Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#68051) blackmajesty válasza kali (#68048) üzenetére


blackmajesty
aktív tag

Viszont a készülékekre a kötelező jótállás 1 év, ezt írja elő a törvény. Ha egy éven belül volt a javítás, és nem tudják megjavítani, akkor úgy van, ahogy írtad, élhet a visszavásárlással, amennyiben nem lehet azonos típusra cserélni.
Viszont ez esetben a készülék elmúlt 1 éves, így már csak a gyártói korlátozott jótállás érvényes. "A gyártó által vállalt kiegészítő/korlátozott jótállás feltételeit a gyártó határozza meg." Azaz ez esetben ha a gyártó (illetve annak szervize) csak a készletről cserét ajánlja, akkor azt el kell fogadnia.

Az idézett mondat a telekom honlapjáról van.

(#68052) kali válasza blackmajesty (#68051) üzenetére


kali
legenda

tulajdonságai, adottságai tekintetében eltérőt akkor sem köteles elfogadni a szolgáltatótól - akivel direktben szerződésben áll az előfizető -, a korlátozott gyártói jótállással nem feltétlenül kell foglalkoznia, mivel ha a szerviz annak keretében javította volna a készüléket, de nem tudta, akkor a szavatosság feltételei is adottak, amire viszont alapban adott 2 év és ott is a kijavítás < kicserélés < árleszállítás < elállás sorrend adott.
arról nem is beszélve, hogy az általad idézett mondat nem terjed ki arra, hogy az előfizető köteles másmilyen típusú készüléket is elfogadni a kicserélés során a szolgáltatótól, az csak a gyártóra/szervizre vonatkozik, hogy mit kell alkalmaznia a kiterjesztett/kiegészítő/korlátozott jótállás során, például nem indul újra a jótállás, nem érvényes a tartozékokra...stb., de a szolgáltató tekintetében semmilyen közvetett kihatással nincs, de nem is ő adja, hanem a gyártó - nem véletlenül hangoztatja a szolgáltató, hogy ő csak a jótállás kötelező első évében akar foglalkozni a jótállási ügyekkel.

[ Szerkesztve ]

(#68053) SNor


SNor
tag

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni: Megnézné nekem valaki, hogy nem telekom fiókkal, hanem sima telszám (MT)/jelszó párossal:
A) készülékváltásos konstrukciót, lát-e? (nekem kereken 0-át listáz ki), illetve
B) belépve, a saját adatok / áttekintés / számlák / előfizetéseim menüpont, működik-e?

Vagy ezek már csak az új telekom fiókkal működnének?

Köszönöm:N

(#68054) kali válasza SNor (#68053) üzenetére


kali
legenda

szia,

telefonszámmal belépve is működnek.
a másodiknál annyi kitétellel, hogy csak a főszámommal belépve mutatja a számlákat, mert ahhoz van rendelve, a többi előfizetésemmel kiírja a figyelmeztetést, hogy a megfelelő telefonszámmal/fiókkal lépjek be.

(#68055) Schizoka


Schizoka
aktív tag

Sziasztok!
Ma voltam bent a T-mobil boltba és kértem hogy kapcsolják be a NetPlusz
Arany és Platina internet csomagot.
Az ügyintézők egyből mondták hogy ezt a csomagot a T-mobil kivezette csak azok tudják használni akik már előfizettek rá ,új előfizetést nem tudnak beállítani.
A T oldalán most is látok ilyen internet csomagot!
Most akkor lehet vagy nem?

A boltban a netplusz s -t állították be.

(nincs internet az alap csomagban)

(#68056) japunk


japunk
aktív tag

Sziasztok!
El szeretnem adni a jelenlegi T mobilenal vasarolt telefonomat, am az elozo tulaj nem adta ide nekem a szamlat. Van arra lehetoseg, hogy kiadjanak a telefon vasarlasarol egy szamlamasolatot? A gari jegy megvan, az alapjan nem tudjak beazonositani?

The owls are not what they seem.

(#68057) Zeki válasza Schizoka (#68055) üzenetére


Zeki
nagyúr

A Netplusz S Arany és Platina van a weboldalon, az annak jár, akinek az előfizetése arany vagy platina szintű.
Akkor 590Ft a 200MB, egyéb esetben 1090Ft.

(#68058) kali válasza japunk (#68056) üzenetére


kali
legenda

szia,

az eredeti előfizető tudja kikérni a számla másolatát.

Schizoka; szia, itt található az aktuális, értékesíthető díjcsomagokat...stb. tartalmazó ászf melléket; link, ebben pedig szerepel a netplusz arany és platina opció, így aktiválható is.
ahogy előttem is írták, arany vagy platina kiemeltséggel rendelkező előfizetők vehetik igénybe, úgy viszont magadnak is tudod aktiválni/módosítani; my telekom, telekom alkalmazás, vagy önkiszolgáló ügyfélszolgálat (*111#).

[ Szerkesztve ]

(#68059) Schizoka válasza Zeki (#68057) üzenetére


Schizoka
aktív tag

Tudom, arany szintű az előfizetés.
nem is akarták azt beállítani mert azt mondták már nem lehet!

(#68060) SNor válasza kali (#68054) üzenetére


SNor
tag

Szia, köszönöm, hogy megnézted.
Akkor a hiba az én belépésemmel kapcsolatos lehet? Mondjuk nincs ilyen új telekom fiókom (illetve kísérlet képpen létrehoztam egyet, csak nincsenek hozzárendelve telefonszám), ez okozhatja a hibát?

Szóval, ezek mennek: https://www.telekom.hu/shop/tmws/... (látom az összes előfizetést is)
A többi nem, pl: https://www.telekom.hu/ugyfelszolgalat/szamlaim?fromTF=...

Merre tovább? Az online chat ért ehhez? 1430?

Üdv:
N

(#68061) Schizoka válasza kali (#68058) üzenetére


Schizoka
aktív tag

köszönöm,holnap rálesek!

(#68062) kali válasza SNor (#68060) üzenetére


kali
legenda

az is okozhatja, de ellenőrizni úgy nem tudom sajnos, mert minden telefonszámom hozzárendeltem már az első pillanatban a fiókhoz.
érdemes lenne megcsinálnod a fiókot és hozzárendelni a telefonszámokat, hátha már az megoldást jelentene.
a telefonos ügyfélszolgálat biztos tud segíteni.

Schizoka; nincs mit!

[ Szerkesztve ]

(#68063) SNor válasza kali (#68062) üzenetére


SNor
tag

Köszi, végigcsináltam. Bár közben rájöttem, hogy nem MT ID-vel léptem be eddig, hanem telefonszámmal. MT ID-vel nem tudok belépni, mert a jelszó nem stimmel, újat kérni meg nem enged, technikai hibával elszáll.
Az új telekom fiókhoz viszont hozzáadtam az előfizetésemet, látja is a számokat, de ha az eddig se működő menükbe megyek, ezt kapom: https://www.telekom.hu/shop/site/pages/customerAuthorizationFailed.jsp
Majd kiléptet. Ejj :( holnap futok 1 kört a telefonos ügyfélszolgálattal.
Köszi, mégegyszer: N

[ Szerkesztve ]

(#68064) #04441088


#04441088
törölt tag

Hali!
Valami baj lehet a T-nél?
Feltöltöttem a telefonomat, rá 3 órára jött meg az sms róla. Fb-ra se tudok belépni, mert nem jönnek meg sms-ben a kódok. :R

(#68065) kali válasza #04441088 (#68064) üzenetére


kali
legenda

szia,

amennyiben van, úgy meghatározott területre vagy előfizetésekre korlátozódik a probléma, mert kértem sms-t például a banki belépéshez, azt azonnal küldték;

sms

a kódot felhasználtam, több belépésre nem alkalmas, így pláne nincs okom a kitakarására, bár tudni kellene hozzá a felhasználói nevet és a jelszót is.

[ Szerkesztve ]

(#68066) mackosajt


mackosajt
addikt

Tegnap szembesültem azzal a csodálatos helyzettel, hogy a telekomnál már nincs helyszíni szerviz.

Eléggé megdöbbentem, hogy még csak csere készülék szolgáltatásuk sincs, vagyis ha leadnám a nejem telefonját javításra, mert a jack nem érzékeli a headset-eket, a javítás idejére nekem kéne megoldani azt, hogy ne maradjon telefon nélkül, mert a telekom szívbaj nélkül arra az időre is felszámolná az előfizetési díjat, amíg a szolgáltatást esetlegesen nem tudja igénybe venni, mert a szolgáltató által adott készülék meghibásodott.

Ezt a fejlődést nem tudom elfogadni. Nem előre fejlődünk, hanem vissza?

Ja és a legjobb, hogy még az adatokat sem tudnák lementeni róla, ha csak beadom javításra, azokról gondoskodjak én, mert különben elvesznek.

Mi vezetett ide, hogy megszüntették a szervizt? Pedig ügyfél szempontból sokkal kellemesebb volt (nem mintha sokszor használtam volna ki, de mégis jobb volt)

http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane

(#68067) japunk válasza kali (#68058) üzenetére


japunk
aktív tag

Köszönöm, más megoldás nincs? A gyökér jófogás törölte a régi üzenetváltásunkat, nem tudom visszakeresni a telefonszámát. :W

The owls are not what they seem.

(#68068) kali válasza mackosajt (#68066) üzenetére


kali
legenda

elég régen megszűnt már a szervizes szekció, itt a fórumon is cikkeztek akkor róla.
cserekészüléket sehol sem kötelesek biztosítani a kapcsolódó jogszály alapján, de attól függetlenül, ha volt/van adott üzletben, akkor adtak/adnak.
lehet jóváírást kérni arra az időintervallumra, amíg szervizben van a készülék.
a gyártói/szerződéses szervizekben sem vállalnak felelősséget adatvesztés miatt, az ügyfélnek kell gondoskodni a mentésről, kivéve persze, ha van külön (fizetős) szolgáltatásuk rá.
gyártói jótállást ad tovább a szolgáltató, így biztos nem érte meg külön is foglalkozni a szervizeléssel - meg spórolnak is -, sokan amúgyis direktben a gyártói/szerződéses szervizben intézték a dolgot, mert úgy gyorsabb volt, hiszen komolyabb probléma esetén oda küldte tovább a szolgáltatói szerviz is.

japunk; sajnos nincs, mert a számla az előfizető nevére van kiállítva, így csak azzal állnak szóba, akivel az alapján szerződésben állnak, illetve a megfelelő meghatalmazás lenne még megoldás, de az illetékes elérhetetlensége okán, gondolom az sem járható út.

[ Szerkesztve ]

(#68069) dptrsk válasza mackosajt (#68066) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ha kéred, hogy írják jóvá a kieső időszakot általában megteszik, de ennek feltétele, hogy valóban ne használd a SIMet, míg javítás alatt van a telefon.

Cserekészüléket nem kötelesek adni, ha van szervizük, akkor sem.
Adatmentés eddig sem volt tudtommal.

Mi vezetett ide? A spórolás...

A telefont, ha a Telekomtól van, most is át kell venniük és szervizbe kell küldeniük.

(#68070) mackosajt válasza kali (#68068) üzenetére


mackosajt
addikt

Mint írtam, tegnap szembesültem ezzel. Majdnem 1 éve még volt, legutóbb akkor jártam ott ilyen ügyben egy másik ketyerével. Tudom, hogy valamikor év elején szűnt meg, már utána jártam.

A jogszabály alkotóinak csak gratulálni tudok, bár ez biztos nagyon meghatja őket. :D

Cserekészülék nincs. Így fel sem merült a lehetősége itt.

Adatvesztés/adatmentés lehetőségét fel sem ajánlott a kedves ügyintéző (legutóbbi látogatásomkor a szervizes ajánlott ilyet, de végül más megoldás született).

Eléggé nem előre mutató fejlődés ez, sajnos.

Ami a szerviz dolgot illeti, nem mindenki jár naponta/hetente a "Nagyfaluban". Kisebb javításokat itt, helyben is megcsináltak.
Illetve ez a cserekészülék verte ki inkább a biztosítékot nálam, és az, hogy nem is említették, hogy lehet kérni az adott időre jóváírást... fizess "paraszt", mert az a dolgod. ;)

[ Szerkesztve ]

http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane

(#68071) sutszi


sutszi
veterán

Egy kisebb problémába ütköztem.

Surf csomagom van. 150MB adatkerettel. Ma reggel kaptam az sms-t, hogy Napinet 10MB-ot igénybe vettem és 195Ft-om bánta. Semmi meglepő a szokványos eljárás. Amit nem értek, hogy a telefon által mért adatforgalom 106MB. A telekom szerint 20%-al több adatot forgalmaztam. Eddig ez még sosem fordult elő, hogy átlépjem a keretet és van figyelmeztető korlátom is beállítva. Úgy 130-140MB -ig szoktam elmenni.

