Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#31551) 1430 válasza szaszii (#31541) üzenetére


1430
senior tag

És díjcsomagot sem váltottatok például EcoSurf-re? Mert net csomag nélkül legfeljebb wifi-n lóghatsz... Viszont az "alap" net csomagokon kívül minden más megjelenik a My T-ben is.

pethYeti
"Természetesen" nem. Legfeljebb az új előfizetés mellé átválthatod a Domino számod is, de az nyilván nem lenne túl praktikus. Viszont ha arany szintű a Domino szám, átváltás után rendelhetsz hozzá készüléket.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#31552) virkir válasza St3ven (#31548) üzenetére


virkir
veterán

:R

"Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda

(#31553) Vangelis válasza 1430 (#31551) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Több hétig nem siekrült megszabadulnom a paletta mobil részétől.
Tegnap szerencsére összejött egy kedves munkatársad állal.

Addig minden áron kötbérezni akartak.....
Most vége el tudom hordozni a netet és a telefont!

De miért nem mondták, hogy így is lehet csinálni... érdekes.
Azt akarták, hogy levélben levélben kérjek engedélyt a módosításra..... és majd 30 nap múlva válaszolnak.

Érdekes, hogy tegnap... már elég volt telefonon kérni, és 20 perc alatt meg is szabadultam.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#31554) pethYeti válasza 1430 (#31551) üzenetére


pethYeti
addikt

Értem. de akkor azt el lehet intézni hogy egy normál méretű simen legyen az új előfizetés régi számmal, és hozzá két éves hűségidős új mobillal?

[ Szerkesztve ]

(#31555) Jeanne d'Arc válasza Varszegig (#31550) üzenetére

Értelek. Én mindig korrekt voltam idáig előfizus telókkal, de hallok olyan dolgokat hogy nem merek belevágni. A magyar joggal vannak bajok sajnos. :(

iPhone felvásárlás előfizetéses is!

(#31556) Varszegig válasza Jeanne d'Arc (#31555) üzenetére


Varszegig
veterán

Sajnos ilyen a heyzet. A papír semmit sem ér, mert a bíróság évek múlva hozna valami döntést. És addig?

(#31557) dedike válasza Jeanne d'Arc (#31555) üzenetére


dedike
addikt

Az a fő probléma, hogy egyes emberekkel van a probléma, nem a joggal.... :(

Jó szerencsét!

(#31558) djculture válasza dedike (#31557) üzenetére


djculture
félisten

Csóróság van mindenki ügyeskedik a hülyeséghez meg két ember kell egy eladó meg egy vásárló...

(#31559) csacsi67 válasza Jeanne d'Arc (#31555) üzenetére


csacsi67
addikt

Hüségre és részletre vásárolt telefont el sem lehetne adni.[link]
[link]
[link]

Gondolom ezek meggyöztek.

[ Szerkesztve ]

(#31560) 1430 válasza pethYeti (#31554) üzenetére


1430
senior tag

Nem feltétlen értem a kérdést. Domino-ból előfizetésre váltáskor eleve új SIM-et kapsz, ami vagy normál méretű vagy normál és micro is kitörhető belőle. Átváltáskor pedig vagy veszel készüléket is az üzletben (WebShop-tól függetlenül), vagy ha aranykártyás a szám, akkor utólag rendelsz készüléket.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#31561) pethYeti válasza 1430 (#31560) üzenetére


pethYeti
addikt

Értem köszi szépen.

(#31562) _adaml21_


_adaml21_
őstag

Sziasztok.

Webshopban vásároltunk egy Lumia 620 készüléket júliusban, lötyögő ház és hátlap miatt visszaküldtük 8 munkanapon belül, a készülék új-ra való cseréjét kértük.

Mint az később kiderült, az ügyintéző rosszul tájékoztatott, 3 munkanapon belül azonnal cserélni kellett volna a készüléket bármelyik T-Pontban (ügyintéző azt mondta, hogy csak Pestre felküldeni lehet, de ezt elég 8 munkanapon belül is, így még használtuk 2 napot, és utána küldtük vissza). Ezen kívül a visszaküldéssel új készüléket nem kapunk, csak pénzvisszatérítést. Ráadásul, rengeteg utánatelefonálgatás után derült ki, hogy a készülék ott ragadt abban a T-Pontban ahonnan visszaküldtük.

