Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#30601) Mr. Teddy válasza PiE137 (#30590) üzenetére


Mr. Teddy
őstag

Én azon már rég túltettem magamat, hogy a telefonon levő számlálóval hasonlítsam össze a T-s rendszerét.
De az, amikor kapok egy SMS-t vasárnap, hogy elfogyott az 500MB, majd kedden lekérem 56FT-ért és 438MB, na az nonszensz.

Tegnap felhívtam ügyfélszolgálatot, hogy akkor most mi az igazság. Kérték, hogy tartsam a vonalat, kb 15 percig zenéltek a fülembe, majd az ügyintéző csaj mondta, hogy technikai kivizsgálásra küldte kollégákhoz, sms-ben majd tájékoztatnak az eredményről. Ha valóban rosszkor ment ki az sms, és még lett volna a netem, akkor indíthatnak majd reklamációt, mert a csajnak is átjött, hogy az sms miatt fizettem ki 56ft-ot, hogy tudjam hányadán állok nettel. Arra nem mondott variációt, hogy a másik hibájánál mit lehet majd tenni.

(#30602) djculture válasza Mr. Teddy (#30601) üzenetére


djculture
félisten

Mondom hogy 2-3 napos adatot küldenek ez mióta mobilinternet létezik a t-mobile-nál így van. Tehát ha te vasárnap azt lekéred kb a csütörtöki vagy pénteki állapotról küld adatot. Magyarán az 56ft olyan mintha átutalnád a szolgáltatónak ajándékba mert használható adatot nem ad érte.

[ Szerkesztve ]

(#30603) droid.04


droid.04
tag

Szeretnék online vásárolni készüléket a szolgáltatótól.A kinézett készülék pont annyiba kerül neten megrendelve,mint a T pontokban az oldal szerint.Tehát a 10% online kedvezmény nem érvényesíthető minden esetben?

(#30604) djculture válasza droid.04 (#30603) üzenetére


djculture
félisten

ki is van írva a főoldalon ha megnézed hogy "10% kedvezményt adunk a legtöbb készülékre"
Rákattintva ki van írva hogy nem vonatkozik a 10% a: "Más egyedi kedvezményt tartalmazó termékekre (két kedvezmény nem halmozható)"

[ Szerkesztve ]

(#30605) szilard28 válasza djculture (#30604) üzenetére


szilard28
aktív tag

10% kedvezményt adunk azokra a készülékekre, amelyeket máshol kártyafüggetlenül legalább 20-30%-kal olcsóbban lehet megvásárolni

(#30606) kali válasza djculture (#30602) üzenetére


kali
legenda

butaság.
pláne annak tekintetében, hogy adott esetben kevesebb a több.

szilard28; ezerszer kitárgyalva már, hogy nem a bolti garis, 0% áfás...stb árakhoz kellene viszonyítani...

[ Szerkesztve ]

(#30607) 313313 válasza kali (#30606) üzenetére


313313
addikt

Magán embernek mind1, van-e rajta áfa, vagy nincs. Sok esetben még a garancia se érdekli, ill nem tud róla, hogy a gyártói garancia 2 év.
Egyébként vannak telefonok, amik rendes garanciával (gyártói) jóval olcsóbbak, mint a szolgáltatónál...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#30608) djculture válasza kali (#30606) üzenetére


djculture
félisten

Nem tudom miről beszélsz de értelmezzük már a dolgot. Tehát vasárnap kapott egy sms-t hogy elfogyott az 500megás kerete majd kedden küldött egy sms-t amit kiküldött neki a t-mobil igencsak a pénteki szombati adatokkal amikor még csak 438MB forgalmazott le. Akkor ebben mi a butaság, mert hogy ez így működik az 100%???
Tele a homár ezzel a történettel hogy a t-mobile legjobb esetben is 2-3 napos adatforgalmi adatokat ad ki pénzért, de volt akinek 1heteset adott...

