Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67601) Thome


Thome
addikt

A hajam hullik.
Pénz befizetve, a telekomnál nincs megjelenve ez a tétel a rendszerben, de a bank már a pénzt le is vonta a számlámról. Ügyfélszolgálat csak várakozásra int, de senki nem tud okosat mondani, hogy mit csináljak, ha netán nem tűnne el a befizetési kötelezettség... :W

(#67602) kali válasza Thome (#67601) üzenetére


kali
legenda

volt már ilyen máskor is, neked nem kell aggódnod emiatt, hiszen igazolni tudod a banki oldalról befizetést, a többi meg a szolgáltató gondja.

(#67603) Thome válasza kali (#67602) üzenetére


Thome
addikt

Abból a szempontból aggódok, hogy a telefont amit előfizetésre vettem (+ törlesztve) már továbbadtam (szőrt szőrén cseréltem másik telefonra), ha netán emiatt jó pofaságból letiltják, akkorát ég a pofám (+ utánarohangálás a dolognak), hogy csuhaj.

[ Szerkesztve ]

(#67604) kali válasza Thome (#67603) üzenetére


kali
legenda

ahhoz sokkal jobban előre kellene haladni az elmaradásnak, hogy tiltásig fajuljon a dolog, de a biztonság kedvéért telefonon jelezheted időben a problémát, úgy külön nyoma is lesz a dolognak.

(#67605) djculture válasza kali (#67602) üzenetére


djculture
félisten

Egyik komám járt így mondjuk már nem tudom hogy melyik mobil szolgáltató volt ahol nem foglalkoztak a valós dolgokkal... Simán azért bíróságig jutott az ügy, oda becsattogott tárgyalásra a haver, bevitte a fizetési igazolást (amin ott volt már vagy 1 hónapja befizette) bíró meg lezárta az ügyet. Szolgáltató meg fizethette az eljárási díjat biztos megérte nekik.

[ Szerkesztve ]

(#67606) kali válasza djculture (#67605) üzenetére


kali
legenda

nem tudom, hogy melyiknél lehetett és miként fajulhatott odáig, a telekom kapcsán aki segítséget kért eddig tőlem ismerősi körben ilyen ügyben, azoknál mindig elég volt a befizetés igazolása és nem ment tovább az ügy, pedig voltak közte előfizetői hibás elmaradások is.

(#67607) Thome válasza djculture (#67605) üzenetére


Thome
addikt

Ha küldenék a fizetési felszólítást, még be is perelném őket, rágalmazásért. :DDD

(#67604) kali: Na majd lesz valami, T viszonylag jól szokta kezelni az ügyeket, legalábbis ez a tapasztalatom.

(#67608) kali válasza Thome (#67607) üzenetére


kali
legenda

közben önként megválaszolták;

t

(#67609) Thome válasza kali (#67608) üzenetére


Thome
addikt

Na igen, ők a jelenlegi állapotot árulták el. De aki befizette és "mégsem"? :DDD Na. Kivárom a végét!

(#67610) azigazimoris


azigazimoris
aktív tag

Most már a távszámla is halott.
Hívtam őket, hogy nem megy az oldaluk, a srác már rá is vágta, hogy a Telekom karbantartás miatt :)
Kemény vírus ez :D

Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra

(#67611) Vangelis válasza azigazimoris (#67610) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Mennyi iskola kell hozzá, hogy mindig így elbaxák :D

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#67612) szabogabor10 válasza kali (#67608) üzenetére


szabogabor10
veterán

Ez esetben nyugodtan tarthat még pár hétig ez az állapot. :D

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#67613) kali válasza szabogabor10 (#67612) üzenetére


kali
legenda

én kiszúrok velük, átutalom a befizetendő összeget a my telekom és a telekom alkalmazás kihagyásával! :DD

(#67614) #79621120


#79621120
törölt tag

Nekem sikerült ma délután a Telekom honlapján keresztül befizetnem a mobil és a vezetékes telefon előfizetésemet .

Most már mindkét befizetésről kaptam emailt , és végre szerepel bennük a " bankkártya " szó . ( előzőleg mindíg csak egy értesítőt küldtek , abban is " fizetés módja: ismeretlen " volt feltüntetve )

[ Szerkesztve ]

(#67615) 313313 válasza azigazimoris (#67610) üzenetére


313313
addikt

Ellenben a Telekom webshopja megy. Illetve sikerült rendelni tőlük.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#67616) Ateszpapa válasza kali (#67613) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Csak az plusz költséget fog jelenteni.
Nekem a cibnel kb 180 forint egy utalás.

(#67617) kali válasza Ateszpapa (#67616) üzenetére


kali
legenda

az én csomagomban díjmentes.

(#67618) Ateszpapa válasza kali (#67617) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Úgy más.
Akkor érdemes utalni.

(#67619) n@p@lm válasza Ateszpapa (#67616) üzenetére


n@p@lm
őstag

Rossz számlacsomagban vagy.
Tessék váltani az Online számlacsomagra ;)

(#67620) Bull Boss


Bull Boss
senior tag

Sziasztok! Vásároltam egy Samsung készüléket használtan, ami 1 nap után elromlott (lefagyott a samsung logonal) csináltam rajta KIES-el egy gyári firmware frissitést, ami sikeres is volt, azonban most a pinkód beirása után Sim hálózatfeloldó pinkódot kér. Mit tudok tenni? Köszönök előre is minden segitséget :R

(#67621) Zeki válasza Bull Boss (#67620) üzenetére


Zeki
nagyúr

Te nem Telekomos telefont vettél. Mert akkor Telekom simmel nem mondana ilyet.

(#67622) Bull Boss válasza Zeki (#67621) üzenetére


Bull Boss
senior tag

Független készüléket vettem

(#67623) kali válasza Bull Boss (#67622) üzenetére


kali
legenda

szia,

kérdezz rá annál, akitől a készüléket vásároltad, mert magától nem lesz hálózati záras csak úgy egy telefon a frissítést követően, de esetlegesen t-s volt a telefon eredetileg és nem hivatalos úton lett függetlenítve, hanem például szoftveres buherálással, amit most a kies frissítés kinyírt.
lehet tudni a telefon pontos típusát?

[ Szerkesztve ]

(#67624) Bull Boss válasza kali (#67623) üzenetére


Bull Boss
senior tag

egy régi Samsung GT S6310N

(#67625) Soulfly842 válasza Deck (#67592) üzenetére


Soulfly842
addikt

Nem történik azért ez ilyen gyorsan,
Most történt bár héten belül a kimenő-bejövő tiltás?

Akkor még csak behajtó céghez kerül. A 180-ból gondolom egy tetemesebb rész a kötbér (és ha van, akkor később esedékes törlesztőrészletek). Ha egyeztetnétek a behajtással, akkor nagy valószínűség szerint megállapodás esetén még a kötbértől eltudnak tekinteni egyszeri méltányosságból, de fizetési könnyítés (ez esetben részletfizetés esetén) az időközben lejáró számlákat és törlesztőket szigorúan határidőre rendezni kell. ez esetben a lejárt határidejű szla-kat és a tárgyhavi számlát szokták a részletfizetési megállapodásba venni. Ha erről van szó, akkor célszerű a megállapodás, s annak betartása, mert ha behajtócéghez kerül, akkor ők már sarcolják az ügyfelet mindenféle illetékkel, kezelési költséggel is pluszba a tartozáson felül.

Abban az esetben szokott végrehajtási stádiumba lépni, ha több hónapos procedúra után sem tudja a Telekommal szerződő (a tartozást megvásárló) behajtó cég behajtani a tartozást. Ez esetben a Végrehajtóval lehet megállapodást kötni részletfizetési megállapodást illetően és akkor nem indítanak inkasszót (bérből történő levonást) ill. nem kezdeményeznek jogi folyamatot egyéb úton-módon sem. A végrehajtói költségek hosszan húzódó procedúra esetén sem kis összeget foglalnak magukba.

Kevés az információ, amit leírtál - ez alapján az egyeztetés a legcélszerűbb.

(#67559) whbear

Barringot te szerintem aktiválni az online felületen csak ügyintéző segítségével, mivel a barring szolgáltatást egy háttércsoport konfigurálja be.

[ Szerkesztve ]

(#67626) lugosi


lugosi
MODERÁTOR

Nálam még mindig nem jön be a számla (sőt már maga a telekom weblap sem jelenik meg rendesen).
Akkor részemről azt hiszem ennyi esélyem volt a céges számlák rendezésére, majd a jövő héten tudom próbálni újból.
De látom nem számolnak késedelmet emiatt.
Basszus, ha belegondolok, hogy annak idején a teljes céges domaint és levelezést át akartuk vinni a telekomhoz... Most kiráz a hideg, ha erre gondolok.