Most, hogy letelt a 30 nap (!!), se telefon, se pénz visszatérítés. A bicskanyitogató ügyintézési stílus, és az, hogy több, mint 1 hónapja kifizetett 50ezer forintnak nem látom semmi nyomát, fogyasztóvédelemtől való segítségkérést sejtet magában.

Most ilyenkor mégis, mi a lótúrót kéne tennünk?

Köszi, üdv

(#31563) Jeanne d'Arc válasza csacsi67 (#31559) üzenetére

Ez durva. Ettől függetlenül nagyon kell vigyázni és csak olyantól szabad venni aki megbízható, vannak értékelései stb. Nálam most egy tiltott Sola pihen, nem fizették ki a számlát. Az a szerencse hogy ismerőstől van, viszem is neki vissza.

iPhone felvásárlás előfizetéses is!

(#31564) 1430 válasza _adaml21_ (#31562) üzenetére


1430
senior tag

Szia! Ez most nem neked szól, de nem tudom, hogy az utóbbi hónapokban honnan ered többektől is az a fajta csereigény, hogy visszaküldik a készüléket, és azt várják el, hogy kapjanak másik (csere) készüléket. Ilyen nincs! Persze most már te is tudod, hogy 3 napon belül T-Pontban cserélik típusazonosra (de utána nincs visszaküldési lehetőség) vagy visszaküldöd (postán vagy szervizes T-Ponton keresztül) és visszaáll az eredeti állapot. Ez utóbbi azt jelenti, hogy a szerződést törlik és 30 napon belül visszaküldik a pénzt. Tapasztalataim szerint akkor szokott csúszni a visszautalás, ha a szerződés egy meglévő havidíjas ügyfélhez tartozik, akinek van lejárt számlája. Ekkor ugyanis van, hogy hetekig nem néznek rá újra az ügyre, és mire megint ránéznek, megint lesz elmaradt számla... Amúgy ilyenkor átvezetés is kérhető, de ez másik téma. No persze estedben ha jól értem, a T-Pont lassúságán is múlhatott a csúszás, de ha van lejárt számlád, addig biztos nem küldik vissza a pénzt. Mehetsz fogyasztóvédelemhez, de előbb tisztázni kellene a csúszás okát, hátha indokolt...

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#31565) _adaml21_ válasza 1430 (#31564) üzenetére


_adaml21_
őstag

Szia!

Dominos az előfizetés, tehát be nem fizetett számláról szó sem lehet... Engem nem érdekel, mi az indokuk, mert a törvény kötelezi őket, hogy 30 napon belül visszafizessék! Én fizettem 50ezer forintot, és egy hónapja már az emléke sincs meg a telefonnak lassan...
Az, meg hogy elvárom a cserét: ha veszek egy ócska kínai papucsot 1000 ft-ért, és hazaérve látom, hogy elengedte a ragasztás, visszamegyek és kérem a cseréjét. Én nem tudom, hogy te milyen világban élsz, de azt felháborítónak tartom, hogy veszek valamit egy kb (valakinek) félhavi fizetésért, ami gyárilag hibás, és nem tudják gördülékenyen megoldani a problémát... Nagyon igaz, hogy a vevő csak addig jó, míg fizet, utána le van sz*rva.

Ja, az meg a másik, hogy a T-Pontos ügyintéző személyesen azt mondta nekem, hogy igen, visszaküldve 8 napon belül kérhetünk új készüléket. Tehát azt gondolom először a munkatársak fejében és a tájékoztatás minőségében kellene rendet tenni, és csak utána a fogyasztók (hibás) feltételezéseit kijavítani.

[ Szerkesztve ]

(#31566) djculture válasza _adaml21_ (#31565) üzenetére


djculture
félisten

17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet

a távollevők között kötött szerződésekről

4. §(5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

rendelkezéseinek megsértése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvényben meghatározott szabályok szerint jár el.

