali
legenda

akkor velem nem leszel előrébb, mert június második felében voltam/mértem arrafelé - szombathelyen egyszer, kőszegen többször is, mert ott a 2600 MHz hálóra külön rácsodálkoztam. -, azóta nem, de csak lesz itt valaki helyi, vagy ott sűrűn megforduló, aki aktuális infóval tud szolgálni.

(#67403) kali válasza #45553408 (#67402) üzenetére


kali
legenda

bő 70 Mbps, de fontos megemlíteni, hogy ic-n és menet közben eszközöltem a mérést, a szombathelyi vasútállomáshoz közeledve.

[ Szerkesztve ]

(#67404) cris78 válasza Blackmirror (#67397) üzenetére


cris78
őstag

Egyébként nagy gázok lehetnek a campona t-pontnál. Állítólag őket most érte el a szerviz bezárás.

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#67405) tomy86 válasza cris78 (#67404) üzenetére


tomy86
addikt

A Campona T-pontnál már régóta csak gáz van. Valamint hozzá nem értés és bunkó stílus. Hacsak nem változott valami az elmúlt két évben, mert azóta messzire elkerülöm őket. :((

(#67406) Blackmirror válasza cris78 (#67404) üzenetére


Blackmirror
senior tag

Igen most is csak elküldték már egy szerviznek a telefont, és nem szervizes hanem sima ügyintéző vette át.

Tomy:: nekem nincs velük gondom, igaz nagyon ritkán megyek oda, kb csak rendelést átvenni, azt meg ki tudták adni mindig. Sajna néha sokat kell várni, azért az Allee az jobb,de ez van közelebb. Bunkóságot nem tapasztaltam szerencsére :)
+ jut eszembe egyszer kellett kártyát csereltetnem,az is gördülékenyen ment és nem kértek pénzt

[ Szerkesztve ]

iPhone X@R, iPad Pro

(#67407) bari012


bari012
tag

Sziasztok!

Az a kérdésem, hogy a Telekom fiókból letölthető online pecsét nélküli garancia papírral van valakinek tapasztalata?

Köszönöm.

(#67408) kali válasza bari012 (#67407) üzenetére


kali
legenda

szia,

telekom üzletben történő ügyintézéskor biztos nem problémáznak vele, hiszen online is tudják ellenőrizni, hogy a készülék rendelkezik náluk jótállással.
gyártói/szerződéses szerviz esetén meg valahol foglalkoznak vele, máshol meg nem, illetékese válogatja, de ha muszáj, akkor telekom üzletben orvosolható a dolog az előfizető által.
volt olyan eset, amikor a samsung házhoz kivonuló szervizes kinyomtatni sem kérte, elég volt, hogy a telefon tulajdonosa a telekom fiókból letöltve megnyitotta azt és az illetékes csak ellenőrizte a típust, azonosítót...stb.

(#67409) Sanyaman válasza bari012 (#67407) üzenetére


Sanyaman
aktív tag

LG márkaszerviznél sem okozott gondot a kinyomtatott papír, ott is az volt a lényeg hogy egyezzen a papíron lévő imei szám a készülékével.

(#67410) Soulfly842 válasza tomy86 (#67405) üzenetére


Soulfly842
addikt

A Campona-ban nincs T-Pont. Csak egy külsős viszonteladó: egy T-Partner.

Nem ugyanaz.

(#67411) tomy86 válasza Soulfly842 (#67410) üzenetére


tomy86
addikt

Ezt én is tudom, de szerinted az ügyfelek hány százaléka tudja ezt? Viszont mivel a T választja ki a partnereit és gondolom nem sorsolással, így az anyacég sara is, ha gond van egy partner üzlettel. Egyébként a Budafoki úton levő T-pontban sem éppen pozitívak a tapasztalataim az utóbbi időben. Az pedig nem viszonteladó. Nem akarok a régen minden jobb volt szöveggel jönni (mert nem is igaz), de tény hogy például a Westeles és a korai Telekomos időkben sokkal nagyobb hozzáértést és udvariasságot tapasztaltam és nem csak én vagyok így ezzel.

