"A munkában nincsenek prioritási szintek? Minden egyformán fontos? "
Minden fontos, de van fontosabb. Azt általában reggel még nem tudjuk, please prioritze and focus on this ASAP.
Mondjuk attól függ, ha áll az 5ezer fős cég és éppen 2 perce neveztek ki valakit teamleaderből executive team managernek, akkor ez lesz a legfontosabb, hogy a céges címlistában azonnal most át legyen írva, mert ez a probléma nem tűrhet halasztást :-D
Teljesen mindegy, nálunk speciel néha voltak nagy tervek is, aztán sosem lett az, de legalább változott még az is, amit kellett volna vagy lehetett volna. Lásd Meraki bevezetés...
Többit meg a napi szintű dolog elhúzza, 4-5 óra egy könyvelőproggi frissítés, délben kijön a hírlevél akkor azt másnap reggelre pretentálnod kell mert a fizikai korlkátokat sem fogták fel. Jött még két másik hasonló és akkor már teljesen mindegy. Lett egy új partner, elment valaki, jött 3 új júzer. Mi komplett irodát is így nyitottunk, hogy szerintem csak az IT nem tud róla, aztán szopolik vele az egész cég Ez nem is biztos, hogy tűzoltás, de fontos. Vagy reggel jövök be és ott áll az ajtóban 5 ember akinek azt mondta a főnöke, hogy itt a lista a kis kacsótokban ezt intézzétek el az IT-n, délutánra vissza kell érni Poprádra és felvenni a fordulatot. Ezzel úgy saccperkábé nettó 5-10 óra munkát adtak a napi mellé, természetesen ez a fontos meg minden is Aztán míg valami frissül a gépén, addig kirohangálok máshoz, "mindjárt jövök ne nyúlj hozzá", hát tök jó ja.
Amúgy mindenhol ticketrendszeres üzemeltetés van, nem? Beeseik, felveszed, nyomod. Elvileg azt is