Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4401) capafog23 válasza dedike (#4400) üzenetére


capafog23
őstag

Ugyebár Nokia 5800-át szeretnék.
Ahogy én látom t-mobile-os árakat: (részletfizetés nem érdekel)
Webshop akció, 2 év hűség: 44990ft (-2600ft hűségpont)
Készülékváltásnál:
2 év hűség, ezt gondolom ráraknák a mostani előfizetésre: 55990ft (-2600ft hűségpont)
Nem tudom hogy ezen felül van e valami díj amiért meg akarom tartani a mostani számomat.

Kártyafüggetlen: 55900ft körül vannak

(#4402) dedike válasza capafog23 (#4401) üzenetére


dedike
addikt

Ez az 55990ft lesz majd, ha letelik a hűséged 48990ft. Szóval Te tudod, mennyire kell neked a mostani számod... :K

Mert más nem szól a régi előfizu megtartása mellett... :(

van e valami díj Hát nem elég az a 11illetve 4 ezer forint? :DDD

Jó szerencsét!

(#4403) capafog23 válasza dedike (#4402) üzenetére


capafog23
őstag

Számot mindenképp meg akarom tartani.

Olyan megoldás kéne hogy új előfizetéssel megveszem a telefont, az új előfizetés megkapja a mostani számot, a régi meg kap egy akármilyen új számot. Kétlem hogy ilyet lehetne csinálni.

Nem valami jó megoldás de az összes hívás átirányítását lehet kérni vagy ilyesmi.

Vagy új szám, és mindenkinek küldök egy sms-t hogy ez az új számom, de ezt nem akarom.
Vagy türelmes leszek és kivárom az 1 hónapot, ami nem valószínű

(#4404) dedike válasza capafog23 (#4403) üzenetére


dedike
addikt

Olyan megoldás kéne hogy új előfizetéssel megveszem a telefont, az új előfizetés megkapja a mostani számot, a régi meg kap egy akármilyen új számot. Kétlem hogy ilyet lehetne csinálni.
Na ezt biztos nem lehet! :(
Átirányításnál mi lesz az smsekkel?

Nem akarok beleszólni, mert semmi közöm hozzá, de szerintem is akkor jársz a legjobban -a Te kívánalmaid szerint-, ha kivárod azt az alig egy hónapot! :R

Jó szerencsét!

(#4405) capafog23 válasza dedike (#4404) üzenetére


capafog23
őstag

Az lesz vagy új szám.

Most rendelek mondjuk neten egy új telefon új előfizetés új szám 24 hónap hűség akkor a mostani előfizetésemet gond nélkül át tudom alakítani domino-vá amikor lejárt a hűség?

(#4406) dedike válasza capafog23 (#4405) üzenetére


dedike
addikt

Úgy tudom, hogy minden további nélkül. Csak ne társkártyás díjcsomagot válassz, mert ha váltod dominósra a régit, akkor az új is a nem társkártyás szerintire fog változni. (Pl. veszel egy társkártya relax 50-et, ha a régit váltod dominósra, az új simán relax 50-re változik!)

Jó szerencsét!

(#4407) meroly válasza capafog23 (#4405) üzenetére


meroly
veterán

Igen, ez működik, én is csináltam már.

Impossible is nothing

(#4408) dedike válasza dedike (#4406) üzenetére


dedike
addikt

Találtam neked valamit: Általános üzletszabályzat 4.8.3. pont

Jó szerencsét!

