Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Doky586:] Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Lenry:] Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
és ott a rendelésszámra hívatkozva könnyen megteheted!
Jó szerencsét!
capafog23
őstag
Még délelőtt felhívtam azt a számot amit megadtak házhoz szállítás/webshop számát 15 percig hallgattam a zenét de nem kapcsolta az ügyintézőt. Lehet hétvégén nem dolgoznak, de akkor bemondhatná egy hang vagy valami. Mindegy majd holnap délelőtt biztos felveszik.
meroly
veterán
Csak nehogy késő legyen és már elkezdjék szállítani, akkor már nincs mit lemondani.
Impossible is nothing
capafog23
őstag
Nem fogják, mert még be kéne scanelnem nekik mindenféle okmányt.
Nem mondod, hogy totojáznak egy 50 ezres telefonnal, hiszen már előfizus vagy!
(Mi lenne, ha iPhone-t szeretnél? )
Jó szerencsét!
meroly
veterán
Pont azért mert lemondani szeretné, az meg nekik nem üzlet.
capafog23: Akkor ne vedd át, ha hozzák
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
kali
legenda
közel sem biztos, előfizetőnél volt már rá példa, hogy kiküldték a csomagot, és attól számítva 8 napon belül kellett pótolni a hiányzó dolgokat!
Különben mi történik?
meroly:
de most nem lemondásról van szó, hanem a megrendelt új telefonról! (Vagy már megint el vagyok tévedve? )
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
kali
legenda
azt nem tudom, mert kitöltésre és visszküldésre/pótlásra kerültek a hiányzó dolgok!
gondolom tiltás, meg ilyesmi - de az legyen az ő gondjuk, ha megbíznak valakiben, és az utólag nem tartja be a szabályokat...
meroly
veterán
capafog23
őstag
Mostani telefonom nem az én nevemen van mert anno egyszerűbb volt így megvenni a telefont. (2+2=4 évvel ezelőtt) Mostani előfizut az én nevemre akartam, tegnap hívtak fel hogy scanneljem be nekik ezt meg ezt az okmányt, mert hogy hitelelbírálás vagy mi kell. (nem értem ezt se kp-ba egybe kifizetem a telefont, azt hiszik hogy a 2k-s havidíjat majd nem tudok kiköhögni vagy mi?). És mondták hogy mivel az én nevemre lesz ezért a pontokat se tudják beszámítani.
Nem hinném hogy így hétfőn átadnák futárnak úgy hogy semmilyen okmányt nem küldtem el nekik.
Nekem nem éri meg ez a baszakodás a -5ezret.
Lemondom holnap a rendelést, elfogadják a lemondást, bemegyek a boltba, kifizetem odaadják.
Azt hittem hogy egy ekkora cégnek mint a t-mobile van akkora kapacitása, "esze" hogy csinál egy rendes webshopot, de nem. Nem hiszem el hogy akkora munka lenne hogyha reggel 8-kor megrendelek egy telefont, mondjuk felhívnak 1-2 órán belül, elküldöm az okmányokat, most van akkor 11 óra, átadja futárnak délbe és másnap megkapom a telefont.
De nem mert 4 nap kell nekik amíg sikerül felhívniuk, hogy ja maga a vevő aki pénzt akar nálunk költeni. (Ma elküldeném nekik az okmányokat szerintem kb csütörtök-péntek lenne itt a telefon)
Hozzászólás az előző fényében törölve!
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
kali
legenda
ja, hogy te nem vagy előfizető a szolgáltatónál?!?! akkor valóban nem valószínű, hogy kiküldik...
viszont így nem kell csodálkozni a sebességen, egy már meglévő előfizetőnél sokkal gyorsabban működnek a dolgok!
Ha személyesen mész is van hitelképesség vizsgálat!
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
meroly
veterán
És lehet eltököl pár órát mire elbírálja valami nagy hatalommal bíró ember, hogy kaphat-e vagy sem. Még mindig jobb a webshop, scannelni meg fényképezővel is lehet, és nekem megérne 5k-t.
Impossible is nothing
kali
legenda
pléne, ha azt vesszük, hogy itt is írta valaki, hogy új előfizetőként személyesen az üzletben nem kapta meg a telcsit, webshop megrendelésen meg igen...
Ez nekem is derengett, de nem mertem "feldobni" a dolgot, mert most hétvégén nem vagyok formában...
capafog23:
Minden kezdet nehéz, de szerintem megéri!
Jó szerencsét!
capafog23
őstag
Azért akartam csak az én nevemre, mert úgy tudtam hogy 1 néven nem lehet 2 előfizetés, aztán ügyfélszolgálat azt mondta hogy lehet.
Tegyük fel hogy webshopot akarom, akkor holnap le lehetne mondani a mostani rendelést.
Megint újra megrendelni, arra a névre amin a mostani előfizetés is van (így már a pontokat is elfogadnák remélhetőleg), kb szerdán sikerülne felhívniuk, nem is biztos hogy a héten megkapnám.
Még mindig nem értem miért kell 3 nap hogy felvegyék az emberrel a kapcsolatot.
Akkor most mi a probléma? Felhívod őket, lemondod, megrendeled (most!), szerintem legkésőbb péntekre ott van a kezedben!
Viszont akkor már majdnem le is jár a hűségetek a másikra...
Nem tudom, neked kell eldönteni mennyire akarod "azonnal" a telefont!
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
capafog23
őstag
Most nem veszik fel a telefont.
Nincs semmi probléma.
1430 mindig van! Rendelésszám alapján simán megy ott is!
Jó szerencsét!
capafog23
őstag
Köszi, segített a srác töröltük a rendelést.
Elmondtam neki hogy miért meg hogy milyen módszerrel akarom megvenni a telefont. Azt mondta hogy ha 2 év hűségnyilatkozatból már lejárt 1.5 év akkor lehet rá újra 2 év hűséget kötni. Gondolom a készülékváltásra gondolt, de az simán nem éri meg.
Azt mondták még ugyebár hogy más névre nem lehet beváltani a pontokat.
De ugyanarra a névre de másik szerződésre be lehet?
kali
legenda
igen, úgy be!
meroly
veterán
Én úgy tudom hogy a hűségpontok hívószámhoz rendeltek...
Impossible is nothing
kali
legenda
tutira működik, mert én vásároltam már úgy!
több előfizetésem is van, mozgathatom/összevonhatom a pontokat...stb!
[ Szerkesztve ]
meroly
veterán
Akkor oké.
Nekem más a helyzetem mert a maszek előfizum céges flottában van, ott meg nincs is hűségpont asszem....
Impossible is nothing
meroly
veterán
Srácok, a my t-mobile-ban hol a túróban látom, hogy lejárt-e a hűségem, tehát cserélhetek-e készüléket?
Impossible is nothing
#02683648
törölt tag
Nekem úgy volt, h készülék nélkül vettem a T előfizetést, és azt mondták, h csak az arany szint elérése után lehet legközelebb hozzá készüléket venni. Egyszerűen annyi történt, h amikor be vagyok lépve a MyTM-on, odanavigálok a webshophoz, és korábban azt írta ki h "Ön nem jogosult készülékváltásra", amikor átkerültem A szintre, akkor kijelződött h "Készülékváltással az ár. ......"
Szerintem a hűségnél is vhogy így oldják meg, nem? De legegyszerűbb a szerződést elővenni és megnézni h letelt e már a két év
kali
legenda
laci06
senior tag
Sziasztok!
Pár hónapja vagyok T-s, hűséggel. Amikor aláirtam, akkor az előfizetéssel nem vettem készüléket.
Az lenne a kérdésem, hogyha most feljebb váltanék előfizetésben (jelenleg egy flottás csomagban vagyok, havi 2k bruttó, és az ikon 200-at céloznám meg), akkor vásárolhatnék-e készüléket (3GS-t, nyilvánvalóan...)..
Egyáltalán az ikon200 jó csomagnak számit?
Netet szeretnék, tudtommal az 1 Giga/hó, az már elég ahhoz, hogy akár msn-ezzek stb, csak youtube-t, és a letöltéseket kell hanyagolni. És e mellé a 100 sms, és 200 perc elég kecsegtetőnek hangzik...
meroly
veterán
Aha, régen kiírta, hogy Készülékváltás: válthat, vagy ilyesmi, akkor el kell kezdenem egy tranzakciót hozzá? Frankó lett
laci06: flottából nem lesz egyszerű a váltás, de szerintem kivitelezhető, ha nem írtál alá hűséget. Mindegy milyen az icon, hisz iphone-hoz csak azt lehet asszem. Vagy fordítva. iPhone-t csak azzal lehet.
Impossible is nothing
D@ni88
addikt
hello, hogy lehet mérni mobilinternetnél azt hogy mennyi volt eddig az adatforgalmam(nem mobil, hanem usb stick)?
meroly
veterán
Persze van rajta alapból egy mérő, de le lehet tölteni különféle sebesség és adatforgalom számláló programokat.
Impossible is nothing
D@ni88
addikt
de hol van ilyen mérő benne??
meroly
veterán
Hát ha ilyen tiszta magenta színű programod van mint nekem, akkor jobb alsó asszem földgömb formájú ikon a számláló. De csak akkor még pontosan ha a kapcsolatot bontod is. Ha simán kikapcsolod a gépet, akkor nem adódik hozzá. Ezért jobb egy külső számláló progit beszerezni.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
#02683648
törölt tag
Nem, iphone-t bármivel lehet, de az alap árakat ikonnal és médiamániával szolgáltatják, v. azokkal a csomagokkal amik az árlistában velük "egy szinten" vannak. [link]
Fordítva viszont igaz, ikont csak ifonhoz lehet kérni, és csak tarifahűség mellett.
laci06: Amúgy a 100 SMS csak hálózaton belül van, így számomra üveggyöngy jellegű. (A 200 perc természetesen bárhová szól)
meroly
veterán
Akkor csak kapizsgáltam, de most már értem, köszi.
