Most is az van fent, sokkal magyobb nem is férne el. Se magasabb. Szóval valószínű dömötör lesz, csak új.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Most is az van fent, sokkal magyobb nem is férne el. Se magasabb. Szóval valószínű dömötör lesz, csak új.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Bekötő csöveket a vizes ember is fűrésszel darabolja (esetleg akkus flexel). Utána legyen rendesen lesorjázva.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
De, pont ekkora és van Dömötör. Én is alig merek hozzányúlni, csöpögött is, eltört a fém csavar, már mazzaggal meg van feszítve, hogy meg legyen a helyén. Egyszer neki kell látnom, de akkor meg tuti valahol máshol fog csöpögni.
Nekem egy random tartály volt, amit az építőmesterek betettek. Ez pár év után megadta magát, lett helyette egy Geberit, mert a kocsmákat járva anno a jobb helyeken ilyen feliratot találtam kábé mindenhol. De az enyém olyan, hogy a tetején van 2 gomb, egyik a kisebb, a másik a teljes öblítésnek. Azt nem tudom, hogy madzagot lehet e kötni rá, hogy felső tartály legyen belőle, gyanítom, nem.
Anyámnál Dömötör van, vagy 20 éve adta haver, akkor az anyámé gallyra ment, haver meg épp fürdőszobafelújított, és neki lett új.Asszem azóta is hibátlanul működik.
Ha van Dömötöröd, akkor ahhoz van minden, mindenhol, szerintem nem kell túlaggódni a cserét. Egy kevés szilikon nem baj, ha van a csövek illesztésénél, csak hogy tuti ne csepegjen.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Igazabol egy oblitoszelep annyiba kerul ‘ajdnem mint egy tartaly. Es azzal van a baj. Mert ha megrantom el elengedem, hogy csapja vissza magat akkor nem csepeg. Ha vissza van engedve, akkor nem zar eleg jol…
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Ejj, megálltam egy régóta nézegetett kis büfénél, aztán sápadtan olvasom a napi ajánlatot. Mondom a csávónak, hogy én azt hittem valami hotdogosok vagytok. Az meg felhomályosított, hogy mivel évek óta itt vannak és mindenki azt hiszi, ezért múlt hét óta hotdogot is tartanak. Én meg első sornál megakadtam, minden nap van pacal, jó szelet kenyérrel, uborkával. Ősz végétől bővül a kínálat szalontüdővel és májas, hurkás cuccokkal is... Vesztem lesz.
Kell neked mindent nézegetni
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Ezek ennyire hülyék, vagy ennyire bátrak? [link]
Újrakötöttük az udvari állólámpát, mert tavaly sistergett. Azért mert a képen lévő állapotban volt. A csokinál a fázisnak nem volt egyik oldalt sem már szigetelése pár centi hosszan. A lapátnyi vizes földet már kiszedtem a kép készítése előtt.
Kapott wago-kat, gelbox-ba rakva. A következő 20 évre jó lesz
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Ezek? Ennyire.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Can You Charge A Tesla By Towing It? (With Ford Raptor)
több drón kell ;P
Ebből akár gond is lehetett volna.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Svéd bringás csoportból ollózva. Műszaki hibára gyanakszom...
(a srác jól van)
Egyenes kormány macerás, mert nem lehet igazából fogást váltani rajta. Szarvkormányon lehet variálni, hogy:
- felül fogod
- fékkaron felül van a kezed
- fékkaron rajta van pár ujjad
- valahol féluton a "kanyarban" fogod
Ó, ez "rázós" így picit. Király, hogy rendbe raktátok.
Ez addig működik, amíg valami okból kifolyólak a kocsi úgy nem dönt, hogy nem akar tölteni. És akkor elkezdi a brake blending a féket használni, ami először meleg lesz, aztán piros, aztán sárga, aztán fehér. Mert a Raptor alighanem elhúzza úgy is...
Ilyet csináltam chassis dynon egy meg nem nevezett járművel és egy ideig töltött, aztán elkezdett fékezni és akkor utána lehetett hűteni a féket egy ideig.
Trek :S
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Karbon :S
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Én csak szomorkodtam, hogy Trek... Mert pl az új Madone az igen pöpecül fest.
De ja, a karbon na hibás, akkor az durván rogy meg.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Bérelek, semmi értelme nem lenne venni.
Nekem az edzőbringán az első villa karbon. Ha egyszer eltörik, akkor alighanem még érzékelem, hogy történik, de utána mi lesz azt nem tudom. Lehet csak sötétség és utána majd esetleg fölébredek később. Ha rendes tempónál elenged katasztrofálisan, akkor olyan hirtelenséggel fejelem meg a betont, hogy csak na. Akkor szerintem még éppen felfogja az ember, hogy ez fájni fog, majd fáj, majd kis szünet, aztán később ébredsz.
Amikor kiütöttem magam a kocsiajtóval még régen (pont azt a pontot ütötte meg, ahol az állkapcsod csúcsán van az ideg), akkor egy TK-val befeküdtem a kocsiba és teljes filmszakadás volt. Amikor magamhoz tértem, akkor nem is értettem mi van, asszony kérdezte, hogy miért nem indulunk már és miért ülök olyan hülyén félrecsúszva az ülésben.
Szóval egy rendes fejre mért ütéstől szerintem KO lenne itt is....
Hát igen. De azért a karbon sem törik csak úgy. Nem véletlen használják (de ezt szerintem jobban tudod, mint én ). De ha megsérült, akkor kb bármikor bedobhatja a törölközőt. Meg a tiedet is....
Van egy fazon YT-n. Ő sok videót készít kettévágott karbon vázakról. Francis Cade mikor áttekert amerikán, akkor is ment segíteni a carbon javítós fzon. Ők azért mondanak/mutatnak érdekes dolgokat
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Ez a Bugatti műszerfal bejön. És az is, hogy milyen szépen ugrik fordulatot a V16-os motor :wub:
Akkor ezt szeretni fogod: Bugatti & Cosworth’s New 986bhp 8.3 V16
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Ezek a fejlesztések mókásak. Elképesztő pénzt nyomhattak bele. Amikor a Rolls átkerült a BMW-hez, akkor a Phantom eredetileg egy 9-literes V16-ost kapott volna. De az utolsó pillanatban befékeztek és lett az "angol méretű" 6,75-literes V12-es.
Nova, Blueboi, láttátok ezt? Az eredeti (OG) BabyTooth még a zöld RCinpower 1202.5 motorokkal maga volt a csoda. Most vannak új 1203-as motorok, ami majdnem ugyanaz, csak picit erősebb fennt.
3S:
2S:
1S:
Szerintem a Cosworth a RedBull/Aston keresere fejlesztette az alap blokkot es azt cifrazzak azota. Ez van a Gordon Murray fele kocsiban is, meg most hozzacsaptak meg 4 hengert.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.