[ Szerkesztve ]

(#30609) hoby36


hoby36
senior tag

Üdv!Van egy T-mobile-től vett Lenovo G580 laptop.Windows 8 volt rá telepítve,úgy kaptam.Particionáltam sajna Aomei Partition Assistant Pro 5.0 programmal.A gondom,hogy nem indul el azóta a windows.Leáll induláskor és újraindul a gép.Elindítottam a windows 7 telepítőt azt sem lehet felrakni.Azt írja,hogy a particiók offline-ok.Mit lehet csinálni szerintetek? :F

A logikában semmi sem véletlen!

(#30610) kali válasza 313313 (#30607) üzenetére


kali
legenda

azonos feltételekkel kell összehasonlítani, másként semmi értelme!
ezzel az erővel akkor összevetem a bolti garis és 0% áfás árat, a szolgáltató egyik hűséges és kedvező előfizetéses árával, hiszen nekem a hűség és az előfizetés nem probléma, hiszen használni szándékozom még sok - sok éven át adott előfizetést, adott vagy jobb díjcsomagban!
ugye, hogy ugye?
normális esetben fontos a jó gari és a megfelelő számla!
a bolti kontra szolgáltatós (ami ugye gyártói) gari összehasonlítása már ég és föld, és innentől kár is ragozni a dolgot...
vannak ffüggetlen készülékek, amik rendes áfás számlával és magyar nyelvű gyártói jótállási jegy melléklettel beszerezhetők a szolgáltatósnál jobb áron, de arányában nem sok ilyen típus adott.

djculture; amit te leírtál, azt nem tartom elfogadható állításnak, arra egy szót sem reagáltam, amit Mr. Teddy írt.

[ Szerkesztve ]

(#30611) club1 válasza hoby36 (#30609) üzenetére


club1
veterán

Biztos, hogy a T-Mobile szolgáltatói topikban akartad feltenni ezt a kérdést? Windows-os, partíció menedzseres topikok talán jobbak lennének a kérdés megválaszolásához...

(#30612) Varszegig válasza hoby36 (#30609) üzenetére


Varszegig
veterán

Nem hiszem, hogy ez a t-mobile topicba való kérdés, elcseszted a partítciókat, ki kell dobni, particionálni, és telepíteni.

(#30613) cledi válasza 1430 (#18041) üzenetére


cledi
csendes tag

Üdv, látom elég régi a hozzászólás, de hátha olvassa valaki :$ nkm is ugyanaz a problémám, mint BronzIstennek... Esetleg tudjátok h oldódott meg a "nincs regisztrálva a hálózaton" probléma?
előre is köszönöm, üdv Kinga

(#30614) 313313 válasza kali (#30610) üzenetére


313313
addikt

Nem mindenki akar x ezres előfizetésre is aláírni x évre egy jobb telefonért. De kár ebbe belemenni....
Másrészről tisztában vagyok, hogy mit jelent a gyártói garancia és mit a bolti (bár ez boltonként eltérő...), de nem egy emberrel találkoztam, aki 5-10k miatt, inkább rosszabb garancia feltételű telefont vásárolt, hogy úgy spóroljon...
Én mint magán ember nem tartok igényt se számlára, se áfás számlára... ugye nem vagyunk egyformák, kinek mi a fontos...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#30615) 313313 válasza cledi (#30613) üzenetére


313313
addikt

Amit Borzas említ (bár gondolom nem tétől vette a telefont) az általában akkor fordul elő, ha nem megbízható helyről lopott/tiltott telefont vesz az ember, amire megoldás nincs...
Ha vadi újonnan vetted hivatalos tétől, akkor passzolom, ha gsm üzletből akkor is tiltott lehet...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#30616) szilard28 válasza kali (#30606) üzenetére


szilard28
aktív tag

Nem is azokhoz, hanem a normál 27%-os full legál bolti árakhoz viszonyítom.
Lásd pl. Alcatel OT-918 Domino vs. 918D edigital