A kérdésem az, hogy van valami online felület, ahol meg tudom nézni, hogy a szolgáltató szerint mennyi az aktuális adatforgalmam? (kártyás domino surf, nem előfizetés)

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#68072) migabi24


migabi24
nagyúr

Hogy emlékeztek a tavalyi fekete pénteken, már csütörtök éjféltől kezdődtek az akciók? Én úgy emlékszek reggel már csak pislogtam, hogy minden elfogyott

(#68073) 313313 válasza migabi24 (#68072) üzenetére


313313
addikt

Mert idén lesz Black Friday akció :F

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#68074) Vangelis válasza 313313 (#68073) üzenetére


Vangelis
nagyúr

se híre se hanva...

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#68075) Tibi86 válasza 313313 (#68073) üzenetére


Tibi86
aktív tag

Ez engem is érdekelne, de eddig a netet túrva sem láttam róla említést.
Tavaly egyébként bejelentették előre?

(#68076) dptrsk válasza sutszi (#68071) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

MyTelekomba belépve vagy a TelekomApp is (néha jól) mutatja.

MyTelekom a biztosabb.

(#68077) sutszi válasza dptrsk (#68076) üzenetére


sutszi
veterán

köszi.

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#68078) Soulfly842 válasza Schizoka (#68055) üzenetére


Soulfly842
addikt

Szia!

Tényleg lezárásra kerül, de csak december 1-től.

Szerintem meg volt az emlék a kollégánál, hogy lezárják, s ebből dolgozott :)

Ezernyi információval és szolgáltatásokat érintő változásokkal bombázzák őket folyamatosan :)

Menj be vagy telefonálj be a 1430-ra és kérd ismét. December 1 előtt még bárki aktiválhatja, ha az adott kiemeltségi szintnek megfelel.

(#68079) Zeki válasza Soulfly842 (#68078) üzenetére


Zeki
nagyúr

Na nézzük... tehát ezek szerint nem lesz olcsó 200mega net az arany/platina szintűeknek.
Még egy áremelés.

(#68080) Schizoka válasza Soulfly842 (#68078) üzenetére


Schizoka
aktív tag

Köszi!

Közben sikerült aktiválnom de csak a 1430 arany automatánál csak ott ajánlotta fel.

De közben a sima s t nem töröltem de a t honlapján nem is jelzi hogy lenne most netem pedig van.
a telekom app jelzi hogy van arany netpluszom

akkor a sima netplusz s et ilyenkor automatikusan törli is a rendszer nem kell majd mindkettőért fizetnem?

(#68081) Soulfly842 válasza Schizoka (#68080) üzenetére


Soulfly842
addikt

Két internet csomag egyidejűleg nem élhet a rendszerekben.

Ha látod, hogy aktív a netplusz arany/platina, akkor a korábbi törlésre került.

(#68082) Schizoka válasza Soulfly842 (#68081) üzenetére


Schizoka
aktív tag

köszi!

(#68083) Soulfly842 válasza Zeki (#68079) üzenetére


Soulfly842
addikt

Ha Xplay (Voice+net) csomagja van az előfizetőnek, akkor 'hasonló' áron kaphat az efi egy kieg internetet.

Persze, ez sima dominósokra/flottásokra/voice only (bár ilyenből már elég kevés van) nem érvényes.

Viszonylag szűk réteg jutott el egyébként addig, hogy ilyen netplusz arany/platinát aktiváljon magának. Az okát nem tudom, de ettől ez tény, h. arányaiban elenyésző a számuk. Legtöbben automatikusan a normál netplusz csomagokat aktiválták.

[ Szerkesztve ]

(#68084) Soulfly842 válasza Zeki (#68079) üzenetére


Soulfly842
addikt

Klasszikus értelemben azért nem hívhatjuk áremelésnek, mert akiknek korábban aktiválásra került és jelenleg is aktív a szolgáltatás - azoknak marad változatlan feltételekkel. :)

(#68085) Schizoka válasza Soulfly842 (#68083) üzenetére


Schizoka
aktív tag

Lehet az is benne van hogy legalább 5 kört kell futni mire be tudja az ember kapcsolni! ;)

a t oldalán nem engedte a rendszer , a 111 es automata kiszolgálón nem engedte,a boltban nem aktiválták!
szerencsére nem adtam fel és sikerült a 1430 on a az arany automatánál!

sokan ha nem sikerül elsőre feladják és aktiválják a sima s t mert azt ugye egyből be lehet kapcsolni!

