Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#32051) Nyirike


Nyirike
csendes tag

T-Mobile. FOS. Mármint ügyfélkapcsolati szinten.
Ma reggel sikeresen eltörtem a mobilom. Szerencsétlenül esett. Pedig gumi tokban volt. Pont a sarkára. Galaxy S Advance. Működik meg minden. A gond az, hogy a képernyő kuka. Emlékeztem, hogy mikor vettem az ügyintéző rádumált egy kihagyhatatlan ajánlatra, ami nem más mint a telóbiztosítás. Törés/Víz/Lopás/Tűz/Stb esetén kapok egy újat. Előkaparom a papírokat és természetesen olvasás nélkül fütyörészve bementem az első (Duna Plaza) T-Mobile ügyfélszolgálatra. Na ott lemosták a mosolyt az arcomról. Először is. Nincs szerviz. Csak hétköznap 10-18 között. Másodszor pedig kell kárszám. Amit a biztosító ad. Milyen biztosító? Akivel a T szerződött. Na jó. Elvileg annyi, hogy mobiltelefonon (ami persze törött) felhívom a biztosítónak azt a számát ami fixen a T-Mobile-ra van állítva és gyors adategyeztetés után nyitnak egy aktát majd kapok egy kárszámot. Ezzel elballagok egy T szervizben, ahol egy tudor ELDÖNTI hogy jogos e a kárigény. Majd akkor kapok egy másikat.
Telefonszám alapján rácsörögtem. Csak hétköznap 9-17 között van ügyfélszolgálat. Fasza. Havi 500Ft a biztosítás tehát évi 6000 Ft és pont akkor nem tudom használni amikor kéne. Persze a T-Mobile-ban ezren álltak és pörgött az ÉRTÉKESÍTÉS. Ami a legfontosabb.
Oké hogy én voltam fasz. Miért törtem el? De akkor is ügyfélbarát szolgáltató nem ilyen.
Az alábbi problémám van ezzel.

- Miért kell kárszám? Ha már ennyire össze van gyógyulva Tré és a Biztosító miért nincs egy aláírói engedéllyel mindig a vezető egy T-Pontban. Vagy ha úgy is számítógépen megy az egész és 2013 van akkor egy picsa ügyintéző miért nem tud KÖTVÉNY alapján nyitni egy AKTÁT és szerezni egy rohadt kárszámot???
- Mi az hogy bevizsgálják? Miért kell szerviz? Oké hogy vannak necces esetek hogy direkt volt károkozás, de ezen látszik hogy leesett. Az értékesítésen kívül egy ügyintéző nem képes arra hogy megnézze azt a kurva telefont? Ha látszik hogy valami beleállt vagy szét van feszegetve akkor küldje tovább. Az esetek többségében semmi nem kell. A szerviz az enyémnél azt fogja mondani, hogy OK.
- Ha már szerviz. Mi az hogy munkanap 10-18? Ja hogy senki ne vigyen be semmit? Történetesen én hétfőn kezdek az új melóhelyen ahol a munkaidő 9-18 Tehát én szoptam? Kérdeztem a vezetőt (addigra odahívattam), hogy mi ez már? Ez szolgáltatás??? Erre jön azzal, hogy ebédidőben megoldhatom. Ja persze. 1 óra alatt kimegyek keresek egy T-Pontot majd kivárom a standard 45 percet amit várni kell és talán sorra jutok. Ha éppen a szervizes nem ebédel, úgy mint én.

Picit kiakadtam. Szar ez az egész. Nem tudom hogy le új telóm így. Legalábbis egyhamar.

[ Módosította: radi8tor ]

(#32052) club1 válasza Nyirike (#32051) üzenetére


club1
veterán

Hogy megvigasztaljalak: Mindenütt pontosan így működik a készülékbiztosítás ügyintézése. Évi 6000 Ft pedig bármilyen biztosítás esetében az erősen belépő szintet jelenti...

(#32053) Melack válasza Nyirike (#32051) üzenetére


Melack
veterán

Ahogy olvaslak, azt vettem ki, hogy halvány lila gőzöd sem volt erről a biztosítós dologról. Ha csak úgy ripsz-ropsz berobogtál, akkor nem olvastad el a biztosítással kapcsolatos papírt - amin bizony fel van tüntetve, hogy mi a teendő káresemény esetén.
Az, hogy hétvégén nincs szerviz, cég döntése. (Én sem feltétlen értek ezzel egyet)
Értékesítés: igen, az is fontos. Tudom, hogy a te helyzetedben ez nem lényeges, de sokszor sokmindent nem mi határozunk meg.
Biztosító: felhívod, megoldod, majd megkérsz valakit - meghatalmazással, hogy menjen be, és intézkedjen.
Nem csak a "'nekem ez jár" hozzáállást kellene ismerni....
És nem bántás meg ilyenek okán írtam, amit.

Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs

(#32054) hacki87 válasza club1 (#32052) üzenetére


hacki87
senior tag

Pluszba még fizethet önrészt is.

