Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67901) foxymaci válasza lugosi (#67900) üzenetére


foxymaci
senior tag

Biztos készülnek a Black Friday akcióra ;]

_FoxY_ / Iphone 14 Pro / PS5 / iPad Pro 11 M2 / Watch Ultra /

(#67902) kali válasza PainKiller13 (#67877) üzenetére


kali
legenda

a flotta kérdéses, valamelyiknél működik, másiknál meg nem, konkrét milyensége válogatja, a gyakorlatban kiderül majd.

(#67903) PainKiller13 válasza kali (#67902) üzenetére


PainKiller13
őstag

Be is megyek ma, rákérdezek a gyakorlatra :))

(#67904) Vangelis válasza lugosi (#67900) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Jah én tegnap fizettem be... megnézem most jó-e.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#67905) #78121280


#78121280
törölt tag

Nah a törlesztőrészletek előkerültek az online felületen. :)

(#67906) Tamás34


Tamás34
senior tag

Ez már a vicc kategória! :N

LG48C2OLED- Samsung Galaxy S23 Ultra-Xiaomi wath s1 Pro-Amazfit Balance Grey

(#67907) dedike válasza #78121280 (#67905) üzenetére


dedike
addikt

Igen, sőt lejárt hűséggel is lehet készüléket választani, részletre is.

kali:

Most már én is áttettem magamban a használható kategóriába az oldalukat.... :R

Jó szerencsét!

(#67908) #78121280 válasza dedike (#67907) üzenetére


#78121280
törölt tag

Jaja, meg a törlesztőknél már írja mennyi van még hátra, illetve be is lehet fizetni egybe akár a később esedékes részleteket. :)

(#67909) spider80 válasza dedike (#67907) üzenetére


spider80
őstag

Nekem pl flottásként továbbra is használhatatlan. Nem enged vásárolni, sőt árat sem ír ki,meg semmit ha előfizetés hosszabításra nyomok. Csak új előfizetéshez ír árakat. 2 hete ilyen már kb. Lassan rendbe szedhetnék az oldalt úgy, hogy mindenkinek működjön.

Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black

(#67910) zoli62


zoli62
addikt

Nálam még mindig jogosultsági hibát ír ki az online felület mindkét előfizetésemnél,és nem jelenikmeg a számla.

(#67911) Soulfly842 válasza spider80 (#67909) üzenetére


Soulfly842
addikt

Milyen flottában vagy pontosan.

Flottásként soha nem is vásárolhattál volna a webshopon.

A vásárlás lebonyolítása előtt minden esetben igazolni kell a jogosultságot az adott flottára - nem csak belépéskor - hanem a későbbi készülékvásárlások, hosszabbítások során is (munkáltatói, szolgálattevői, v. egyéb igazolással).

Minden vásárlás ez esetben - amikor a kapcsolódó dokumentumok nem kerültek bemutatásra - visszaélés, ami szembe megy a munkáltató(/a flotta biztosítója) és a szolgáltató között létrejött keretmegállapodással.

Amikor belép valaki a kapcsolódó flottába, akkor ezzel kapcsolatban - ami a flottának is az igénybevételi feltétele - elfogadja az aláírásával az ehhez kapcsolódó nyilatkozatot is.

Annak is a hozománya, hogy sorozatosan tiltják le az ilyen flottásokat a webshopos felületről - mivel sokan visszaéltek ezzel a lehetőséggel (sok esetben már nem ott dolgozik az illető, stb).

Persze, lehetne erre kitalálni metódusokat, de az is egy megoldás, hogy marad a személyes vásárlás.

A futárnak - hogy mikor milyen dokumentumot kell eredetiben begyűjteni, ellenőriznie - nem volt és nem is lehet a későbbiekben sem a feladata. Az kivitelezhetetlen lenne (tekintettel sok száz flotta, több száz 'formanyomtatványára'), s a futárcég sem fog ilyet soha ellátni. Ez biztos.

S mielőtt a webshopos árakról tennénk említést:

Jelenleg az összes karácsonyi webshopos telefonkészülék akció - érvényes az üzletekben is.

[ Szerkesztve ]

(#67912) hacki87 válasza zoli62 (#67910) üzenetére


hacki87
senior tag

szintén

(#67913) spider80 válasza Soulfly842 (#67911) üzenetére


spider80
őstag

mozdonyvezető csomag. partner3 (ennyit ír csak). Régen így volt,ahogy írtad is. Igazolás,stb, aztán kb 5 éve át kellett iratni saját névre,de a csomag minden jellemzője maradt. Azóta boltban is, webshopon is simán tudok vásárolni.

Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black

(#67914) Soulfly842 válasza spider80 (#67913) üzenetére


Soulfly842
addikt

Igen, régen a MOSZ volt az előfizető és meghatalmazás is kellett hozzá, de igazolást - attól függetlenül hogy te lettél az elő- és számlafizető - ugyanúgy be kell mutatni (tagsági igazolást ebben az esetben) :(

[ Szerkesztve ]

(#67915) ther


ther
aktív tag

Sziasztok!

A Domino Netplusz S mobilinternet aktiválás gondolkodom meglévő Dominos számomra. A honlap szerint a mobilinternet-előfizetés havi díja az adott hónap elejétől a hónap végéig fizetendő. Ez azt jelenti, hogy ha most fizetnék elő rá, akkor most is levonja a díjat, és dec 1-én is? Vagy napokra lebontja ilyenkor?

Illetve ez a Domino egyenlegből kerül levonásra? Erre vonatkozóan nem találtam információt. Ha igen, akkor mi történik, ha esetleg kimerül a keret?

Aálírás

(#67916) spider80 válasza Soulfly842 (#67914) üzenetére


spider80
őstag

Lehet,de erről egyrészt senki sem tájékoztatott (direkt mondták T-mobile-ban, hogy innentől mindent én intézhetek, mint egy normál előfizető),másrészt nem is kérték sosem. Egy jelszót kérnek személyesen is,amivel a webes felületre is belépek,semmi mást. Ha meg nagyon szőröznének,max kérek egy igazolást. :)

Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black

(#67917) Zeki válasza ther (#67915) üzenetére


Zeki
nagyúr

Dominónál megrendelés napjától számít a 30 nap. Az egyenlegedből vonják le. Ha nincs annyi pénzed, nem lesz net, mert nem bírják levonni. Amint feltöltöd, azonnal levonódik, és lesz net. Kivéve ha lemondod az automatikus megújulást.

(#67918) hr2 válasza #78121280 (#67905) üzenetére


hr2
őstag

Hol találom?

(#67919) #78121280 válasza hr2 (#67918) üzenetére


#78121280
törölt tag

Nem mindenkinek jelenik meg :( , egyébként belépsz hagyományosan teló számmal + jelszó vagy Telekom fiókkal és eléd rakja szóval nem kell keresgélni,ha nem találod akkor a Telekom appban nézd

(#67920) Soulfly842 válasza spider80 (#67916) üzenetére


Soulfly842
addikt

Célszerű kérni. Nem 'szőröznének', hanem nekik kötelességük kérni :)

Egy kis képzavar egyébként is van a sztoriban ;) :P

Igen, kibővült a köre, hogy mit lehet intézni személyesen (akár igazolás nélkül) és mit nem.

Lehet pl. híváslistát, vagy kártyacserét kérni - nem úgy mint régebben -, de több mindent továbbra sem.

Jelszóval egyébként személyesen soha nem vásárolhattál készüléket, ennyi szent :) - de több mindent lehet vele intézni (mobilinternet csomag, szla info, stb).

(#67921) spider80 válasza Soulfly842 (#67920) üzenetére


spider80
őstag

2 telefont vettem eddig személyesen,pluszbkettőt webshopban. Szóval elhiszem, hogy elméletben kérniük kéne igazolást, de egyszer sem kértek. Én meg nem fogok könyörögni nekik, hogy légyszíves had igazoljam a tagságom :)

Samsung galaxy A5 2017-> Honor 9 Glacier Gray-> iPhone 7 32GB Silver-> Samsung Galaxy S8 black 64 Gb-> iPhone 7 plus Silver 256GB-> Samsung Galaxy S9 coral blue-> Redmi Note 5 64GB Black-> iPhone 7 32GB Silver -> Mi 9 T black 64 GB -> iPhone SE 2020 64GB Black -> Samsung Galaxy A71 128GB Black

(#67922) 2o1i válasza spider80 (#67921) üzenetére


2o1i
senior tag

Nekem is ilyen tapasztalatom van az ügyben.
Szintén flottás vagyok. Vásároltam már én is készüléket (részletre is), aktiváltam - lemondtam business net csomagokat is minden kérdés nélkül. Sőt a mobilnethez tartozó kedvezményt is mindig megkaptam automatikusan.
Tőlem sem kértek igazolást soha. :)
Tudnék aranytárskártyával vásárolni részletre is telefont, táblagépet stb.
Eddig annyi korlátozást láttam, hogy nem tudnék csak úgy tarifacsomagot váltani.

