Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#65051) 313313 válasza #99546112 (#65050) üzenetére


313313
addikt

Mit veszel, nem mindenre használható a kupon...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#65052) #99546112


#99546112
törölt tag

Ezt szeretném:
[link]

Arra is gondoltam, hogy nem azért, mert akciós? Mert akkor ez hatalmas átverés, ugyanis a termékek 60%-a akciós épp, szóval ez így marha nagy ajándék... Apróbetűs résznél sincs ott, hogy akciós termékekre nem vonatkozik. Bármely tartozékra azt írták...

[ Szerkesztve ]

(#65053) #99546112


#99546112
törölt tag

Épp bedobott egy chat ablakot a telekom oldalán, így most vele tárgyalok, komolyan ahány ügyintéző annyi válasz, nem hiszel ez kezd vicc lenni már, pedig csak egy terméket szeretnék vásárolni, a sok évig gyűjtögetett pontjaimat és az állítólag ajándék kuponommal. Ha nem jön össze egyik se, biztos panaszt írok, velem nem játszik senki. Most vagy kapok valamit, vagy nem..

(#65055) dedike válasza #99546112 (#65053) üzenetére


dedike
addikt

Mit intéztél végül?

Nekem sem engedi beváltani.

Jó szerencsét!

(#65056) #99546112


#99546112
törölt tag

Semmit, nem tudja ő se mi lehet a gond, írjak mailt, belinkelte hova írjak mailt és ennyi..ebből se lesz semmi! :D Tudjátok.. ajándék lónak ne nézd a fogát :DD
Majd visszaírnak ha visszaírnak... Most szerdán kaptam azaz 12-én nem létezik hogy pont nálam nemjó... Arra se tudta a választ, hogy a kódot+pontjaim beválthatom egyszerre..miért is lepődök meg.. :N

(#65057) lugosi válasza #78121280 (#65044) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Mitől nem hivatalos? Nem a Telekomé?

(#65058) Teko001 válasza lugosi (#65057) üzenetére


Teko001
őstag

Ők üzemeltetik, de nem számít se hivatalos ügyfélszolgálati csatornának, se hivatalos kommunikációnak, stb... Még akkor se, ha Telekomos dolgozó esetleg az illető.

[ Szerkesztve ]

(#65059) Vangelis válasza lugosi (#65057) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Ugyanúgy lexarják mind bármi mást. :D

CSAK FIZESSSSSS :P ;)

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#65060) bubuka80 válasza #99546112 (#65056) üzenetére


bubuka80
tag

Én pont ezt akartam megvenni, nekem se engedte. Hibajegyzéket (vagy mit) vettek fel róla, írtam is itt róla. Ma megvettem egy másikat MM-ban.

(#65061) kali válasza icecave (#65041) üzenetére


kali
legenda

alakulgat lassan.

Noá; mehet együtt a kupon és a pont.
a linkelt termékre valóban nem engedi beváltani a kupont - erről volt szó korábban is -, de amúgy akciós termékekre is engedi, ezen feltételekkel; minimum 5000 Ft-os tartozék vásárlásra, minden tartozék árából (kivéve: Apple, B&O)

[ Szerkesztve ]

(#65062) catroot válasza Varszegig (#64852) üzenetére


catroot
veterán

Látom még mindig csesztek javítani ezt a Telekomnál. Egy éve nekem is egy élmény volt telefont rendelnem.

Persze a PPP átvétel is megért egy misét... :(((

"I live in the weak and the wounded, Doc."

(#65063) #99546112


#99546112
törölt tag

Elkezdtem akkor telefonálgatni...mostmár bosszant a dolog..azt hajtogatják, h én írom el.. Ne nézzen már analfabétának :W :(

(#65064) #99546112


#99546112
törölt tag

Nah 35 perc után rájött, hogy nem tud segíteni. Eddig 4 ügyintézőből 4 kuka :D Ebből sztem semmi se lesz, várjam az e-mailemre a választ ezügyben. -.-
Akkor sem adom fel ;]

(#65065) madrac


madrac
őstag

Megpróbáltam a böngésző előzményeim alapján visszamenni a BLUE mobil mobilinternet díjait taglaló web oldalának a címére, erre megszűnt ez az oldal... Erre rámentem a fő oldalukra, és MIT LÁTOK..???? Hogy tök átszabták a mobil internet csomagjaikat jóval kedvezőbb kínálatra! :Y Eddig azért vetettem el őket mert ha jól emlékszem egyáltalán nem is volt 500MB-1GB adatmennyiség körül csomagjuk, asszem a 4GB-os volt csak ami ezeknél több, viszont horror árért. Mondjuk blue-nál le van tiltva az LTE tudtommal még mindig, ha az valakinek fontos, és a sebességekről sincs semmilyen információ.

