Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67501) lugosi válasza kali (#67497) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Nos mint ahogy előre látható ugyan nem, de erősen sejthető volt, nem működik az oldal... Ami baj, mert a céges számlát szeretném befizetni, amit így nem tudok átutalni úgy, hogy nem tudom letölteni a számlát. Amikor sikerül belépni, akkor "hiba történt az adatok letöltése közben", illetve egy félkész, részekben hiányzó weboldal fogad. A számlákhoz már el sem jutok, ha arra a menüpontra kattintok akkor végtelenített töltögetésbe kezd az oldal és meg sem jelenik semmi. Hosszas várakozás után kirak a főoldalra, bejelentkezés nélkül egy zavaros szöveggel arról, hogy ha a számlákat akarom megtekinteni, akkor ahhoz megfelelő jogosultsággal rendelkező bejelentkezés szükséges. Ami megvolt, amíg el nem hokizgatta magát a weblap, mert kb 5 perc töltögetés után úgy csinált, mintha nem lennék bejelentkezve.

Aranyosak, mert a hét közepén elutazok, és ha addig nem javul meg (miért javulna?), akkor gond lesz mert rajtam kívül más nem jogosult hozzáférni a céges számlákhoz, és 16-áig, a fizetési határidőig nem jövök haza.

Azért aranyosak, az utolsó napon amikor még működött a weboldal, a számlák nem voltak megtekinthetőek és letölthetőek. Hihetetlen, hogy egyik agytröszt se jött rá, hogy lehet, hogy nem számlakibocsátási időszakban kellene élesíteni az új weblapnak nevezett bughalmazt. De hát ilyesmit miért is várna el az ember egy ekkora cégtől. Egyébként is tragikomédia, amit az elmúlt egy évben a weblapjuk és a webshop tekintetében művelnek.

(#67502) dokee78 válasza Killing (#67500) üzenetére


dokee78
félisten

A társ kártyás kiléphet fő előfizetővé,ha van még hűség? Ha igen mennyi az ára?

(#67503) dptrsk válasza lugosi (#67501) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Esetleg a böngésző privát mód funkcióját használva próbáltad a abelépést?

(#67504) lugosi válasza lugosi (#67501) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Egyre kreatívabbak, kezdek besírni rajtuk:

Csak így tömören, semmi cicó, általános hiba.

Utána egy újabb kattintás a számlákra, és az eredmény:

Miért nem oldják meg egyszerűbben? Például kiírhatnák, hogy figyelj öreg, halvány fogalmunk sincs, hogy mi történik a weboldallal. :DDD

Harmadik próbálkozásra: középen "belépés az online ügyintézéshez", de a jobb felső sarokban még be vagyok lépve.
Negyedik próbálkozásra a jobb felső sarokban is ki lettem lépve.

Csak abba gondolok bele, hogy ha én így végezném a munkámat, hol lennék már...

pietrasko: nem, de előzmény nem kavarhat be, ezen a gépen még nem léptem be a telekom fiókba korábban.

[ Szerkesztve ]

(#67505) dptrsk válasza lugosi (#67504) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Nekem az új csoda weblapnál már volt, hogy 0km-es oprendszeren csak privát módban lépett be...

Azt nem értem, hogy ha volt előtte tesztelés(miért ne lett volna), akkor ott hogy a fenébe jutott túl ez a megoldás...

[ Szerkesztve ]

(#67506) lugosi válasza dptrsk (#67505) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Köszi amúgy a tippet, ki fogom próbálni, de most indítottam egy privát böngészést, és most meg be sem hozza azt az ikont, amivel beléphetnék a felületre:

Csak körözget ahogy kell, 5 perc után ráhagytam és bezártam.

Ja, egy órás késéssel megjött az értesítő SMS, hogy folyószámla szinten beléptem az önkiszolgáló ügyfélszolgálatra! (Ez volt az a belépés, aminek a végén kiírta, hogy folyószámla szinten kellene belépnem ahhoz, hogy a számlákat lássam xD). :DDD

(#67507) 313313 válasza lugosi (#67506) üzenetére


313313
addikt

Szerintem kár vele erőlködnöd, még foltozzák a honlapot...
Engem se enged be, folyamatosan különféle hibákat dob, otthoni felület meg be van halva, ott lépkedni, kattintgatni...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#67508) lugosi válasza 313313 (#67507) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Persze, igazad van. Csak szeretném úgy itt hagyni a céget erre a pár napra, hogy a számlák be vannak fizetve.

