Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#68351) kali válasza lugosi (#68332) üzenetére


kali
legenda

amennyiben az iphone-ra gondolsz, ha nem is jelzi majd ki külön, a szervizes menüben ellenőrizheted az lte információkat; *3001#12345#* és hívás
a két 6-os 150 Mbps (cat4), a két 6s viszont már 300 Mbps (cat6) 4g/lte sebességre képes.
számomra a mai napig furcsa, amikor épp iphone-om van, hogy a 3g módokat sem jelzi külön, mindig csak 3g kerül kiírásra, pedig amúgy kezeli mindet, amíg más telefonjaim jelzik is, hogy 3g, h, vagy h+ hálón lógnak épp.

(#68352) szabogabor10 válasza kali (#68351) üzenetére


szabogabor10
veterán

Igen, ez valóban furcsa a szifonoknál. Azért lehetnének informatívabbak is.
Sajnos a field test menüben se jelzi sehol a cat 6-os hálót, következtetni esetleg lehet akkor, ha egy bizonyos helyszínen gyakran váltogat a 3-as és 7-es sávok között. Az Infoparknál is így van. Sajnos a field test menüt teljesen elhanyagolta az Apple, és nem tudja kijelezni normálisan a carrier aggregation-t.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#68353) vwpolopg


vwpolopg
őstag

Sziasztok! Ha tpontban fizetek be számlát ugrik az e-pack kövi hóban? Az ügyintéző szerint nem, de neki nem hiszek...

(#68354) #71835392 válasza lugosi (#68332) üzenetére


#71835392
törölt tag

Először azt kéne összehozni, hogy vidéken, elsősorban a nyugati országrészben megszűnjön végre ez az idegesítő jelenség, hogy állandóan visszaugrál a telefon EDGEre ott, ahol egyébként a lefedettségi térképük szerint végig kültéri 4g van. És van is, kényszerített üzemmódban, de automata üzemmódban meg folyamatosan váltogat.

Ja! Olyan meg nincs, hogy külön LTE-A hálózat, ez nem más, mint nagyjából a HSCSD technológia átültetése LTE-re.

[ Szerkesztve ]

(#68355) Intel fan11 válasza vwpolopg (#68353) üzenetére


Intel fan11
őstag

Sztem annyi a lényeg, hogy elektronikusan fizess tehát bankkártyával utalással csoportos beszedéssel stb! Annyi a lényeg ne kp legyen!

Battletag: hojszi#2983

(#68356) kali válasza szabogabor10 (#68352) üzenetére


kali
legenda

a kiírt csatornákból látható, hogy nem csak egy, hanem kettő van jelen.

vwpolopg; szia, az e-pack feltétel; elektronikus számlafizetés (bankkártyás fizetés, Telekom Gyorsfizetés, átutalás, csoportos beszedési megbízás
ahogy előttem is írták, a bankkártyás fizetésre ráfogható az üzletes megoldás is, de a készpénzes nem okés.

[ Szerkesztve ]

(#68357) vwpolopg válasza Intel fan11 (#68355) üzenetére


vwpolopg
őstag

Kártyás fizetés volt.

Az alábbi a szitu:

Volt 990 túlfizetésem. A 1430-on azt mondták, mivel úgyis rendeltem egy tartozékot, amikor megyek átvenni, szóljak az ügyintézőnek és levonja a túlfizetésem a fizetendőből. Időközben rendeltem egy újabb dolgot, összevártam mire mind odaér a t-pontba és egyszerre vettem át. Az ügyintézőnek mondtam mi a szitu, erre közölte, hogy nem tudja a tartozékokból levonni, csak a havi számlámból, így ha azt akarom, hogy eltűnjön a túlfizetés, be kell fizessem a számlát ott helyben... Én ezt kétlem, hogy így lenne, de belementem a dologba, előtte rákérdeztem, hogy de akkor ha most befizetem, kövi hónapban bukom az e-packet nem? Azt mondta nem, annak annyi a lényege, hogy ne küldjenek nekem papír alapú számlát... ráhagytam, úgy voltam vele ha hazudott majd megreklamálom...

kali&Intel fan11: Köszi :)

[ Szerkesztve ]

(#68358) Intel fan11 válasza vwpolopg (#68357) üzenetére


Intel fan11
őstag

Akkor tuti rendben van!