(#67923) ther válasza Zeki (#67917) üzenetére


ther
aktív tag

:R Köszi!

Aálírás

(#67924) vwpolopg


vwpolopg
őstag

Sziasztok!

Másnál is eltűnt WS vásárláskor a kuponkód beírásának lehetősége? Bármit rakok a kosárba, nem lehet beírni sehova a kuponkódot mint régen...

(#67925) kali válasza vwpolopg (#67924) üzenetére


kali
legenda

szia,

valóban, csak a pontok beválthatósága jelenik meg.

(#67926) Teko001


Teko001
őstag

Van még olyan kedvezmény, hogy mobil előfizetés mellé kedvezményesen lehet otthoni szolgáltatást igénybe venni, mintha több szolgáltatása lenne az embernek? Régen mintha lett volna, de nem találom.

[ Szerkesztve ]

(#67927) lugosi


lugosi
MODERÁTOR

A webes fiókban szerettem volna a már meglévő készülék nélküli Next S csomagomat készüléknélküli aranytárskártya Next M-mé átváltani, de nem jelent meg a lehetőségek között. Sőt, készülék nélküli Next M-mé se engedte, csak a készülékes változatokat kínálta fel.
Nem is lehet az online ügyfélszolgálaton megcsinálni, vagy én nem jól csináltam valamit?

(#67928) dptrsk válasza lugosi (#67927) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

ATKra nem tudsz te magad váltani csak ügyintéző.
A sima Next Mmel nem tudom mi a helyzet.

(#67929) lugosi válasza dptrsk (#67928) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Köszi. Telefonon is megy, vagy csak személyesen?

(#67930) Kolondrum

"Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a fent jelzett technikai okok miatt weboldalunkon keresztül nem tudja befizetni számláit, határidőre történő díjfizetési kötelezettsége akkor is fennáll."

Korábban itt is mondtátok, meg telefonon is a nő, hogy ha ezért késik nem lesz bünti. Bnőm várja is, hogy megjavuljon, immáron 5 napja túlment a határidőn. Akkor most mi a ___ van? :B

[ Szerkesztve ]

(#67931) kali válasza Teko001 (#67926) üzenetére


kali
legenda

fordítva látok lehetőséget, otthoni szolgáltatás mellé társkártyák; link, link, link, illetve a most sokat reklámozott magenta1; link

SymbianOS; az még a korábbi türelmi intervallumra vonatkozott.

[ Szerkesztve ]

(#67932) Kolondrum válasza kali (#67931) üzenetére

Akkor nem tudom, majd utal vagy valami.

(#67933) nlaca3


nlaca3
csendes tag

Sziasztok, Next S havidíjasról eu.-n belül ingyen hívhatok Move M havidíjast? A Move M-nek mennyi a roaming díjja? Köszönöm.

(#67934) kali válasza nlaca3 (#67933) üzenetére


kali
legenda

szia,

- alapban csak belföldön, a többi külön opciós; link
- attól függ, hogy melyik országról és szolgáltatóról van szó, itt kikeresheted; link

(#67935) nlaca3 válasza kali (#67934) üzenetére


nlaca3
csendes tag

Köszi, ha jól figyelem Move M-hez nem is választhatok EU Pluszt.

(#67936) dptrsk válasza dptrsk (#67928) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Telefonon is

(#67937) Kolondrum

Mobil számlád ellenértékét az alábbi bankszámlaszámaink valamelyikére utalhatod, közleményként a kifizetni kívánt számla számlaszámát, több számla esetén pedig a folyószámlaszámot kérjük megadni.

Ez nekem hol van? Én most per pill a telekom appban egy végösszeget látok amit be kell fizeni, más nincsa kezemben.

Ezek itt nekem azt szajkózzák ott a telekom app, de BLackBerryn nem lehet befizetni vele semmit, csak látom mennyit kell. És nem értik meg...

[ Szerkesztve ]

(#67938) lugosi válasza dptrsk (#67936) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Ismét köszi!