(#67627) tomy86 válasza lugosi (#67626) üzenetére


tomy86
addikt

Vezetékes oldalon is töketlenkedés folyik számlaügyben. Utoljára az augusztusi számlát kaptam meg és a weboldal szerint nincs lejáró számlám. Felhívtam az ügyfélszolgálatot és mondták, hogy nyugodjak meg mert a számlázási rendszerben vannak problémák és majd megkapom a számlát. Mondtam, hogy most nyugodt vagyok, viszont akkor leszek ideges, ha karácsony előtt megkínálnak 3 havi számlával.

(#67628) Bull Boss válasza tomy86 (#67627) üzenetére


Bull Boss
senior tag

Nekem 3.670Ft-os számlát állitottak ki, mint elmaradást pedig mindig minden számla rendesen van fizetve... A z ingyenes számon hivtam őket összevissza beszéltek, nem tudták végül meg mondani mire fel a számla. Bementem személyesen ott sem tudták megmondani miért is van... Befizettem mert nem akartam problémát, de nem lesz ennyiben hagyva az ügy... Abszolút fejetlenség ami a Telekomnál megy!!! :W

(#67629) Véreshurka


Véreshurka
senior tag

Sziasztok!

2 év után tértem vissza az okostelefonok világába, és ha már úgy hozta a sors, akkor gondoltam életemben először előfizetek egy netcsomagra is (Net Plusz M Dominohoz), amit majd a boltban szépen aktiváltatok.

Ezzel kapcsolatban igazából csak egy költői kérdésem lenne:

Gondolom az nem lehetetlen, hogy a gyökér eladó a boltban azt mondja, hogy megy a VOIP, miközben persze nem megy. Amikor konkrétan rákérdeztem, hogy van e VOIP-ra lehetőség a válasz az volt, hogy az 500 MB-os net előfizetéstől kezdődően van rá lehetőség. Visszakérdeztem, hogy akkor ez most vonatkozik-e a Net Plusz M csomagra is, a válasz a természetesen volt. Mindegy, így is úgy is előfizettem volna, de a korrekt hozzáállást azért elvártam volna.

Még egy utolsó panasz aztán abbahagyom :)

Mivel nem a T-nél vett független telefonom van, ráadásul mobilnet terén szűz avgyok, gondoltam még minden félét be kell majd állítani ahhoz, hogy menjen a mob.net. A boltban kb. elküldtek a π-csába, mondván, hogy a technikus kollega csak du. 4!-ig dolgozik, viszont hívjam fel az ügyfélszolgálatot. Hazaérve még kikapcsolt mobilnet mellett megnéztem az erre vonatkozó beállításokat (Hozzáférési pontok nevei), de volt vagy 4 féle T-s név. Az ügyfélszolgálatot kb 3/4 óra alatt sikerült is elérni, majd közölték, hogy 1000 Ft ellenében nagyon szívesen segítenek ebben, azonban ha ez nem opció, akkor küldenek egy Pdf fájlt tanulmányozásra (azóta is küldik), illetve a VXYZ telefonszámon elmondják (előtte ez meghallgatva, ahol kb. 5 mp alatt elhadarnak mindent, visszahallgatni csak az újbóli menürendszeren átrágással lehet, persze szintén hadarva) a beállításokat. Arra, hogyha felolvasom az operátornak, hogy miket kínál fel a telefonom ő meg megmondja, h melyik az amelyiket nekem használnom kell nagy hallgatás lett az eredménye, és újbóli felhívás, hogy hívjam a VXYZ tel. számot. Végül az lett belőle, hogy csak simán bekapcsoltam a mobilnetet, magától beállította azt a hozzáférési pontot amit használnia kell és azóta is működik szépen. Kössz T!

Valakinek vmi tapasztalata arról, hogy akkor most mennie kellenea VOIP-nak a Net Plusz neten vagy nem?

Köszi ha végig olvastad.

El Psy Kongroo

(#67630) foxymaci válasza tomy86 (#67627) üzenetére


foxymaci
senior tag

Ami az otthoniba van az valami tragédia egy hónapon belül két lejáratú számlák állandó jelleggel,abszolult követhetetlen, online felületre még mindig nem tudok belépni... Volt olyan amikor véletlenül korlátoztak ebben az évben már kétszer és emiatt nem adtak részletre tv-t de a hűséghosszabítást elinditották meg hasonlók......
Hogy hogy nem kapott még a T emaitt egy nagyobb kaliberű bírságot?