Battletag: hojszi#2983

(#68359) kali válasza #71835392 (#68354) üzenetére


kali
legenda

nem egyszer jártam már az általad említett országrészben, de sosem találkoztam az említett problémával, pedig többször nem is csak átutazóban voltam, hanem 10 - 12 napos balatoni nyaralás, hosszú hétvége kőszegen...stb.
maradjunk annyiban, hogy nem mindenkinél jelentkezik a gond, illetve eszköze is válogatja, így nem olyan problémás a dolog, mint az néhányan szeretnék beállítani.
létező dolog az lte-a hálózat (lte-advanced), nem csak a telekom által, hanem bizonyos mobiltelefonok is jöttek ki ilyen jelöléssel, de itt egy részletes qualcomm prezentáció is; link

(#68360) Vangelis válasza vwpolopg (#68357) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Üzeltben a kártyás fizetés nem minősül elektronikus fizetésnek.

Legalábbis én így emlékszem.

[ Szerkesztve ]

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#68361) szabogabor10 válasza kali (#68356) üzenetére


szabogabor10
veterán

Nem emlékszel esetleg, pontosan hol találom ezt?

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#68362) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Képen Y40 leírásban meg AKG K518LE

[L:/dl/upc/2015-12/02/13884_uvlzmx5ljklhympf_518.jpg](IMG:/dl/upc/2015-12/02/13884_uvlzmx5ljklhympf_518.thumb.jpg)(/IMG)[/L]

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#68363) kali válasza szabogabor10 (#68361) üzenetére


kali
legenda

setving cell info -> freq band indicator

Vangelis; hibrid, azért ér sokat! :DDD

[ Szerkesztve ]

(#68364) dedike válasza Vangelis (#68362) üzenetére


dedike
addikt

Hogy miért kell minden apróságon fennakadni? ;] :C

(Hogy egy régit citáljak: "..vannak még hibák elvtársak, de ezek is a mi eredményeink...")

Jó szerencsét!

(#68365) szabogabor10 válasza kali (#68363) üzenetére


szabogabor10
veterán

Na pont ez az a 2 adat, amiknél folyamatosan unknown-t ír ki a szifon 6s.
5s-en iOS 9-en is működik.

Benéztem, a download / upload bandwidth nem működik. A freq band indicator-nél az Infoparknál mindig csak 1 számot ír, vagy a 3-ast, vagy a 7-est.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#68366) szabogabor10 válasza kali (#68363) üzenetére


szabogabor10
veterán

A 6s Plus-odon láttad már a freq band-nél egyszerre a 3-at és a 7-et is kiírva?

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#68367) Soulfly842


Soulfly842
addikt

Személyes számlabefizetés esetén számolni kell a 300/600 Ft-os többlettel. E-pack kedv. így nem érvényesül.

(#68368) Vangelis válasza Soulfly842 (#68367) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Akkor jól tudtam.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#68369) vwpolopg válasza Soulfly842 (#68367) üzenetére


vwpolopg
őstag

Remek hír, tehetek panaszt egy újabb hazug ügyintéző ellen... kicsit már unom...

(#68370) Vangelis válasza vwpolopg (#68369) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Le sem xarják... nyugodj bele. De panaszt azér tehetsz.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#68371) vwpolopg válasza Vangelis (#68370) üzenetére


vwpolopg
őstag

Tudom, ismerem már őket jól, az nmhh-t is kitrükközik ha addig megy az ügy, de legalább az e-packet jóváírják majd...

Amúgy a havi számla nem tűnt el a befizetendők közül... Ilyenkor mi a szitu? Várjak pár napot míg lekönyvelik? Meglepne ha kéne várni, a két tartozék számlája eltűnt, csak a havi nem...

(#68372) Nordik


Nordik
őstag

Vasaroltunk egy Domino Quick kartyat. Alapbol ugye NapiNet van ehhez a dijcsomaghoz. Egyelore nem szeretnenk mobilnetet a keszulekhez esetleg majd a kesobbiekben. Mindenkepp deaktivaljam a napinetet ugye? Ezt hogyan tudom a legegyszerubben megtenni? Illetve kesobb ha akarok mobilnetet akkor szukseg van a napinetnek a megletenek?

(#68373) Vangelis válasza vwpolopg (#68371) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Rögtön el szokott nekem tünni....

Bizonylatod legalább megvan?

[ Szerkesztve ]

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#68374) vwpolopg válasza Vangelis (#68373) üzenetére


vwpolopg
őstag

Persze, na akkor 1430...

(#68375) br4adam válasza vwpolopg (#68374) üzenetére


br4adam
aktív tag

Én a Telekom appban fizettem tegnap és meg nem tűnt el, szerintem valami gond lehet vele.