Magyarán írni kell egy könyvelt tértivevény levelet és felszólítani őket a hatályos törvények betartására. ha ennek nem tesznek eleget fogyasztóvédelemhez kell jelezni.

[ Szerkesztve ]

(#31567) tomy86 válasza 1430 (#31564) üzenetére


tomy86
addikt

"nem tudom, hogy az utóbbi hónapokban honnan ered többektől is az a fajta csereigény, hogy visszaküldik a készüléket, és azt várják el, hogy kapjanak másik (csere) készüléket"
Csak megerősíteni tudom adamlukacs tapasztalatát. A nyolc napon belüli téves csereigény (és sok más egyéb) sokszor tényleg a tájékozatlan T-pontban ülő ügyintézőktől ered. Több ismerősöm is kapott hasonló tájékoztatást már. Én mindenkinek azt szoktam javasolni, hogy inkább telefonon érdeklődjön, ha valami kérdése van, mert tapasztalatom szerint ott nagyobb eséllyel kap a valóságnak megfelelő választ. Bár ennek az okát nem tudom, mivel nem csak T partnernél nincsenek sokszor képben, de a Budafoki úti központban sem.

[ Szerkesztve ]

(#31568) kali


kali
legenda

nos, szerencsére a jelenlegi nyaralási helyen sem lehet panaszom a szolgáltató mobilinternetes hálózatára, bár papíron nincs 4g/lte balatonalmádiban, de néhol működik, ha gyenge térerő mellett is, viszont a h+ háló mindenhol adott, és persze hasít is, még ott is, ahol viszonylag kis területen tartózkodik ezres nagyságrendű tömeg - például tegnap este a borfesztiválos műsor, regeteg nézővel, gondolom jelentős hányaduk t-s ! :C
a hotel wifi hálózata is rendkívül jó, sebesség szempontjából is.

(#31569) 1430 válasza _adaml21_ (#31565) üzenetére


1430
senior tag

Akkor a számlaindok kilőve (feltéve, hogy nincs mellette előfizetés is a rendelő nevén, lejárt számlával).
Esetleg bankkártyával lett fizetve? Mert olyankor a visszatérítésen az OTP is ül kb. 2 hetet.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#31570) _adaml21_ válasza 1430 (#31569) üzenetére


_adaml21_
őstag

Nincs a rendelő nevén más előfizetés.
Utánvétes fizetés volt, bankkártya is kilőve.

(#31571) kali válasza _adaml21_ (#31565) üzenetére


kali
legenda

szia,

leírom én a véleményemet/tapasztalatomat, mert nem vagyok t-s illetékes, nem kér számon a szolgáltató, mint munkáltató/érintett;
amíg vásárolsz, addig jó ha azt üzletben teszed, mert a viszontosnak - nem közvetlenül t-s dolgozók - anyagi érdekeltésge van benne, hiszen "jutalékot" kapnak a szolgáltatótól az eladások...stb után, viszont a webshop útján vásárolt készülék - ami így közvetlenül a szolgáltatótól van - esetén már nem feltétlenül szeretik üzletben cserélni - 3 munkanapon belül, és megfelelő feltételek mellett, ahogy a vonatkozó jogszabályok előírják -, nem érdekük bajlódni a nem tőlük, hanem közvetlenül a szolgáltatótól vásárolt készülékkel, így az általuk ezzel kapcsolatban elmondottakból nem feltétlenül ezt fogod kihallani, ami számukra a kedvezőtlenebb verzió...
tisztelet a kivételnek, üzlete és ügyintézője válogatja, vannak nagyon korrekt viszontosok is, de sajnos nem mindegyik ilyen...
üzletben vásárolva, a 3 munkanapon belüli csere lehetősége adott, ha a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot.
webshop útján elállásra van lehetőség 8 munkanapon belül, de ez nem cserét jelent, hanem a vásárlás előtti állapot visszaállítását, tehát telefon vissza, pénz vissza...stb. ekkor nem kell indokolni a döntést, nem kell hibásnak lenni a telefonnak. az egy dolog, hogy az elállás, és a vásárlás utáni állapot visszaállítása után új készüléket vásárolsz, új szerződést kötsz, de ez nem azonos a cserével, hiszen a korábbi szerződés teljesen megszűnt, és újat írsz alá!
webshop vásárlás esetén is van lehetőség a 3 munkanapon belüli cserére is, de erre szintén vonatkoznak a fent leírt szabályok, hogy hibás legyen a készülék, és a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot.
amennyiben üzletben adtad le a készüléket 8 munkanapon belül, úgy ott is ülhetnek rajta, de ez nem a te problémád, telefonálgass a megfelelő ügyfélszolgálati telefonszámra, ha 30 napon belül nem kaptad vissza a pénzt, hogy mi a helyzet a vételár visszafizetésével, illetve húzósan hosszú késős intervallum esetén, írásban is érdemes reklamálni.

[ Szerkesztve ]

(#31572) 1430 válasza djculture (#31566) üzenetére


1430
senior tag

Halkan megjegyezném, hogy tudtommal már több mint egy éve nem érvényes a Telekom WebShopjából való rendelésre ez a törvény, éppen ezért azóta nem is mellékelnek visszáru nyomtatványt a rendelésekhez, és például a Telenor is éppen ezért nem veszi vissza a rendeléseket (ha jól vettem ki a Telenoros hozzászólásokból). A Telekomnál ez a folyamat egyfajta versenyelőnyként megmaradt, de innentől kezdve szerintem nem sokra megy az ügyfél a "felszólítással". Természetesen érdeklődjön utána és jelezze, hogy valami zavar van az erőben, de szerintem többre megy a konstruktív hozzáállással. Vagy szüntesse meg a Telekom is a visszavételt, hogy ne forduljanak elő ilyen kellemetlenségek? És akkor most jöhetnek a jobbnál jobb linkek és idézetek az idevágó törvényekből, mert nehogy már...

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#31573) club1 válasza 1430 (#31572) üzenetére


club1
veterán

A távollévő felek között kötött szerződések tekintetében a jogszabály kivételei nem változtak a hatálybalépés óta. Tudtommal egyik szolgáltató sem bugyikat meg egyéb, egyszer használatos eszközöket árul.
A Telenyomor egy olyan - általa szerződésbe foglalt - ponttal bújik ki a kötelezettség alól, ami eleve nonszensz. Ti. nem lehet egy jogszabály által biztosított jogot egy szerződésbe foglalt bekezdéssel érvényteleníteni. Ez kb. olyan, mint ha a tőlem kedvezménnyel kapható új készülékek jótállási kötelezettsége alól akarnék egy adás-vételi szerződés egy pontjával kibújni.

(#31574) _adaml21_ válasza 1430 (#31572) üzenetére


_adaml21_
őstag

Azon a visszáru nyomtatványon, amit a T-Pontban való leadáskor kitöltöttünk, egyértelműen rajta van, hogy:
"A vételárat a csomag visszaérkezését követő 30 napon belül, arra a számlázásinévre és címre postázzuk, ahová Ön a számlát kérte"
Most ne jöjjünk azzal, hogy 'hiszen a T-pontban ragadt, az onnan visszaérkézéstől számított 30 napra vonatkozik', mert nem. Ez akkor lenne igaz, ha én saját költségemen a postán küldtem volna vissza, itt a nyomtatványon egyértelműen látszik, hogy 'Átvéve, 2013. júl 16'.
Hidd el, kedves 1430, eddig nekem is konstruktív volt a hozzáállásom, nem egyszer alkalmatlan időpontban hívott a kedves ügyintéző kollegina, de mindig álltam rendelkezésére, akkurátus információkkal láttam el őt, és ami a legfontosabb, hogy ÉN kerestem meg ŐT, és nem fordítva. Számtalan ígéretet kaptam már, hogy most már jövő héten biztos, aztán nem lett semmi, na de a jövő héten már tuti, és abból sem lett semmi.
Lejár a 30 nap, ígéreteket nem tartották be, részemről véget ért a konstruktív hozzáállás időszaka.
A húr ott pattant el legvégül, mikor épp intézném ezt a botrányos ügyet telefonon, és a kedves kollegina fontosabbnak, előbbrevalónak találta, hogy elmesélje nekem, hogy a számról, amiről telefonálok, épp lejárt a hűségidő, és "kedvezményesen" válthatok készüléket.....
Ezek után még naivan várhatnám, hogy legalább valahogy kompenzáljanak! De nem, örülhetek, ha másfél hónappal 50 ezer forint kifizetése után elkezdhetem a telefont "élvezni", és befoghatom a pofámat. Ez egyszerűen kritikán aluli.....

(#31575) tomy86 válasza 1430 (#31572) üzenetére


tomy86
addikt

Tényleg nem kötözködni akarok, de ....
Idézet a ws szerződési feltételekből:
"5.1 Elállás módja, feltételei, következményei
A Vásárlót megilleti a jog, hogy a teljesítést követően 8 munkanapon belül indoklás nélkül elálljon."
"A Magyar Telekom köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni."

"ezért azóta nem is mellékelnek visszáru nyomtatványt a rendelésekhez"
innen letölthető
Gondolom azért nem mellékelik, mert az esetek többségében csak felesleges plusz papír.

Nem erre gondoltál?
"A felek eltérő megállapodása hiányában a Vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogot szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte."
Ez nem készülék vásárlásra, hanem szolgáltatás vásárlására vonatkozik szerintem.

[ Szerkesztve ]

(#31576) djculture válasza 1430 (#31572) üzenetére


djculture
félisten

Az nagyon jó mert a t-mobile honlapján kinn van az erre való hivatkozás.
Akkor ez már vásárló megtévesztés kategória.

[ Szerkesztve ]

(#31577) djculture


djculture
félisten

A fogyasztó szavatossági és jótállási jogairól szóló megtévesztő tájékoztatás az Fttv. 6. § (1) bekezdésének i) pontja szerinti aktív megtévesztéssel megvalósuló tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak is minősül.

(#31578) 1430 válasza tomy86 (#31575) üzenetére


1430
senior tag

Mikor tavaly tavasszal megszaporodtak a "panaszok", hogy visszaküldenék az ügyfelek a csomagot, de nem volt mellékelve visszáru nyomtatvány, utánakérdeztem ennek. Ekkor mondta a WebShop "guru", hogy mivel nem vonatkozik már ránk ez a törvény (club1 >> a cégnél változott valami, de ezt nem fejtette ki), nem mellékelünk nyomtatványt, de a folyamatot meghagyjuk ezért a WS ÁSZF-hez nem nyúlnak. Mellesleg a nyomtatványhoz sem ragaszkodnak, de ha szeretne ilyet kitölteni az ügyfél, a netről letöltheti.
A szolgáltatás részénél sem változott az elvi szabály, miszerint előfizetést csak akkor vesznek vissza, ha még nem aktiválták, Domino-t pedig akkor, ha nem lett kitörve a SIM. Ehhez képest előfizetést aktiválás után is visszavesznek, de a Domino SIM-et valóban nem, azt visszaküldik és csökkentett összeget küldenek vissza.

djculture
Nem csalódtam benned! :) :P

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#31579) djculture válasza 1430 (#31578) üzenetére


djculture
félisten

Most mit mondjak van egy törvény olyan nincs hogy ránk nem vonatkozik holnaptól...Mivel webshopot üzemeltet bármilyen cég arra vonatkozik a távollévők közötti a távollevők között kötött szerződésekről meghatározott európai jogszabályok és kormányrendeletek. Szüntessék meg a webshopot akkor nem vonatkozik rá, ha működik akkor viszont törvénytelenség nem betartani a jogszabályokat amit akár peresíteni is lehet

[ Szerkesztve ]