[ Szerkesztve ]

(#67412) Soulfly842 válasza tomy86 (#67411) üzenetére


Soulfly842
addikt

Nem csodálom. A Budafoki úti T-Pont Nov. 1-vel megszűnt. Ők szerintem már tudták ezt egy ideje :(

(Pécs uránváros szintén)

Lehet ennek okán is, de több tucat partnerüzletet is bezártak országszerte.

[ Szerkesztve ]

(#67413) cris78 válasza tomy86 (#67411) üzenetére


cris78
őstag

A Camponában nyáron vettem egy teszt kártyát, nyújtom oda a bankkártyát... "ezt csak kézpénzzel lehet fizetni..." Mondom mi van??? :W

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#67414) tomy86 válasza Soulfly842 (#67412) üzenetére


tomy86
addikt

Amikor utoljára voltam már egy kisméretű és létszámú (ha jól emlékszem 4 alkalmazott volt) helyiségben voltak. Teljesen megszűnt? Akkor legközelebb a Savoya Parkban levő partnert tesztelem.

(#67413) cris78: Az én utolsó sztorim annyi a Camponában, hogy érdeklődött édesanyám egy hűségidős szolgáltatás megszüntetésével kapcsolatban. Az ügyintéző mondott egy nagyjából ötször akkora összeget, mint amit előzetesen telefonon mondtak. Erre mondta emberünknek, hogy elnézést, de a telefonos ügyfélszolgálaton ezt és ezt az információt kaptuk. Mire a válasz: "Ha jobban hisz egy jöttmentnek, akkor felőlem elmehet Újpestre is, hátha ott alacsonyabb összeget mondanak" Na akkor kellett volna pofán vágnom. Sajnos épp egy másik ügyfélszolgálatosnál voltam és csak azt láttam, hogy anyám kirohan az üzletből. Ráadásul később az is kiderült, hogy abszolút hülyeségeket beszélt.

[ Szerkesztve ]

(#67415) Soulfly842 válasza tomy86 (#67414) üzenetére


Soulfly842
addikt

Igen, teljesen.

(#67416) Pisszty2


Pisszty2
csendes tag

Sziasztok.
Telefon biztosításról tud valaki tényeket mondani?
H működik, meg iylenek..
Adott egy Lg g3 130e ft ért vettem és kötöttem rá biztosítást..
ebben az összegben kell telefont vegyek vagy pótolhatok rá??
van hűség idő a biztosításra vagy akármikor felmondhatom?

(#67417) kali válasza Pisszty2 (#67416) üzenetére


kali
legenda

szia,

a szerződéses feltételekben minden szükséges infót megtalálsz; link

a lényeg;

1. A biztosítási díj a Szolgáltató általi megfizetése ellenében a Biztosító az alábbi feltételek szerint megtéríti a Biztosított helyett a Nyilatkozatban meghatározott, mindenkor biztosított Készülék jelen Szerződés szerint elvégzett javításának, illetve azonos, vagy hasonló paraméterekkel rendelkező – a Biztosító Szervizpartnerénél a kárrendezés időpontjában rendelkezésre álló készülékek függvényében – új, felújított vagy egyéb hibátlan készülékre történő cseréjének Önrésszel csökkentett költségét a Biztosítási időszak alatt bekövetkezett Biztosítási Esemény esetén.

nincs hűség, bármikor felmondható a biztosítás.

[ Szerkesztve ]

(#67418) haxiboy


haxiboy
veterán

Sziasztok, egy olyan problémám lenne hogy régebben aktiváltam a Like S díjcsomagomhoz a Netplusz M-et de már nincs rá szükségem, viszont ha lemondom, akkor nem vált vissza automatikusan a Like S díjcsomag mobilinternet csomagjára. Fel kell hívnom őket vagy valahova jól el van rejtve hogy vissza tudjam kapcsolni?

