Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67751) Kolondrum válasza kali (#67750) üzenetére


Kolondrum
félisten

Amit írsz arról szó sincs. Papíron mi idegenek vagyunk. Nem régen jöttünk át a téhez, pár hónapja.
Hívjam fel őket? Én 21-ig várhatok, de párom holnap lejár.
Eddig jó volt, tudom, hogy volt valami frissítés náluk...

(#67752) kali válasza Kolondrum (#67751) üzenetére


kali
legenda

idegen számok esetén is adott lehet külön is, hogy tartoznak valamihez, de ha nem erről van szó, akkor telefonálj az ügyfélszolgálatra és kiderül, hogy mi a helyzet, mert jelen állás szerint így a telefonszámok nem jogosultak folyószámla ügyintézésre.
ez lehet persze a rendszer hibája is - ha csak a frissítés óta ilyen, akkor biztos arról van szó -, azzal meg csak tudnak majd kezdeni valamit.
több előfizetésem is van, az egyik a "főszám", a másik kettő társkártya volt anno, de már régen nem társkártyás díjcsomagban vannak, viszont továbbra is csak a főszámmal vagy fiókos bejelentkezéssel lehet számlát megtekinteni és befizetni, ha a másik két telefonszámmal próbálom, akkor azt dobja a rendszer, amit korábban beidéztél.

(#67753) Kolondrum válasza kali (#67752) üzenetére


Kolondrum
félisten

Oké jelzem nekik, most nincs lehetőség dumálni velük. Azért nem léptünk, mert ismertük amit linkeltél, de nem 2 napja csinálja.
Köszi!

(#67754) Thome


Thome
addikt

Mit jelent az, hogy kiemelték a számlám? Valami megfigyelést magyarázott nekem a hölgy a telefonban hogy nem tilthatják a számom amíg ez van, de nem egészen tiszta.

(Sztori még mindig ua: Befizettem online a számlát, sikeres visszaigazolás, de még azt jelzi a rendszer, hogy fizessem be újra)

(#67755) kerxy


kerxy
senior tag

Sziasztok!

Szükségem lenne a mostani micro SIM helyett egy nano-ra új telefon vásárlása miatt (de azt nem a T-nél veszem), mit mondjak, hogy ezt ingyen megtegyék nekem? Hivatkozzak esetleg olyasmi dologra hogy dobálja a hálózatot? Akkor kötelesek ingyen cserélni ha jól tudom, de nano méretet adnak?

Köszi előre is

(#67756) kali válasza Thome (#67754) üzenetére


kali
legenda

vélhetően annyiról van csak szó, hogy figyelemmel kísérik a későbbi történéseket, nehogy a rendszer automatikusan elindítsa az ilyenkor amúgy szokásos tartozásos procedúrát.

kerxy; szia, elég ennyi is; link

[ Szerkesztve ]

(#67757) Tamás34


Tamás34
senior tag

Sziasztok!

Nekem MoveXS van barátnőmnek EcoXS! Van valamilyen opció, hogy ingyen hívjuk egymást?

Köszönöm!

LG48C2OLED- Samsung Galaxy S23 Ultra-Xiaomi wath s1 Pro-Amazfit Balance Grey

(#67758) kali válasza Tamás34 (#67757) üzenetére


kali
legenda

szia,

családbarát opció mind a két előfizetésre, ami 1090 ft (*2), úgy havi 100 - 100 órát beszélhettek oda és vissza 0 ft-os percdíj mellett.

(#67759) zsoltzsolt


zsoltzsolt
addikt

Előfizetéses számot, hűség nincs rajta, át lehet tenni dominóssá?

(#67760) syl5


syl5
őstag

Sziasztok,
az ECO-ban tényleg 81 Ft lett 39 Ft-ról a hálózaton kívüli percdíj, vagy ez valami elírás?

Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!

(#67761) Zeki válasza zsoltzsolt (#67759) üzenetére


Zeki
nagyúr

Ja. 2700Ft-ba kerül, ha jól emlékszem, ez lesz a dominós egyenleged.

syl5

Én ilyet nem látok.