(#31580) tomy86 válasza 1430 (#31578) üzenetére


tomy86
addikt

Nem vagyok jogász, de nem tudom elképzelni hogy mit találtak ki, hogy nem vonatkozik a az említett törvény pl. a Telekomra (viszont nagyon kíváncsi lennék rá :) ). A webshop útján vásárolt termékre mindenképpen vonatkoznia kellene, mivel arra sem lehet hivatkozni szerintem, hogy nem tipikus webshop a Telekomé, abban az értelemben, hogy vannak üzleteik, ahol az adott termék előzetesen megtekinthető, kipróbálható. Mert ez még a fővárosban sem igaz minden termékre.De végülis mindegy, mert amíg a ws szerződési feltételeiben benne van az elállási jog, addig azt érvényesíteni is lehet.

(#31581) _adaml21_


_adaml21_
őstag

Kérdésem az lenne, hogy a Telekomnál mi az a fórum, ahol kárigényt tudok bejelenteni? Levelezőcím, e-mail cím?

Hivatalost panaszt fogok tenni, mivel úgy érzem, ez a dolog már meghaladja a "károkozás" fogalmát.

(#31582) dedike


dedike
addikt

Tetszik, mikor a fingot kergetitek a vödörben.... :D

A Telekom jelenleg érvényesíti a 8 napos visszavételi kötelezettségét. Innentől kezdve a "Miért nem?" csak a koprofágia témakörébe tartozó kötözködés.

Ha nem tetszik a készülék vissza kell küldeni 8 napon belül a feladónak, aztán kész. Ha meg valaki vásárlás előtt látni akarja, vegye meg valamelyik üzletben. Ott meg tudja nézni, van-e vele valami baj, még mielőtt kifizeti.

Jó szerencsét!

(#31583) djculture válasza _adaml21_ (#31581) üzenetére


djculture
félisten

[link]

dedike Látom sikerült felfogni hogy nem a visszaküldéssel volt a probléma hanem a történet szerint elmúlt 30 nap és azóta se kapta vissza a vételárat amire 30 napot ad legalább 2 hazai kormányrendelet és 3 uniós fogyasztó jogok előírás. Mondjuk nem gond mert ilyenkor már a kamat ketyeg minden napi késés esetén..

[ Szerkesztve ]

(#31584) 313313 válasza _adaml21_ (#31581) üzenetére


313313
addikt

Én az ugyfelszolgalat@t-mobile.hu-ra írtam a sérelmem miatt. Ahol 30 napos átfutással jönnek a válaszok (nálam pont betartották a 30 napot...)
Kérdéseimre a válasz nesze semmi fogd meg jól volt. A válaszuk 1/3-a az volt, hogy sajnálják, hogy most válaszolnak bla...bla...bla.. aztán írtak az ügyről is, meg ugye azóta megoldódott, ezt is beleírták, és az egész válasz visszacsengése kb az volt, hogy hogyan merek nekik írni valamiben, ami menetközbe már megoldódott. Persze a levél végén ajánlgatják a telefon választékot, meg írjak alá újabb 2 évre...
Ha nem mélt dobsz nekik, hanem postai levelet, arra is 30 napjuk van reagálni...

[ Szerkesztve ]

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#31585) _adaml21_ válasza dedike (#31582) üzenetére


_adaml21_
őstag

Öregem, neked aztán kellett beleböfögni a dolgokba....
Az elmúlt 3 évben nagyjából félmillió forintot hagytam ott a T-mobilnál, mivel olyan előfizetésem van, valamint iPhone-t használok, ami eleve nem 2 ft volt. De azt akkor sem tűröm, hogy megkárosítsanak akár 2000Ft-al is, nemhogy 50ezerrrel. Ami még jobban idegesít, hogy a telefon nem az enyém, a barátnőmet leptem meg vele, és szerencsétlen, több, mint 30 napja nem látta.
Ezek után azonban ajánlhatnak nekem 50%-os kedvezményt is az iPhone-ból, csak azért mert lejárt a hűségem (vicces egyébként, hogy amikor a nagy ügyintézés közepette "hirtelen" felajánlották ezt a kedvezményes készülékcserét, 230 ezer forintból nagyvonalúan elengedtek volna 3ezret, ezt már nevezem!!), az biztos, hogy többet nem fogok náluk SEMMIT vásárolni. Hiába az időben befizetett számláknak, és hiába, hogy türelmesen, illedelmesen álltam készen, hogy megválaszoljak minden kérdést az ügyintézőnek, ennyit nem várhattam el, hogy gördülékenyen, 21. századi ügyintézéshez méltóan megoldjuk a problémát, amit NEM a fogyasztó generált.
Csak amiatt maradok továbbra is előfizetőjük, mert a másik két szolgáltató még náluk is nagyobb szélhámos...

(#31586) _adaml21_ válasza 313313 (#31584) üzenetére


_adaml21_
őstag

Hát azt majd meglátjuk, ugyanis az én esetemben nem tartottak be törvényt (+ súlyosan félretájékoztattak, balszerencséjükre ezt 2 ember tudja rajtam kívül még bizonyítani, ugyanis a barátnőm, és az édesapja is velünk volt), így kártérítést fogok igényelni, ellenkező esetben jogi útra terelem a dolgot, és a fogyasztóvédelemmel majd társaloghat kedves hangú ügyintézőnő, vagy bánom is én ki.

[ Szerkesztve ]

(#31587) dedike válasza _adaml21_ (#31585) üzenetére


dedike
addikt

Én is annyit hagytam a Shellnél három év alatt. Mégsem adják nekem olcsóbban a benzint, mint másnak.... :(

Ettől függetlenül megértem a problémád, s a panaszod is, hiszen "átvert" egy hozzá nem értő ügyintéző. Viszont vigasztaljon, hogy "az okos a más kárán tanul, a bolond a sajátján sem", tehát bízzunk benne, hogy egy másik fórumozó (és most már te is) tudni fogja, mi a helyes lépés az általad leírt esetben.

Jó szerencsét!

(#31588) atillaahun válasza _adaml21_ (#31581) üzenetére


atillaahun
veterán

Én eddig 2 webshop-os telót küldtem vissza, mert nem tetszettek, és mindkettőnek visszaadták az árát. Az elsőnek asszem 3 héten belül, a másodiknak meg valahogy 6, tehát ott már jócskán kicsúsztak a 30 napból, de volt benne asszem egy hosszú hétvége, meg akkor még a bankok is sokkal lassabban utaltak, úgyhogy nem pattogtam nagyon, bár valóban kellemetlen volt már.

Szóbeli érdeklődésnek-panaszkodásnak abszolút nincs értelme sem telefonon sem személyesen, velem mindig nagyon kedvesek és segítőkészek voltak mindenhol, csak éppen baromságokat beszéltek.

Én a helyedben a biztosabb hatás elérése érdekében bemennék egy trépontba és beírnám a vásárlók könyvébe a panaszom. Erre ők természetesen azt mondják majd, hogy nem ők az illetékesek hanem a webshop, ezért nem fogadnak el panaszt. De ahogy ők sem azért tartanak fenn ügyfélszolgálatot hogy érdemi segítséget és hiteles információkat adjanak (hanem mert jogszabály írja elő) - így te sem azért írsz be a vásárlók könyvébe mert ők a felelősek. Hanem azért mert jól mutat majd a felvett jegyzőkönyv scan-elt másolata a 30 napja lejárt átvételi elismervény mellett, amit e-mail-ben a tré központi ÜFSZ-nek címzel, másolatba pedig beteszed az NFH és NMHH címeit.
Ha ebből nem értenek akkor semmiből.

[ Szerkesztve ]

(#31589) 1430 válasza _adaml21_ (#31585) üzenetére


1430
senior tag

Mielőtt nagyon elszabadulnának az indulatok a fórumban, szeretném megvédeni dedike-t, mert szerintem nem a te egyedi eseted ihlette írásra, hanem az én "vitám" djculture-ral a törvényi dolgokról.