Előre is köszi!
Peti

Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

(#67419) kali válasza haxiboy (#67418) üzenetére


kali
legenda

szia,

két lehetőség van a díjcsomagban alapban adott net visszakapcsolására;

- a mobiltelefonon; *111# -> (1) Továbblépés -> (2) Szolgáltatások és biztonság -> (2) Mobilinternet, Mobil TV és Zene -> (1) Mobilinternet -> (1) Csomagok napi használatra -> (6) (LTE) Alap Net szolgáltatás
Bizonyos esetekben lehetnek eltérések az elérési útban, de az a lényeg, hogy az "(LTE) Alap Net szolgáltatás" pontot kell keresni és aktiválni!

- telefonos ügyintéző segítségével visszakapcsoltatni a díjcsomagban alapban adott adatkeretet, ez a 1430-as telefonszámon tehető meg

(#67420) haxiboy válasza kali (#67419) üzenetére


haxiboy
veterán

Köszi, próbáltam, de az istenért nem akarja aktiválni. Pedíg lemondtam a másikat.

Edit: Beszéltem az ügyintézővel, megoldódott :R

Köszönöm a segítséget.

[ Szerkesztve ]

Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

(#67421) kali válasza haxiboy (#67420) üzenetére


kali
legenda

a telefon újraindítását is próbáltad?
amennyiben úgy sem megy, úgy marad a telefonálás.

(#67422) Pisszty2 válasza kali (#67417) üzenetére


Pisszty2
csendes tag

Köszi gyors segítséged.

esetleg tudsz vmit mondani h hogy működik ez pontosan?
Beázott g3..
de egy s6-ot szeretnék venni ami most 175e. na most én kipótolhatom az árát? vagy menniyt lehet rádobni? nyilván plusz önerő.

[ Szerkesztve ]

(#67423) Fancy-boy


Fancy-boy
addikt

- Elállás esetén 14 napon belül küldik vissza a pénzt vagy 30 napon belül?
- A Magyar Postával vagy futárszolgálattal? ( mivel nem adtam meg bankszámlaszámot )

Már sztornózták a számlát az összegről, de ez már egy hete volt, viszont pénz sehol.

Köszönöm :R

[ Szerkesztve ]

(#67424) kali válasza Pisszty2 (#67422) üzenetére


kali
legenda

a biztosító szerződéses szervizén múlik elsődlegesen, ők mondják meg, hogy javítható vagy sem, ha igen akkor mennyiért, a biztosító pedig az alapján dönti el, miszerint akarja javíttatni, vagy érdemesebb adni helyette másik készüléket, a cserélt készülék pedig elsődlegesen a biztosító szervizpartnerénél aktuálisan rendelkezésre álló készülékek függvényében és a biztosító döntése alapján kerül eszközlésre, tehát ha tudnak adni új, felújított, vagy egyéb hibátlan készüléket, akkor csak az önrészt kérik be és adják a cserés telefont.
az eltérő készüléket - adott esetben s6-ot - a szolgáltatótól vennéd, de ő nem a biztosító, ezért nem egyszerű az eltérő megoldás, akkor is csak közvetve lehet egyezkedni, ha azonos típusú, vagy más, megfelelő paraméterekkel rendelkező készüléket nem tud a szerviz biztosítani, mert olyankor is többnyire ők mondják meg, hogy milyen eltérő típusok közül lehet választani, meghatározott kategória van erre.
nem mondom, hogy lehetetlen átvinni bizonyos dolgokat, de a tapasztalatok alapján az illetékes jóindulatára és rugalmasságára van bízva a dolog.

Fancy-boy; 14 napon belül kellene, adott esetben posta útján.

[ Szerkesztve ]

(#67425) Pisszty2 válasza kali (#67424) üzenetére


Pisszty2
csendes tag

köszönöm! minden tiszta! :)

(#67426) Fancy-boy válasza kali (#67424) üzenetére


Fancy-boy
addikt

Köszönöm! :R
Valószínűleg akkor a jövőhéten már itt lesz a pénz.