(#67509) dokee78 válasza dokee78 (#67502) üzenetére


dokee78
félisten

UP!

(#67510) dptrsk válasza dokee78 (#67502) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Igen.
Alapból semmi plusz költség nincs.
Társ csomag helyett, ha van hűség a csomagra is, azonos vagy nagyobb havidíjú fő csomagra kell váltani, ha nem akarsz kötbért.
Ha az előfizető is változna, akkor azthiszem 6500 forint, amit az új előfizető fizet az első számlával. Készüléktörlesztéseket ki kell fizetni váltás előtt.

(#67511) StLui válasza lugosi (#67501) üzenetére


StLui
veterán

Írtam, hogy mit csinálj, látod-látod :)

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#67512) lugosi válasza StLui (#67511) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

A céges számlánkkal az sajnos nem járható út.

(#67513) Thome


Thome
addikt

Annyira jó a rendszer, hogy szombat este befizettem a számlát sikeresen, ma újra ott van hogy befizetésre vár. Remélem hogy nem kell bemennem...

(#67514) StLui válasza lugosi (#67512) üzenetére


StLui
veterán

Dehogynem, mit gondolsz én mit fizetek? Kifizetem a lakossági hitelkártyámmal, utána kp-ban kifizetem a cégből magamnak, de át is utalhatom magamnak. Céges kártyával nem javasolt magáncélú tételek kiegyenlítése mivel akkor a cég pénzét használod magáncélra, de a magánszemély kifizetheti a céges költséget és utána elszámolja a céggel. (könyvelőként mondom)

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#67515) Fancy-boy


Fancy-boy
addikt

Az lenne a kérdésem, hogy amennyiben a mobiltelefon készüléknek a doboza, ezüst színű "Security" feliratú zárjeggyel van leragasztva, akkor az a telefon használt/visszaküldött, majd újra eladott/csomagolt darab?
Azért kérdezem, mert alatta láthatóan lenne egy Nokia feliratos zárjegy, ami át lett vágva korábban.
Egyébként a 14 napon belül visszaküldött telefonokkal mit csinálnak? Természetesen azt gondolom, hogy újra eladják, de ilyenkor visszamegy a gyártóhoz ellenőrzésre vagy "házon belül" csomagolják újra?

[ Szerkesztve ]

(#67516) lugosi válasza StLui (#67514) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Én a magán kártyámmal nem fogom a cég kiadásait fizetni, az teljesen biztos.
Emellett másik probléma, hogy az e havi számlát már kiadták, ergo ha el is intézném valahogy (szerintem leginkább: sehogy) azt, hogy a hátralévő időben az elutazásomig meglegyen a távszámla reg, akkor sem küldenék már ki még egyszer a távszámlára ezt a számlát, ami már ott van a telekomnál (valahol) a fiókunkban, hogy fizessük be.
Egyébként, ha egy 2000 fős cég lennénk, ennek megfelelő számú előfizetéssel, akkor nincs az a magán hitelkeret, amivel ki tudnám fizetni a cég telefonszámláját...

Egyébként szerintem dobogós vagyok a "gyűjtsük a telekom weboldal hibaüzeneteit" versenyben, ugyanis az előbb a változatosság kedvéért az alábbi hibaüzenetet kaptam:

Én ezt mára ráhagyom, szerintem majd a cégünk meg a telekom lemeccseli egymással, hogy miért nincs a számla befizetve.

(#67517) StLui válasza lugosi (#67516) üzenetére


StLui
veterán

Nálam saját cégekről van szó, ezt nekem mindegy honnan fizetem, ha meg nem a tied a cég akkor tényleg nem kell izgatnod magad hogyan lesz kifizetve :D
Természetesen ez nem azonnali hanem hosszútávú megoldás, eleinte a távszámlás regisztráció ellenére simán a T-nél fizettem ki, nem kötelező a távszámlán, de annyiszor volt gond, hogy teljesen át is álltam,
Ja, viszont átvette a T-nél használt bankártyaadatokat, tehát ott is ugyanazzal fizettem, ezért ha be van rögzítve egy bankkártya akkor lehet ugyanazzal fizethetsz itt is. Azóta alig lépek be a T oldalára.

