Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4461) capafog23


capafog23
őstag

Mostani telefonom nem az én nevemen van mert anno egyszerűbb volt így megvenni a telefont. (2+2=4 évvel ezelőtt) Mostani előfizut az én nevemre akartam, tegnap hívtak fel hogy scanneljem be nekik ezt meg ezt az okmányt, mert hogy hitelelbírálás vagy mi kell. (nem értem ezt se kp-ba egybe kifizetem a telefont, azt hiszik hogy a 2k-s havidíjat majd nem tudok kiköhögni vagy mi?). És mondták hogy mivel az én nevemre lesz ezért a pontokat se tudják beszámítani.
Nem hinném hogy így hétfőn átadnák futárnak úgy hogy semmilyen okmányt nem küldtem el nekik.
Nekem nem éri meg ez a baszakodás a -5ezret.
Lemondom holnap a rendelést, elfogadják a lemondást, bemegyek a boltba, kifizetem odaadják.
Azt hittem hogy egy ekkora cégnek mint a t-mobile van akkora kapacitása, "esze" hogy csinál egy rendes webshopot, de nem. Nem hiszem el hogy akkora munka lenne hogyha reggel 8-kor megrendelek egy telefont, mondjuk felhívnak 1-2 órán belül, elküldöm az okmányokat, most van akkor 11 óra, átadja futárnak délbe és másnap megkapom a telefont.
De nem mert 4 nap kell nekik amíg sikerül felhívniuk, hogy ja maga a vevő aki pénzt akar nálunk költeni. (Ma elküldeném nekik az okmányokat szerintem kb csütörtök-péntek lenne itt a telefon)

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.