Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Achill3uS
veterán
sziasztok
következő rövid garanciális ügyintézésemhez kérnék tanácsokat tőletek, jogos-e ha a fogyasztóvédelemhez szeretnék fordulni vagy más is járt már így esetleg és T-nél ez a normális.
adott egy iphone 4 telefon, bekapcsolni se lehet egy fagyás óta. 2012.07.10-ei vásárlás. 2013.07.09-én beviszem az egyik T pontba leadásra szervízre, tudván, hogy még pont benne vagyok a garban. elküldenek, mert nincs nálam a telefon minden tartozéka (eredeti töltő). megkérdezem, hogy holnap még elfogadják-e mert akkor már csak holnap van időm visszajönni vele. igen persze, csak jó korán nyitásra jöjjek mert délben viszik el a készülékeket. másnap 9-re bemegyek leadom minden ok.
eltelt azóta 2 hét jön az sms hogy elkészült mehetek érte.
bemegyek mire közlik velem, hogy a telefon kifutott a garancia határidejéből így ők díjmentesen már nem tudják megjavítani (de ha árajánlatot akarok rá akkor is mégegyszer vissza kell küldeni). indok: kifutott a garancia határidőből! kérdem én, az átvételi lapon 10.-e van, a garancia lapon 10.-étől 12 hónap. akkor most mi is futott ki? válasz: az iphone-okra minusz 1 nap vonatkozik. 9-én kellett volna leadnom mert az év 365 nap és valami miatt ők se tudják a szervíz így fogadja el mert az iphone-t nem javítják hanem cserélik.
kérdem én, miért kellene engem érdekelnie ők hogyan, hány naponta intézik a garanciát, cserét? ott áll feketén fehéren mettől meddig vállalják rá. miért érzem úgy, hogy most csak belőlem próbálnak hülyét csinálni?
előre is köszönöm a választ ha valaki hozzá tud szólni.
[ Szerkesztve ]
"De tényleg, minek tuningolni? Újabban el sem olvasom a rekorddöntögető hírességek eredményeiről szóló beszámolókat. Teljesen fölösleges tuningolni. Főleg Intel processzort." Taranti (fanatikus tag)
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Lenovo 4. generációs i3-4130 sff pc, 16GB vagy 32GB rammal
- Új Bontatlan Univerzális monitorállvány, 17-27'' , VESA 100x100/75x75 UNOXAR UX-MDS-10
- HP pro 6300 SFF i5-3470 16GB vagy 32GB Rammal
- Hófehér Toshiba 15,6"HD,4magosIntel!4x2,2Ghz,IntelHDVga,SSD,szép állapot
- ThinkPad 13,3" FullHd IPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz),Vil.bill.8GB DDR4,512GB SSD,Jó akku, jó állapot