(#30617) kali válasza 313313 (#30614) üzenetére


kali
legenda

a vásárláskor spórol 5 - 10 vagy akár 20 e ft különbözetet a bolti gari miatt, aztán egy esetleges olyan meghibásodáskor - például az amoled kijelző beégése - amit gyártói gariban cserélnek, de boltiban jellemzően nem, a dupláját ráfizeti. amennyiben hibátlanul működik a telefon a gari lejártáig, úgy szerencséje van, ellenkező esetben meg vagy lenyeli a hibát, vagy pedig többet bukik rajta, mint amennyit a vásárláskor nyert.
van néhány gsm üzlet, ahol aránylag korrekt a garis ügyintézés, de ezeket nagyítóval kell keresni, nem ez a jellemző, számtalan ellenpéldát találni ezen fórum sok telefonos témájában is.
az csak érintőlegesen említem meg, hogy sok gsm üzlet például gyártói gari esetén sem tud magyar nyelvű gyártói jótállási jegyet adni, mivel kintről hozták be a készüléket, és bár lehet vinni gyártói szervizbe a készüléket, de például a samsung esetén így bukott a prémium garancia, ami bizony sok előnnyel jár, olcsóbb telefonoknál díjmentes garis futár, a drágábbaknál pedig házhoz díjmentesen kivonuló szervizes!
nem mondom, hogy mindenki a szolgáltatónál vásároljon, ha nem akar - ahogy sokan hívják/írják - rabláncot, akkor vegyen függetlent, de erősen javasolt a gyártói gari, ellenkező esetben többe kerülhet a leves, mint a hús, ha becsúszik egy olyan jellegű meghibásodás!
a számlás problémára is sok példát lehetne írni, mondjuk amikor emiatt bukja valaki a telefon árát - vagy annak egy részét -, mert nem lehet javítani, és már cserélni sem tudják azonosra, így elállás lenne a dologból, visszatérítenék az árát, de hiányzó vagy problémás számla esetén bukó a dolog...

szilard28; írtam, hogy találni olyan típusokat, de a fordítottja is sokszor igaz.

[ Szerkesztve ]

(#30618) Mr. Teddy válasza djculture (#30602) üzenetére


Mr. Teddy
őstag

Vasárnap küldtek sms-t hogy lemerült, és kedden este kértem le. Szóval akkor az 3-4 nap, de inkább több, mert 60MB hiányzik, és az nagyon sok az én 3G-s használatomhoz mérten.

Persze akárhány napról van szó, az vicc, hogy nem friss és még fizetni is kell érte. Hihetetlen ez.

(#30619) Szimatka


Szimatka
csendes tag

Sziasztok!
Tudna valaki segíteni szervizzel kapcsolatban?Decemberben vettem egy Sony P-t,pár hét után pixeles lett a kijelzője.Visszavittem az üzletbe,elküldték a független szervizhez,mert nekik csak az van.Visszajött a telefon ugyanúgy.Ez megtörtént még egyszer.Azt mondta az eladó,hogy Pestre kellene felvinnem,mert az ottani T-mobile-ba van saját szerviz,és ott nagyobb eséllyel segítenek.
Azóta a telefon iszonyat forrósodik hosszabb használat után,3 pixel van a kijelzőn-ebből 1 nagy,2 kisebb-,a kamerájával nem lehet fotózni,mert egy fekete sáv van a képeken,az átlátszó kis csíkban buborékos lett.
Érdemes felutaznom?Kicserélik?

(#30620) kali válasza Szimatka (#30619) üzenetére


kali
legenda

szia,

nem érdemes emiatt utazgatni, mivel nem valószínű az azonnalos csere, de bármelyik t-s üzletben leadhatod - helyben is, ne küldözgessenek csak sehová -, amennyiben nincs ott szerviz, úgy továbbítják, arról nem is beszélve, hogy komoly problémák esetén a szolgáltató is a gyártói/szerződéses központi szervizbe küldi. (cordon... :( )
a pixelhiba mindig is kérdéses, mivel szabvány van rá, hogy milyenből mennyi lehet, de a kamera...stb hiba amúgy is indokolja a szervizlést.