(#4409) meroly válasza dedike (#4408) üzenetére


meroly
veterán

Naugye, mondom én :K

Impossible is nothing

(#4410) Anulu79


Anulu79
addikt

Igaz nem mobilos "történet" hanem vonalas de a Tré-hez tartozik.
2009 év elején váltottam tarifa csomagot. Drágábból mentem egy olcsóbba. Csak azért tartottam meg mert így az internetem is olcsóbb mintha csupasz ADSL lenne.
A minap fel kellett hívnom internet miatt a központot mert volt valami gondom. Amikor ott végeztem átkapcsoltattam magam a telefonos osztályhoz mert kíváncsi voltam valamire. Aztán ott kiderül, hogy ez a tarifa csomag váltás nekem 1 évbe kerül mint hűségidő. Viszont a váltásnál azt mondta a hölgy, hogy ez semmilyen hűségidővel nem jár és bármikor le tudom mondani. Ezzel szemben valahogy nem így van mégsem. Most az ügyintéző csak annyit mondott, hogy a hölgy nevében is elnézést kér. Én meg szívhatok most, hogy még mindig nem tudok megszabadulni ettől a szolgáltatótól egy darabig.
Vagy van netán valami módja a kilépésnek/meglépésnek? Persze úgy, hogy ne szerződésmódosítás címszó legyen és pluszba kelljen fizetnem ezért.

(#4411) #02683648 válasza Anulu79 (#4410) üzenetére


#02683648
törölt tag

Dobd fel a hagyományos T csoport (T-Home) topicban is: [link]

BTW, azt mondtad, h 2009 elején kötötted, és 1 év volt rá. Akkor nem most vmikor jár le az a hűség? És pontosan milyen telefon és internet csomag volt?

(#4412) Anulu79 válasza #02683648 (#4411) üzenetére


Anulu79
addikt

A telefon amire váltottam az legolcsóbb csomag volt. Tök alap az egész. Jah és még annyit, hogy ugye először van 3 hónap próba idő és csak utána kezdik el számolni a hűségidőt. Erről sem tudtam. :F
A net meg valami DSL happy vagy mi. 2 Mbit-es. Szóval egyik sem fullos csomag.

(Az ügyintézőt meg alig bírtam lerázni mert a net hűségidő lejárt és rá akart beszélni még egy évre. :) )

(#4413) meroly válasza Anulu79 (#4410) üzenetére


meroly
veterán

Nos, ha telefonon azt mondták, hogy nem lesz hűség akkor erre lehet hivatkozni és panaszt benyújtani. Jártam már így én is (ezért is írom inkább ide mert az mobilos téma), átirányítást kérdeztem és azt mondták ingyenes, aztán mégse volt az, reklamáltam, hogy márpedig ekkor és ekkor beszéltem (amit ugye rögzítenek) és azt mondták hogy ingyenes. Jóváírtak mindent és még kötbért is kaptam (10k körül) a téves számlázás miatt. Nem tudom a te esetedben mi lenne a helyes eljárás, de próbálkozz panasszal, azt tuti hamar kivizsgálják.

Impossible is nothing

(#4414) misx


misx
senior tag

Hello!
Olyat kérdeznék, hogy milyen módon lehetne azt letiltani, hogy a T-Mobile tudakozóban megjelenjen a számom? Én úgy emlékszem, szerződéskötéskor kérdeztek ilyet, de az régen volt. Viszont nem tiltattam le, mert megtalálom magam a tudakozóban. 1777-et próbáltam, de nem találtam benne ilyen opciót! :B

(#4415) meroly válasza misx (#4414) üzenetére


meroly
veterán

Regisztrálj a mytmobile oldalán és ott be tudod állítani, én is tiltattam már le magam ott.

Impossible is nothing

(#4416) misx válasza meroly (#4415) üzenetére


misx
senior tag

Már beregeltem az 1777-en csinált jelszóval, csak az ügyintézésnél még mindig kér valami jelszót, amit elküld SMS-be, de ha berírom 404 (Not Found) jelenik meg. :(((
Na majd próbálkozok.

(#4417) #02683648 válasza meroly (#4413) üzenetére


#02683648
törölt tag

Való igaz, ha telefon köttetett a szerződés, akkor vissza lehet kerestetni a hangfelvételt, és ha az illető callcenteres tényleg hibásan tájékoztatott, akkor kissé meg lesz mogyorózva, neked meg van esélyed a hűség felbontására.

Ps. ez anulu79-nek íródott, csak erre válaszoltam.