42-41Ft.

[ Szerkesztve ]

(#67762) kali válasza zsoltzsolt (#67759) üzenetére


kali
legenda

semmi akadálya.

syl5; szia, melyik eco díjcsomagra gondolsz, illetve hol látod az elírást?

(#67763) kerxy válasza kali (#67756) üzenetére


kerxy
senior tag

Köszi :R

(#67764) zsoltzsolt válasza kali (#67762) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Köszönöm a választ!

(#67765) Nescafé


Nescafé
őstag

Belépek a honlapon, irja hogy tudok venni kedvezményesen telefont, ott a dijcsomagom, és ugye meglévőnél nem adja ki a csomagokat hogy mennyibe kerülne.
Nem jó a honlap még mindig..?

 iPhone 15 Pro

(#67766) Tamás34 válasza Nescafé (#67765) üzenetére


Tamás34
senior tag

Szerintem még nem 100%-os! Nálam nem írja ki a befizetendő számláknál a telefon törlesztő részletét, mobilos Telekom appnál viszont fel van tüntetve!

LG48C2OLED- Samsung Galaxy S23 Ultra-Xiaomi wath s1 Pro-Amazfit Balance Grey

(#67767) kali válasza Nescafé (#67765) üzenetére


kali
legenda

lenyitod az eltérő kategóriákat és úgy mutatja, a meglévőnél nem, mert akkor marad a jelenlegid.
amennyiben másra gondolsz, úgy dobj be képet, hátha kisilabizáljuk a dolgot.

Tamás34; bekértem olyat, ahol van részlet;

t

[ Szerkesztve ]

(#67768) TheMarci válasza kali (#67767) üzenetére


TheMarci
addikt

Nekem sem mutatja valamiért a telefon részleteket, csak a telekom app-ban, a számlát mutatja rendesen, be is tudom fizetni. Céges a díjcsomag egyébként, ha az számít.

Do You Dream?

(#67769) lugosi válasza Thome (#67754) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Kiemelik a számlát annyit jelent, hogy nem kerül be a késedelmes fizetés kategóriába, tehát ameddig a számlareklamációd tart, addig nem megy a határidő.

(#67770) Tamás34 válasza kali (#67767) üzenetére


Tamás34
senior tag

Három előfizetésem van, ebből kettő részletre vett telefon, de csak az egyik részletet mutatja!
Sajna egyre rosszabb ez a Telekom! Még 7 nap és szolgáltatót váltok! :DD

[ Szerkesztve ]

LG48C2OLED- Samsung Galaxy S23 Ultra-Xiaomi wath s1 Pro-Amazfit Balance Grey

(#67771) kali válasza TheMarci (#67768) üzenetére


kali
legenda

a céges passz, magánt néztünk, céges nem ugrik be az ismeretségi körben sem, hogy ránézhessek kíváncsiságból.
korábban ezt sem mutatta, de ahogy nem olyan régen írtam, a számla befizetését követően megjelent a részlet is.
régebben párhuzamosan is futott a kettő, illetve a részlet sokszor megjelent korábban, akár már a hónap utolsó napján is az, ami a következő hónap utolsó napjáig volt határidős, az új rendszer most másként működik, legalábbis jelenleg, de esetlegesen átállhat majd később ez is a régi módira, az lenne a jó.
azt örömmel tapasztaltam meg, hogy ma már a számlák részleteit is látom, illetve letölthetők azok a my telekom felületen is, tegnap ez még nem működött.

Tamás34; nem egyre rosszabb, csak erőltetik az átállást és azzal vannak gondok, de alakulgat.
nektek viszont megszűnnek úgy itt a gondok, máshol persze minden szép és jó lesz, sosem lesz hiba. :)
biztos belenézel akkor néha a leendő szolgáltató témájába is, hogy sehol sem fenékig telfel az élet...