[ Szerkesztve ]

(#30621) Szimatka válasza kali (#30620) üzenetére


Szimatka
csendes tag

Megnéztem a papírt,oda küldték kétszer,abba Cordonba vagy mibe.Hát ha megint azokhoz kerül,biztosan nem lesz megjavítva.Én látom a 3 pixelt,ők nem.
Egyébként azt mondták hogy abban az üzletben helyben javítanak,vagy cserélnek.Nagy buli lenne ha felvinném és mégis x idő után mehetnék érte :/
De akkor mit csináljak?Elég drága volt ez a telefon-legalábbis nekem-és most itt van pixelesen,meg a többi... :(

(#30622) morphin


morphin
tag

Halihó!

Ma voltam egy T-Pontban (Pólusban)...kicsit kiábrándító volt az egész. Az alkalmazottaknak fingja nincs mi történik a webshopban. Úgy ámblokk az egész hogy működik, milyen akciók vannak, hogy lehet részletre venni meg ilyesmi. Azt hittem az alapvető kérdéseimre választ kapok vagy legalább akkor el tudok indulni valamerre.

Egyelőre úgy döntöttem, hogy csinálok augusztusban egy 6-7ezres számlát ezáltal szeptembertől Arany leszek ami jogosít a 0THM webshop vásárlásra illetve ha van éppen (remélem lesz) kedvezmény akkor azt is megkapom.

A T-Pontos csaj nem is értette miért akarok én weben vásárolni. Szerinte a legegyszerűbb/legjobb ha bemegyek hozzájuk és kész, láthatom a készüléket (ha futár hozza akkor nem vagy mivan??) megfoghatom és meg is vehetem. Aztán elmagyaráztam neki, hogy nekem nagyon nem mindegy, hogy a telefon amit venni akarok az 185e vagy 160e...neki úgy látszik az a 20as nem nagyon számít.

Visszatérve webshopra, mondtam neki h nem vagyok még "aranyos" ekkor kiröhögött :)) utána mondtam, hogy számolgattam, hogy mennyit kéne beszélnem az Arany miatt ekkor megkérdezte, hogy én ezt honnan tudom. Mármint, hogy mi után kapom a pontokat, mert ez egy nagyon összetett rendszer és ezt így nem lehet kiszámolni. Mondtam neki, hogy az egész fent van az oldalukon nem olyan nehéz elolvasni és értelmezni.

Szóval marad a terv aztán meglátjuk szeptember elején tényleg Arany leszek és mehet a menet vagy más után kell néznem.

Üdv

(#30623) kali válasza Szimatka (#30621) üzenetére


kali
legenda

nem semmiért szidják sokan a sony szerződött szervizét, és igen, sajnos a szolgáltató is oda küldi komolyabb szervizelésekre.
nem látok rá esélyt, hogy bárhol azonnal javítanák vagy cserélnék a telefont.
ismét leadod ott helyben, minden hiba kerüljön rögzítésre a jegyzőkönyben, és amennyiben ismét hibás kamerával...stb küldik vissza, úgy nem veszed át, hanem ismét jegyzőkönyv, kéred a cserét, mivel a sokadik javítási kísérlet sem jelentett megoldást, illetve a vásárlók könyvébe is rögzíted az egész javítási mizériát, pontos dátumokkal, hogy hányszor és mennyi időre lett leadva, és ennek ellenére nem ismerik el a hibát, nem orvosolják...stb.
a pixeles hibának még utána kellene nézni, hogy szabvány szerint mi az az érték, amikortól már kötelesek gariban intézni, mert valahány úgy is lehet, hogy muszáj elviselni, de ha azt írják, hogy nem látják, pedig valóban és mindig adott, akkor kérhető független szakvélemény, és ráverhető a tisztelt gyártói/szerződéses szervizre a dolog!

morphin; a webshop t-s, az ütletek pedig kiadva "gebinbe", százalékot kapnak a szolgáltatótól az eladott készülékek...stb után, miért ne javasolnák a saját ügyintézésüket, és miért foglalkoznának a számukra nem jövedelmező módozattal? a pénz beszél, ilyen az üzletpolitika...
nem általánosítok, vannak még korrekt és hozzáértő ügyintézők, de nagyítóval kell őket keresni...

