Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#65351) lugosi válasza icecave (#65350) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Sokat tanultam az esetedből. Gondolkoztam a spotify/telekom előfizetésen, de utána inkább az apple musicot választottam, egyelőre a próbaidőszakot csinálom, de semmi kedvem ahhoz a küzdelemhez, amin te mész keresztül.

(#65352) icecave válasza lugosi (#65351) üzenetére


icecave
nagyúr

De mekkora megváltás lesz, ha megjavul, nem? :D

Ettől eltekintve is páran próbálták apple music, aztán visszajöttek Spotify. Persze, nekem ez nem opció, hisz korlátlan zene mobilneten telekomnál csak így van. (És az az egy is szarul működik nálam).

(#65353) vwpolopg válasza Soulfly842 (#65340) üzenetére


vwpolopg
őstag

Köszi! :R :))

(#65354) lugosi válasza icecave (#65352) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Még én is egyelőre csak próbálgatom, de nagyon tetszik az egész logikája, a megvalósítása, nagyon kézreáll, és eddig mindent megtaláltam rajta, amit kerestem. A 4 napos hétvégén teljesen beszippantott :)

(#65355) #99546112


#99546112
törölt tag

Tyű, telekoméknál mikor mentek fel ennyire az árak?! iphone 5s és 6 árai az egekben, sőt az iPad Air 2-é is :Y :Y :Y Törlesztőben is 10k az iPad?! Én az Air-t anno 5600-es törlesztőben vettem.. Ez valami bosszú lenne hogy sok ügyfél nem fogadta el a júliusi áremelést?!

(#65356) szabogabor10 válasza #99546112 (#65355) üzenetére


szabogabor10
veterán

Nem változtak nagyon az árak, csak magasabb a törlesztő, mivel 19 hónapig kell csak fizetni.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#65357) Teko001 válasza #99546112 (#65355) üzenetére


Teko001
őstag

Az Apple emelt 3-4 hónapja talán. Egy darabig a Telekom volt olcsó hozzájuk képest emiatt, mert ők csak később követték.
De összehasonlításképp:
iPhone 6 16GB:
iStyle: 247 900 Ft helyett akciósan 229 900 Ft
Apple: 247 900 Ft
Telekom (előfizetés nélkül): 239 990 Ft

[ Szerkesztve ]

(#65358) szabogabor10 válasza Teko001 (#65357) üzenetére


szabogabor10
veterán

Úgy tudom, hogy a Telekom nem emelte az iPad Air 2 árát, és talán az iPhone 6-ét sem.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#65359) #99546112


#99546112
törölt tag

Ha okostelefonkiegészítőt vásárolok és pontokat is felhasználok, viszont nem az én nevemen van hanem anyumén -már maga az előfizetés- amihez a pontok tartoznak, akkor csak ő veheti át vagy én is?! Weben rendeltem, odaírtam a nevem is..csakhogy ne érjen meglepetés hogy odamegyek és nem adják ki nekem...

(#65360) szabogabor10 válasza #99546112 (#65359) üzenetére


szabogabor10
veterán

Mivel kiegészítőről van szó, átveheted gond nélkül.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#65361) #99546112


#99546112
törölt tag

Akkor jó, köszi! :)

(#65362) Zapolap


Zapolap
csendes tag

sziasztok

az lenne a kerdesem, hogy domino elofizukent mennyi adat van a netplusz l-be? telekom app szerint 3gb, de a honlap szerint 1gb. az ar ugyan annyi. mi az igazsag?

iPhone 5s

(#65363) szabogabor10 válasza Zapolap (#65362) üzenetére


szabogabor10
veterán

Szia!

1 GB van benne, az XL-ben van 3 GB. Mostanában több embernél is előfordul, hogy többször is megkapja egy hónapban az előfizetett adatkeretet. Szerintem nálad is ez a helyzet. :)
Esetleg ellenőrizd a My Telekomban is, hogy ott mit ír.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#65364) Zeki válasza Zapolap (#65362) üzenetére


Zeki
nagyúr

A telekom app rossz. A múlt héten jeleztem nekik (lassan 2 hete), és azóta sem javították ki a hibát.
A netplusz M 1GB-nak van írva, holott az csak 500MB, az L 3GB-nak meg az XL is 3GB-nak. Holott az L csak 1GB.

Viszont amikor megvetted az elírt adatkeretet, után mint forgalmazható mennyiség, már jól mutatja.

[ Szerkesztve ]

(#65365) Zapolap válasza Zeki (#65364) üzenetére


Zapolap
csendes tag

koszi. sajnos maga az app is rossz masban, tok lassu es fagyokat ios-en a legujabb verzio :-/

iPhone 5s

(#65366) szabogabor10 válasza Zapolap (#65365) üzenetére


szabogabor10
veterán

Bocs, azt hittem, már megrendelted a csomagot.
Egyébként sajnos ezt én is tanúsíthatom. Egy katasztrófa lett. Pedig előtte teljesen használható volt.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#65367) r3dsnake válasza lugosi (#65351) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Az apple music egy rossz vicc.

(#65368) FLD1987 válasza raziel01 (#65348) üzenetére

Tudom, hogy Korlátlan éjszakai net opció használatakor nem kell csodálkozni, hogyha nem akad a zenelejátszás, de amikor írtam azt, hogy megjavult*, akkor még nem volt 0 óra és a Korlátlan éjszakai net opció 0 óra és 7 óra között korlátlan.
*2015.08.22. 23 óra 57 perc 39 másodperckor írtam ezt az információt, mielőtt ezt megírtam, akkor több zeneszám rendesen akadás nélkül működött és még nem volt 0 óra, ezért hittem azt, hogy megjavult.

[ Szerkesztve ]

Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Nokia G21; Nokia 105 (2019)

(#65369) FLD1987 válasza icecave (#65350) üzenetére

Folyamatosan követem az itteni írásaidat, és amikor beszéltem a Magyar Telekom Nyrt. ügyintézőivel, akkor mondtam nekik, hogy nem csak nekem van problémám a Korlátlan Music opcióval, hanem a Mobilarena fórumán más is írt ugyanolyan problémáról, mint ami nekem van. Nem örültem neki, amikor közölték velem, hogy szerintük nincs probléma és úgy csináltak, mintha nálam lenne a hiba (pl. telefont újraindítottam és újratelepítettem a Spotify szoftvert), 72 óra leteltével felhívtam őket és azt közölték, hogy várjam a hívásukat, jelenleg még kivizsgálás alatt van a panaszom. Egyszer hívtak amúgy, amikor 72 órán belül volt a kivizsgálás, de akkor nem tudtam felvenni, de azóta nem próbáltak megint elérni. Voltam 2015.08.23-án a WestEndben és ott is akadozott a zenelejátszás, ez alapján szerintem nem helyfüggő a probléma.

Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Nokia G21; Nokia 105 (2019)

(#65370) icecave válasza FLD1987 (#65368) üzenetére


icecave
nagyúr

Várjunk egy kicsit. A Korlátlan music opciónak függetlennek kellene lennie attól, hogy milyen netcsomag van a díjcsomagban, vagy mi van előfizetve. Pont ez a lényeg, a szerződésben is benne van:

"Az opció által meghatározott forgalomtípus nem csökkenti a mobilinternet csomag adatforgalmi keretét, nem kerül lassításra és a díjcsomaghoz tartozó normál sebességgel használható, akkor is, ha a mobilinternet csomagodban foglalt adatmennyiség elfogyott és az egyéb adatforgalom már csak csökkentett sebességgel érhető el."

Na, ezért necces nálam is, és bizonyítja azt, hogy a díjcsomagom netjét eszi, mert ha lekorlátozzák, a Spotify sem megy, csak 1-2 nyekkenés/perc (amit ugye be tud tölteni 32 kbit/sec-el). Ha jól működne, menne vígan tovább, ha elfogyott a dícsomagomba foglalt mobilnet mennyiség.

(#65371) Ateszpapa válasza FLD1987 (#65369) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Lehet buta kérdés, de össze van kapcsolva a Spotify fiókod a Telekom fiókkal is?

(#65372) prozodus válasza FLD1987 (#65369) üzenetére


prozodus
őstag

Ha a 72h letelt, tessék követelni, ami neked jár, hátha összekapják maguk végre.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#65373) Tappancs2001


Tappancs2001
senior tag

Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy részletre vásárolt telefon esetében a hűségidő lejárta (10.26) előtt van-e lehetőség a szolgáltató általi függetlenítésre? Előre is köszönöm a segítséget

(#65374) Ateszpapa válasza Tappancs2001 (#65373) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Szia!
Úgy tudom, hogy nem lehet előtte, csak utána.

(#65375) szabogabor10 válasza Tappancs2001 (#65373) üzenetére


szabogabor10
veterán

Szia!

