Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67651) Soulfly842 válasza dptrsk (#67650) üzenetére


Soulfly842
addikt

Szolgáltató lekérdezése díjmentesen:

80388388-as telefonszámon keresztül

Vagy:

a 1748-as telefonszámon keresztül

Vagy USSD kóddal:
*126*301234567# -es
USSD kóddal (a 301234567 természetesen egy szabadon megjelölt hívószámot jelenti)

(#67652) Teko001 válasza Soulfly842 (#67651) üzenetére


Teko001
őstag

A KRA-ba bevezetésre kerül a technikailag szolgáltatón belül hordozott szám is? Mert továbbra is a Telekomhoz tartozik, csak más a forgalmazója. Szerintem nem, viszont ebben az esetben nem jó az általad javasolt megoldás. Vagy tévedek?

(#67653) milenda válasza colker (#67646) üzenetére


milenda
tag

Blue mobile-os szám hálózaton belülinek minősül. Kipróbáltam: T-Mobile-os számhoz feltöltéshez adott ajándékpercek terhére hívtam blue-s számot és az ajándékból vonta le. Mivel az ajándék percek csak hálózaton belüli hívásra használhatók, egyértelmű a helyzet.

(#67654) dptrsk válasza Soulfly842 (#67651) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ez szép és jó, de egy blue-s számmal kipróbálva Magyar Telekom-ot ír.

Azaz, ha Next S-es vagyok, s a blue-s számokat nem hívom ingyen, nem tudom előre mennyit fogok fizetni a hívásért, ha ismeretlen Telekomhoz tartozó számot hívok(ami lehet blue vagy mol is).

(#67655) dptrsk válasza milenda (#67653) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Az ajándékpercek feltétele más mint a NextS feltétele.

(#67656) colker válasza milenda (#67653) üzenetére


colker
tag

Úgy látszik mindenki mást gondol tehát pontos infó sajnos nincs.
Hivatalos álláspont szerint nem lehet korlátlanul hívni,te pedig egy feltöltős kedvezményt írsz ami ki tudja lehet másképp számol mint előfizetésnél.
Jó lenne egy segítőkész bennfentes aki látja miképp működik ez.
Egyszerűbb vennem egy új T-mobilos sim-et én úgy sem telefonálok sokat tehát végül mindegy melyik szolgáltatónál vagyok csak idegesítő hogy nekem is 30-as számom van és ezzel kell még szarakodni...
De hát ha érkezik majd még pontosabb infó.

(#67657) Soulfly842 válasza dptrsk (#67654) üzenetére


Soulfly842
addikt

Hmm.. ez így érdekes..

Az ussd kóddal is?

A közvetlen környezetemben mindenki 30-as gyak, vagy 'normál' szolgáltatónál van. Így kipróbálni nem tudom.

Még érdemes lenne kipróbálni az NMHH oldalán is:

[link]

Kíváncsi vagyok az eredményre... mi, ha ez nem... :)

Ha ez sem, akkor nincs ötletem.

[ Szerkesztve ]

(#67658) Soulfly842 válasza colker (#67656) üzenetére


Soulfly842
addikt

Egyszerű, telefonálsz egy pár percet egy Blue mobile irányba és előtte és utána is megnézed a Telekom alkalmazásban a hálózaton kívüli perceket - amit leforgalmaztál -, hogy nőttek-e vagy sem... :)

(#67659) dptrsk válasza Soulfly842 (#67657) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Magyar Telekom Távközlési Nyrt.(mobil szám)-t ír minden lekérdezési csatornán.

Azaz ha nem tudnám, hogy ez a szám blue-s, akkor joggal hiszem, hogy ingyen hívom Next S-sel, mert Magyar Telekom Távközlési Nyrt(mobil szám)-t látok minden hivatalos csatornán.

