Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25167) 1430 válasza 1430 (#25138) üzenetére


1430
senior tag

HofiZoli
No így is elérhető, mikor betöltődik az elektronikus számla, és még nem fizetted be (ha befizetted, a számlák menüpontban akkor is megnézheted, egyébként meg email is érkezik a betöltődésről).

Csabi88888
1. WebShop-ban vagy új előfizetéssel rendelsz készüléket, vagy Domino-ról havidíjasra váltasz (csak SIM), de a kettő együtt nem megy (csak üzletben). Ha legalább aranykártyás vagy, akkor az működhet, hogy Domino-ról havidíjasra váltasz, és ha aktív az új havidíjas SIM, a meglévő hívószámhoz rendelsz készüléket a WebShop-ból.
2. Igen, nagyjából annyit kérdeznek (illetve olyan szintű dolgokat).

zoli62
Igen, ezt jelenti a két csatorna (még ha a számlát amúgy elektronikusan kapja is meg az ügyfél, így a számla mellékletéül szolgáló részletezőt is). Tehát vagy számla mellé vagy külön célszerű kérni a részletezőt, a kettő együtt már pénzbe kerül (jogi személyeknek a számla melléklet mindenképpen fizetős).
Amúgy - ha jól tudom - az EHR-en (elektronikus hívásrészletező) az alapból 0 Ft-os forgalmak is megjelennek (ami a számla részletezőben nem, mivel nem terhelt érte díjat a rendszer). Ilyen például a flottán belül folytatott beszélgetés. Ez neked rajta van?

Ami az aranykártyás ügyet illeti, arra ne itt várj választ, mert ehhez a konkrét adatok kellenek, így csak annyit lehet rá mondani, hogy nem veszhet el csak úgy egy év. Ami a 45 napos felfüggesztést illeti, kérdés, hogy előtte és utána hogy volt felfüggesztve? Mert nem az számít, egy huzamban mennyit volt felfüggesztve a szám, hanem hogy fél éven belül összesen volt e 45 nap. Aztán persze lehet nem is ezért vesztette el az arany szintet, hanem számlaelmaradás vagy alacsony hathavi pontszám miatt...

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.