(#65066) St3ven válasza madrac (#65065) üzenetére


St3ven
addikt

Itt kérdezz rá a sebességre, ha a tapasztalokra vagy kíváncsi.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#65067) icecave válasza kali (#65061) üzenetére


icecave
nagyúr

Nem annyira... ma felhívtam őket, de azért, mert letelt újabb 72 óra,miután másodszor is felvették a hibajegyet hét közepén.
Kulturáltan vitatkoztam egy sort a műszakis kollégával (végre kapcsoltak egyet). Szerintük minden rendben, nem látnak semmi gondot. :D
Mondom az szép. Azt mondták, hogy nem Spotify-t hallgattam, hanem NETEZTEM és az fogyasztotta le. Mondom igen, esélyes, hogy eddig elég volt egy hónapban 500 mega mobilnet, a szokásaim nem változtak, de mostmeg hirtelen elneteztem 3 nap alatt egy gigát (amit ugye kaptam, miután az alapcsomagban lévőt leszívta a spotify)?
Hát, ő azt látják, hogy neteztem, nem Spotifyoltam.... aztán meg kiderült, hogy mégis látják IP alapján azonosítják, hogy Spotify vagy mobilon netezés volt, és ilyet szól, hogy aznap, mikor bejelentettem másodszor a hibát, nem is használtam egyáltalán a spotify-t. Akkor elröhögtem magam, mert ugye minden nap többször is használtam, próbáltam, hogy vajon még mindig a díjcsomagomban foglalt netet használja-e...

Aztán elváltunk, hogy nem tudnak mit csinálni, nagyon sajnálják...

Visszakapcsoltak, jóváírattam a havi Spotify előfietést, hisz nem tudom használni. Ennyi. Van egy szolgáltatása a T-nek, amit nem tudok használni, miközben más meg tud. Remek. Nem tudom, hogyan tovább, nincs más lehetőségem, hogy munkahelyen zenestream-et hallgassak.

(#65068) icecave


icecave
nagyúr

Lejárt a szerkesztés.

Szóval, van 2 beállítás mobilon, ami nem tudom pontosan mit jelent, egyik kint az adathasználatban, másik a Spotify-ban, ezeket kapcsolgatom, és nézem, mi a helyzet, hátha egyik miatt van ez az egész. Aki tudja pontosan, melyik mit takar és lehet-e köze a dologhoz, kérem jelezze.
Ha elsőt bekapcsolom: [alkalmazás háttéradatok korlátozása], a másodikat ki: [szinronizálás mobilhálózaton is] a Spotify akkor is megy mobilneten keresztül. Utóbbi gondolom arra jó, hogy letölti a zenéket, mobilneten is, ha valami változik a már mobilra offline zenehallgatás céljából letöltött lejátszási listában. Persze lehet tévedek.

[ Szerkesztve ]

(#65069) Varszegig válasza madrac (#65065) üzenetére


Varszegig
veterán

Azt még tudni kell, hogy ezeken az új csomagokon már tiltott a voip, sikerült átvenni ezt az ultra köcsögséget a telekomtól. :W

(#65070) HXY válasza madrac (#65065) üzenetére


HXY
addikt

Megszűnt náluk a 128kbps-re való korlátozás.
Ezentúl minden csomagot ha elérted a limitet 32kbps-re korlátoznak.
És míg a 128 tökéletes volt voipra, addig a 32 nem éppen.
Még ha G.729-et használnánk, annak is kell minimum 64kbps.

Ha valakinek van 5000Ft alatt is használható kuponja, akkor kérem jelezze! :R

(#65071) Zeki válasza Varszegig (#65069) üzenetére


Zeki
nagyúr

Nem eszik forrón...

(#65072) lugosi válasza icecave (#65067) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Várjál én valamit nem értek. Elvileg korlátlan Spotify adatforgalmad van a csomagodban? (Nem mondom, kérdezem, nem tudom mi a csomag tartalma, csak mintha ezt vettem volna ki abból, amit írtál a csomagodról.)
Namost ha így van, akkor viszont tök mindegynek kellene lennie, hogy a fő adatforgalmadat bekorlátozták, mert a Spotify adatforgalmad - mivel korlátlan - nem eshet korlátozás alá. Nem tudom, érted-e a logikámat. Ezt azért szerintem meg kéne kérdezni a T-től.