Impossible is nothing
Tényleg így van, lehet!
Így is ellenőrizheted, a Te általad leírt példában a 18 hónap után is már ez a "kép" fogad! Ellenben a 24 hónap utáni hűségeknél már a my-t-be való belépés után, a lap alján a "Hűségprogram" menüpontban is kiírja, hogy "készülékváltás" és nem csak a "pontbeváltás" szerepel ott!
Tényleg! Miért nem írja ki dátum szerint sehol?
D@ni88
Küld sms-t, amikor elérted az adatforgalmad bizonyos százalékát! (nekem 50 és 100%-nál, az enyém AK 2GB) A Relaxnetnél meg tök mindegy (pénzügyileg)!
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
crue
őstag
Üdv!
Webshopos tapasztalattal rendelkezők segítségét kérném az alábbi ügyben: csináltam egy megrendelést a múlt héten, aminek az állapota tegnap még "jóváhagyás alatt" volt. Ma délelőtt volt egy hívásom, amit nem tudtam felvenni és nem is tudom hogy a T volt-e az, de a rendelés állapota most már "visszahívásra vár" lett. A kérdésem a következő: most ők várják, hogy visszahívjam őket (ha igen, akkor milyen számon?) vagy én várjam az ő hívásukat továbbra is? A segítséget előre is köszönöm!
Jadro
veterán
A rendelés állapota a visszahívásra vár. Tehát mentek tovább és majd újra átnézik azokat akik nem voltak elérhetőek valamiért. Én így értelmezem a dolgot. Felhívhatod mondjuk a 1430-at, (biztos ami tuit) de borítékolom hogy ők nem tudnak webshop ügyben intézkedni és csak annyit fognak mondani hogy várj türelemmel.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
kali
legenda
+36306363630 (hálózaton belül ingyenes!) de a rendelés azonosítója alapján lehet, hogy a 1430 is tud segíteni - vagy kapcsolják az illetékest!
[ Szerkesztve ]
crue
őstag
Köszönöm a segítségeket, a 1430-on nem tudtam olyat nyomni, hogy emberrel is tudjak beszélni (nem t-mobile-ról hívtam, lehet hogy számít). A +36306363630-on tudtak segíteni, kaptam egy másik számot, ahol a webshopos rendelésekkel foglalkoznak. Ha valakinek hasonló problémája van mint nekem, akkor ezt kell hívni: +36309303030
capafog23
őstag
Megvettem a boltba az 5800-ámat nem az én nevemre, beszámították a pontokat, csak egy személyit kértek.
Akkor csak sikerült megoldani!
Jó szerencsét!
zoli62
addikt
Kedves" a T-Mobile, a kék számok hívása nem tartozik bele a lebeszélhető havidíjba.
zoli62
addikt
Valaki tudja.hogy a T-Mobile által árusított HP Pro 4510s laptop pontosan melyik típusú? A weblapon levő leírásnak két két konkrét típus is megfelel.
dorkababa
aktív tag
Ma visszahivott T ,Pulse webshop 10*2000 rendelésem miatt,valóban mobil otthonnal nem ment a buli,kérdezte mi legyen, jólesz a sux nokija allap,vagy választok ECO-tol fölfelé díjcsomagot és marad a PULSE,mondtam inkább hagyjuk a vérbe az egészet,kikerekedett a szeme a telefonban, és megköszöntük egymásnak a részvételt.
szal maradok a jelenlegi PULSE-omnál,továbbra is dominóval,asszem így jobban jártam.
[ Szerkesztve ]
Az tényleg "kedves" tőlük! Én is simán úgy gondoltam volna, hogy beletartozik...
A laptopot meg szerintem próbáld meg a 1430on megérdeklődni, hátha ők bővebb felvilágosítással tudnak szolgálni!
dorkababa:
Ez sajnos várható volt, főleg, hogy 1430 is ezt mondta, ő meg ilyenben nem tévedhet!
[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
zoli62
addikt
Én is ionnan tudtam, hogy a legutolsó hónapban hívtam pár kék számot, és kissé "gyanúsan" magasabb lett a számlám, erre utánanáéztem, és tényleg nem számít bele a havi keretbe.
Sajnos nem tudják, már hívtam a webshopot. Csak a boltban tudják, őket meg már egy ideje nem lehet elérni telefionon.
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja