Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#65251) Zeki válasza #41133696 (#65250) üzenetére


Zeki
nagyúr

Ez az automata visszakapcsolás egy jó nagy genyaság!

(#65252) dptrsk válasza #41133696 (#65250) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Nekünk évek óta van Domino5 SIM(azóta, mióta bejött a csomag), akkor kikapcsoltuk a napinetet.
2 hónapja volt 190ért akciós netplusz, amikor lejárt, akkor (mivel kikapcsoltuk a megújulást) a NapiNet kapcsolódott be, azt lemondtuk, s azóta ki van kapcsolva.

Tehát szerintem apukád vagy valaki olyan aki hozzáfért a telefonhoz, online admin felülethez rendelt meg valamit, ami miatt bekapcsolt a napinet.

(#65253) #41133696 válasza Zeki (#65251) üzenetére


#41133696
törölt tag

Az, de az is durva volt, hogy az 5 szám is törlődött, így 49 Ft percdíjjal beszélt. Ez meg úgy derült ki, hogy megnéztük, hogy az új vezetékes szám fel van e véve... aztán állítanám be, és mind az 5 hely üres volt.

A saját L7 II-9n is így van beállítva, mert ha itthon vagyok WiFi-n lóg, ha meg nem, akkor jön velem a Huawei E5776 MiFi is, és akkor is WiFi-n lóg (Net & Roll S)

(#65252) pietrasko: Szerintem, nálunk ezzel függ össze: mivel a család összes T-s Domino csomagjánál bejelentettük, hogy nem fogadjuk el az új feltételeket. Nos úgy gondolom, ez némileg megmagyarázná mind a két jelenséget.

A tegnapi problémás dominós mobiltelefonszám is korábban az én számom volt, rajtam kívül más nem is tudja fejből a T-Mobile kódot, sőt én is csak táblázatból, mert nem tartok mindent fejben - mindenhol más a jelszavam, vagy a Tele/PIN kódom (paranoia) - tehát ezt az utólag más hozzáfért dolgot nem tartom valószínűnek. Inkább rendszerszintű a dolog.

(#65254) glaci válasza vwpolopg (#65244) üzenetére


glaci
őstag

Válaszd ki a készüléket. Válaszd ki, hogy nem válal sz hűséget a díjcsomagra, csak az előfizetésre.
Ez után amikor betettem a kosárba ki lehetett választani, hogy milyen díjcsomagot akarok és itt voltak a NET -es csomagok.

(Ez volt régen, most nem néztem meg.)

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#65255) vwpolopg válasza glaci (#65254) üzenetére


vwpolopg
őstag

Ez már nem működik sajna, emlékszem régen így volt, de már sajnos nem...

(#65248) SNor: Ez viszont tetszik... ez alapján akkor tisztán játszik, hogy megveszem a telefont a webshopban move xs díjcsomagban és 30 nap után az előfizut átváltom társkártya net & roll xs-re. Nem fogok ottragadni 2 évre a moveban a ws esetleges hülyesége miatt?

(#65256) szabogabor10 válasza vwpolopg (#65255) üzenetére


szabogabor10
veterán

Nincs ezzel tapasztalatom, de ha te neten nem tudod átállítani, 1430-on tuti át tudják.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#65257) dptrsk válasza #41133696 (#65253) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Furcsa, mert nekünk is jött tegnap arra a Domino 5ös számra ilyen SMS, s most, hogy írtad megnéztem.
Az 5 beállított szám és a törölt NapiNet is úgy van, mint az SMS előtt.

(#65258) b.daniel válasza vwpolopg (#65255) üzenetére


b.daniel
senior tag

Viszont ha üzletben veszed most még promóciós is a NR, 2 hónapig csak 990 :D

(#65259) vwpolopg válasza b.daniel (#65258) üzenetére


vwpolopg
őstag

2 telefon között vacilálok, az egyik csak online kapható, ezért filózok, hogy mi legyen :)

(#65260) lugosi válasza vwpolopg (#65259) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Melyik kettő? Hátha a kollektív okosság segít dönteni.

(#65261) vwpolopg válasza lugosi (#65260) üzenetére


vwpolopg
őstag

S5-S6 :D Az S5 is bőven elég lenne, de csúnya. Az S6 viszont nagyon szép... 30-40 ezerrel több, annyival meg nem tud többet... Vagy van a C terv, ami nemrég jött képbe és ami talán a legjobb lehet, várok még egy kicsit és veszek egy Oneplus 2-t meg külön egy net & roll előfizut... ez már csak rajtam múlik, tisztában vagyok mind3 teló előnyével-hátrányával :)

(#65262) hun005a


hun005a
tag

Dominó sim csere fizetős?
Anyósom rosszul ütötte be a pin-t de puk kódot sem tudunk már nagyon régi de a szám jó lenne ha maradna.

(#65263) Teko001 válasza hun005a (#65262) üzenetére


Teko001
őstag

Igen. De ha online be tudsz lépni, lekérheted a PUK kódot.

(#65264) hun005a válasza Teko001 (#65263) üzenetére


hun005a
tag

Domino számot hogy kell regisztrálni sehogy nem sikerül nem fogadja el.

(#65265) Zeki válasza hun005a (#65264) üzenetére


Zeki
nagyúr

Csinálsz egy email fiókot, azzal regisztrálsz be, és aztán ha beléptél, hozzá tudod adni a sim kártyát.

(#65266) FLD1987

Sziasztok!

Tegnap (2015.08.19.) este (18 óra és 24 óra között) szerettem volna olyan zeneszámokat hallgatni, amik nincsenek letöltve a mobiltelefonomra. Ami volt néhány száz MB adatkeret az mind elfogyott és utána elkezdett akadozottan menni a zenelejátszás. 0 óra és 7 óra között rendesen működött a Spotify, vagyis nem akadozott a zenelejátszás. Ma (2015.08.20.) 7 óra után megint akadozottan megy a zenelejátszás. Magyar Telekom Nyrt. ügyintézői javasolták pl. plusz adatkeret vásárlását, mobiltelefon újraindítását, Spotify szoftver letörlését és újratelepítését. Adatkeretet nem szeretnék vásárolni, mobiltelefont újraindítottam, letöröltem és újratelepítettem a Spotity szoftvert, de ezek nem oldották meg a problémám. Amit érdekesnek találok az az, hogy pár másodperc alatt letöltődött a Spotify szoftver az áruházból és a Spotify szoftver néhány perc alatt letöltött 2 darab lejátszási listát és 6 darab albumot úgy, hogy bevagyok korlátozva jelenleg 32 kbit/sec sebességre. LTE hálózaton van a táblagépem és a mobiltelefonom. DuoNet SIM kártya segítségével szoktam a mobilinternetet használni, amikor a táblagépemen internetezek. A többi Korlátlan tematikus adatopció rendesen működik, amikor a mobiltelefonom vagy táblagépem használom, vagyis ezek használatával elég szokott lenni a 3 GB adatkeret, amit a Next XL díjcsomag tartalmaz. Ha rendesen működne a Spotify, akkor nem lenne nekem probléma az, hogy jelenleg 32 kbit/sec sebességre vagyok bekorlátozva.

Mobiltelefonom: Nokia Lumia 930
Operációs rendszer: Windows Phone 8.1
Mobiltelefon díjcsomagom: Next XL
Korlátlan tematikus adatopciók: Korlátlan közösségi oldalak opció, Korlátlan böngészés és e-mail opció, Korlátlan éjszakai net opció, Korlátlan Music opció

Táblagépem: Fujitsu Stylistic Q572
Operációs rendszer: Windows 10 Pro

Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Nokia G21; Nokia 105 (2019)

(#65267) hun005a válasza Zeki (#65265) üzenetére


hun005a
tag

Nem adja hozzá nem tudom mi baja.kértem új jelszót úgyse
a 1777-en még jelszót sem lehet kérni

[ Szerkesztve ]

(#65268) mb702


mb702
tag

Sziasztok!

Van egy havi díjas (ECO) előfizetésem (hűség nélkül), úgymond kihasználatlanul.
A számot megtartva Dominóra váltanák.
Inkább csak netezésre használnám a számot, tehát adott a kérdés:
milyen lehetőségeim vannak?
Böngészni, levelezni szoktam, letölteni nagy ritkán.
Köszönöm előre is az ötleteket!

(#65269) vgyuri válasza hun005a (#65262) üzenetére


vgyuri
őstag

Mondjátok azt, hogy gyakran nem hívható a szám pedig a telefon szerint van térerő, több telefonban is ezt csinálja. Sim hiba miatt ingyen cserélik, a régit sem kérik el, de a kártya tulajdonosa legyen ott cserekor.

(#65270) FLD1987 válasza mb702 (#65268) üzenetére

Domino Surf + Korlátlan böngészés és e-mail opció = 890+1890=2780 HUF/30 nap
Ha kell neked 150 Mbit/sec LTE, akkor a fentiek mellé érdemes igényelni ezt a mobilinternet díjcsomagot, ami plusz 1 GB adatkeretet tartalmaz: Domino NetPlusz L
Domino Surf + Korlátlan böngészés és e-mail opció + Domino NetPlusz L = 890+1890+1590=4370 HUF/30 nap

[ Szerkesztve ]

Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Nokia G21; Nokia 105 (2019)

(#65271) prozodus válasza hun005a (#65262) üzenetére


prozodus
őstag

A sima pótlás többezer, de ha normál sim volt eddig, akkor ingyen lehet kérni microsimet, és azt használni normálként.
De jobban jársz a pukot kideríteni, ha tudsz regisztrálni, mert akkor megmaradnak az adatok is.

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#65272) mb702 válasza FLD1987 (#65270) üzenetére


mb702
tag

szia,

ez a 'korlátlan' opció jól hangzik, azt hiszem ez lesz a nyerő.
Köszönöm az ötletet :)

A Dominóra váltás 'pénzes' és kártyacserével is jár?
Csak azért érdekelne, mert a mostani kártyám még a régi mini SIM (gondolom nem LTE képes) és jó lenne ha az új már 'mikro' lenne + LTE képes.

(#65273) Zeki válasza mb702 (#65272) üzenetére


Zeki
nagyúr

új simet kapsz, 2700Ft, ami a Dominós egyenleged lesz.

(#65274) mb702 válasza Zeki (#65273) üzenetére


mb702
tag

Köszönöm a gyors választ!
Azt hiszem, jövő héten a tettek mezejére (T-pont) lépek :)

(#65275) AllTheBest


AllTheBest
senior tag

Üdv, nem tudjátok, hogy ez a telefon ebben a csomagban kb meddig lesz elérhető? :)
[link]

Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb

(#65276) szaniszlokar


szaniszlokar
aktív tag

Napjában többször tapasztalom, hogy LTE hálózaton megáll az adatforgalom. A kapcsolat megvan, nem szakad meg, de nem jeleníthető meg az oldal üzenetet ad a böngésző. Próbáltam több böngészőben is.
Ha ilyenkor megpingelem, mondjuk a bixet parancssorból, akkor csomagvesztés nélkül válaszol is.

Bejelentettem hibára a dolgot kis idő múlva jött az sms, hogy központi hiba van, folyamatban a javítás. Tegnap kaptam sms-t, hogy javították a gondot. Ma is volt, hogy többször megállt az adat a hálózaton. Kénytelen vagyok mobilnetet használni, mert nem elérhető a vezetékes net.
A telekomos idei vezetékes fejlesztésben sincs benne a településünk. :(
Egy telekomos Huawei E5776 mifivel és egy Huawei E3276 stick+D-Link DWR 116-os routerral is próbáltam több napig, mindkét eszközben tapasztalom a problémát.
Mi lehet a gond?

Holnap újra felhívom az ügyfélszolgálatot és újra bejelentem.

Minden ellenállás hasztalan.

(#65277) Prien válasza szaniszlokar (#65276) üzenetére


Prien
addikt

Note 3 telefonomon (céges Telekom flotta 4G-vel) is szokott ez lenni, de írták fentebb is. Hálózati probléma és ez elég riasztó, pedig én is gondolkozok egy Net&Roll csomagon is...de így?

[ Szerkesztve ]

A kevés is több a semminél.

(#65278) szaniszlokar válasza Prien (#65277) üzenetére


szaniszlokar
aktív tag

Akkor másnak is van problémája, nem csak nekem a hálózattal. A mi tornyunknak mikrós kapcsolata van a város felé (nincs optikai kapcsolat), azt gondoltam, hogy az a baja. Akkor valószínűleg nem az lesz. Holnap újra bejelentem a hibát, bár nem tudom, hogy tudnak-e kezdeni valamit a hibával.

Minden ellenállás hasztalan.

(#65279) catroot válasza DBC (#65192) üzenetére


catroot
veterán

Ismerős helyzet...

Semmivel nem honorálják azt, hogy X éve előfizető vagy és a számláid, törlesztőt azonnal, késedelem nélkül fizeted.

"I live in the weak and the wounded, Doc."

(#65280) Mercutio_ válasza catroot (#65279) üzenetére


Mercutio_
félisten

No flame, de ez alap kellene, hogy legyen.

Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP

(#65281) catroot válasza Mercutio_ (#65280) üzenetére


catroot
veterán

Nem veszem magamra, én évek óta már 1-én fizetek is. A vicc az, hogy semmiféle előnyt nem élvez az ember, ha több éve ügyfél és nincs semmi kivetnivaló vele szemben.

Az, hogy fizetek rendesen az csak egy megállapítás volt.

"I live in the weak and the wounded, Doc."

(#65282) prozodus válasza catroot (#65279) üzenetére


prozodus
őstag

Mit vársz holmi szocialista maradványoktól? Kell pár generáció, amíg ez a mentalitás kikopik.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#65283) catroot válasza prozodus (#65282) üzenetére


catroot
veterán

Mire gondolsz pontosan?

"I live in the weak and the wounded, Doc."

(#65284) tomy86 válasza prozodus (#65282) üzenetére


tomy86
addikt

Hát igen, a Telekom egy nagy szocialista cég még a múlt rendszerből. :D Németeknél ugyanúgy tesznek a régi előfizetőkre (nem csak a T). Gondolom ott is a szocialista maradványok okozzák. ;]

[ Szerkesztve ]

(#65285) icecave


icecave
nagyúr

Valaminek a javítására, ami központból is megoldható a 72 óra az hétvégétől, ünnepnaptól független? Tehát tökmindegy hogy ilyenek vannak közben? Legutóbbi Spotify bejelentésem óta már tegnap letelt a 72 óra és semmi sem történt. Nem javult meg, értesítést sem kaptam.

(#65286) Teko001 válasza icecave (#65285) üzenetére


Teko001
őstag

A határidőknél mindegy, hogy központból oldható meg, vagy nem, vagy hogy milyen nap van, 72 óra az 72 óra.

(#65287) prozodus válasza tomy86 (#65284) üzenetére


prozodus
őstag

+cf: Az a kapitalista vonás, az egyikfajta kap. üzletpolitika, de az emberi tényező, a hozzáállás meg szocialista általában, és nemcsak azért, mert a régi matávosok is ott vannak még benne. Így még ahol tudnának változtatni a cégpolitikán, ott sem teszik. A lehető legrosszabb kombináció.

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#65288) #99546112


#99546112
törölt tag

Kezd elegem lenni ezekből, ekkora cég és senki nem tud semmit, hihetetlen. A fejhallgatót még mindig nem tudtam megvenni amkuponommal, minden mással működik, de annál amit én szeretnék venni, annál nem, tehát a kód jó, a terméknél van valami genasz. Már elegem van, attól tartok lejár az akció és megszívom, így inkább kupon nélkül veszem meg, viszont ez egy vicc.
Személyesen ügyfélszolgálaton nem tudnak kuponnal kapcsolatosan segíteni?! Vagy ha megrendelem neten, nemtudják valahogy ők levonni a kódommal?! Gondolom utóbbi hülyeség, de infot hátha tudnak adni. Telefonos 4 ügyintézőből 4 nem tud semmit, írjak mailt, írtam, eltelt bő 1 hét de semmi. Webchaten se tudnak semmit.
Holnap bemegyek kíváncsi leszek mit mondanak majd.

Más. Ha kiegészítőt vásárolok (fejhallgató) de pontokat is felhasználok, ill. személyes átvételt kérek, akkor csak az veheti át a terméket akinek az előfizetés a nevén van?!

(#65289) prozodus válasza #99546112 (#65288) üzenetére


prozodus
őstag

Nem biztos, h hülyeség, hiszen ha működnie kéne, és nem működik, akkor elvileg kötelességük azt korrigálni.

Az, h hülyék, az tény. Idős rokon (nő) szenved velük lassan már 2 hete. Anno elment a trétől, de a cég megszűnése miatt most vissza, alternatíva max a upc volna. Naponta telefonál, olyan béna a tré, és minden egyes alkalommal végigkérdezik a fél életét. Úh legutóbb kifakadt az egyiknek, h "lassan már az alsőneműm színét is tudják, de még mindig nem bírják megoldani", és "annak idején olyan egyszerűen meg tudták oldani, h beletegyék a hurkot, egyszerűen vegyék ki végre" (nem, nem ő a hülye, csak már qra elege van.
És tiszta röhej, h meg kellett kérdeznie az ügyvédet, h hova fordulhat, és ezt megmondani ahhoz, h egyáltalán kiküldjenek végre egy szerelőt...
Arról nem is beszélve, h még a szerződést sem voltak még hajlandóak kiküldeni, h majd a számlával, de olyan balfaszok, h ennek ellenére folyton abban szereplő adatokat akarnak, és képesek arról beszélni, h "majd jön a szerelő megcsinálni a bekötést", mikor lassan már egy hónapja él a vonal, rendben is volt eleinte, csak utána vmit elcsesztek, és nem működik rendesen: ő tud telefonálni, de őt nem lehet hívni.
És még szerencséje, h én vettem észre, h nem tudom elérni, és előszöris azonnal kipróbáltam neki másik készülékkel, és már helyből le lehetett állítani az ügyfél-hülyének-nézését, h "olyan nem lehet, h az ő oldalukon van a hiba"-féle próbálkozásokat.

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#65290) foxymaci válasza #99546112 (#65288) üzenetére


foxymaci
senior tag

Nem akartam már visszakeresgélni de pontosan melyik fülest akarod megvenni?

_FoxY_ / Iphone 14 Pro / PS5 / iPad Pro 11 M2 / Watch Ultra /

(#65291) SUPREME7


SUPREME7
őstag

Sziasztok, van valami sms parancs a T-hez ami visszadobja a szerintük elhasznált adatforgalmat? (Céges kártya, szóval online felületre nem tudok belépni mert nincs hozzáférésem)

Olyan lassú a mobilnetem mintha le lenne lassítva, de sms-t nem kaptam, hogy elfogyott volna az adatkeretem, és az android mérése szerint még a közelébe se vagyok.

Vagy van valami hálózati gond Budapesten?

(#65292) #99546112 válasza foxymaci (#65290) üzenetére


#99546112
törölt tag

TDK AT170 :)

(#65293) Zeki


Zeki
nagyúr

Tegnap egy USA-ban élő rokonnal szkájpoltunk, ő New Yorkban volt kirándulni, mobilneten nyomta a Central Parkból, mi meg otthoni wifi.
Valami hihetetlen jó volt a képminőség (mind a két irányba), és hangban alig volt csúszás.
Ott nincs korlátozás voipra. Itt meg félnek tőle mint a tűztől.

(#65294) janeszgol


janeszgol
félisten

Sziasztok.

Van egy Domino Web Quick simem (feltöltős internetezős sim). Erre aktiválható a Travel & Surf M?

Köszönöm!

(#65295) Mottie válasza Zeki (#65293) üzenetére


Mottie
őstag

A probléma ott kezdődik, higy az angol SIMemmel ugyanannyi a roamingos percdij, mint az itthoni dominossal. Na igy azért egyértelmű, hogy félnek a voiptól, mert sokkal olcsóbb. Angliából nem fogok mobilneten telefonálni, mikor 1-2 p percenként a hívás Mo-ra.

Be Victorious!

(#65296) Zeki válasza Mottie (#65295) üzenetére


Zeki
nagyúr

Van benne valami.

(#65297) d@minator


d@minator
addikt

Az asszony vett egy telefont Next S készülékváltással. Webshop ár 23ezer új előfizetőnek. Készülékváltással szintén 23 760 ezret ír ki neki de mire a megrendelésig jut 32 ezer. Ez az új módi, hogy készülékváltással drágább? Ha igen akkor miért nem azt az árat írja ki készülékváltásnál?

Másik: Most mégis mennyi a Lumia 735? 17800 vagy 23760?

(#65298) 313313 válasza d@minator (#65297) üzenetére


313313
addikt

Ezzel én is szembesültem kb 2 hete, szerintem a Next csomagokkal van valami rosszul beállítva...
Én leváltottam Move S-be és abba rendeltem készüléket :D

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#65299) d@minator válasza 313313 (#65298) üzenetére


d@minator
addikt

Szuper! :-) Még ha úgy is lenne, hogy meglévő előfizetőnek drágább miért nem jelzi ezt egyből készülékváltásnál? Ennyi erővel bármelyik webshop működhet így, hogy a rendelés végén 1,5x annyit kérnek a terméknél. Nincs erre valami rendelet?
Sajnos neki vannak társkártyái így nem tud lejjebb váltani. Ha szerinted hiba van megírjuk a kapcsolatfelvételi oldalon.

(#65300) 313313 válasza d@minator (#65299) üzenetére


313313
addikt

Telefonos ügyintéző ajánlotta fel: átvált Move M-re, abba hátha megkapom olyan árba, mint amit neten írtak új előfizetőknek, aztán vissza tudom váltani a díjcsomagot Next S ATK-ra, ha átvettem a készüléket :)

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.