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#67518) kali válasza Fancy-boy (#67515) üzenetére


kali
legenda

valamiért biztos felbontották korábban, nem ritka, hogy akár csak egy röpke megtekintés céljából felnyitják, mert a vásárlónak a külső is számít és amiatt nem tud látatlanban dönteni több telefon között, netán be is kapcsolják - már amelyik készüléknél erre lehetőség van -, hogy a felhasználói felületet is láthassa az ügyfél, de attól még nem kell a gyártónak visszaküldeni, hanem amelyik nem lett megvásárolva, azt visszazárják és úgy értékesítik, vagy akár bontottan is megveszi valaki, mert épp ő is megnéz többet is és tudja, hogy amik neki nem tetszettek végül, azokat korábban esetleg ő is felbontatta.
az elállás keretében visszaküldött készülékeket is értékesítik, de szokták ellenőrizni, mert ha nem rendeltetésszerű használatból eredő problémát okoz a visszaküldés előtt az ügyfél, akkor azt neki kell megtéríteni, olyankor a készüléket már nem újnak értékesítik tovább.

lugosi; hajnalban beléptem a notiról is, rendben voltak az előfizetéseim és a számlát is láttam.
ami érdekes; chrome és ie alól nem léptet most be, viszont a telefonon (iphone 6s plus és safari) tökéletesen működik a my telekom fiók!

(#67519) Fancy-boy válasza kali (#67518) üzenetére


Fancy-boy
addikt

Köszi a tartalmas választ. :R
Az volt az eredeti terv, hogy majd karácsonykor lesz felnyitva a doboza, de mivel ezek szerint felbontották valamiért, lehet leellenőrzöm a készüléket.

(#67520) kali válasza Fancy-boy (#67519) üzenetére


kali
legenda

érdemesebb mihamarabb ellenőrizni, én még a gyári csomagolásúval is azt tenném, mert akkor sem teljesen kizárt a hibalehetőség, a problémát meg jobb előbb orvosolni, még a 3 napos cseregaris, vagy 14 napos elállási időben.
attól rosszabb nincs, mint amikor valaki kap karácsonyra valamit és bár ő bontja fel, de akkor derül ki, hogy valami nem stimmel és nem tudja használatba venni... (pláne, ha gyerkőcről van szó!)

[ Szerkesztve ]

(#67521) lugosi válasza kali (#67518) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Nekem nem megy, munkanap vége van, még mindig nem megy. Biztos kifogtál egy véletlen szerencsés időrést.
Most ez fogadja az ember a lap alján:

(#67522) cris78 válasza lugosi (#67521) üzenetére


cris78
őstag

Vangelis-t kérdeztétek már? Lehet valami akcióra bukkant ;] :))

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#67523) GeneraL_XTX


GeneraL_XTX
veterán

Komolyan mondom falnak megyek már a Telekomtól, havonta egyszer szeretném használni a tetves online felületüket hogy befizessem a számláim (ha már ennyire nyomják az e-ügyintézést) és persze hogy pont olyankor nem működik :((( :((( Nemhiszemel basszus :W

Mikor várható, hogy használható állapotba kerül ez a rakás....valami? :U

[ Szerkesztve ]

(#67524) Thome válasza GeneraL_XTX (#67523) üzenetére


Thome
addikt

Neked legalább abszolút nem sikerül használni.

Én szombaton használtam, befizettem a számlám. Kár volt. Vasárnap óta ismét fizetendő tételként van jelen, majd -gondolom- mehetek be a tmobile-hoz verni az asztalt, hogy töröljék azt onnan. (Ma voltam, mondta hogy jöjjek vissza pár nap múlva). Istenke rakná őket hátsóba.

(#67525) Vangelis válasza cris78 (#67522) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Nincs semmi... xar minden!

Pedig kutakodok!

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#67526) Vangelis válasza GeneraL_XTX (#67523) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Soha... plusz 1-2 év!

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#67527) ubyegon2


ubyegon2
nagyúr

Senkit nem vigasztal, hogy a weboldalukon az a 8 db reklám azért tökéletesen lefuttatja magát szépen körbe-körbe, meg nem akad egy pillanatra sem!?

[ Szerkesztve ]

(#67528) ANDROID???


ANDROID???
addikt

Sziasztok!

Garanciával kapcsolatban ki tud infót adni, ha dolgozó az még jobb lenne (írhat privátot is)?

A készülék 10.31.-ig volt garanciás, 10.29-el került szervizbe (előtte 10.28.-án vittem, de nem vették át az egyik t üzletben, leltárra hivatkozva), ma jött vissza, de a tel rossz.
Ilyenkor még leadható garanciális javításra (elvileg 2 vagy 3 napig még kell éljen a garancia), vagy már csak térítéssel fogják javítani?
Más hibával adtam le és más hibát produkál most, természetesen a TMX """""javította"""""" a készüléket :W

Köszönöm.

(#67529) dptrsk válasza ANDROID??? (#67528) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

úgy tudom a szervizelés időtartamával meghosszabbodik a garancia.

(#67530) #79621120


#79621120
törölt tag

Hogy a fittyfenébe fizessem be interneten keresztül a Telekom számláimat , ha a weboldal napok óta elérhetetlen ? És még van pofájuk késedelmi kamatot felszámolni . :((

(#67531) djculture válasza #79621120 (#67530) üzenetére


djculture
félisten

Ezért maradtam én a papiros megoldásnál. Egyébként ha az ő rendszerük nem megy és emiatt nem lehet fizetni, azért nincs joguk felszámolni semmit.

[ Szerkesztve ]

(#67532) lugosi válasza GeneraL_XTX (#67523) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

"Mikor várható, hogy használható állapotba kerül ez a rakás....valami?"

Megjósolhatatlan. Webshop anomáliák több mint egy éve vannak, ha jól emlékszem. Namost vagy az ügyintézős rész is felzárkózott ehhez a szinthez, és akkor nagy baj van, vagy lehet, hogy ez a diszfunkció elmúlik, és ez a rész használható lesz. Viszont ahogy a webshop javítása nem sikerült egy év alatt, így rövid kifutást nincs okunk remélni.

Sajnos munkaidő végéig sem sikerült belépnem a fiókomba, így ha holnap sem sikerül, akkor még szerda reggel rápróbálok, egyébként meglesz évek hosszú sora után az első befizetetlen számlánk, mert így ezen a héten mindenre lesz időm, csak telekom pontba menni nem.

Ja, az időzítés, hogy miért éppen számlabefizetési időszakban. Ehhez szerintem érzékük van. Mikor csinálták az országos leltárt? Csak nem akkor mikor a szifon premierje volt? Ja, de.

[ Szerkesztve ]

(#67533) ANDROID??? válasza dptrsk (#67529) üzenetére


ANDROID???
addikt

Tuti, mert nincs közel a T-pont.?

dadawa:
tavszamla.hu :K

lugosi:
Ezt már eljátszották korábban is, beleölik a hatalmas pénzt amit majd az előfizetőkön hajtanak be, de természetesen ezt "az ő érdekükben csinálják", utána majd fogják élesben próbálgatni, (máshol is csinálnak ilyet) és majd menet közben rájönnek mit csesztek el és majd akkor is módosítgatnak rajta.
A felszólítások automatában jönnek majd mindenkinek, 14 nap után és majd lehet reklamálni, hogy ők cseszték el és akkor nagy nehezen majd jóváírják..

Viszont kali jól mondja :K

[ Szerkesztve ]

(#67534) kali válasza #79621120 (#67530) üzenetére


kali
legenda

ilyen esetekben nem számol(hat)nak fel - jelezték, hogy a hétvégén fejlesztenek, a várhatónak mondott mai reggeli időpontra nem lett minden jó, dolgoznak rajta tovább -, de a biztonság kedvéért rákérdezel telefonon, úgy még nyoma is lesz a dolognak a rögzített hívás okán.
más kérdés, hogy elektronikus átutalással így is befizethető, amennyiben korábban nem töltötted le a számlát, netán belátható időn belül nem tudod megnézni a szükséges információkat - összeg, azonosító...stb. -, úgy telefonon biztos segítenek benne.

lugosi; azon gondolkodom, hogy nehéz jobb időpontra tenni a fejlesztést, mert a számlákat ilyenkor kezdik el befizetni, a szórás alapján közel két hét, de utána meg jönnek lassan a részletre vett készülékek törlesztőjének a befizetései - ha nincs annyi, mint számla, de elég sok lehet -, aminek a hónap utolsó napja a határidő, viszont korábban elkezdik már azt is fizetgetni.

[ Szerkesztve ]

(#67535) #79621120 válasza djculture (#67531) üzenetére


#79621120
törölt tag

Ezért maradtam én a papiros megoldásnál.

Én is annál maradtam , de az elmaradt számlámat akartam online rendezni .

(#67536) lugosi válasza ANDROID??? (#67533) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Oké, de már kiadott, befizetésre váró számlával mit kezdesz a távszámlával? Távolról integetsz neki?

(#67537) ANDROID??? válasza lugosi (#67536) üzenetére


ANDROID???
addikt

Kiadott?? :U

Telekom 2016 január 1-től:
"1. Módosul a követeléskezelési díjmértéke, amely a korábbiakban egységesen a teljes tartozás 15%-ában került meghatározásra, a jövõben a teljes tartozás összegétõl
függõen, a következõk szerint alakul: 2000-20000 Ft-ig 7000Ft, 20001-50000 Ft-ig 10000 Ft, 50001-100000 Ft-ig 15000 Ft, 100001-250000 Ft-ig 25 000 Ft, 250001 Ft felett
50000 Ft. (ÁSZF Törzsrész 7.1.11. pont, 5/A Melléklet 5.2 pont, 5/C Melléklet 2. pont, 5/B Melléklet 3.3.1. pont, 5/D Melléklet 5. pont)
2. Az elõfizetõi adatok valódiságának ellenõrzése valamint a fizetõképesség vizsgálat körében a Szolgáltató által bekérhetõ adatok, igazolások felsorolása kiegészül a
következõkkel: egyéni igénylõ esetébenmásodik fényképes személyazonosításra alkalmas igazolvány, adókártya, közüzemi számla, munkáltatói igazolás, üzleti igénylõ esetében
bankszámla kivonat, NAV igazolás. (ÁSZF Törzsrész 2.1.5 pont)..."

Ezt jól értem, ha megcsúszol a számláddal, akkor 7000,- forinttól indul a "bünti"? (azért ez 2-3e forintos szla-nál aránytalanul magas nem? (szerencsére nem szoktam késni vele)

[ Szerkesztve ]

(#67538) dptrsk válasza ANDROID??? (#67537) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Hát amit már legyártottak számlát, hiába regisztrál távszámlára nem tudja kifizetni, csak a reg. időpont utáni számlák jönnek távszámlára.

(#67539) ANDROID??? válasza dptrsk (#67538) üzenetére


ANDROID???
addikt

Ja értem, most ha nem tudja a T rendszere miatt befizetni a szla-t, akkor úgy is jóvá fogják írni, ha esetleg kap egy kis plusz "sarat". A jövőre való tekintettel érdemes azt a ny.mvadt tavszamlat regizni.. :K

(#67540) lugosi válasza ANDROID??? (#67539) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Ez persze nem hangzik rosszul, csak egy kérdést vet fel. Ha a jelenlegi rendszerük, ahol elektronikusan éred el a számlád - ha eléred - küldi elektronikusan a számládat a távszámlának, akkor mi arra a garancia, hogy ha a weblapjuk/rendszerük úgy működik mint most, akkor a távszámlába eljut az a számla? Mert szerintem ugyanúgy kutya vacsorája lámpaoltás után.
A magánelőfizetésemben megkaptam távszámlán a számlát, de az még pénteken volt.. Pénteken még nem dobták le az EMP-t a jelenlegi rendszerükre se.

(#67541) #79621120 válasza dptrsk (#67538) üzenetére


#79621120
törölt tag

Észrevettem . :(

szerk.

• A Magyar Telekom új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerének bevezetésével összefüggő műszaki okból előfordulhat, hogy az eddigiekben, a Telekom otthoni szolgáltatások számláján fizetett készülék törlesztő részlete(ke)t, átmenetileg nem tudja rendezni a Távszámla felület használatával.
Amennyiben csoportos beszedési megbízással rendezi az esedékes havi részleteket, Önnek semmilyen teendője nincsen, az összeg a megszokott módon kerül levonásra bankszámlájáról.
Abban az esetben, ha eddig a Távszámlán keresztül fizette be a részleteket, de most nem adódik hozzá a számla fizetendő összegéhez a befizetési folyamat végén, kérjük, eseti átutalással (Távszámlán kívül) rendezze azt.

Új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszer bevezetése miatt a Telekom otthoni szolgáltatásokkal rendelkező ügyfeleink korábbi 14 jegyű Szolgáltatói azonosítója 9 jegyű folyószámlaszámra változott, ezért korábbi regisztrációja deaktiválódott és az új azonosítóval automatikusan új regisztráció jött létre.
A változás technikai jellegű, nem érinti a szolgáltatásokat, vagy a Távszámla használatát, azzal ügyfeleinknek semmilyen teendőjük nincsen.

[ Szerkesztve ]

(#67542) ANDROID??? válasza lugosi (#67540) üzenetére


ANDROID???
addikt

Jó kérdés ilyen problémám még nem volt a tavszlaval.. :U (ott mindig csak a pdf-et nézem ls utalom amikor jónak látom, nem csop.beszedéssel..)
Elvileg 2 héten belül nem kapsz "sarat"..

[ Szerkesztve ]

(#67543) dptrsk válasza lugosi (#67540) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Van egy számlázási rendszer.
Ez a rendszer küldi el az adatokat:
A: nyomdának
B: Távszámlának

és

C: az online felületnek.

Szerencsére itt nem a számlázási rendszerrel van gond, hanem az online felülettel, tehát a Távszámla olyasmi, mint a papír alapú, csak nem a postás hozza hanem az e-posta.

(#67544) dokee78 válasza dptrsk (#67510) üzenetére


dokee78
félisten

:R

(#67545) dptrsk válasza ANDROID??? (#67537) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Szerintem ez nem a felszólító levél díja, hanem ha a felszólítás után se fizetsz.

(#67546) blackmajesty válasza ANDROID??? (#67528) üzenetére


blackmajesty
aktív tag

A garancia nem hosszabbodik meg, ha okt. 31-én lejárt, akkor lejárt. Én azt ajánlanám, hogy vidd be egy üzletbe, és reklamáld meg, hogy a szervizelés nem sikerült jól, mert bár kijavították a hibát, de egy korábban nem létező hiba keletkezett közben. Ha nem tudnak mit tenni, akkor kapcsolat.tmx.hu, itt írd meg részletesen, mi történt, és add meg a telekomos javítási jegy számát, valamint az imei számot.

(#67547) dptrsk válasza blackmajesty (#67546) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

[link]

... A jótállási idő alakulása

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 2. §-ában foglaltak szerint egy év, ami a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy – ha az üzembe helyezést forgalmazó vagy annak megbízottja végzi - az üzembe helyezés napjával kezdődik.

A fenti rendelet szerint a jótállás időtartama a kijavítás időtartamával meghosszabbodik. Az új határidőt a forgalmazónak vagy a szakszerviznek kell kiszámítania és a jótállási jegyen feltüntetnie. Ez praktikusan azt jelenti, hogy a többször meghibásodó vagy hosszan javított berendezések jótállási ideje lényegesen meghaladhatja az egy évet. ...

(#67548) blackmajesty válasza dptrsk (#67547) üzenetére


blackmajesty
aktív tag

Ez abban az esetben lehet igaz a mostani ügyre, hogy ha az 1 év telt le okt 31-én. De ez esetben apple-t kivéve van egy második év korlátozott jótállás, vagyis még egy évig javítják ingyen ha a fődarabbal, szoftverrel van gond. Amennyiben a 2. év telt le, akkor nincs hosszabbodás, mert az egy korlátozott jótállás, a gyártó dönthet úgy hogy ad ilyet, de erre már a törvény nem terjed ki. Ha innen nézem, akkor egyik esetben sem hosszabbodik, mert az első esetben ott a korlátozott.

Ha pedig alma volt az érintett készülék, akkor cserélték, nem javították, és ilyen esetben újra él az 1 év teljeskörű jótállás.

[ Szerkesztve ]

(#67549) ANDROID??? válasza blackmajesty (#67548) üzenetére


ANDROID???
addikt

Nem alma és ez nem jó hír, mert nem fogok tudni mit kezdeni vele...
Ha beadom szervizbe 3e kapásból a bevizsgálás, és utána jön a többi az lehet akár 20e is, és a TMX-ből kiindulva egyáltalán semmi nem garantálja, hogy a készülék meg lesz javítva és hibátlanul kapom vissza..
Akkor inkább vehetek egy új készüléket..

(#67550) blackmajesty válasza ANDROID??? (#67549) üzenetére


blackmajesty
aktív tag

Azért írtam a korábbi hozzászólásomban, hogy ha mást nem, akkor írj a kapcsolat.tmx.hu-n. Veszíteni valód nincsen.

A térítéses javításra meg amennyiben 20ezernél drágább volt, fél év jótállás van.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.