Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
runner 125
nagyúr
Mazda-nál a nagyon durva rozsdásodási hajlam nálam még rosszabb ómen mint a hybrid-ek CVT-je..
ryger
Nos, az új RAV4 tényleg szép lett, visszafogottabb, mint a Lexus vonal, bár kicsit Jeep-es a feeling, árlista szintjén ránéztem. Nyilván a RAV4 önmagában nem prémium szegmens, ennek ellenére egy jobban felszerelt RAV4 közel annyi lett volna, mint a lemagasabb felszereltségű tesztautó XC60. Ugyan a RAV4-ben már a legfrissebb fejlesztésű (nem próbáltam, csak cikkekből tájékozódtam) hybrid hajtáslánc dolgozik, állítólag sokkal jobb dinamikával, viszont a paraméterei, videók alapján én erősebbet akartam.
Tom1939
Őszintén szólva én a mai biztosítótársaságok, gyári szervizek alapján lejelentett, a fizetett, több féle szűrőcsatornán áttolt, szponzorált autóportálok statisztika jellegű cikkeit erős fenntartásokkal kezelem.. Abszolút nem önigazolás céllal.., nyilván, én is elolvasom őket, de az a baj, h szvsz ilyen - olyan befolyása van 1-1 ilyen cikknek, h érdemi konklúziót nem biztos h célszerű levonni belőlük, pláne h az ember hamar belefut konstans az állított tartalom szöges ellenkezőjébe.
Ez egy picit korábbi cikk, 2017 vége. Akkor már volt XC60 és majdnem 3 éve futott az XC90. Itt az első helyen végzett holtversenyben a KIA-val a Volvo.., rá 1 évre pedig legalulra került egy másik felmérés szerint. Pont az ilyenek miatt fogadom kételkedve a megbízhatósági cikkeket. Sokkalta jobban tud hatni rám konkrét felhasználó szájából, billentyűzetéből eredő tartalom, vagy mondjuk egy 30 éves, csak Volvo-s szakmai tapasztalattal rendelkező szervizvezető véleménye, vagy 3-4 precíz német user beszámolója, akik excel szinten vezetik a fogyasztásukat a spritmonitor-on..
Ettől függetlenül, ha szar lesz vagy én is tapasztalok elektromos problémkat, be fogom írni.
Apropó hifi, a Bowers & Wilkins valami brutálisan szól. Olyan tere van a zenének, mintha egy nagyszínpad előtti tér kellős közepén állnék. Az extra felára brutális, az biztos, h újonnan én nem húztam volna be az extralistán annyiért, főleg mert nem vagyok audiofil.., így használtan szerencsém volt.
Laraxior
Autóápolós topikban keresd FeRRaR1-t, neki van Zoé-ja!
gzbotii
Az Apple hasonlattal kevésbé értenék egyet (a profilunk egyik fő húzó ága, így elég alaposan ismerem brand-et). Az Apple design, (formai) alapelv tekintetében szerintem sokkal közelebb áll egy mai Volvo beltérhez, mint bármelyik némethez. Ugyanis, mindig tökéletes formai harmóniát alkotnak és mindig megtalálják azt az ívet, azt a karaktert, színt, arányt, amitől roppant visszafogott, elegáns, kimért, letisztult, átgondolt, trendi lesz minden részlete és a teljes egység is, DE nem unalmas! A német belsőkkel ez a problémám. A felsorolt jelzők első felének jó része igaz rájuk, de valahogy hiányzik belőlük számomra a "fűszer", az innováció, a bátorság, az "otthonosság". A részleteiben sem tudok "elveszni", vagy megcsodálni, kiemeleni 1-1 pontot.. Csak ismételni tudom magam, továbbra is mindig az jut eszembe a fenti kompakt prémium német SUV-k belteréről, h tudatosan nem engedték kibontakozni a tervezőket.
Gyors Google találat: Q5 vs. XC60
TypeR-ből eggyel korábbi linkeltél, de nyilván értem mire gondolsz.
Mondjuk ez is egy érdekes téma, és valószínű most ellentmondásosnak hangzik a fent írtakkal szemben a véleményem, de a TypeR-t én simán helyén tudom kezelni, ugyanis annak átjön számomra az őszinte célja.
Persze, tele van mindenféle kis homasita biszbasszal, bütyökkel, légterelővel, de ahhoz a feelinghez, ahhoz a technikához, múlthoz, filozofiához szerintem helyénvaló és élőben egyébként nem ennyire feltűnő rajta minden részlet.
Az egy vérbeli japán sport hatchback. Nem akar más lenni és pont ez a fajta merészség, tradíciókövetés, ami alapján azt állítom, h nekem simán kéne és annak ellenére is, h alapvetően teljesen más autózási szokásaim, stílusom van. Sokadik autónak persze, nem első számúnak, de nem tudok rossz szemmel nézni arra, aki olyanba ül, és akkor magáról a technikáról, motor karakterisztikáról, futóműről, váltóról még szó sem esett.
MunezXBK
Köszi! Próbáltam tényleg a lehető legalaposabban végigmérni a piacot és összevetni az igényeimmel.
Egyébként tényleg mennyire érdekes, h a legtöbb német sajót a Q5-öt hozta ki nyertesnek az összehasonlító tesztek alapján.
Qru
Köszi!
CactuS
Lehet h idővel én is megszoknám, kevésbé figyelnék fel rá. De ismerem magam annyira, h ha elsőre szemet szúr, később is zavarni fog.
Köszi!
bitpork
Ez már csak ilyen, innen már nehezen változik az ember.
Azért a motorozásból fakadó motorerő és adrenalin szerintem összehasonlíthatatlan bármelyik autóval. Olyan gyorsulást egy 458 Italia-ban érez az ember..
Az SUV vonal megkedvelése, mint írtam a HR-V-mből indult. Nyilván, tök hülyén hangzik, h egy fapad, alap motoros 2005-ös évjáratú autóból h indulhatok ki, de a kompaktsága, az üléspozíciója, az, h tök jól elboldogultunk vele földúton, rövidebb kirándulásokon, tudtam vele húzni a crossmotorkat kényelmesen, elfértünk benne, tök jól lehet pakolni bele, könnyű ki beszállni, télen soha nem volt gond az osztrák hegyekben akár 15-20 cm hó sem, ez mind mind odavitt, h első számú "céges" autónak is valami hasonlót válasszak, csak kiegészítve a HR-V hiányosságaival. Ami az erő és prémiumság (meg persze a 12 év korkülönbség..). Így gyúrtam össze az egészet eggyé és jutottam el az XC60 T6-hoz.
Mint írtam, nyilván azt az erőt egy T6 sem tudja, amit az 1.2-es VFR V4-es blokkal, nem is azért vettem T6-ot mert száguldoznék vele, de egyszerűen megnyugtat a tudat, h ha kell, van kellő erőtartalék. Ráadásul egy ekkora bódéhoz szerintem tök ideális egy ilyen motorteljesítmény, h ha az ember vagy a szükség úgy kívánja, lehessen haladni is vele.
De nem is értem, h ezt pont neked miért én magyarázom jó pár prémium SUV-val a hátad mögött.
focvis
Köszi!
rbalint88
Köszi! Tervben volt nálam is az Inscription kivitel, ami visszafogottabb külsővel bír, viszont a terveimet gyorsan áthúzta a használt piac. Nem volt belőle kis futású, T6 kivitel egyszerűen sem kint, sem itthon.. Csak diesel és hybrid, olyat meg ugye nem szerettem volna.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Dell 7920 2x Intel Xeon Gold 6148 (80 szál, 3,7GHz), 192GB - 1,5TB DDR4 ECC, 1TB NVMe SSD 1400W, ÁFA
- Exklúzív! Ilyen SEHOL MÁSHOL NINCS! MAGIC MOUSE KÉK! BLUE!
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő