Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#68201) St3ven válasza Zeki (#68199) üzenetére


St3ven
addikt

Emlékszem a sztoridra.

Mondjuk ez annyira nem meglepő, emberi hiba volt az ok, egy másik számot rendelt a kezében lévő szűz kártyához.

Viszont hogy meglepődhetett a másik szám tulaja, hogy egyszer csak megmakkant a kártyája.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#68202) gmatyi88 válasza kali (#68200) üzenetére


gmatyi88
tag

Márciusban jár le a 2év és december 3tól tudnék vásárolni

(#68203) kali válasza gmatyi88 (#68202) üzenetére


kali
legenda

akkor marad a kalendárium, hátha abban is becsúszik valami jó.

(#68204) psajti


psajti
aktív tag

Nem tudom, mi lehet a hiba eddig még nem derült ki semmi. 2 féle panaszbejelentés és egy ügyfélszolgálatos után van értelme még a boltba is bemenni? És a legjobb, hogy még mindig ott van az előfizetés korlátozásáról szóló üzenet (viszont kimenő, bejövő hívás, mobilnet rendben működik) és a spotify beállítása meg lehetetlenség így mert mindig megkapom h nem vagyok jogosult, aztán pár nap múlva meg lebegtetik a számlát az arcomba úgy, hogy a díjcsomagom lényegét önhibámon kívül nem is tudom használni :(

(#68205) varsam


varsam
őstag

Az iPhone 6 Plus 16GB-nek tovább csökkent az ára Black Friday-ban, Next S-ben már 50% kedvezmény van, így 110k csak. Aki gondolja csapjon le rá, így nagyon megéri.

Amúgy úgy hallottam, hogy egész hétvégén kint maradnak az ajánlatok.

(#68206) WestBam


WestBam
senior tag

Sziasztok!

Kérdésem az alábbi lenne: vettem tavaly decemberben egy domino kártyás lumia 530-ast a lányomnak az én nevemre webshopban. Használtuk, minden ok is volt de múlt héten a suliban ellopták tőle, azóta természetesen telefon kikapcsolva, elérhetetlen. Beléptem weben a microsoft fiókjába és ott állítottam be a készülékre egy tiltást de azóta nem volt elérhető, legalábbis online nem volt a készülék vagy leformázták esetleg. Sajnos a dobozon és a sim plasztik kártyáján kívül a többi papírt amit kaptam a telefonhoz pl. a számlát már feltúrtam a lakást de nem találtam sehol meg. Ilyen esetben van lehetőség a telefon letiltásának kezdeményezésére? Mailboxomban megvannak a levelek amik a rendeléssel kapcsolatosak voltak de már a szerződések online nem elérhetőek a linken amit anno küldtek.
Segítségetek előre is köszönöm!

⭐⭐⭐ https://elemlampablog.hu/linkek ⭐⭐⭐

(#68207) hurenzon válasza WestBam (#68206) üzenetére


hurenzon
senior tag

Persze. Menj be egy Telekom üzletbe.

(#68208) psajti válasza hurenzon (#68207) üzenetére


psajti
aktív tag

No ugy nez ki meg van a problema forrasa, valahogy bekeveredett a rendszerbe egy olyan telefonszam ami aznap lett kikapcsolva a masik embernel :D Most kaptam egy uj szamot, beregisztralom a dolgokat aztan kiderul h elmult e a gond :D
Szerk: bocsanat veletlenul nem az uj hozzaszolasra mentem ra xd

[ Szerkesztve ]

(#68209) tylerddd


tylerddd
veterán

De elb***ták ezt a Telekom appot, pedig eddig nagyon jó volt :((

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#68210) Nordik


Nordik
őstag

Vasaroltunk egy Domino Quick SIM kartyat. Ez aktivalas es nevhez kotes utan egy teljes erteku feltoltos kartya gyakorlatilag?