Lehet, de 15000 Ft + kötbér megfizetés mellett. Nagyon aljas dolog.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#65376) taip


taip
senior tag

Csak hogy ellenpélda is legyen Spotify témában:

Nekem rendesen működik, ha Spotify-t használok, akkor a +500 MB-ból használja a keretet.
Igaz, hogy a fő adatkeretem még nem fogyott el, nincs korlátozva, azt nem tudom megmondani, hogyan működne akkor, de most rendben van.

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#65377) Vangelis válasza szabogabor10 (#65375) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Az a baj, hogy a használtakat is ennyiért csinálják gondolom.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#65378) r3dsnake válasza taip (#65376) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

A +500 megással sosem volt gond, itt a korlátlan opcióról van szó.

(#65379) taip válasza r3dsnake (#65378) üzenetére


taip
senior tag

Érdekes, hogy az 500 megásnál el tudják különíteni, a korlátlannál nem... legalábbis előfordul egyeseknél.

Az viszont már túlzás, ha valaki emiatt magától a Spotify-tól riad meg és mást választ.

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#65380) Sanyi.il


Sanyi.il
aktív tag

lejárt a 2 éve készülék vásárlásomkor kötött hűségidőm, viszont a tarifahűségem még tart 1 évig, ilyenkor van valami teendőm?

(#65381) szabogabor10 válasza Sanyi.il (#65380) üzenetére


szabogabor10
veterán

Mire gondolsz? Ha új készüléket akarsz venni, megteheted.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#65382) Sanyi.il válasza szabogabor10 (#65381) üzenetére


Sanyi.il
aktív tag

és ha nem? arra gondolok, hogy be kell e mennem, hosszabítani, vagy azt majd jövőre a tarifahűség lejártakor kell? reménykedtem egyébként egy kedvezményes készülékcserében, én naív... :DDD

(#65383) cris78 válasza Sanyi.il (#65382) üzenetére


cris78
őstag

Szerintem várd meg a fekete pénteket most már. Bár a tarifa kedvezmény miatt szerintem bukod a ws rendelést.

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#65384) Sanyi.il válasza cris78 (#65383) üzenetére


Sanyi.il
aktív tag

de ha a készülékrendeléssel együtt tarifát is váltanék, nagyobb csomagra, akkor nem, igaz?

(#65385) cris78 válasza Sanyi.il (#65384) üzenetére


cris78
őstag

Nekem is van tarifa kedvezményem, de csak boltban tudták elintézni, hogy vegyek készüléket is. Hiába váltottam másik csomagba.

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#65386) Sanyi.il válasza cris78 (#65385) üzenetére


Sanyi.il
aktív tag

de akkor nem értem, más hogy vásárol a blackfriday-en? nem hinném, hogy mindenki új előfizetéssel vásárolja meg a készülékeket, és az is kizárt hogy pont akkor jár le mindenkinek a tarifahűsége :)

(#65387) tothferenc válasza Zapolap (#65365) üzenetére


tothferenc
senior tag

detto... alig akarja betölteni az adatforgalmat, 1/10 GB-onként számolja lassan vissza.....

i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3

(#65388) Ákinard


Ákinard
aktív tag

Külföldi roaming nethez jól látom, hogy kizárólag ezek a travel and surf csomagok vannak?

És jól látom, hogy Macedóniában pl csak a 10 mega / 690 csomag használható, a 100 mega / 1490 ft-os nem??

Ezen kívül (és a megabájtonként 200 forintos szuper ajánlatokon kívül) semmi más megoldás nincs?

(#65389) 313313 válasza Sanyi.il (#65386) üzenetére


313313
addikt

Nekem 2 évig nem volt aláírva hűségem, nem tudtak érdemi ajánlatot adni...
Sokan vannak úgy, már rég lejárt hűségük van és csak akkor írnak alá, ha van valami jó akció...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#65390) FLD1987 válasza icecave (#65370) üzenetére

2015.08.24. 17 óra 30 perc körül beszéltem a Magyar Telekom Nyrt. ügyintézőjével és szóltam nekik arról, hogy akadozva működik a zenelejátszás. Elismerték, hogy a Spotify valamiért a fő adatkeretet* használja és mivel 32 kbit/sec sebességre vagyok bekorlátozva, ezért akadozik a zenelejátszás. Elvileg tovább vizsgálják a problémát és keresik a hiba okát, hogy miért nem hagyja figyelmen kívül a rendszer azt, hogy elfogyott az adatkeretem és, hogy miért a fő adatkeretet akarja használni a Spotify.
*Fő adatkeret: ez azt az adatkeretet jelenti, ami az előfizetéshez tartozik vagy az előfizetéshez lett pluszban megvásárolva.

Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Nokia G21; Nokia 105 (2019)

(#65391) lugosi válasza FLD1987 (#65390) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Szerintem a Telekom topikban nem kell minden egyes alkalommal kiírni a teljes cégnevet, ha csak annyit írsz hogy Telekom, akkor is mindenki tudni fogja hogy mire gondolsz.

(#65392) Sanyi.il válasza 313313 (#65389) üzenetére


Sanyi.il
aktív tag

értem, köszi :)

(#65393) Mercutio_ válasza Ákinard (#65388) üzenetére


Mercutio_
félisten

Megkérdezed valamelyik turista fórumon nincs-e olcsóbban helyi feltöltős megoldás.

Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP

(#65394) FLD1987 válasza Ateszpapa (#65371) üzenetére

Nem buta kérdés, amúgy össze van kapcsolva a Spotify fiók a Magyar Telekom fiókkal. Tudomásom szerint, ha nincs összekapcsolva a Spotify fiók a Magyar Telekom fiókkal, akkor nem használható a Spotify Premium, hanem helyette az ingyenes Spotify működik*. 2015.05.01. óta használom a Korlátlan Music opciót és néhány hónapig rendesen működött, a problémát először 2015.08.19-én észleltem, de ez nem zárja ki azt, hogy több héttel előtte is jelen lehetett a probléma. Én a fontosabb zeneszámokat leszoktam tölteni a mobiltelefonomra, ezért fordulhat elő, hogy már azelőtt lehetett probléma, mielőtt észleltem, hogy gond van. Ami még eszembe jutott az az, hogy 2015.08.19-én fogyott el teljesen az adatkeretem. 2015.05.06.-2015.06.05., 2015.06.06.-2015.07.05., 2015.07.06.-2015.08.05. időpontok között még úgy fejeződött be a felhasználható adatkeret, hogy nem használtam el teljesen az arra az időszakra vonatkozó adatkeretet. Nekem X hónap 6-tól Y hónap 5-ig használható fel a 3 GB adatforgalom, ami a Next XL díjcsomagban van.
*Tudom, hogy elő lehet a Magyar Telekom Nyrt. nélkül is fizetni a Spotify szolgáltatására, de az nekem nem érné meg.

Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Nokia G21; Nokia 105 (2019)

(#65395) cris78


cris78
őstag

Kali, ha igazi troll vagy a topik nevét átirod: Magyar Telekom Nyrt.-re :)

[ Szerkesztve ]

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#65396) sutszi


sutszi
veterán

Domino Surf csomagom van. Le tudom kérdeni valahogy a rendszerből, hogy a 150MB-os adatkeretből mennyinél tartok éppen? ( Nyilván azért lenne fontos, mert a telefon által mért mennyiség nem valós azután, hogy újrahúztam a rendszert... )

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#65397) szabogabor10 válasza sutszi (#65396) üzenetére


szabogabor10
veterán

Telekom alkalmazásban vagy a My Telekomban elvileg lekérdezheted.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#65398) Ákinard válasza Mercutio_ (#65393) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Az a baj, csak átutazom (vonattal), de hosszú lesz az átutazás ahhoz, hogy legalább 1-2 alkalommal használni kelljen a netet. Amúgy mindenhol helyi SIM-et veszek.

Lehet megkérdezek majd 1-2 macedón-szerb vonalon mozgó migránst milyen díjcsomagot használnak :DD

(#65399) lugosi válasza cris78 (#65395) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Vagy ha komolyan akarja tolni, akkor írja azt hogy "Magyar Telekom Távközlési Nyilvánosan Működő Részvénytársaság".

Nem tudom, hogy a srác komolyan csinálja-e, de a fiók nevét így írni, hogy "Magyar Telekom fiókkal" az már tök túlzás szerintem.

(#65400) n@p@lm


n@p@lm
őstag

4-5 napja nekem is gondom van a mobilinternettel 4G hálózaton.
Huawei mifivel használom.
Ma meguntam az állandó készülék újraindítgatást, az 1-2-3-4 Mbit-es sebességet (a névleges 30 helyett) és bejelentettem hibára délután.
Na most próbának mértem egyet, azt kell mondjam elégedett vagyok.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.