(#67660) Teko001 válasza dptrsk (#67659) üzenetére


Teko001
őstag

Kérdés, hogy tényleg számolja-e mondjuk. Ha nagyon úgy nézzük, akkor a Blue lényegében nem is szolgáltató, csak egy viszonteladó, egy kizárólagos forgalmazó, egy márka. Ezért nincsenek a KRA-ba se bevezetve, mert a Telekom a szolgáltató. Akkor viszont meg ugyanúgy ingyen kellene hívnod. Kérdés mi a gyakorlat.

(#67661) #41133696


#41133696
törölt tag

Ezután megnéztem az ajánlatot:

Előfizetésesből ami érdekel:

2 év hűséggel, jelenleg 2680 Ft a havidíjam, de miután lejár átválthat 4390 Ft-ra

Dominoban ugyanez:

:DDD

(#67662) ANDROID??? válasza #41133696 (#67661) üzenetére


ANDROID???
addikt

Nézd meg előfizetés nélkül ;)
Aztán keress rá a neten simán lehet, hogy olcsóbb lesz :DD
Még, jó hogy megkapod 30500-ért GSM-ben ;]
Milyen kedvezményeket adnak a hűséges előfizetőknek :(((

[ Szerkesztve ]

(#67663) #41133696 válasza ANDROID??? (#67662) üzenetére


#41133696
törölt tag

Igen, tudom, durva :D

Az volt az igazi akció, amikor a Nexus 7-et vettem újonnan a T-Home-tól, 48 K-ért 78 K helyett :)

Ráadásul a másik két nagy mobilszolgáltatónál is hasonló árfekvésben van, pontosabban kártyásban drágább mint a T-nél. Az ünnepi kalendárium lehet még érdekes majd.

[ Szerkesztve ]

(#67664) DonMaster


DonMaster
addikt

Nem tudja valki, hogy mikortol fog ujra müködni a weboldaluk? befizetni sem tudok és telefont sem tudok venni.
mindenre hibát 404-et vagy karbantartást is már lassan 1 hete

LG V30-> Iphone 12 Pro Max

(#67665) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Pedig joy napok is vannak .. 20% tartozékokra.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#67666) zoli62


zoli62
addikt

A Telekom hivatalos kommunikációja ellenére még mindig nem működik az online felületen a mobil előfizetések megtekintése és a számlák befizetése. http://www.hwsw.hu/hirek/54756/telekom-online-ugyfelszolgalat-leallas-pillango.html

(#67667) Nasuto válasza zoli62 (#67666) üzenetére


Nasuto
tag

Nekem 5 perce sikerült befizetnem a 16-án lejáró számlámat. Igaz, csak sokadszori frissítés után hozta be az oldalt.

(#67668) dedike válasza zoli62 (#67666) üzenetére


dedike
addikt

Látom, nem variálod a nickneveket... ;] :DDD

Jó szerencsét!

(#67669) cris78 válasza Vangelis (#67665) üzenetére


cris78
őstag

Nekem akkor szólj ha Vangelis napok lesznek :)

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#67670) Nasuto


Nasuto
tag

Kis segítségre lenne szükségem. És bocsánat ha kicsit hosszú leszek.
Feleségemnek lejárt a Next S ATK hűssége. Nekem Next M volt szintén hűsség nélkül.
Telekom oldalán rendeltem neki egy Lumia 735 telefont vezetéknélküli töltővel. Direkt az ő száma/előfizetése volt kiválasztva. A telefont előfizetés megújítással, részletfizetéssel Next S Aranytárskártya előfizetéssel kértem (ami eddig is volt). A rendelés véglegesítésénél 2390Ft kezdő- és 19x2390Ft részlet volt feltüntetve (47.800Ft-os végösszeg).
Viszont felkerült az online felületre az első részlet számlája, ami 2.790Ft összegről szól.
Telefonos ügyfélszolgálat tanácstalan volt, azt mondták valami hiba történt, írjak emailt. Megtörtént, válasz még nem jött. Addig azt javasolták, hogy az első részlet számláját ne fizessem be. Viszont kisebb nyomozás után sajnos az is kiderült, hogy valami rejtélyes oknál fogva az én előfizetésemre rakták rá a két év hűsséget. Telefonon azt mondták, hogy telefonon nem tudnak ezen változtatni, fáradjak be egy Telekom boltba. Megtörtént, ott azt a választ kaptam, hogy a hűsséget, nem tudják csak úgy simán átrakni. Vissza kellene vennem a feleségemtől a telefont (a sim kártyáját is lecseréltük nanora) és sztornózni kellene az egész rendelést, számlát, akkor tudnának változtatni. Még ezt a két év hűsséget le is nyelném, ha nem kellene kifizetnem a Next S ATK-hoz tartozó telefon árát. Kérdem én, hogy ha már az én előfizetésemre rakták a hűsséget, akkor miért nem a Next M-es jóval barátibb árán kapom a készüléket (talán 0Ft lett volna)? Most így én két évig nem tudok új készüléket venni, csak a feleségem előfizetésére, és majd ugye jóval drágábban. Számomra minden szempontból hátrányos volt ez az egész készülékvásárlás. Mit tehetek?

(#67671) JamesFinn válasza zoli62 (#67666) üzenetére


JamesFinn
senior tag

Azért ez komoly. 10milliárd a semmire... Együtt. Veled...

(#67672) kali válasza DonMaster (#67664) üzenetére


kali
legenda

most is működik, illetve időközben - a fejlesztések közepette - is sokszor ment az elmúlt napokban is, bár akkor inkább a szerencse kérdése volt, hogy mikor lép be az ember.
a számlát ma hajnalban fizettem be a my telekom felületen.

Nasuto; amennyiben még 14 napon belül vagytok, úgy elállás, a vásárlás előtti állapot visszaállítása, majd azt követően ismétlés, de már a megfelelő előfizetésre.

[ Szerkesztve ]

(#67673) dptrsk válasza Nasuto (#67670) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Minél részletesebb panasz e-mail, ha lehet írd bele, hogy mit tartasz elfogadható(pl.: eltekintenek a részetektől, s marad a te hűséged) megoldásnak. Ha kaptál számlát, nézd meg azon melyik előfizetés szerepel. Visszaigazoló e-mailekben is keresgélhetsz esetleg. Ezt a problémát szerintem könnyen orvosolni fogják.

(#67674) Land


Land
veterán

Sziasztok!

Haver vett okostelefont és dilemmázik, hogy maradjon a Telenornál (15 éve ott van) vagy menjen át a Telekomhoz számhordozással.

Telenornál ezt állította össze magának:
- 80 perc minden hálózatba
- 300 mb net
- 0 sms
Ez 3690 Ft lenne.
Ha jól tudom ez 4G-s net, viszont ha elfogy, akkor a Telenor lelövi és lehet venni plusz netet.
A telefonja nem tudja a 800 MHz-et, így a 4G talán csak Pesten fog neki normálisan működni. (Xiaomi Redmi 2 Pro)

Telekom:
Move S

- 38/40 Ft-os pecdíj, ami a havidíjból teljesen lebeszélhető. Ez kb. 91/87 percnyi beszélgetést jelent
- 200 mb-os net, ha elfogy belassítják, és max 10 mbites, tehát 3G-s
Ez 3490 Ft lenne.

Nem tudjuk melyik legyen. 3G azért nem mindenhol van sajnos, ott eséllyel 4G lenne, de 800 MHz nélkül nem tudom mennyire lenne 4G (Nagymaros-Vác-Budapest vonalon főképp).