(#65073) icecave válasza lugosi (#65072) üzenetére


icecave
nagyúr

így van. Csak ők azt látták, hogy én neteztem a mobilon, pedig nem, hanem a Spotify használta a díjcsomagomban lévő netet, amit ugye nem szabadott volna. Most a kapott 1 giga mobilnetem is lejárt, mert a Spotify elhasználta, szóval megint felhívtam őket, hogy na emberek, értsétek meg, hogy para van, mert ha le is korlátozzák a díjcsomagomban lévő netet, a Spotifynak mennie kellene, hisz a szerződésben is benne van,hogy külön számolja. Viszont most,hogy kirlátozva lett megint, nem tudom hallgatni a zenét sem, tehát valami geb>sz van. Elismerték, újra megvizsgálják, addig kaptam megint egy giga mobilnetet, hogy akkor ha máshogy nem, úgy tudjam tovább hallgatni a zenestrem-et.

(#65074) lugosi válasza icecave (#65073) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

"hogy na emberek, értsétek meg, hogy para van, mert ha le is korlátozzák a díjcsomagomban lévő netet, a Spotifynak mennie kellene"

Szerintem ez a lényeg!
Vagyis mondhatnád azt, hogy oké, feltételezzük egy pillanatra, hogy elnetezdet a csomagodat, akkor is a spotify-nak mennie kellene. Tehát nem az a lényeg per pillanat, hogy mi volt, hanem hogy most mi van nincs. És a spotify, annak ellenére hogy korlátlan, azaz akkor is mennie kéne, ha elhasználtad a mobilneted, nincs vagyis nem megy.

(#65075) kali válasza icecave (#65068) üzenetére


kali
legenda

a háttéradatokat nem korlátoznám, mert így bizonyos adatokhoz nem jut hozzá mobilinternet útján az alkalmazás, a másik opciót viszont passzolom.
a két csomag eltérősége miatt nem mondhatják, hogy nincs gond, aki kicsit is vágja, az látja/érti a problémát.

(#65076) icecave válasza lugosi (#65074) üzenetére


icecave
nagyúr

Ezt is mondtam, nem is vitáztak, mostmár addig vizsgálják, míg meg nem lesz, mi a para. Addig meg ha elfogy az ismét ajándékba kapott mégegy gigám, telefonálnom kell és adnak megint. Mondjuk ez korrekt :)

kali: Közben kiderült, hogy bárhogy kapcsolom őket, akkor is leeszi a moilnetet. Az lőször ajándékba kapott 1 gigából volt még 200 mega körül, azzal kísérleteztem. Szóval nem ez a gond.

(#65077) kali válasza icecave (#65076) üzenetére


kali
legenda

azt nem tudod csak úgy kipróbálni, de kíváncsi lennék rá, hogy nem lezárt, hanem aktív díjcsomaghoz aktiválva is lenne probléma, vagy úgy nem... (ideális esetben lezárt mellett sem lehetne, de van egy elméletem ezzel kapcsolatban.)

(#65078) icecave válasza kali (#65077) üzenetére


icecave
nagyúr

Igen, ez érdekes, de a voip miatt nem váltottam még csak, és nem is nagyon szeretnék. Úgy tudom az új, mozaik S szintű/árkategóriájú csomagokhoz már nincs voip. Skype-on szoktam beszélni mobilhálózaton.

[ Szerkesztve ]

(#65079) HXY


HXY
addikt

Más hálózatból bejövő hívás után már nem jár kapcsolat pont? Régebben mintha járt volna...