[ Szerkesztve ]

_FoxY_ / Iphone 14 Pro / PS5 / iPad Pro 11 M2 / Watch Ultra /

(#67631) dptrsk válasza Véreshurka (#67629) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

A VOIP nem a netcsomagtól függ, hanem az előfizetéses csomagtól.

hangalapú csomagoknál Next M-től felfele van engedélyezve. Dominosoknak nincs. Illetve mobilnetes SIMeken van lehetőség VOIPra.

(#67632) Véreshurka válasza dptrsk (#67631) üzenetére


Véreshurka
senior tag

Tehát ha jól értem, mint dominós nem tudok használni VOIP-ot, csak ha megfelelő előfizetéssel rendelkezem. Bár ezt gobndolom láthatta volna emberünk amikor bejelentkezik intézni az ügyeimet, hogy Domino-s vok és szólhatott volna, h mi van. Mindegy, sajnos nem nagyon tudnék elmenni máshoz sem, mivel gondolom máshol is ez van kb. Akkor meg maradok már a jól ismert szarban. 2 évet kell még kibírni, ha minden igaz...

Bárkinek: az androidos telekom appal tényleg nem lehet nyomonkövetni az adatforgalmamat?

[ Szerkesztve ]

El Psy Kongroo

(#67633) tomy86 válasza foxymaci (#67630) üzenetére


tomy86
addikt

Eddig azt hittem, hogy csak a weboldalt fejlesztik a közeli általános iskola informatika szakkörösei, de ezek szerint a számlázó rendszert is. ;] Az elmúlt két évben csak azt várja az ember, hogy éppen mit csesznek el.

(#67634) Vangelis válasza tomy86 (#67633) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Lesz itt még baj... :)
De miért nem fejlesztik úgy, hogy ameddig nem jó az új addig maradjon a régi?

.... idén már lehet nem lesz jó :D

A vezetékes is meddig volt xar.....

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#67635) Zeki válasza Véreshurka (#67632) üzenetére


Zeki
nagyúr

Felraksz egy VPN programot a telódra, és voipozol. Ennyi. Ha azzal nem megy, akkor másikat.

(#67636) dptrsk válasza Véreshurka (#67632) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Gondolom Neked is 1MB-t mutat...
Jelenleg dominosként nem tudod követni..

(#67637) Véreshurka válasza Zeki (#67635) üzenetére


Véreshurka
senior tag

Ez is lett a megoldásom tegnap óta :) Csak bassza a csőröm.

pietrasko: 1 mb-t, persze, kb a beépített követővel nézegetem, meg várom az sms-t, hogy elhasználtam. Még gondolkodom egy call meter 3g-vel, vagy vmi hasonlóval csak a netet követni, hátha.

Bárki: most eszembe jutott, hogy olyan a mob.net csomagom, hogyha lejár a 30 nap újra kell aktiválnom. Ezt vajon bolt, sms kihagyása nélkül véghez tudom vinni? Félve kérdezem de mondjuk a telekom app-al, vagy a neten a fiókomban?

[ Szerkesztve ]

El Psy Kongroo

(#67638) dptrsk válasza Véreshurka (#67637) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ezek a csomagok megújulnak. Nem kell havonta aktiválni őket.
Egyébként, ha épp működik, akkor a Telekom Appban, telekom.hu-n lehet aktiválni, vagy a *111# önkiszolgálón is.

Az 1MB-hez még annyit, hogy ha elfogyott, akkoris 1-et mutat, de belassulni azért belassul...

(#67639) Véreshurka


Véreshurka
senior tag

Választhattam, hogy vagy magától újraaktiválódik, vagy manuálisan aktiválom újra sms segítségével (nem tudta emberünk megmondani, hogy megy-e máshonnan). Erre azért volt szükségem, mert nem mindig töltöm fel havonta a Domino egyenlegemet, és ezekre a kérdésekre sem tudott válaszolni, hogy mi van ilyenkor: leveszi majd a pénzt a net miatt és beaktiválja magát arra a pár napra amíg el nem jön a forduló nap majd újra pénzt von le a következő 30 napért, vagy pl. ha egy teljes hónapig nem töltöm fel a kártyámat akkor az azt követő hónapban duplán vonja-e le az összeget, vagy ha fel is töltöm a forduló nap után pár nappal az egyenlegemet akkor onnantól fogja-e számolni a 30 napot, vagy az eredeti forduló napnál maradok. Szerintem nem túl bonyolult kérdések, amiket egy ügyfélszolgálatosnak kb. álmából felébresztve is tudnia kellene. Így ezért, mert nem lettem kellőképpen felvilágosítva, így maradtam annál az opciónál, hogy aktiválgatom magamnak, bár ezek után már azt is el tudom képzelni, hogy nincs is saját aktiválás hanem megy automatikusan, vagy ha van akkor azért plusz pénzt vonnak le (természetesen arra a kérdésre, hogy a magam általi újra aktiválásért kell-e +-ban fizetni a válasz az volt, hogy nem).