[ Szerkesztve ]

(#67772) Thome válasza lugosi (#67769) üzenetére


Thome
addikt

lugosi & kali: Köszönöm szépen, így már értem! :R

(#67773) Tamás34 válasza kali (#67771) üzenetére


Tamás34
senior tag

Természetesen már rég nézelődöm a konkurens cégeknél, egyik sem tökéletes, ez így van, de olcsóbb amit én kinéztem! Nem akarom megnevezni, mert valaki biztos elkezdené fikázni! Sokkal jobban járok és ez a lényeg! :))

LG48C2OLED- Samsung Galaxy S23 Ultra-Xiaomi wath s1 Pro-Amazfit Balance Grey

(#67774) dedike válasza Nescafé (#67765) üzenetére


dedike
addikt

Persze, hogy nem... :(

Majd...egyszer...talán.... :(((

(Nálam sem mutat semmit az általad felvázolt esetben.)

Jó szerencsét!

(#67775) syl5 válasza kali (#67762) üzenetére


syl5
őstag

Sima ECO csomag. Nem ECO XS, és nem is ECOSurf.

A havi részlet nekem sem jelent meg btw, de egy facebook-os komment alapján feltettem a telekom appot, és azzal befizettem a számlám és a részletet is.

Egyébként óriási nagy blődség, hogy nem szórt ki a Telekom legalább egy tájékoztató e-mail-t, hogy nyugodjon le mindenki a picsába, dolgozunk, ha nagyon akarod fizesd be mobilapp-al a számláid. Semmibe nem került volna nekik, de az gáz, hogy egy huszadrangú Facebook kommentből kell értesülnie a Zembernek.

[ Szerkesztve ]

Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!

(#67776) kali válasza syl5 (#67775) üzenetére


kali
legenda

eco;

Havi díj 2190 Ft
Hálózaton belüli percdíjak 32 Ft
Vezetékes és más mobilhálózatba irányuló hívások percdíjai 42,6 Ft
SMS küldés díja
Hálózaton belül küldött SMS díja (Ft/db) 32 Ft
Más mobilhálózatba küldött SMS díja (Ft/db) 32 Ft
Külföldi hálózatba küldött SMS díja (Ft/db) 56,9 Ft

forrás: link

a honlapon szerepelt a tájékoztatás a főoldalon, illetve nem is mindig és mindenkinek volt gondja, így feleslegesnek gondolom, hogy mindenkit külön csesztessenek vele e-mail útján.

(#67777) dedike válasza syl5 (#67775) üzenetére


dedike
addikt

Amit írtál az tökéletesen jellemzi a Telekom hozzáállását a kenyéradóihoz. Sajnos.

(#67776) kali:

Még életemben nem kezdtem a böngészést a főoldalukon, mindig a mobil oldalukon indulok... akit nem érdekel, az egy mozdulattal tudta volna törölni az sms-t/e-mailt, de nem lenne annyiunknak a "le vagytok ti sz@rva, csak fizessetek nekünk" érzésünk, továbbá akinek valami nem sikerült volna ügyintézésügyileg, az tudta volna, hogy nem ő a balfácán.

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#67778) kali válasza dedike (#67777) üzenetére


kali
legenda

mobilos nézetben is láttam a tájékoztatást - nem szeretem azt használni, de alapban azt dobja fel.
tegyük fel, hogy mindenkinek küldenek tájékoztatást, de aki meg pont nem tapasztalt problémát - mert nem folyamatosan és mindenkinél volt gond -, az meg azon háborog(hat)na, hogy minek csesztetik, ha nem is (teljesen) úgy van.
ilyen esetekben nincs garantáltan jó megoldás, mindig lenne olyan tábor, akinek verzió másik lenne az elvárt, ami persze fordítva is igaz.

(#67779) dedike válasza kali (#67778) üzenetére


dedike
addikt

Mondjuk visszaolvasva többen panaszkodtak arra, hogy rossz az oldal, mint arra, hogy szuper. Persze mindenkinek mások az igényei ilyen téren is, nekem inkább kétszer szóljanak előre, mint utólag kelljen keresgélnem valaminek az okát.