[ Szerkesztve ]

(#67427) kali válasza Fancy-boy (#67426) üzenetére


kali
legenda

nem szokták elkapkodni. :(

[ Szerkesztve ]

(#67428) dokee78


dokee78
félisten

Még az előfizetésem kezdete tájékán ha lejárt a 2 évem megkerestek valami akcióval.
Most 2 hónapja járt le és le sem szarnak.
Lehet ideje lenne szolgáltatór váltani?

(#67429) blackmajesty válasza Pisszty2 (#67422) üzenetére


blackmajesty
aktív tag

A biztosítás ugy szól, hogy elsősorban javítás, másodsorban tipusazonos csere, és legvégső esetben más típusra csere van. Ha beázott, akkor szinte biztos, hogy nem javítanak, akkor csere lesz. De a szerviz fog ajánlani készüléket, a te készülékedhez hasonló paraméterekkel rendelkező, hasonló áru készülékek közül választhatsz, amiket ajánlanak. Ha nem lesz benne S6 (szerintem esélytelen), akkor nem lehet S6-od. A Telekom üzletben nem fogjak kicserélni, nekik nincs semmi beleszólásuk a biztositasos ügyintézésbe. Ráfizetni sem lehet.

[ Szerkesztve ]

(#67430) Soulfly842 válasza Fancy-boy (#67423) üzenetére


Soulfly842
addikt

Elsősorban típusazonosra cserélik csere esetén, ha ez már nem biztosítbató, akkor a készülék listaára+10% körüli sávban választhatsz ún készüléket.

(#67431) zsoltzsolt válasza dokee78 (#67428) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Nálam is dettó, pár éve nem igazán érdekli őket a régi előfizető. Én náluk vagyok közel 20 éve

(#67432) cellpeti


cellpeti
veterán

sziasztok!

Írtam már, hogy sokkalom a számlám.

2893 beszéltem
2286 a havidíj(lebeszélhető)
635 a telemátrix
890 a készülákbiztosítás
1090 a 200MB net

Ez így 7794 ebből a havidíj-> 7794-2286 = 5508 Ft

Na,de ha lebeszélhető a havidíj, akkor

2893-2286 = 607

607
635
890
1090
*******
3222 Ft

Mikor számoltam jól?

Tigris, tigris, csóvafény...

(#67433) 313313 válasza cellpeti (#67432) üzenetére


313313
addikt

Második esetben nem számoltad a havidíjat. Hiába beszéled le, vagy nem az fix.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#67434) Blackmirror válasza cellpeti (#67432) üzenetére


Blackmirror
senior tag

2893 beszéltem
635 a telemátrix
890 a készülákbiztosítás
1090 a 200MB net

Így nem jó? :B
Szóval az első összeg.

[ Szerkesztve ]

iPhone X@R, iPad Pro

(#67435) dokee78 válasza zsoltzsolt (#67431) üzenetére


dokee78
félisten

Ez az már nem vagyunk fontosak.

Számom át akarom vinni akkor a másik szolgáltatónak kell jeleznem?
És ők intézik?
Vagy Telekomnál jelezzem?

(#67436) cellpeti válasza 313313 (#67433) üzenetére


cellpeti
veterán

tehát nem tűnik el, hanem csak lebeszélhető

Tigris, tigris, csóvafény...

(#67437) 313313 válasza dokee78 (#67435) üzenetére


313313
addikt

Gondolod másik szolgáltató jobb lesz?
Ne lepődj meg, ha az új szolgáltató meg helyből bekér valami szép nagy előleget mikor szerződést köttök és telefont is veszel...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#67438) zsoltzsolt válasza dokee78 (#67435) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Nem néztem még ennek utána, de azt gondolom, hogy a másik kettő szintén ilyen.