(#68086) XeeN válasza Tibi86 (#68075) üzenetére


XeeN
senior tag

(#68087) #78121280 válasza 313313 (#68073) üzenetére


#78121280
törölt tag

A poszt szerint, igen lesz. :)

(#68088) Fernet


Fernet
senior tag

Tavaly nem kísértem figyelemmel milyen volt a BF a Telekomnál. Voltak kártyás ajánlatok is? Hűségidő miatt a készülékcserét csak két hét múlva tudom megjátszani, az meg már késő. Egy Note 4-re fáj a fogam. :)

[ Szerkesztve ]

(#68089) n@p@lm válasza Fernet (#68088) üzenetére


n@p@lm
őstag

Voltak, de Vangelis megvett mindent :)

(#68090) migabi24 válasza Fernet (#68088) üzenetére


migabi24
nagyúr

Mikyen dátumhoz kötöd a készülékcserét, mert 3 hónappal hamarabb lehet a lejárat előtt, ha ezt beleszámoltad akkor nem szóltam

(#68091) Vangelis válasza n@p@lm (#68089) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Mindent is.....!!!!!!!

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#68092) Fernet válasza migabi24 (#68090) üzenetére


Fernet
senior tag

Az a három hónappal előbb lesz két hét múlva. :)

(#68093) kali válasza mackosajt (#68070) üzenetére


kali
legenda

ebben a cikkben; link, már 2014. július 1-jei dátum is szerepel, persze valahol később szűnt meg, mert folyamatosan vezették ki.
nem minden üzletben van már cserekészülék, de ebben a témában is írtak rá példát, hogy amikor már csak gyártói szervizbe történő továbbküldésre vették már át a meghibásodott készüléket, akkor is tudtak még cseréset adni, szóval üzlete válogatja, hogy van még/épp készleten.
a jóváírást ha nem is említették, most tudomást szereztél róla, még időben.
nem vagyok telekom dolgozó, így nincs rálátásom, hogy mennyien kérik, de van egy olyan érzésem - és ezt nem rosszindulatból írom, illetve a szolgáltatós illetékeseket sem akarom mentegetni -, hogy akik panaszkodnak a cserekészülék hiánya miatt és jóváírást kérnek, mondván, annak hiányában nem tudják addig használni az előfizetést, azok jelentős részénél attól függetlenül is van használat adott intervallum alatt az előfizetésen, mert nem tudják/akarják nélkülözni, ami persze valahol érthető, csak így felemás a dolog.

(#68094) migabi24 válasza Fernet (#68092) üzenetére


migabi24
nagyúr

Jó nagy szívás, főleg ha lesz valami durva vétel

(#68095) mackosajt válasza kali (#68093) üzenetére


mackosajt
addikt

Én most inkább rendeltem egy sztereó Bluetooth fulest az asszonynak.
Aztán szerzek valami telefont ami kitart neki a javítás alatt.
Sajnálom, hogy a spórolás idáig fajulhatott.
Azért mellőzni nehéz lenne a telefont neki, mikor naponta hívja a szüleit, akik már öregek, és nehezen értik meg, miért nem hívta fel őket a szokott időben. ;)

http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane

(#68096) foxymaci válasza #78121280 (#68087) üzenetére


foxymaci
senior tag

Amilyen jól megy mostanába a weboldaluk max kapunk egy 404-et......

_FoxY_ / Iphone 14 Pro / PS5 / iPad Pro 11 M2 / Watch Ultra /

(#68097) _Moriarty_ válasza #78121280 (#68087) üzenetére


_Moriarty_
aktív tag

Úgy emlékszem, tavaly is a fb-on derült ki, hogy lesz bf, de hogy konkrétan mi, az csak a napján.

(#68098) Soulfly842


Soulfly842
addikt

Éjféltől nézegessétek, hogy megy-e a weboldal ;) :)

Nem lesz az rossz ;)

Mármint az 'akci-jók' :)

[ Szerkesztve ]

(#68099) vwpolopg válasza Soulfly842 (#68098) üzenetére


vwpolopg
őstag

Szóval éjféltől lassú betöltődés, 404, technikai karbantartás :D

Remélem a turbánosoknak az infoparkban hosszú éjszakájuk lesz, hogy minden rendben legyen...

(#68100) Gedeon31 válasza Soulfly842 (#68098) üzenetére


Gedeon31
addikt

Éjféltől meddig kell nézni megy e majd a weboldal :) jó lenne aludni is :D

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.