Barmikor lehet valtani dijcsomagot? Illetve netet is barmikor kothetek hozza? Szoval semmilyen hatrannyal nem rendelkezik a sima dominos kartyakhoz kepest?

(#68211) #TOTTI válasza tylerddd (#68209) üzenetére


#TOTTI
őstag

Szerintem sokkal jobb/modernebb lett, tartalomra pedig közel ugyanaz.

(#68212) Zeki válasza Nordik (#68210) üzenetére


Zeki
nagyúr

Nincs hátrány.

(#68213) kali válasza Nordik (#68210) üzenetére


kali
legenda

így igaz, a gyorsabb/egyszerűbb/kötetlenebb beszerezhetőség és használatbavétel a lényeg, illetve amiatt az adott kezdeti eltérés.

[ Szerkesztve ]

(#68214) Nordik válasza kali (#68213) üzenetére


Nordik
őstag

Illetve bármikor átváltható előfizetésre?

(#68215) lupus_l válasza tylerddd (#68209) üzenetére


lupus_l
aktív tag

Nekem átláthatóbbnak tűnik, jobban kezelhető.

(#68216) Zeki válasza Nordik (#68214) üzenetére


Zeki
nagyúr

Ja, akkor kapsz egy új sim kártyát.

(#68217) tylerddd válasza #TOTTI (#68211) üzenetére


tylerddd
veterán

Sokkal lassabban jut el odáig, h lássak is valamit, mint az előző. Emellett most 3 SMS-t kaptam közvetlenül egymás után, h beléptem.

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#68218) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Baxa meg most nézem, hogy rendeltem egy Alma 6 pluszt....

Faxomért iszok ennyit....

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#68219) Zeki válasza Vangelis (#68218) üzenetére


Zeki
nagyúr

Hű vagy az aláírásodhoz. :)

(#68220) Vangelis válasza Zeki (#68219) üzenetére


Vangelis
nagyúr

hát jah..... ital beszélt belőlem.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#68221) szabogabor10 válasza Vangelis (#68218) üzenetére


szabogabor10
veterán

A jó döntésekhez inni kell. ;]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#68222) Vangelis válasza szabogabor10 (#68221) üzenetére


Vangelis
nagyúr

jóváhagyás altt :D

még van remény!, hogy iszok pár sört..

Faxnak kellaz a nagy tepsi márt yrni se tudoq

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#68223) #TOTTI válasza tylerddd (#68217) üzenetére


#TOTTI
őstag

Nekem is csinálta, de volt egy frissítés, azóta első betöltés után látok minden egyenleget és nagyon könnyen tudok módosítani is szolgáltatásokat. Reméljük lesz gyorsabb is...

(#68224) tylerddd válasza #TOTTI (#68223) üzenetére


tylerddd
veterán

Remélem, mert szerintem gyorsabb volt az előző és abban a formájában tökéletes arra, amire kellett. Én sokszor a funkcionalitást a dizájn elé tudom helyezni, ha valami tényleg jól működik. Ez most ugye először beléptet, aztán üdvözöl (nagyon kedves, de felesleges) és utána kezdi el betölteni az adatokat. Aztán mikor végre ott a felület, az adatmennyiséget még mindig nem mutatja, arra is várni kell.

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#68225) psajti


psajti
aktív tag

Miért nem tudom már napok óta beállítani a Spotify szolgáltatást a Music S díjcsomagom mellé? Folyamatosan elkezdem a regisztrációt, jön az sms az ideiglenes kódról, azt beírom és mindig jön a hibaüzenet, hogy nem vagyok jogosult a szolgáltatásra? Próbáltam megkérdezni az ügyfélszolgálatot de egy az egyben bemásolta a reklámszöveget, hogy Music XS/S/M díjcsomag mellé érhető el a szolgáltatás... Hát mondom köszi ezt én is tudom azért olyan csomagot vettem, aztán nem is erőltettem a dolgot miután másodszorra is tök használhatatlan választ kaptam... :D Szóval gondoltam talán itt tud valaki segíteni!