(#67939) Kolondrum

A helyzet az h cseten elmondta az ügynök, hogy BE KELL FIZETNI, ez oké, de mivel a 1430-on a nő azt mondta nem gond a késés így mi mint friss kezdő naív (h ide jöttünk) előfizetők, vártuk ,hogy megjavuljon a webes felület. Tagnap én már azt olvastam be kell fizetni időre bla bla. Akkor épp 6 napja volt túl a dátumon. Most akkor ha el is utalja meg lesz büntetve? Ráborítja az asztalt akkor a telekomra.
Amúgy én is kések, mert mire eljut oda az utalás kifutok az időből.

(#67940) hacki87 válasza Kolondrum (#67939) üzenetére


hacki87
senior tag

Mobilappból nem tudod befizetni kártyával? Nálam nem jelentek meg a számlák a webes felületen így egyik telefonon beléptem az appba a másikra megvártam a banktól az sms-t és így tudtam befizetni.

T partnernél már nem lehet befizetni számlát?

[ Szerkesztve ]

(#67941) Kolondrum válasza hacki87 (#67940) üzenetére

BlackBerry-n nem megy a befizetés.

(#67942) jagertibi


jagertibi
aktív tag

Csoportos beszedés esetleg.... :U

(#67943) Aaron14


Aaron14
őstag

Sziasztok!

EU100 és egy roaming adatcsomagot aktiváltam még ennek a hónapnak az elején. Kérdésem az lenne, hogy ezeket nekem ki kell kapcsolnom vagy automatikusan kikapcsolnak a szolgáltatás időtartamának végén?

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#67944) kali válasza nlaca3 (#67935) üzenetére


kali
legenda

a biztonság kedvéért megnéztem az ászf kapcsolódó mellékletében, részletes roaming leírás ebben; link

SymbianOS; a telekom alkalmazás is kiírja a folyószámlaszámot; link, de az e-mail útján megküldött, a számla kiállításáról eszközölt értesítés is tartalmazza azt is.
a késedelmes befizetést írták korábban, hogy a problémák miatt nem lesz hátrányosan kezelve amiatt az előfizető, utólag meg vélhetően arra gondolnak, hogy a my telekom felület ha nem jelzi a befizetendő számlát, akkor az nem jelenti azt, miszerint egyáltalán nem kell befizetni, mivel más módokon megoldott a dolog.

Aaron14; szia, ez eu 100 esetén ezt írják;

Az opció az érvényességi idejének lejáratát követőn újra megrendelhető. - olvasatomban ezt az jelenti, hogy nem újul meg automatikusan, mivel az eu plusz esetén külön jelzik azt; Az opcióban foglalt keret egy hónapra érvényes, és havonta megújul.

(#67945) nakrisz


nakrisz
csendes tag

Telekom: Találja ki, hogy van-e befizetendő számlája!

Szerintem nem kicsit kellemetlen, hogy november 6-a óta nem tudják legalább a korábbi úgy-ahogy működő önkiszolgáló felületet visszaállítani, de a pontos fizetést elvárják...

Tudom, vannak ilyen-olyan kerülőutak (utalás, telekom app, boltba befáradás egy-két óra sorbanállásal) de a Telekom ne adjon már nekem plusz feladatokat, csak mert egy általános iskolai számtech. szakkör szintjén sincsenek a webprogramozói... :W

[ Szerkesztve ]

(#67946) dokee78


dokee78
félisten

Jó lefrissült a Telekom alkalmazás.
Nem lehet belépni,ugyanis csak számokat lehet írni. :(

Email és betűből álló jelszavam van.

(#67947) bwin.party


bwin.party
aktív tag

Sziasztok!

Ezúton tájékoztatlak Titeket, hogy Magyar Telekom irányból a 06-80-as hívószámok hívása már nem díjmentes bizonyos esetekben. A 06-80-as számok hívása márpedig díjmentes kellene, hogy legyen. A weboldalukon is azt írják, szóval ezt most nem értem. A Samsung magyar Ügyfélszolgálatát hívtam fel, de ők költséget számoltak fel érte, amelyet jelentettem a 1430-on. Kérlek Titeket erre figyeljetek!

Üdv. bwin.party

(#67950) dokee78 válasza #50751744 (#67949) üzenetére


dokee78
félisten

Nem jó,hiába másolom be csak a számok jelennek meg.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.