[ Szerkesztve ]

(#30624) St3ven válasza Szimatka (#30621) üzenetére


St3ven
addikt

Nehogy emiatt utazgass, azaz még te verjed magad költségekbe...

szerk.:
Ahogy kali is írja felettem, mindennek legyen írásos nyoma, ez a "végelszámolásnál" lesz nagyon fontos! Amit szóban mondtál/mondtak, az olyan mintha el sem hangzott volna; amikor pedig bent jártál, és nincs egy arra a napra datált jegyzőkönyv/panaszkönyvi bejegyzés, az olyan, mintha meg sem történt volna.

[ Szerkesztve ]

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#30625) Huroq válasza morphin (#30622) üzenetére


Huroq
senior tag

Imádom az ügyintézők tudását. :D
A pontos kiszámításához meg kb. kell két szorzási és két összeadási műveletet elvégezni. :)
Úgy látszik a bonyolultság nála itt kezdődik.

(#30626) Szimatka válasza kali (#30623) üzenetére


Szimatka
csendes tag

Gondolom a biztosítás sem számít semmit,amit havonta fizetek :(

(#30627) Szimatka válasza St3ven (#30624) üzenetére


Szimatka
csendes tag

Nekem se sok kedvem van hozzá,de az itteni üzletben mondták,hogy talán ott "megértőbbek".

(#30628) kali válasza Szimatka (#30627) üzenetére


kali
legenda

persze, hogy ne nekik kelljen foglalkozni vele...
nincs olyan, hogy megértőbbek! amikor vásárolsz, akkor jó ügyfél vagy, amikor a problémádat kellene kezelni, akkor keress megértőbb üzletet*. (*jogi személy viszonylatban írom).
intézzék ott helyben, ne te utazgass saját költségedre, ennyi!

[ Szerkesztve ]

(#30629) Szimatka


Szimatka
csendes tag

:O Hát most nagyon szomorú lettem.Majd bemegyek akkor megint az ittenibe,hátha mondanak valamit.

(#30630) morphin válasza kali (#30623) üzenetére


morphin
tag

Nem is azt kértem tőle, hogy rendelje meg nekem a telefont a lehető legolcsóbban meg számolja ki fillérre mikortól válok Arany kártyássá. Pusztán vázolja fel a lehetőségeket. Csak az volt megdöbbentő, hogy abszolút nem tudta azokat amikre kíváncsi lettem volna.

(#30631) Joker88


Joker88
őstag

ismerőseim telefonján megjelent a " Telekom" mint hálózati szolgáltató. Az enyémen azonban még mindig a "T-Mobile-H " szerepel ? ez hogy lehet,mikor frissül az enyém ???

In loving memory of Garrett Lockhart

(#30632) club1 válasza Joker88 (#30631) üzenetére


club1
veterán

Nem tök mindegy hogy mi a felirat, ha ugyanarról a cégről van szó? Egyébként nekem egy telefon kétféleképpen írja, az értesítési sávon T-Mobile HU, a sim kártya kezelőben Telekom HU van. Secko jedno...

(#30633) kali válasza Joker88 (#30631) üzenetére


kali
legenda

folyamatosan történnek a módosítások, több tényező függvényében.
a fórumon is írtak róla; link

morphin; mint írtam is, nem érdeke...

[ Szerkesztve ]

(#30634) cledi válasza 313313 (#30615) üzenetére


cledi
csendes tag

Értem, köszönöm!

