Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Chris.G
tag
Sziasztok!
A következő problémával szembesültem szolgáltató váltás után:
Pannontól áthordoztam a számomat a t-mobile-hoz, meg is történt a váltás december 1. 19 órakor, de azóta a vodafone-s ügyfelek nem tudnak elérni! Azt mondja be nekik a női hang, h a hívott számon előfizető illetve szolgáltatás nem kapcsolható!
T-sek azt mondják, h a pannon a hibás, mivel nem adott át rendesen nekik, a pannonban meg azt, h a t-nél van zűr, mivel nem vett át rendesen! Végül mindkét szolgáltató töbszöri keresésemre azt közölte, h a vodások a hibásak, mivel számhordozáskor nem frissítettek adatbázis! Bementem a v-hoz ott azt mondták, h nem tudnak ránézni a mobilszámra sehogysem, mivel nem az ő ügyfelük vagyok!
Szerintetek melyik cégnél van a probléma?
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja