Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#28343) 1430 válasza gabormgp (#28339) üzenetére


1430
senior tag

Akkor erre nem lesz általános válasz, személyre szabott válaszért pedig fordulj az ügyfélszolgálathoz (de a lefedettség továbbra sem befolyásolja a számlázást). ;)
Mikor belépsz a My T-Mobile-ba, a jobb felső sarokban van egy "írjon nekünk" szövegdoboz, kattints rá és írd meg a történetet (dátumokkal). 30 napon belül válaszolnak.

Géjza
"Mielött bemegyek és rájukborítom az asztalt..."
Ha jól sejtem, veled nem igazán fognak szóba állni, mert nem a te előfizetésed. Amúgy meg felvesznek egy panaszt, amire 30 napon belül menni fog egy levél, miszerint a számlázási rendszerben semmi problémát nem találtak, a hívások (még ha csak 1-3 mp-re is, de) létrejöttek. A legszebb az egészben, hogy ez még igaz is. Amúgy osztom Vangelis elképzelését a hangpostára való átirányításról.
"...ez lehetséges magyarázat, csak miért most ugrott meg a számla?"
Lehet eddig nem volt foglaltság esetére átirányításod a hangpostára? Ez viszont már Telenor ügy.

Zaja2
Ezt mind csak EDGE-en? Akkor ne kezdj a Domino Go!Net M-nél nagyobb csomaggal (mondjuk az árral eléggé be is lőtted ezt a csomagot). Ha mégis kevés, simán válthatsz nagyobbra menet közben is.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.