A netes csomagokat utólag bármelyiknél lehet bővíteni plusz zsetonért, de pl a Telekomnál 700 Ft-ért 200 mb-ot adnak, így 400 mb-ja lenne. De ebben az esetben 4200 Ft-ot fizetne abban a hónapban. Viszont 4200 Ft-ért a Telenortól már lenne 700 mb-os netcsomag. Persze ez fixen 2 évig 4200 lenne, míg Telekomnál csak akkor ha elfogyna a net, de ott -300 mb nete lenne ezzel szemben. :D

Opera minivel netezne főleg. Index, origo, fb. Otthon wifiről lenne, a programokat is onnan telepítené, onnan frissítené. Netezni meloba menet és max ott netezne a szünetekben vagy a lazsálósabb időszakokban.
Tudom ez a Telekom topic, de nem találtam olyan topicot, ahol mindkettő szolgáltatóról szólna a beszélgetés.

Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

(#67675) Nasuto válasza kali (#67672) üzenetére


Nasuto
tag

Honnantól számolódik a 14 nap? Kézhezvételtől vagy a rendelés leadásától? Az a baj, hogy ez a készülék azóta már elfogyott a Telekomnál. Feleségemnek a telefon maga nagyon bevált. Lumia 640 van még Telekomnál, de az túl nagy és tudásban is kevesebbet tud. :(((

(#67676) dptrsk válasza Land (#67674) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

A Telekomos csomag is 4G-s, amit 10Mbit/s sebességel használhat.

(#67677) Teko001 válasza Nasuto (#67675) üzenetére


Teko001
őstag

kézhezvétel

(#67678) Nasuto válasza dptrsk (#67673) üzenetére


Nasuto
tag

Köszönöm. Írok egy másik nagyon nyöszörgős emailt. Valószínűleg egyébként már megkezdték a részletre vonatkozó panaszom kezelését, mert most eltűnt az online felületről a részlet számla.

[ Szerkesztve ]

(#67679) DonMaster válasza kali (#67672) üzenetére


DonMaster
addikt

igen belépni betudok néha,
akciokat látni 15%kedvezmény kiválasztom az akcio eltünik, oké meglévöhöz venném kidob 404hibával.
a befizetés sem 1x-ü mutattvány, de vásárolni esélytelen. föoldalon akcios telefon, telefonnál már sima akcio mntes ár, meg a vásárlásig else lehet jutni, remélem holnapra már javitva lesz ez a probléma végre.

LG V30-> Iphone 12 Pro Max

(#67680) b.daniel válasza Land (#67674) üzenetére


b.daniel
senior tag

Esetleg ha diák akkor Like S-t nézzétek meg

[ Szerkesztve ]

(#67681) Gedeon31


Gedeon31
addikt

Nálatok látszódik az online felületre belépve mennyi internet adatforgalom van még hátra? :U

(#67682) #41133696 válasza Gedeon31 (#67681) üzenetére


#41133696
törölt tag

Szerintem, határozottan látszik:

(#67683) kali válasza Gedeon31 (#67681) üzenetére


kali
legenda

igen, látszik, pont azt néztem - amikor kérdezted -, hogy az elsőre mikor kell rányomnom a bővítőt;

1

2

DonMaster; a vásárlást csak az utolsó előtti mozzanatig próbáltam, de addig nincs gond.

[ Szerkesztve ]

(#67684) Otisz válasza DonMaster (#67679) üzenetére


Otisz
őstag

Holnapra? :D
Már egy hete nem tudom befizetni a számláim.
Ez soha nem lesz jó.

(OO[IIII][IIII]OO)

(#67685) kali válasza Otisz (#67684) üzenetére


kali
legenda

működik már a számla befizetése.

(#67686) Gedeon31 válasza kali (#67683) üzenetére


Gedeon31
addikt

Érdekes nálam sehol nem látszódik és az se mennyi a nettó számlám.

(#67687) SPF válasza kali (#67683) üzenetére


SPF
senior tag

Next Business 150-es díjcsomagban vagyok, az létezik, hogy sem a Telekom app-ban, sem a webes felületen nem látom, hogy hány megám van még hátra a hónapban?