(#67439) dptrsk válasza cellpeti (#67432) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Helyesen a képlet:

Fizetendő = havidíj+telemátrix+biztosítás+net+max(0, forgalom-havidíj)

max(0,forgalom-havidíj) jelentése: a két érték közül a nagyobb, tehát ha a forgalom-havidíj negatív, akkor 0, egyébként forgalom-havidíj

Esetedben: 2286+635+890+1090+max(0,2893-2286)=5508 a fizetendő

[ Szerkesztve ]

(#67440) dokee78 válasza 313313 (#67437) üzenetére


dokee78
félisten

Lehet nem lesz jobb,de 16 év hűség után többet vártam.
Régebben még voltak úgymond előfizető megtartó akciók.
De ahogy látom már annyi előfizető van,hogy tesznek a régiekre.

(#67441) 313313 válasza dokee78 (#67440) üzenetére


313313
addikt

Nem akarom védeni a többit, de nyilván ők se lesznek jobbak...
Hűség jutalma, hogy mobil előleg nélkül hozhatsz ki telefont részletre :D
Amúgy tényleg vicc amit csinálnak... Mondjuk a Magenta1 egész jól jött nekem most, ha a cégnél van 4 szolgáltatásod, akkor kapsz némi kedvezményt...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#67442) kali válasza dokee78 (#67440) üzenetére


kali
legenda

nem tesznek, de külön nem erőlködnek, ha jelzed a lelépési szándékodat, a megtartósok esetlegesen felkínálnak valamit.
amennyiben komoly a szándékod és a telefonszámodat is vinni szeretnéd, úgy érdemes azonnal a másik szolgáltatónál indítani a számhordozást.
a többi szolgáltatónál is akkor vagy jó, amikor hozzájuk mész, utána ott is ennyit fog érni az egész, de legalább egy intervallum, amíg eléred azt a megbízható szintet, amid itt már adott.

[ Szerkesztve ]

(#67443) dokee78 válasza kali (#67442) üzenetére


dokee78
félisten

Igen itt adott a megbízhatóságom.
Mégsem érzem.
Nem tudok kevesebbért készüléket kihozni,mint egy új előfizető,max nem kérnek kauciót.

Mindegy is,majd osztok,szorzok.

[ Szerkesztve ]

(#67444) Soulfly842


Soulfly842
addikt

Reggel 8-9 óráig mellőzétek szerintem a webshop használatát. Karbantartás/rendszerfrissítés zajlik a háttérben. WS is érintett. :)

(#67445) lugosi válasza Soulfly842 (#67444) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Egy igazi Black friday akció 😊

(#67446) #04441088 válasza Soulfly842 (#67444) üzenetére


#04441088
törölt tag

Nálam 10 ből 9 nap ilyen lassú szar az oldal. Sokat fejleszthetnek. :DDD

(#67447) kali válasza dokee78 (#67443) üzenetére


kali
legenda

elég az, ha drága telefont akar részletre venni az ember, itt már nem kérnek előleget, máshol meg benyögik, hogy 80 - 100 e ft kell előre...

(#67448) #78121280 válasza Soulfly842 (#67444) üzenetére


#78121280
törölt tag

Eléggé át szabták a My T-Mobile felületet. :DDD

(#67449) Zoli133


Zoli133
őstag

Üdv, létezik valamilyen meghatalmazás sablon amivel számot át tudok iratni saját névre a jelenlegi tulajdonos jelenléte nélkül? Egyáltalán ez megoldható anélkül, hogy ő ott lenne?

"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."

(#67450) madle válasza Zoli133 (#67449) üzenetére


madle
őstag

Ez engem is érdekelne, mivel akartam venni egy "marketing" számot, de az eladó állítása szerint "már valaki nevén van, ezért nem kell aktiválni" viszont elindíthatom az átírása kérelmet, amit a Telekom fog intézni a háttérben (mivel nem adhatja ki a jelenlegi tulaj adatait), de ettől függetlenül nem biztos hogy a jelenlegi tulaj belemegy az átírásba....

akkor most ez, hogy működik? Megveszek egy számot, de nem írathatom át a nevemre? Nekem fontos lenne.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.