(#68226) Soulfly842 válasza psajti (#68225) üzenetére


Soulfly842
addikt

Miután belépsz a telekom oldalán tel. szám+jelszóval, utána van egy ilyen, hogy "beállítom a Spotify-t".

Ott csinálod, vagy a spotify alkalmazásban/a weboldalon?

Mert igazából a telekom oldalán kell, ahhoz, h. működjön :)

Ha nem működik (ott nem jelenik meg a kiírás), akkor deaktiváld az önkiszolgálón, s pár perccel később vissza.

Háttérrendszerekben egy kis tolódás volt az elmúlt napokban az aktiválásokat/módosításokat/kártyacseréket tekintve, de egy olyan fél óra múlva működnie kell az aktiválási felületnek a Telekom oldalán.

(#68227) psajti válasza Soulfly842 (#68226) üzenetére


psajti
aktív tag

A Telekom oldalán próbálom de nem megyek semmire :\

(#68228) Soulfly842 válasza psajti (#68227) üzenetére


Soulfly842
addikt

telefonos ügyintézővel kapasd le a music opciót (deaktiválás) róla és rakasd fel újra. Hogyha ott beragad, akkor az megoldja.

[ Szerkesztve ]

(#68229) vacs


vacs
veterán

Sziasztok.

Új tv-t szeretnék venni, és a T-nél jó áron van: LG 49LF632V.
Next S díjcsomagban vagyok, a hűségem 2016.09.27-én jár le.
A teljes ár 150K-ért kifejezetten jó, aki jobban ért hozzá az le tudná írni pár szóban, hogy milyen feltételekkel tudnám megvenni (nem szeretnék tök tudatlanul bemenni a boltba)?

[ Szerkesztve ]

(^)(>.<)(^)

(#68230) SziberTomi


SziberTomi
tag

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogyha akkuproblémám van a telekomnál vásárolt iPhone 6-al és ezt a boltban is belátják, akkor elküldik szervízbe vagy kicserélik a készüléket? Korábban mintha úgy hallottam volna, hogy cserélik őket minden esetben.

Köszönöm előre is a segítséget!

iPhone 5S

(#68231) Soulfly842 válasza vacs (#68229) üzenetére


Soulfly842
addikt

1, Arany vagy platina kiemeltségi szinttel kell rendelkezned mobil oldalon és legalább fél éves előfizetői múlt (gondolom ezadott).
2, Az elmúlt fél évben nem lehetett egyirányúsítás a mobilodon, mert ezt vizsgálják.
3, Otthoni szolgáltatásra kell vállalnod két év hűségidőt (csak a mobil nem elégséges a vásárláshoz)
4, A vásárlás pillanatában nem lehet lejárt határidejű számlád.
5, célszerű mielőbb kezdeményezni, ha karácsonyra szeretnéd, mert ilyenkor brutális értékesítési darabszám van. Magyarországon minden 10. tévékészüléket a Magyar Telekomtól vásárolnak meg. :)

Annak, aki nem rendelkezik MT otthoni szolgáltatással, annak az ár: 169 990 Ft.

Az általad említett ár két év hűségidővel (otthoni szolg-ra vállalt) érvényes, de akár kamatmentes részletre is elviheted.

[ Szerkesztve ]

(#68232) Vangelis válasza Soulfly842 (#68231) üzenetére


Vangelis
nagyúr

A tesco most lenyomta volna a telekomot, ha van elég tv :D

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#68233) Soulfly842 válasza Vangelis (#68232) üzenetére


Soulfly842
addikt

Csak párat raktak ki a 'fog'-almatlan birkózó nyugdíjasoknak :DDD :DDD :DDD

[ Szerkesztve ]

(#68234) 313313 válasza Vangelis (#68232) üzenetére


313313
addikt

Azoknak egy része ment eladásra netes oldalakra :C

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#68235) kali válasza SziberTomi (#68230) üzenetére


kali
legenda

szia,

a telekom - mióta nincs szerizes szekciója - már csak küldi tovább a gyártói/szerződéses szervizbe, de ott nem/sem cserélek azonnal, hanem napok, illetve néha hetek kérdése, ráadásul az akkumulátoros probléma - ha például gyors merülésről van szó - szoftveres gond is lehet, így több tekintetben is ellenőrzik/tesztelik a készüléket.
megtettél már mindent, ami részedről adott lehet, hogy a hibát megtaláld?
restore/visszaállítás és a készülék újként történő beállítása, korábbi mentés nem visszaállítása után mi a helyzet?
(közel) lemerített, majd teljesen feltöltött készüléknél nem lehúzni egyből a töltőről, hanem néhány órát hagyni még rajta, úgy home + power újraindítás és csak utána lehúzva a töltőről?
a magam részéről azt javaslom, hogy ha teheted, akkor direktben vidd magad a megfelelő apple apr-hez, úgy gyorsabb lesz, mert kiesik az az időintervallum, amíg a szolgáltató elküldi a szervizbe, illetve onnan visszakapja. (a magam részéről nem is akarnám, hogy a telefonom a tmx-ben kössön ki, inkább adnám le a számomra megfelelő apr-ben.)

[ Szerkesztve ]

(#68236) vacs válasza Soulfly842 (#68231) üzenetére


vacs
veterán

1. Arany kártya megvan.
2. Nincs ilyen probléma
3. Van itthon T-s vezetékes telefon + net, de anyukám nevén van sajnos :(
4. Nincs ilyen probléma
5. Nem karácsonyra kell

Holnap bemegyek egyik T-be, és megkérdezem.
Köszönöm a segítséget!

(^)(>.<)(^)

(#68237) Soulfly842 válasza kali (#68235) üzenetére


Soulfly842
addikt

Az Applet előtte sem szervizelték a helyszínen. Egyedileg kezelték az Apple elvárásainak megfelelően. Elküldés egyedi apple (nem értékesítésre szánt MT) készletről csere (ált. refurbised készülékek).

(#68236) vacs
Akkor édesanyádnak kell megrendelni és kész (mivel aug 6-tól módosult a PTK meghatalmazással ezzel kapcsolatban már nem járhatsz el helyette).

Vagy ha nem személyesen rendelitek meg akkor online v. telefon - de itt neki kell személyesen a vonalban lennie.

[ Szerkesztve ]

(#68238) kali válasza Soulfly842 (#68237) üzenetére


kali
legenda

cserét írtam én is, hardveres hiba esetén cserélték - volt rá példa, hogy azonnal, ha egyértelmű volt a hiba és volt is készleten megfelelő refurbished példány, máskor meg napokon belül, ha megkapták a cserés készüléket -, de a szoftveres problémát azért megpróbálták orvosolni, illetve ellenőrizni, hátha csak arról van szó - volt, hogy akkor is a gyári visszaállítást és a rendszer újrahúzását erőltette a szolgáltatós szervizes, amikor egyértelmű volt a hardveres hiba, hiába beszéltünk neki, de ez más kérdés... :)

(#68239) Luissimo


Luissimo
veterán

sziasztok,

segítsetek legyetekszívesek.

A TVGO asztali gépen milyen böngészőből tud produkálni élő TV műsort, mert a Chrome-ra nem hajlandó, erre feltettem az OPERÁT, arra sem, ..

Akkor ? :W

(#68240) madle válasza Luissimo (#68239) üzenetére


madle
őstag

remélem Safarival működik, mert nekem meg az van! De gondolom egyik böngészővel sem jó :DDD

(#68241) Luissimo válasza madle (#68240) üzenetére


Luissimo
veterán

Hááát, nemtom. :W
most nem tenném fel az összes létező böngészőt, hogy próbálkozzam, de a menűben van élő műsor nézése opcio...

Mert azt nem írja, hogy milyet használjon a hülye luzer juzer ha a TréHome szolgáltatást prferálja.

Másik kérdés,
Hogy van IPTV-m (felvevős-odavisszatekerős)

Valamikor ezen is igértek tévéműsornézést mobillal, asztali géppel, tablettel miegymással.
Az most életképes?
Vagy mondjam vissza és menjek át szőröstül-bőröstül a Digihez?
XVIII kerületben most nyomul a Digi, a jelenlegi Trés csomagáramhoz ( cca. 18 000) képest kb. 5000-ért adna telefont+netet+tévét optikán.

nem érzek nagy késztetést maradni.

Mikor felhívtam az üzletkötőt a Trénél, hogy mivel tudnának meggyőzni, hogy maradjak, aztmondták, hogy mivel lejárt a hűségidőm, mehetek.
NOS, EZ AZ ÜGYFELEK MEGTARTÁSA AKCIÓ?

3 MOBILLAL + NETTEL + TELEFONNAL + TÉVÉVEL BELÉJÜKTOLUNK A CSALÁDBAN ÉVI FÉL MISIT alsóhangon. :W :W :W
NEMKELL?

(#68242) dptrsk válasza Luissimo (#68239) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

firefox

(#68243) 313313 válasza Luissimo (#68241) üzenetére


313313
addikt

Van mobil alkalmazás amivel tudsz tv-t nézni. Tv go, androidon vagy ioson.
Böngészőnek meg az Expolert próbáld ki..

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#68244) kali válasza Luissimo (#68241) üzenetére


kali
legenda

szia,

ügyfélmegtartással majd az utolsó pillanatban próbálkoznak, de akkor sem az üzletkötő által.
más kérdés, hogy tudnak megfelelőt kínálni vagy sem, de azt meg előfizetője és konkrét esete válogatja.

(#68245) Gedeon31 válasza Luissimo (#68239) üzenetére


Gedeon31
addikt

Szia!

[link]

(#68246) Luissimo válasza kali (#68244) üzenetére


Luissimo
veterán

neharagudj kali, de ellent kell, hogy mondjak.
nekem olybátűnik, hogy ez a nagy lomha tunya cég lexarja a régi ügyfeleket, és most mivel a monopolhelyzetét a Digi megbolygatta és rángatja az oroszlán bajusszát, nemtudják, hogy hogyan kezeljék ezt.

nincs motiváció az ujrakötött szerződésekre, nincs mallus az elmenő ügyfelek után, nem ebből élnek, ez látszik.
mitnekik arany meg platinakártya,

szóval, tegyem fel a tűzrókát?

csak az explorert ne, könyörgöm :W

(#68247) kali válasza Luissimo (#68246) üzenetére


kali
legenda

tapasztalatból írtam pedig, 3 évig tv és net fronton is a telekom előfizetője voltam, aztán irány a digi, a telekom illetékese viszont nagyon próbált ügyfélmegtartani - írtam is egy elismerő levelet, hogy nagyon profi és korrekt volt, csak korábban kellett volna... -, de akkor már késő volt.
a digi esetén az a problémám, hogy csak android oprendszerre van digi online.

(#68249) Luissimo válasza kali (#68247) üzenetére


Luissimo
veterán

Aha, szóval teis átnyergeltél...

Apropopó, van ilyen TOPIC a DIGIRE is ?? :F
Most megerőszakoltam az asztali gépemet, rátoltam az opera után és a tűzrókát is.
No, az megoldotta, hogy kapják be a mákospitémet !
Megnézem a feeling miatt a KONTROLT ! :D

De persze a rootolt Lenovon ez az online tévénézés szinténcsak nem müxik.

Vajon Digi mikor fog beujítani?
Ott legalább a rootolt eszközökön is megy az online tévénézés ?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.