(#67688) colker válasza Soulfly842 (#67658) üzenetére


colker
tag

Kipróbáltam ezt a telekom alkalmazást.
Sajnos percekre vonatkozó infót nem találtam benne.
Szépen kiírja hogy még 500mb internet van hátra,meg hogy 0Ft a számla hálózaton belül és kívül de ezzel nem vagyok előrébb.
Valami felett elsiklottam? Arra számítottam hogy majd kiírja nekem hogy havonta mennyi percet beszéltem és ha hívom a blue számot akkor nő majd eggyel...

(#67689) kali válasza SPF (#67687) üzenetére


kali
legenda

az üzleti szekció passz, de amúgy létezhet, mert bizonyos tekintetekben külön kategória.

xangyal; szia, pedig előrébb vagy/lehetsz, mert ha hívsz blue mobile számot és nem nő a hálózaton kívüli érték, akkor belülinek számolja, ellenkező esetben meg nem.

[ Szerkesztve ]

(#67690) lugosi


lugosi
MODERÁTOR

Csak jelezni szeretném hogy nálam már megy a Telekom app. Weblapot nem néztem, de az app már működik. Forgalmat mutat, számlát le tudtam belőle tölteni.

(#67691) colker válasza kali (#67689) üzenetére


colker
tag

Igen de addig nem is fog nőni amíg a 160perc kívüli lebeszélhetőség le nem jár:)

Közben amúgy olvasom hogy új előfizetésnél még nem mutat semmit az alkalmazás csak majd 7-14 nap múlva.

(#67692) Gedeon31 válasza kali (#67683) üzenetére


Gedeon31
addikt

Nálam továbbra sem látszik sehol .

(#67693) kali válasza colker (#67691) üzenetére


kali
legenda

a növekvő egyenleget akkor is mutatja (majd), ha még nem futottál ki a 160 percből.
megnéztem a my telekom felületen is, ott is mutatja a next s esetén a hálózaton kívüli forgalmat a 160 percen belül is.

Gedeon31; egyenleg -> internetegyenleg -> lekérdezés?

[ Szerkesztve ]

(#67694) Sterilzona


Sterilzona
senior tag

sziasztok
biztos volt téma, de most nem tudok bogarászni ...
weboldal ko.
de akkor hogy fizessem be csekket ?

(#67695) zsoltzsolt válasza Sterilzona (#67694) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Telekom alkalmazással simán lehet fizetni

(#67696) DonMaster


DonMaster
addikt

404 page not found

:) már tök vicces, már belépni betudok ha a mobiltelefonokra katintok akkor 404 az oldal nem található :) tök jo

LG V30-> Iphone 12 Pro Max

(#67697) Sterilzona válasza zsoltzsolt (#67695) üzenetére


Sterilzona
senior tag

meg is van köszönöm :)

(#67698) Gedeon31 válasza kali (#67693) üzenetére


Gedeon31
addikt

Köszönöm ,ha betudok lépni meglesem . Most nem enged be ,ha be tudok lépni ,akkor meg a bal oldalsó sáv nem látható.

(#67699) zsoltzsolt válasza Sterilzona (#67697) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Szívesen. De nálam érdekes. 19 óra tíz perckor befizettem a számlám, mosolygó fejecske az alkalmazásban, OTP Sms jön, sikeres számlafizetés, le is vonta az összeget. Alkalmazásban már nem látom ezt a számlát, erre most kapok Telekomtól egy emailt, hogy sikertelen számla fizetés 😁. Na de lesz@rom, ott az igazolás, hogy levonták a számlámról 😁

[ Szerkesztve ]

(#67700) Varszegig válasza zsoltzsolt (#67699) üzenetére


Varszegig
veterán

Vigyázz, mert lehet hogy később jóváírják a számládon az összeget. Tartsd szemmel, mert a T-nél most nagy varázslás megy. Nem is várom meg a végét, holnap indítok egy számhordozást.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.