(#4418) capafog23 válasza capafog23 (#4405) üzenetére


capafog23
őstag

Valószínű, hogy ez lesz, az új szám problémát meg majd megoldom.
1. Gondolom nem kéne a héten megrendelni az új előfizetéses telefont, mert akkor a februárt is kiszámláznák.
2. Relax 100 díjcsomagom van most, és gondolkozom hogy váltani kéne erre az Eco díjcsomagra, percdíjak szinte ugyanazok.
3. Azt az előfizetést, ami nem lesz használva és át lesz rakva domino-ra 17-én, érdemes lenne átrakni valami legolcsóbb havidíjra, illetve lehet ilyet csinálni?

(#4419) dedike válasza capafog23 (#4418) üzenetére


dedike
addikt

1.) Tört hónapot számláz a T! ;) (Ha 26-án kezded, akkor onnantól!)
2.) Nekem volt eco-m, nem rossz csomag! Most MM S csomagom van.
3.) Havonta egyszer díjmentesen válthatsz díjcsomagot, mindegy milyen irányban! Keresd meg a legolcsóbbat, aztán kész! (az meg az eco, ahogy nézem...) ;)

misx:

Én ezt anno a 1230-on intéztem, ami most ugye a 1430! :K
Lehet, hogy a #4416-os probléma csak a My T-Mobile átmeneti terheltségéből adódott!

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#4420) capafog23 válasza dedike (#4419) üzenetére


capafog23
őstag

1. Ha mondjuk holnap megrendelem eco-val akkor februárra valami nagyon minimális összeget fog számlázni? (havidíj / hónap napjai?)
2. Köszi, ezt értem.
3. Ezt is.

4. Webshopos rendelést mikorra szállítják ki?

(#4421) capafog23 válasza capafog23 (#4420) üzenetére


capafog23
őstag

4. Normál szállítás esetén a munkanapokon 13:00 óráig leadott megrendelést a következő munkanapon 8:00 és 20:00 óra között szállítjuk házhoz. A vállalt szállítási határidő csak akkor érvényes, ha a megrendelő a szállítás kért napján elérhető a szállítási címen. A szállítás konkrét napját a rendelés feladásakor a kosárban tüntetjük fel.

Sürgős szállítás esetén a munkanapokon 8:00 és 14:00 óra között leadott megrendelést a megrendeléstől számított 6 órán belül házhoz szállítjuk. Ha rendelését 14:00 óra után adja le, a kézbesítésre a következő munkanapon, 15:00 óráig kerül sor. Sürgős szállítást csak Budapest és Pest megye területére kérhet.

(#4422) dedike válasza capafog23 (#4421) üzenetére


dedike
addikt

Konkrétan az 1850et elosztod 28cal, megszorzod a hónapból még hátralevő napokkal. És ennyit fog erre a hónapra számlázni a T. Más gondolom nem lesz, mert kapsz hozzá 120 percet. Mivel új előfizetés (és nem készülékváltás), nem másnap, hanem szerintem csak a harmadik napon fogják szállítani! De a kosárban szerepel! Opsz! És kapcsold be az sms és email értesítést a rendelés állapotának nyomon követéséhez! Sokkal egyszerűbb! :K

(Látom Te is egy szép "szocialista városban", vagy hogy hívták annak idején, laksz...igaz lehet éppen ezért, de nekem nem volt szokatlan, mikor ott jártam!) ;)

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#4423) dedike


dedike
addikt

A Webshopban minden telefon megrendelhető Mobil Otthon Prémium díjcsomaggal? És ki is szállítja így a T? :F

Jó szerencsét!

(#4424) capafog23 válasza dedike (#4422) üzenetére


capafog23
őstag

Megrendeltem tegnap este, hajnal 2-kor kaptam egy sms-t hogy "jóváhagyás alatt".
Azt hittem hogy ma majd felhívnak.

(#4425) dedike válasza capafog23 (#4424) üzenetére


dedike
addikt

Akkor elvileg még fognak hívni valamikor! Mit írtak várható szállítási időnek? Most volt ez az "amennyiben ügyintézőnk eddig meg eddig... ", igaz? :U

Jó szerencsét!