Mindegy is, kommunikációból biztosan nem az ötösért indulnának. :(

Jó szerencsét!

(#67780) kali válasza dedike (#67779) üzenetére


kali
legenda

akiknek nincs gondja, azok nem feltétlenül írogatnak, de még csak a neten sem kutakodnak, a problémát tapasztalók informálódnak és panaszkodnak többségében.

(#67781) Tamás34


Tamás34
senior tag

Telekom nem tudhatta-tudhatja, hogy kinél rossz a Weboldal és kinél jó, ezért mindenféleképpen tájékoztatni kell az előfizetőket ilyen esetben, ráadásul a telefonos ügyfélszolgálat sem volt nagyon elérhető! Telekommunikációs cégtől ez szégyen, hogy egy Weboldalt nem tud a megígért időre elkészíteni, és még mindig nem tökéletes, ez a mai világban elfogathatatlan! Ami a lényeg, hogy ők vannak miértünk, mivel mi fizetünk, így is kéne hozzáállniuk!!!!!

LG48C2OLED- Samsung Galaxy S23 Ultra-Xiaomi wath s1 Pro-Amazfit Balance Grey

(#67782) dedike válasza kali (#67780) üzenetére


dedike
addikt

Az a baj, hogy jelenleg sem működik megfelelően az oldaluk, és továbbra is magasról tesznek a tájékoztatásra, holott nagyon jól tudjuk, hogy olvassák ezt a fórumot is.

De már megint sokat koptattam miattuk a klaviatúrámat.

Jó szerencsét!

(#67783) kali válasza dedike (#67782) üzenetére


kali
legenda

nem találkozom már semmilyen hibával, ma már a számlákat is megtekinthettem, tegnap ez még nem ment, de más gondom már tegnap sem volt, gyanítom, nem csak én vagyok így vele, akinél meg van még hiba és olyan jellegű, aminél nem ér rá számára az orvoslás, annak adott a lehetőség több módon is az intézkedésre.
más területeken is így vagyok vele, feleslegesnek tartom az eltúlzott és erőltetett tájékoztatást, bm sms lenne lenne belőle, ami több problémát okozhat, mint jót...

(#67784) dedike válasza kali (#67783) üzenetére


dedike
addikt

Örülök neki, hogy nálad működik. Én például nem tudok lejárt hűségidejű előfizetéssel készüléket váltani, mert egyszerűen nem mutatja a lehetőséget. Nem mutatja továbbá a részletre vásárolt készülékek részleteit (olvastam, hogy a havi számla kifizetése után fogja, de ugye nem ez volt az elmúlt időszakban megszokott.) Aztán nincsenek meg a régi számlák sem sehol.

Ha neked ez tökéletes működés, akkor -mint már írtam- örülök neki. Sajnos nekem nem az.

Jó szerencsét!

(#67785) syl5 válasza kali (#67776) üzenetére


syl5
őstag

Akkor jó, csak a mobilappban 82 Ft-ot írtak. Meglepődtem cseppet.

Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!

(#67786) syl5 válasza Tamás34 (#67781) üzenetére


syl5
őstag

Egy telekom cégnek nem sok köze van a szoftverfejlesztéshez, márpedig egy weblap tutujgatása az. Az más kérdés, hogy házon belül oldják-e meg, vagy sem, de alapesetben nem ez a fő szakterület. Olyan sincs, hogy valakinél jó, valakinél nem. Olyan esetleg van, hogy bizonyos időpillanatokban jó, aztán betolnak egy új release-t és megint fos lesz bizonyos ideig.
Tény, hogy tájékoztathattak volna jobban, de olyan nincs hogy elfogadhatatlan, nem létszükségletről beszélünk még a mai világban sem.
Nem védem a Telekomot, mint céget, de a fejlesztőket igen.
Gondolom mi mehet ott is, fele annyi emberrel csináltatják, folyamatosan baszogatva őket, túlórázva, széthajtva a belüket. Így borítékolható a hiba, ami aztán még több baszogatást, és éjszakázást jelent, ami egy öngerjesztő folyamat.
Mindezt az ilyen idióta hozzáállás miatt...

Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!

(#67787) Tamás34 válasza syl5 (#67786) üzenetére


Tamás34
senior tag

Kinek fizetem a számlát? Telekomnak! Tehát, akkor kinek kell ezt megoldania? Telekomnak! Az, hogy melyik céggel kivitelezteti ezt a projektet az engem pedig nem érdekel! Őket sem érdekli ha munkanélküli lennék és ezért nem tudnám befizetni a számlát! Ennyi! Magyarország-Norvégia 1-0 :C

LG48C2OLED- Samsung Galaxy S23 Ultra-Xiaomi wath s1 Pro-Amazfit Balance Grey

(#67788) zsoltzsolt válasza Tamás34 (#67787) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

2:1, vagyis összesítve 3:1

(#67789) BéHGT válasza 2o1i (#67743) üzenetére


BéHGT
senior tag

Köszi! Az miért van, hogy az oldalon azt írja, hogy nincs hűség, telefonban pedig az automata 2016 január 23-at mond? :F

(#67790) Teko001 válasza BéHGT (#67789) üzenetére


Teko001
őstag

Mert a honlap megbízhatatlan néha (sőt, párszor még az ügyintéző által mondott is, de az többnyire jó)

(#67791) #99546112


#99546112
törölt tag

Mennyit lehet csúszni 1 tablet törlesztővel? Minden 30-31-én kell befizetnem az a havit, de a múlt havit nem fizettem még be, hó végén lesz 1 hónapja, közben itt a novemberi is, viszont most hó végén kifizetem mindkettőt egyszerre plusz az utólsót, mert decemberben jár le a hűség is és a törlesztők. A számla természetesen kifizetve, azzal nincs elmaradás. Bármilyen kedvezményt veszítehetek e ezzel, hogy csak a törlesztőt később fizetem be max 1 hónappal?

Köszi a helpet.

(#67792) dokee78


dokee78
félisten

Move XS-hez 1590 a NetpluszL
Eco XS-hez 1090 a NetpluszS

Ecohoz többe kerül a net?

(#67793) kali válasza dokee78 (#67792) üzenetére


kali
legenda

az eco nem tartalmaz alapban adatkeretet, így a drágább adatcsomag megy hozzá, a move viszont igen, ezért az olcsóbb bővítő aktiválódik hozzá.

(#67794) zoli62 válasza Otisz (#67715) üzenetére


zoli62
addikt

Nálam is ugyanez már közel egy hete, nem látszanak a számlák két különböző mobil előfizetésemnél sem...

(#67795) zoli62 válasza zsoltzsolt (#67746) üzenetére


zoli62
addikt

Megkérdeztem az ügyfélszolgálaton: e-mailen sosem küldenek ki számlát.

(#67796) StLui válasza zoli62 (#67795) üzenetére


StLui
veterán

Ezt én sem értettem, én sem kaptam soha emailben számlát, csak értesítőt, de lehet azt is csak a távszámlától, hogy van számla

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#67797) kali válasza zoli62 (#67795) üzenetére


kali
legenda

értesítést küldenek minden hónapban a kiállított számláról, abban viszont szerepel az átutaláshoz szükséges összeg és a számla azonosítója.

(#67798) dokee78 válasza kali (#67793) üzenetére


dokee78
félisten

:R

(#67799) gyáliSanyi


gyáliSanyi
őstag

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ezekkel a T-mobile Stickekkel lehet úgy internetezni, hogy egyből beleteszek egy feltöltőkártyás T-mobile Sim kártyát és már mehet is a net?
Illetve ennek milyen tarifái vannak?

Live poor, die ritch.

(#67800) zoli62


zoli62
addikt

Friss info: az ügyfélszolgálat megerősítette, hogy az online felületen a számlamegjelenítési hiba még mindig fönnáll.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.