(#68376) vwpolopg válasza br4adam (#68375) üzenetére


vwpolopg
őstag

Na, valóban átb***ott az üfsz-es az alléban... Ugrik az epack, bejegyzés rögzítve, ha nem lesz a kövi számlán, reklamáljam meg és jóváírják... A számla pedig lekönyvelve, csak szokás szerint tré a rendszer, majd eltűnik...

[ Szerkesztve ]

(#68377) HofiZoli válasza vwpolopg (#68371) üzenetére


HofiZoli
senior tag

Ma reggel fizettem, "jelenleg nincs befizetésre váró lakossági számlád" üzenet van.

A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!

(#68378) zaskar


zaskar
senior tag

Én ma akartam befizetni a számlámat, mert már tegnap láttam a mobill appon, hogy megérkezett. Erre az asztali gépen a "jelenleg nincs befizetésre váró lakossági számlád" üzenet fogadott. Mobil app viszont mutatta, és gond nélkül be is tudtam fizetni.

(#68379) Grampy


Grampy
aktív tag

Sziasztok!

11.30-án rendeltem online egy Iphone 5S-t, Music S csomaggal. A rendelési adatlapon, azt írták, hogy amennyiben 12.01-én felhívnak a központból, és telefonon jóváhagyják a rendelésemet, úgy ma délutántól átvehetem a telefonom a kért helyen. A bibi ott van, hogy még azóta sem hívtak, és a honlapon a rendelésem, még mindig "jóváhagyás alatt" státuszban tündököl. Ilyenkor mi a teendő?
A másik az, hogy direkt úgy rendeltem, hogy a Dominós csomagom leváltásával, tehát a számom megtartásával. Ezt az elején ki is írta,de a rendelés végén a megrendelési lapon az volt/van feltüntetve, hogy
"Választott telefonszám: Nem választottál telefonszámot, vagy a választásod lejárt." Ez valami bug?

[ Szerkesztve ]

(#68380) dedike válasza Grampy (#68379) üzenetére


dedike
addikt

1430.

Jó szerencsét!

(#68381) Soulfly842 válasza Grampy (#68379) üzenetére


Soulfly842
addikt

Az alábbi - ügyfelek részére kiadható - telefonszámokon csak az alábbi esetekben (konkrét, már sikeresen lebonyolított megrendeléssel kapcsolatban) tudnak segíteni (rendelési azonosító szükséges hozzá!)

Új előfizetéssel kapcsolatban hívható telefonszám:
309303030

Domino-val és minőségi készülékcserével kapcsolatban hívható telefonszám:

0612658288

(#68382) Grampy válasza Soulfly842 (#68381) üzenetére


Grampy
aktív tag

Köszi! Az első telefonszámot hívtam, azt mondták rendszerhiba miatt hibás rendelés, törlik, próbáljam újra.

(#68383) Nasuto válasza Nasuto (#67670) üzenetére


Nasuto
tag

November 3-án majd 16-án megreklamáltam egy telefon részlet számlát (rossz összeg szerepel rajta, illetve a hűségidőt rossz számra rakták). Azóta csak az automatikus válasz jött, hogy megkapták a levelem, a panaszomra érdemi válasz nem jött. Az első részlet számlája 30-án lejárt. Korábban az ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy a számlát a panasz kivizsgálásáig ne fizessem be, és ezt majd ők, amíg le nem zárul félre is teszik a rendszerbe (de még mindig ott figyel az online felületen). Minden panaszt kivizsgálnak és minden levélre válaszolnak ugye? Kicsit izgulok.

(#68384) Soulfly842 válasza Nasuto (#68383) üzenetére


Soulfly842
addikt

Feldolgozástól számítva (nem az automatikus választ, hanem a tényleges feldolgozást tekintve) 30 nap legfeljebb a reklamációs kivizsgálások maximális időtartalma. Mostanság kell akkor, hogy a kivizsgálás lezáruljon.

Ha tüntettél fel értesítési telefonszámot, akkor sms is szokott érkezni a kivizsgálások lezárásáról (ha csak leírtál több hívószámot, de értesítésit külön nem hangsúlyoztad, akkor az értelemszerűen nem minősül annak)

Telefonos, vagy személyes ügyfélszolgálat tud esetleg felvilágosítást adni, hogy végére ért-e már az ügy, vagy hogy mikor várható a lezárása.

(#68385) Draken


Draken
őstag

Sziasztok!

Régi mix díjcsomag mellett netplusz L mobilnetem van. A leírás szerint ez már 4g képes, mégsem szokott 4g-re átváltani(pesten belül különböző helyeken se). Mi lehet az ok? Viszonylag régi már a micro sim is, kb 5éves.

(#68386) Soulfly842 válasza Draken (#68385) üzenetére


Soulfly842
addikt

Android?

Ha igen, akkor az APN beállításokat (hozzáférési pont) nézd meg elsőnek.

Ha wnw-s profil, akkor át kell állítani
internet.telekom-ra

Név: szabadon választott
APN: internet.telekom
Proxy: semmit nem kell beírni
Port: semmit nem kell beírni
Felhasználónév: semmit nem kell beírni
Jelszó: semmit nem kell beírni
Szerver: semmit nem kell beírni
MCC: 216
MNC: 30
Hitelesítés: PAP
APN típusa: Default, supl
(egy-két telefonnál még vesszővel elválasztva a dun is kellett, h. menjen)
CSatorna: nincs.

Illetve ami még nagyon fontos!

Ellnőrizd a sim kártyádat (amiből kitörted a simet, amin a pin és a puk kód van)

Ha nincs benne a cikkszámában (a hosszú kódsornál/vonalkódnál látod azt is):

a 3D, vagy NFC elnevezés, akkor mix típusúnál (illetve dominónál) nem alkalmas még a 4G-re a sim kártya (ez a hagyományos előfizetésekre nem igaz - ott már az új kártyák/relatíve új kártyák - mindegyike alkalmas rá, 'cikkszámtól'/típustól függetlenül).

Ebben az esetben kártyacserével lehet áthidalni a problémát, amit az előfizető tud kérni személyesen.

[ Szerkesztve ]

(#68387) polonic


polonic
félisten

Mobilnet előfizetést le lehet mondani telefonon kersztül? Vagy a haldokló netes oldalon erre van lehetőség már?

(#68388) Draken válasza Soulfly842 (#68386) üzenetére


Draken
őstag

Android, Nexus 5, minden stimmel, ezek szerint beigazolódott a tippem, hogy sim kártya cserére érett, köszönöm a segítséged!

(#68389) Soulfly842 válasza polonic (#68387) üzenetére


Soulfly842
addikt

Weboldalon nem fogod tudni lemondani. Telefonon csak akkor, ha tudod a hozzá tartozó szerződés szintű jelszót és ha az előfizető személyesen van a vonalban.

Személyesen pedig személyes iratokkal az előfizető kezdeményezheti..

(#68390) Cilindrik


Cilindrik
aktív tag

Sziasztok

Tudja valaki mi a sz*r van a T oldalaival? Reggel óta nem jö be. Vagy esetleg nálam van a hiba?

köszi

(#68391) Soulfly842 válasza Cilindrik (#68390) üzenetére


Soulfly842
addikt

Nálam hibátlanul működik.

(#68392) Draken válasza Cilindrik (#68390) üzenetére


Draken
őstag

Nekem mobilon bejött, a céges gépen viszont most nem!

(#68393) Cilindrik válasza Draken (#68392) üzenetére


Cilindrik
aktív tag

Dettó, ahogy lelépek a wifiről mobilneten bejön, de ez mitől lehet?

(#68394) Draken válasza Cilindrik (#68393) üzenetére


Draken
őstag

Lehet tiltólistára került?! :B

[ Szerkesztve ]

(#68395) Soulfly842


Soulfly842
addikt

Nálam mind az opera, mind a Firefox betölti, s mobilon is mind az öt böngésző ami rajta van (opera, firefox, Chrome, Dolphin, gyári Samu böngésző)

(#68396) Cilindrik válasza Draken (#68394) üzenetére


Cilindrik
aktív tag

Chrome szerint valami időtúllépési baja van.

(#68398) Nordik


Nordik
őstag

Vasaroltunk egy Domino Quick kartyat. Alapbol ugye NapiNet van ehhez a dijcsomaghoz. Egyelore nem szeretnenk mobilnetet a keszulekhez esetleg majd a kesobbiekben. Mindenkepp deaktivaljam a napinetet ugye? Ezt hogyan tudom a legegyszerubben megtenni? Illetve kesobb ha akarok mobilnetet akkor szukseg van a napinetnek a megletenek?

(#68399) Soulfly842 válasza #78121280 (#68397) üzenetére


Soulfly842
addikt

Akkor ezek szerint nem véletlen csoda, hogy tegnap már összefutottam vele ;)

(#68400) chester99


chester99
aktív tag

Üdv

pick-pack pontos szállításnál mit kell beütnöm, hogy nyomon tudjam követni, valamikor olvastam, de már nem emlékszem.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.