Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#31564) 1430 válasza _adaml21_ (#31562) üzenetére


1430
senior tag

Szia! Ez most nem neked szól, de nem tudom, hogy az utóbbi hónapokban honnan ered többektől is az a fajta csereigény, hogy visszaküldik a készüléket, és azt várják el, hogy kapjanak másik (csere) készüléket. Ilyen nincs! Persze most már te is tudod, hogy 3 napon belül T-Pontban cserélik típusazonosra (de utána nincs visszaküldési lehetőség) vagy visszaküldöd (postán vagy szervizes T-Ponton keresztül) és visszaáll az eredeti állapot. Ez utóbbi azt jelenti, hogy a szerződést törlik és 30 napon belül visszaküldik a pénzt. Tapasztalataim szerint akkor szokott csúszni a visszautalás, ha a szerződés egy meglévő havidíjas ügyfélhez tartozik, akinek van lejárt számlája. Ekkor ugyanis van, hogy hetekig nem néznek rá újra az ügyre, és mire megint ránéznek, megint lesz elmaradt számla... Amúgy ilyenkor átvezetés is kérhető, de ez másik téma. No persze estedben ha jól értem, a T-Pont lassúságán is múlhatott a csúszás, de ha van lejárt számlád, addig biztos nem küldik vissza a pénzt. Mehetsz fogyasztóvédelemhez, de előbb tisztázni kellene a csúszás okát, hátha indokolt...

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.