(#4426) Padló K.O válasza Cimbooora (#4050) üzenetére


Padló K.O
tag

Ha kijelzőhiba lenne, akkor azt kicserélték volna. Igaz, az neked jó pár ezer forintodba benne lett volna, de megoldották volna. Valószínűleg nem kijelző hiba, hanem más...vagy a recepciós ügyintéző értett félre valamit, és azt már neked is rosszul tolmácsolta.

Általában, ha a szerviz nem tudja javítani, akkor van rá mód, hogy tovább küldjék a telefont a készülékgyártóhoz, és ott javítják. Mindenképp kérdezz rá, de ne a recepciósnál, hanem a szervizesnél.

(#4427) capafog23 válasza dedike (#4425) üzenetére


capafog23
őstag

Ja az, tegnap még 1. volt a várható szállítási idő. Ma meg már 2.-át ír ha holnap felhívnak és minden rendben van.

(#4428) capafog23 válasza capafog23 (#4427) üzenetére


capafog23
őstag

Felhívtam őket hogy most mi van?
Azt mondják hogy túl sok a rendelés és hogy sorrendbe haladnak, ma vagy holnap fognak felhívni.

(#4429) dedike válasza capafog23 (#4428) üzenetére


dedike
addikt

Mondjuk kezd érthetetlen lenni számomra a T... A Pulse forumában Jadro is egy csomó ideig várt arra, hogy visszahívják.. :U

Nem hiszem el, hogy ennyien akarnak új előfizetéssel telefont venni! :(

(Karácsonykor bírták? Most uborka szezonban nem? ) (Nagyon csúnya-nézés szmájli...)

Jó szerencsét!

(#4430) Jadro válasza dedike (#4429) üzenetére


Jadro
veterán

A néni azt mondta az ügyfélszolgálaton hogy 72 óra a feldolgozási idő. ( Gondolom ennél rövidebb lehet, de hosszabb nem nagyon.) Kb a 70. órában hívtam éppen és utánanézett és mondta hogy majd hívnak hamarosan. Ezután nem sokkal hívott is egy srác, de nem hiszem hogy azért mert volt valami ráhatás a hölgy részéről. :) Egyszerűen tényleg sok lehet a rendelés. A lényeg hogy hétfőn rendeltem 14:00 körül, tegnap 14:00 előtt hívtak, megbeszéltük a szállítást. Ezután nem "sokkal szállításra vár" állapotra változott a megrendelés, majd ma délelőtt "szállítás alatt"-ra változott. Hétfőn délelőtt hozzák, mert hétvégén nem szállítanak. Így kb pont egy hét lesz az egész. Türelem kell hozzá, bár ilyenkor nem nagyon van amikor az ember már tapicskolna. :)

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#4431) dedike válasza Jadro (#4430) üzenetére


dedike
addikt

Azért írtam, hogy csodálkozom a T-n, mivel nem vagyok ekkora időtávokhoz szokva a Webshopos rendelések esetén. :(

Hétfőn rendelek, kedden jön a telefon. (Ez így oké, igaz upgrade!) :DDD
Vagy hétfőn rendelek és szerdán jön, még ez is belefér új előfizetésnél!
(Mindkettő 13 óra előtt.)

Jó szerencsét!

(#4432) capafog23 válasza Jadro (#4430) üzenetére


capafog23
őstag

48 óránál tartok, azt mondta a nő hogy ma vagy holnap sorra kerülök. (ezek szerint hétvégén is megy a telefonos ügyintézés?)

Azért haladnak ilyen lassan mert gondolom kevesen vannak. Ünnepekre meg pár napra felvesznek pár embert.

(#4433) Jadro válasza capafog23 (#4432) üzenetére


Jadro
veterán

Passz. Szerintem a szombat még esetleg esélyes,de nehezen tudom elképzelni hogy vasárnap foglalkoznának a dologgal. (De nem kizárt.)

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#4434) dedike válasza Jadro (#4433) üzenetére


dedike
addikt

Azért erre kiváncsi leszek! Jadro! Te melyik csomaggal rendelted a Pulset? Az ecoval, igaz? :U

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#4435) dedike


dedike
addikt

Erre valaki? [link]

Jó szerencsét!