Szerk.: látom azóta nem aktuális. :)

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#31590) szaszii válasza 1430 (#31551) üzenetére


szaszii
tag

Nem váltottak csomagot, maradt a MIX a My-T szerint is. Továbbá a következőt írja, ha rámegyek a mobilnetre az előfizetések testreszabásán belül: "Az Ön előfizetése nem tartalmaz mobilinternetre használható szolgáltatást."

Ennek ellenére a mai napig tudok mobilnetezni...

(#31591) csasaKKP


csasaKKP
senior tag

Sziasztok!

Mobilinternetre lenne szükségem. Feltöltőkártyásra. Végignéztem mindhárom (pontosabban 2: a pirosnak nálunk nincs 3G lefedettsége) szolgáltató árait, és a T Web Quick "lépcsőzetes árazása" tűnik a legjobbnak.

Ti mit gondoltok róla?

Köszönöm,
Üdv

"Life isn't some cartoon musical where you sing a little song and all your insipid dreams magically come true! So let...it...go!"

(#31593) pethYeti


pethYeti
addikt

Sony Xperia L 2 év hűség az előfizetésre és Nincs hűség díjcsomagra konstrukcióval mennyire jönni ki részletre? Kezdő részlet + havi részletek? Ha jól látom itt csak az online rendelési árak vannak feltüntetve, de ha helyszínen veszem mennyi lenne? Rendelném online is csak ha jól tudom így nem lehet korábbi dominós számot átváltani előfizetésesre.

(#31594) St3ven válasza pethYeti (#31593) üzenetére


St3ven
addikt

Rendelném online is csak ha jól tudom így nem lehet korábbi dominós számot átváltani előfizetésesre.

Váltsd át előtte üzletben előfizetésesre, majd rendeld meg neten.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#31595) #78121280 válasza pethYeti (#31593) üzenetére


#78121280
törölt tag

4900 Ft a kezdő részlet és 24x2690 Ft a törlesztő,ha üzletben veszed.

(#31596) pethYeti válasza St3ven (#31594) üzenetére


pethYeti
addikt

És T-pontban ha átváltom utána ott meg is tudják rendelni nekem kedvezménnyel, vagy ez csak akkor működik ha otthon csinálom? Meg még annyit, hogy ha átváltom a kártyát utána telefonnal már nem is küldenek másik simet?

Roli27: köszi!

[ Szerkesztve ]

(#31597) #93966848


#93966848
törölt tag

Melyik most a legjobb mobilnet a T-nél?Ha jól látom ez a Domino Go!NetXL.Vennék Domino kártyás telót és szeretnék hozzá normális mobilnetet(nem Telenor féle Klikket)

(#31598) virkir válasza pethYeti (#31596) üzenetére


virkir
veterán

Ha emlékeim nem csalnak akkor a T pontokban szok lenni netes gép kirakva ahol be tudsz lépni a májtémobilba.
Először átváltod a kártyát.
Utána elmész a géphez, ott végigjátszod a készülékvásárlást T pont-os átvétellel ahol megadod azt ahol éppen vagy.
Majd ha átvehető státuszban van a készülék akkor meg szépen visszaülsz egy ügyintézőhöz és átveszed.
Szvsz fél órán belül megoldható.
öröm bódottág...

[ Szerkesztve ]

"Nekem papírom van róla, hogy értek hozzá" by Glenda

(#31599) St3ven válasza pethYeti (#31596) üzenetére


St3ven
addikt

Ott nem fogják megrendelni neked webshopon. Nem érdekük.

Viszont egy mesteri megoldást vázolt eggyel felettem virkir topictárs. :U

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#31600) pethYeti válasza St3ven (#31599) üzenetére


pethYeti
addikt

Értem köszi mindkettőtöknek. Néztem a dominos szerződést, és nincs hozzá ilyen 5 jegyű kód amivel ugye betudok lépni webshopba, azt betudják állítani t-pontban, mert anélkül elég nehezen tudok készüléket rendelni.

Ha átváltok előfizetésre akkor webshopon keresztül meg fog jelenni a hűségidős készülékvásárlás ha be vagyok lépve? Nem akarnék véletlenül olyan hűségidőt hogy készülék nincs hozzá mert rosszra kattintottam.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.