(#65080) peti_s


peti_s
addikt

Üdv! :) Remélem a jó topicot találtam meg. :) Az Alcatel Idol mini 2s-em kijelzőjének bal felső sarka sárgás, és abban az egész sávban függőlegesen lefelé nem is érzékel. A telefont tavaly októberben vettük a T-mobilenál, de nem az én nevemre. Mi ilyenkor a teendő a garanciális ügyintézéssel? A papírok szerintem már nincsenek meg. Köszönöm előre is, üdv peti_s

[ Szerkesztve ]

(#65081) madrac válasza Varszegig (#65069) üzenetére


madrac
őstag

A telekom-nál is csak papíron volt tiltva. Egyelőre vegyes tapasztalatokat lehet olvasni hogy megy-e blue-n a voip, mert valaki szerint igen, valaki szerint viszont a skype pl nem megy..
Azért durván a telekom árai alá mentek ezzel 50%-al! :C És manapság a bármely irányba 33 Ft-os percdíj is sokkal jobb a telekom feltöltős árainál. Azért érdekelne hogy hogyan lehetséges ennyire alámenni árban, mert úgy gondolom a telekom se hülye, és jó magas árakat szabott a blue-nak amennyiért biztosítja neki a hálózatát.

(#65082) St3ven válasza HXY (#65079) üzenetére


St3ven
addikt

Régebben valóban járt, de azóta változott a Kapcsolat Program szabályzata, és már nem.
De már azért sem adnak kapcsolat pontot, hogy x éve előfizető vagy.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#65083) Varszegig válasza madrac (#65081) üzenetére


Varszegig
veterán

A telekomnál nem csak papíron van tiltva, hanem valóban is, viber, facebook messanger, egyikkel sem lehet telefonálni. A telenor az, akinél csak papíron megy a tiltás. De én kérek elnézést, ha már ilyen k*va drága a mobilinternet, mint Magyarországon, akkor arra szeretném használni, amire akarom. Amelyik szolgáltató ebben korlátoz, az elmehet a p*ba.

(#65084) dedike válasza HXY (#65079) üzenetére


dedike
addikt

Igen, régen valóban volt ilyen, szerettem is... :DDD

Jó szerencsét!

(#65085) St3ven válasza dedike (#65084) üzenetére


St3ven
addikt

Szívesebben hallgatta az ember azokban az időkben a remek bankos ajánlatokat, rákérdezve az apróbb részletekre is. :DDD

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#65086) dedike válasza St3ven (#65085) üzenetére


dedike
addikt

Úgy-úgy... :K

Jó szerencsét!

(#65087) Soulfly842 válasza whbear (#64983) üzenetére


Soulfly842
addikt

Nem igazán érthető a panaszod.

Díjcsomag váltás esetén tárgyhó + 2 hónapig ingyenes volt az opció. Magától nem aktiválódik csak ingyenesség esetén :)

(#64953) vwpolopg

Ez esetben tárgyhóra igen, de után nem leszel jogosult a távszámla kedv-re.

#64832) rasotamas

A legkedvezőbben akkor jössz ki, ha van meglévő dominód és azt váltod át net&roll-ra. Ez esetben hűségidő nélkül van(t-Pontban könnyen kivitelezhető). Ha nincs dominód, akkor vegyél egyet és GO :)

[ Szerkesztve ]

(#65088) tomy86 válasza Soulfly842 (#65087) üzenetére


tomy86
addikt

"(#64953) vwpolopg
Ez esetben tárgyhóra igen, de után nem leszel jogosult a távszámla kedv-re"

E-pack kedvezményhez újabban kell távszámla regisztráció? Remélem ez nem valami újabb csodás ötlet a T-től? Csak, mert én eddig nagyon jól elvoltam a számomra tök felesleges távszámla nélkül is és megkaptam az e-pack kedvezményt.

[ Szerkesztve ]

(#65089) Zeki válasza Varszegig (#65083) üzenetére


Zeki
nagyúr

Esete válogatja...

(#65090) Varszegig válasza Zeki (#65089) üzenetére


Varszegig
veterán

Nem esete válogatja, csak van, akinél bizonyos dátum előtti a csomag beállítása, annál nem tiltják.

(#65091) Zeki válasza Varszegig (#65090) üzenetére


Zeki
nagyúr

Mondom. Esete válogatja. Nálunk mindenkinek megy a voip, igaz a skype az hanyagolt.

(#65092) kali válasza peti_s (#65080) üzenetére


kali
legenda

szia,

amennyiben adott (lenne) a készülékhez a jótállási jegy, úgy azzal bárki beviheti garis ügyintézésre, mert az a készülék adataira van kiállítva, de ha az nincs meg - esetleg a számla sem -, akkor annak kellene, aki adott készülékhez kapcsolódó előfizetés okán a szolgáltatóval szerződésben áll, neki pótolják a számlát, mert a gyártói/szerződéses szervizben - ahová a készüléket küldik a szolgáltatótól - kérhetik.

tomy86; nem kell távszámla.

Varszegig; esete válogatja pedig, adott dátum (2013. november 1.) után aktivált/módosított díjcsomagoknál sem ritka, hogy működik a voip, kinek folyamatosan, kinek csak néha, nem tudom, hogy mitől függ, de én is jártam már úgy, hogy egyszer ment, máskor meg nem, aztán megint és így tovább, pedig az én oldalamon semmi sem változott.
direktben nem használom amúgy, facetime és hangouts útján szoktam ránézni néha, többnyire kíváncsiságból, mióta elértek és beszéltem facetime úgy, hogy papíron az nálam nem működhetne.

[ Szerkesztve ]

(#65093) tomy86 válasza kali (#65092) üzenetére


tomy86
addikt

Köszönöm, csak Soulfly842 válaszából azt a (ezek szerint téves) következtetést vontam le, hogy már mobilos oldalon is rákényszerítik az emberekre, mint a vezetékes szolgáltatásoknál. Azt hittem, hogy lemaradtam valamiről.

(#65094) kali válasza tomy86 (#65093) üzenetére


kali
legenda

e-pack; link
nincs előírva távszámla - csak egy lehetőség a sok közül -, az elektronikus számlázás a lényeg, ami a távszámla nélkül is megvalósulhat.

nekem is volt korábban távszámla - a telekom vezetékes szolgáltatások miatt -, de aztán lemondtam - bő egy éve -, viszont az elektronikus számlázást megtartottam;

esz

e-mail útján tájékoztatnak, elektronikusan fizetem a számlákat a honlapon a my telekom felületen, vagy a telekom alkalmazás segítségével;

f

időben fizetem a számlákat, tartozásom sosincs, meg is kapom mindig az e-pack kedvezményt;

e

(több előfizetésem is van, mindegyikre megkapom mindig, de csak egyet másoltam be.)

[ Szerkesztve ]

(#65095) vgyuri válasza icecave (#65073) üzenetére


vgyuri
őstag

Másik telefonban próbáltad a sim kártyát?

Valamilyen adattömörítő nincs fent a telefonodon? Opera-nak van olyan programja ( Max? ) ami minden forgalmat tömörít, akkor már nem a Spotify forgalmaz.

Hivatalos Spotify van a telefonodon, Play-ről telepített és frissített?

(#65096) icecave válasza vgyuri (#65095) üzenetére


icecave
nagyúr

Nincs a környezetemben olyan elefon, amivel tudnám tesztelni a Spotify-t. Természetesen legális, Playről telepített, fel sem merült bennem más, lehet nincs is illegál verzió.

Nem az a bajom, hogy a Spotify forgalmaz, hanem az, hogy a díjcsomagomhoz kapott netet használja el, aztán korlátozzák és se netezni, se zenét hallgatni nem tudok. Korlátlan csomagom van, pont ez volna a lényeg, hogy külön számolódjon.

(#65097) dptrsk válasza icecave (#65096) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ha opera max-ot használsz esetleg VPN kapcsolatot, hiába forgalmaz a spotify...
te-(Telekom)-VPN(O.Max)-Spotify a kapcsolat.
S a VPN forgalom a nem Spotify szerverrel való forgalom a Telekomnak, mivel a Telekom nem a Spotify szerverrel kommunikál csak a VPN szerverrel...

(#65098) icecave válasza dptrsk (#65097) üzenetére


icecave
nagyúr

Ezt most nem nagy értem, kifejtenéd? Szerinted az én esetemben hol a hiba pontosabban? Miért nem tudja külön számolni a T a Spotify zenehallgatásom a sima netezéstől? Azt hiszi, hogy ha Spotify-t hallgatok, akkor is a mobilon netezek, mert ők ezt látják. Ezért nem tudják különválasztani a kettőt.

(#65099) r3dsnake válasza icecave (#65098) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Hasznaltam spotify bovitot honapokig, mindig onnan vonta, ahonnan kellett. Nalad lehet, hogy tenyleg a lezart netcsomag kavar be.

(#65100) icecave válasza r3dsnake (#65099) üzenetére


icecave
nagyúr

Mármint a lezárt tarifacsomag. Viszont akkor nem értem, hogy első nap hogy mehetett teljesen jól? Másnap kezdte el vonni a díjcsomagban foglalt keretet, amíg el nem fogyott és azóta is ha ad a T ajándékba, amíg dolgoznak a hibán, akkor is.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.