(#30635) Vangelis válasza kali (#30633) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Nekem új kártyám van egyik telefonban telekom másikban tmobile

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#30636) kali válasza Vangelis (#30635) üzenetére


kali
legenda

nem véletlenül írtam, hogy több tényező függvénye...

(#30637) zsof Nokia válasza wisda (#1470) üzenetére


zsof Nokia
aktív tag

Mégis az ország fele T-mobilos azért ez elmond valamit

A lényeg lényegében lényegtelen

(#30638) kali válasza zsof Nokia (#30637) üzenetére


kali
legenda

egy 2008. szeptemberében kelt hozzászólásra reagáltál, nem kizárt, hogy azóta már ő sem vodás, vagy esetleg megváltozott a véleménye, de ezt nem lesz egyszerű megtudni, mivel a hozzászóló 2008. decembere óta nem lépett be ezen fórumra... :))

(#30639) lugosi válasza kali (#30638) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Ja, meg ez a szöveg: "A többi hasonló témájú topikba is beírtam ezt a szöveget kiváncsi vagyok a véleményetekre.", na ez az amit tipikus flame-keltési szándékkal írnak meg. :U

(#30640) cris78


cris78
őstag

Na írtam egy levelet, a T-nek, hogy nem kaptam garancia jegyet az Ipad minihez. Itt a válasz:
KEDVES ELŐFIZETŐNK!

A társaságunktól vásárolt termékek minden esetben tartalmazzák a dobozban a garanciajegyet is. Ennek utólagos pótlására sajnos nincs lehetőség. Garancia igényét azonban az eredeti vásárlási számlával is érvényesítheti.

Érdekes van egy samsung házimozim, elkeveredett a garancia jegy , telefonáltam és kipostáztak egyet.

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#30641) djculture válasza cris78 (#30640) üzenetére


djculture
félisten

Eleve hülyeség mert a bontatlan dobozban lévő garancia jegy hogy fog magától kitöltődni amit eladáskor jogszabály szerint kötelező kitöltenie minden eladónak.

(#30642) dokee78


dokee78
félisten

ha most 26-án váltok díjcsomagra,ugye hó vége felé,akkor gondolom több lesz a számlám kicsit,mert pár napra számláznak az új díjcsomagból is.

(#30643) golyós


golyós
őstag

Üdv!

Vitába keveredtem a feleségemmel:
Van a gyereknek egy dominos száma amin Augusztus 1-én lejár a rendelkezésre álló idő.900 ft még van rajta.A feleségem szerint ha most feltöltöm megint fél évig aktív a kártya de elbukom a 900 ft-ot.
Szerintem megmarad a pénz miért veszne el?

Szerintetek?

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#30644) djculture válasza golyós (#30643) üzenetére


djculture
félisten

Miért veszne el, 900ft + az 1500ft (gondolom ennyit akarsz rátölteni mert ez ad fél év felhasználást) lesz a keret

(#30645) golyós válasza djculture (#30644) üzenetére


golyós
őstag

Igen, igy van.Nőket meggyőzni, hogy nincs igazuk? :DD

Köszönöm

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#30646) erdoke


erdoke
titán

Megerősítem, hogy Nyíregyházán már aktív az LTE. Az is jól látszik, hogy nincs leterhelve a sóstófürdői cella...

A legjobb aláírás a héten

(#30647) lugosi válasza erdoke (#30646) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Menj már ilyen nincs is, ez photoshop :P

(#30648) erdoke válasza lugosi (#30647) üzenetére


erdoke
titán

Több helyen is mértem már gyorsabbat, csak elégedett voltam, hogy Nyíregyháza is LTE aktív. :K

A legjobb aláírás a héten

(#30649) szabogabor10 válasza lugosi (#30647) üzenetére


szabogabor10
veterán

Én is hasonló eredményt értem el Érden és BP-n. Volt értelme azért beizzítani az LTE cellákat. :)

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#30650) korcsillio


korcsillio
őstag

Üdv.Limitbővítést hogyan lehet lemondani?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.