(#4436) dorkababa válasza dedike (#4435) üzenetére


dorkababa
aktív tag

passz,enis megrendeltem vele a pulset,sztem ma talan hivnak

(#4437) 1430 válasza dedike (#4435) üzenetére


1430
senior tag

Az utolsó két készülék az oldal alján.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#4438) dedike válasza 1430 (#4437) üzenetére


dedike
addikt

Én is így tudtam, de a Webshopban díjcsomag választáskor engedi a mobil otthon prémiumot is! :B

Akkor most mi lehet? :F

Jó szerencsét!

(#4439) dorkababa válasza dedike (#4438) üzenetére


dorkababa
aktív tag

szerintem ez a 2 készülék csak ajánlat.szerintem. :U

(#4440) dedike válasza dedike (#4438) üzenetére


dedike
addikt

És ha tudnék olvasni, magam is megtalálhattam volna:
5) A feltüntetett akciós árak MobilOtthon Prémium díjcsomaggal kizárólag a jelen árlistában kifejezetten megjelölt készülékek esetében érhetők el.

Ez azért gáz a részemről... :B :R

Jó szerencsét!

(#4441) dorkababa válasza dedike (#4440) üzenetére


dorkababa
aktív tag

mármint hogy a 2 fajta sux telót akciósan csak ezzel a csomaggal kapod annyiért,amit látsz,más csomaggal ugyanezekkel a telókkal más az ár értelmezésem szerint.v nem?

(#4442) dedike válasza dorkababa (#4441) üzenetére


dedike
addikt

A második, a vagy nem. Mobilotthonnal csak az a két telefon hozható el! (Legalábbis e szerint a tájékoztatás szerint, ami az árlista alján van, márpedig információból a T nagyon alapos szokott lenni.)

Kiváncsi leszek, neked mit mondanak majd ha hívnak!) :U

Jó szerencsét!

(#4443) dorkababa válasza dedike (#4442) üzenetére


dorkababa
aktív tag

ennyire nem lehet rahedli a webshopjuk.szerintem. :F :U

(#4444) Jadro


Jadro
veterán

Dedike: Ja ECO. Ez a mobilotthon direkt helyhezkötötten értelmezendő, azért azzal a két készülékkel lehet csak megrendelni szerintem. Amolyan vezetékes telefon pótló. Én mondjuk le is korlátoznám fixen egy toronyra. :)

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S23 8/128 Green

(#4445) meroly válasza Jadro (#4444) üzenetére


meroly
veterán

Vodánál így van, házszámra van lekorlátozva (legalábbis a házimobil így volt amikor kötöttem, a területen kívül még a hívásfogadásér is fizetnem kellene - ha használnám).

Impossible is nothing

(#4446) dedike válasza Jadro (#4444) üzenetére


dedike
addikt

Mobilotthon arra jó, hogy a vezetékes számokat tudod olcsón hívni mobilról, bárhol vagy! Tipikusan azoknak van, akik az (eddigi) vezetékes számokat akarják továbbra is hívni, de nem akarnak ilyen meg olyan telefonelőfizetést. Előnye (az előfizető felé) pedig, hogy ezt bárhonnan megtehetik, a mobil irányú hívás pedig olcsóbb, mint a T-Home vezetékes hálózatából. [link] 2.1.2.pont

Jó szerencsét!

(#4447) lazlo8


lazlo8
tag

kaptam egy sms-t amiben az állt hogy vki hangposta üzenetet hagyott számomra. felhivom a hangpostát és egy kódot kérnek tőlem. miféle ez a kód? sürgősen elkéne olvasnam azt az üzenetet hogy tudnám elolvasni? domino-s vagyok egyenlegem elég kevés és még soha nem kaptam hangposta üzenetet..

(#4448) meroly válasza lazlo8 (#4447) üzenetére


meroly
veterán

Ha eddig nem volt, akkor az alap asszem 1234, de ezt meg is kell változtatnod.

Impossible is nothing

(#4449) capafog23


capafog23
őstag

Webshop rendelést hogy lehet lemondani?

(#4450) meroly válasza capafog23 (#4449) üzenetére


meroly
veterán

Ha felhívod őket.

Impossible is nothing

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.