El Psy Kongroo

(#67640) Gedeon31 válasza Vangelis (#67611) üzenetére


Gedeon31
addikt

Valami iskolájuk lehet ,mert most a webshopban nem árazták le a jó telefonokat :D

(#67641) 313313 válasza Gedeon31 (#67640) üzenetére


313313
addikt

Azért ezt-azt eláraznak ők, csak keresgélni kell :D

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#67642) balint82


balint82
senior tag

XI.kerületben ma egész nap bontotta a hívásokat a telefonom,sms-ek nagyon lassan mentek el, 4Gről ledobál folyamatosan. Hívtak többen,de a telefonom nem reagált.Más is tapasztalt ma ilyet,vagy a telefonomban keressen a problémát? :R

Google Pixel 4a

(#67643) kali válasza balint82 (#67642) üzenetére


kali
legenda

az infopark környékén nem tapasztaltam problémát.
4g/lte hálón neteztem többször is, telefonálás, sms és imessage gond sem volt.
nem próbáltad esetleg másik sim kártyával a telefont, illetve a te sim kártyádat másik készülékben?

(#67644) dptrsk válasza balint82 (#67642) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Én újbuda központ-infopark környéken voltam ma, de nem volt semmi gond.

(#67645) balint82 válasza kali (#67643) üzenetére


balint82
senior tag

Sajnos nem volt lehetőségem más készülékkel próbálni.

Google Pixel 4a

(#67646) colker


colker
tag

Sziasztok!

Megtudnátok nekem mondani hogy Telekomos Next S csomag hálózaton belüli korlátlan beszélgetése vonatkozik-e arra ha blue mobile számot hívunk vele?
Az üzletben azt mondták hogy nem de hát sokszor nem úgy vannak dolgok ahogy állítják...
Hát ha van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata.

Köszi!

(#67647) balint82 válasza colker (#67646) üzenetére


balint82
senior tag

Szerintem nem és a telekom vezetékes sem ingyenes.

Google Pixel 4a

(#67648) dptrsk válasza colker (#67646) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

A blue szerintem bele tartozik.
A vezetékes tuti nem tartozik bele.

(#67649) Teko001 válasza dptrsk (#67648) üzenetére


Teko001
őstag

Nem tartozik bele szerintem, mivel:

A „hálózaton belüli" kifejezést kizárólag a Magyar Telekom Nyrt. mobil rádiótelefon hálózatán (a továbbiakban: Magyar Telekom magyarországi mobil hálózatán) belül indított és abban végződtetett alapvető szolgáltatásokra vonatkozóan kell érteni.
A „vezetékes hálózatba irányuló" kifejezést a Magyar Telekom Nyrt. helyhez kötött hálózatában és bármely más belföldi vezetékes hálózatban végződtetett alapvető szolgáltatásra vonatkozóan kell érteni.
A „más mobil hálózat" kifejezés alatt kell érteni minden, a Magyar Telekom Nyrt. mobil rádiótelefon hálózatán (a továbbiakban: Magyar Telekom magyarországi mobil hálózatán) kívüli, belföldi mobil hálózatot, valamint a Magyar Telekom Nyrt. mobil rádiótelefon hálózatát használó egyéb mobil szolgáltatók bérelt hálózatát is.

[ Szerkesztve ]

(#67650) dptrsk válasza Teko001 (#67649) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Igazad van, amikor volt Next S csomagom nem vettem észre, hogy blue-soknál nőne a fizetendő egyenleg, de nincs kizárva...

Mondjuk ez felvet egy érdekes kérdést: Honnan tudja a Next S-es, hogy blue vagy mol vagy Telekom számot hív? A számhordozás info csak azt mondja meg melyik hálón végződik a hívás(blue-s szám esetén Magyar Telekom Távközlési Nyrt.-t ír), azt nem, hogy hol...
Nem tudom van-e törvény arról, hogy hívás előtt egyértelműen tudnom kell-e, hogy milyen díjon beszélek? De logikusnak tűnik, hogy ezt tudnom kell hívás előtt, máskülönben azt számláz amit akar.

Én nem tudok olyanról, hogy le lehetne kérdezni, hogy adott szám Telekomon belül hol végződik.
Van ilyen?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.