(#32055) zsof Nokia válasza Huroq (#31846) üzenetére


zsof Nokia
aktív tag

az egyiknél csak a T-mobile korlátlan a másik majdnem 21ezerért korlátlan

A lényeg lényegében lényegtelen

(#32056) bostone


bostone
addikt

Mi az az LTE akció?

(#32058) Nyirike


Nyirike
csendes tag

Igen. Lila gőzöm sem volt ugyanis kaptam egy fél órás kurva jó marketinget mikor megkötöttem. A lényeg hogy lesz új teló az rendben, de a mikéntje gáz. A hétvégén nincs semmilyen problémagoldó ügyfélszolgálat az szerintem szar.

A gond az hogy ezt a nem szolgáltatást nem csak én kapom, hanem mondjuk egy üzletember is akinek fontos a teló hétvégén is és kb. 15x többet fizet havonta mint én.

Nekem a problémám leginkább az, hogy hétvégén semmit nem lehet intézni és hogy muszáj bevonni egy 3. félt is. Ezt nem lehetne úgy kihagyni, hogy a T majd közbeiktatja mikor én már kiléptem a képből? 2013 van bassza meg. IT világ egy IT szolgáltatónál.

A nyitvatartási/szolgáltatási idő meg külön vicc. Pont akkor van amikor minden normális ember dolgozik.

Ja hogy évi 6000 belépő szint? Tehát ekkor én már ne is várjak szolgáltatást. Ilyen erővel dobjam a pénzt a kukába?

[ Szerkesztve ]

(#32059) club1 válasza Nyirike (#32058) üzenetére


club1
veterán

1., Megkötni szerződést úgy megyünk, hogy felkészülünk, hiszen a kereskedő által elmondottak nagyrészt a pozitívumokat fogják tartalmazni, az apró betűs részekre nincs idő...
2., Az üzletembereknek nem egy telefonja van kéznél, vagy ha mégis, bemennek egy elektronikai áruházba és vesznek egy új kártyafüggetlent ha kell.
3., Tudomásul kell venni, hogy a szolgáltatók/bankok/stb. a biztosításoknak csak közvetítői, a szerződést a biztosítóval kötöd.
4., Az ügyfélszolgálatokon is normális emberek dolgoznak, általában 10 és 20 óra között.
5., Még az évi 6000 Ft-ért is kapsz szolgáltatást, de nem úgy ahogy te azt elgondoltad, hanem ahogy az több helyen is le van írva.

[ Szerkesztve ]

(#32060) Huroq válasza zsof Nokia (#32055) üzenetére


Huroq
senior tag

Nem releváns az ár, hisz nem ezt kérdezte.
Mindössze egy alternatívát linkeltem számára.

(#32061) lugosi válasza Nyirike (#32051) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Én havi 2 ezret fizetek készülékbiztosításra. Ez miért van? Nekem az olcsóbb csomagról nem nagyon beszéltek amikor erről szó volt. Vagy azért van mert drágább készülék volt (szifon 4s)?

(#32062) Huroq válasza lugosi (#32061) üzenetére


Huroq
senior tag

Így van. Az készülékár határozza meg a biztosítás díját.

(#32063) DiVaD válasza Nyirike (#32058) üzenetére


DiVaD
senior tag

Emlékszem, mikor akartam venni telefont részletre, engem is próbált rábeszélni a csaj biztosításra, de mondtam, hogy nem. Erre egyből jött, hogy akkor mobilelőleget fizessek... mondtam, akkor sziasztok és megvettem egybe kb. 2 hónap múlva egy másik telefont (i4-et akartam és i4s lett belőle).

A vasárnapi dologhoz... tényleg lehetne mondjuk 2 műszakot alkalmazni hétköznap, esetleg szombaton egy rövidített nyitvatartást, de akik sírnak a vasárnapi ügyintézés miatt, azok nagyjából soha nem dolgoztak hétvégén. Legalábbis szerintem. Szerencsére már nem kell nekem, de tudom milyen szar. Meg a plusz költségeket ki fizeti meg ilyenkor? :U "Bezzeg" külföldön szinte alap, hogy vasárnap kb. semmi sincs nyitva, mégse megy a rinya...

Amúgy az utolsó mondatod miatt nem kötöttem biztosítást én se (igaz, nekem fentebb kezdődött a móka), mert kb. annyit is ér, amennyit fizetsz érte sajnos.

Tudom már lerágott csont, viszont a Telekom alkalmazás egész jóra sikerült, mert legalább látom a számlákat, remélem kb. annyira könyű onnnan befizetni is, mint a telekom.hu-ról, mert kb. csak azért nyitottam meg eddig is az oldalt.

szerk:
lugosi: Egy pillanatig nekem is feltűnt, de aztán rájöttem, hogy mikor kiválasztottam a telefont, ott voltak a csomagok, ebből gondoltam Én is, hogy a készülék ára határozza meg a biztosítási árat.

[ Szerkesztve ]

(#32064) Nyirike


Nyirike
csendes tag

3., Tudomásul kell venni, hogy a szolgáltatók/bankok/stb. a biztosításoknak csak közvetítői, a szerződést a biztosítóval kötöd.

Ez rendben van. De azért hogy legyen egy kárszám nem kellene külön felhívnom egy másik céget. Én szoftverfejlesztő vagyok és bankoknak dolgozom. Hétvégén is vehetsz fel hitelt (Media Markt/Euronics meg a többi nagy eleketronikai cégnél simán) hogy a bank zárva és senki nem ül benne. Van egy rendszer ami fixen eldönti az adatok alapján hogy kaphatsz vagy nem. Ami necces akkor parkolóra kerül és hétfőn egy szakember mondja rá az áment. Ha ezt lehet akkor egy szaros kárszámot miért nem kreálhat interneten egy partner cég? Ne mondd hogy ez normális...

4., Az ügyfélszolgálatokon is normális emberek dolgoznak, általában 10 és 20 óra között.
Aha. Én nekem a normális idő H-P reggel 9-18. Ergó buktam a többi időt. Akik hétvégén is dolgoznak azok extra pénzt kapnak és hétköznapi szabadnapot. Tudom. 5 évig csináltam. egy 0-24-s szolgáltató legyen már ügyfélszolgálaton elérhető ha nem is 0-24 de azért valami formában igen.

(#32065) Nyirike


Nyirike
csendes tag

Külföldön nem nincs nyitva semmi hétvégén. Persze. De ott (német) 35 órás munkahetek vannak és értelmesebb ügyfélszolgálati idők.

(#32066) pepe091 válasza Nyirike (#32065) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Tiszteld már meg a másikat azzal, hogy használod a válasz gombot... :(((
Valamint a szerkesztés gombot is, mert látom az sem megy.. :U

[ Szerkesztve ]

(#32067) DiVaD válasza Nyirike (#32065) üzenetére


DiVaD
senior tag

Mondjuk Én pont nem a németekre gondoltam, de ott is kb. így van. Nem tudok németül, max. 2 szót, de ezt találtam: Kép

Ezek szerint ott 6 napot van nyitva a T-Pont 10-20ig. És kész. A vasárnapi pótlék pénzt inkább hagyjuk... de ez már másik dolog. Itthon így működik, ha gondolod írhatsz 3-4 panaszlevelet, sok minden nem fog változni, mivel kevés ember nem tudja nem megoldani, hogy eljuttassa a telefonját munkaidőben. Ezért nem érné meg + X embert felvenni, a vasárnap miatt.

(#32068) #78121280 válasza Soulfly842 (#32047) üzenetére


#78121280
törölt tag

;) :K ;]

(#32069) lord.lakli válasza Melack (#32053) üzenetére


lord.lakli
őstag

Meghatalmazással? :DD Nézted már, hogy T csak milyen meghatalmazást fogad el? Sima mezei 2 tanú előtt aláírt semmire sem jó.

(#32070) 1430 válasza Nyirike (#32064) üzenetére


1430
senior tag

Tényleg azt hiszed, hogy csak azért kell felhívnod a biztosítót, hogy adjanak egy kárszámot? Csak meg ne lepődj a végén... Minden esetre készülj fel egy hosszabb beszélgetésre, addig pedig ajánlott olvasmány. ;)

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#32071) Sordoran


Sordoran
addikt

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy július 10-én vettem új készüléket, és aktiváltattuk a Go!Net M-et mivel 2 hónapra akciós 1000 Ft helyett 190 Ft. Kérdésem az lenne, hogy nem akarom ezt megtartani az akció után, tehát mielőtt lejár akció pont időben lemondani (vagy váltani Kapcsolat NET-re). Tehát ez az akciós csomag így, most szeptember 1-jén jár le, vagy július 10-hez igazítva a 2 hónapot szeptember 10?

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

(#32072) raziel01 válasza Sordoran (#32071) üzenetére


raziel01
veterán

Szeptember 30. Aznap lemondod majd és kész.

(#32073) St3ven


St3ven
addikt

Go!Net akcióval kapcsolatban kérdezném, hogy az alábbiak alapján akkor már nem működik az a jól bevált módszer, hogy szeptember 1-jén havidíjasként megrendelem az M-et kedvezménnyel, majd november 30-án lemondom (három hónap jóság), december 1-jén eljátszom ugyanezt az L-lel, majd újabb három hónap múlva vissza az M-re?

A kedvezmény az adott GoNet! adatdíjcsomagra egyszeri havidíj-jóváírást ad, tehát egy adott Go!Net adatdíjcsomagra a kedvezmény egy alkalommal vehető igénybe. Másik Go!Net adat-díjcsomagra történő váltás esetén az ahhoz kapcsolódó kedvezmény igénybe vehető, de szintén csak egy alkalommal.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#32074) wmati válasza St3ven (#32073) üzenetére


wmati
addikt

Ezt hol láttad ?

(#32075) St3ven válasza Sordoran (#32071) üzenetére


St3ven
addikt

Attól függ, havidíjas vagy, vagy dominós.

(#32074) wmati:
Apróbetűs, 4. pont.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#32076) pepe091 válasza wmati (#32074) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Linkelte, hogy hol van. Legalulra tekersz, 4-es pontban írják. Úgy tűnik bezárták ezt a kiskaput. Persze kérdés, hogy ez működik-e a gyakorlatban is...

(#32077) 1430 válasza St3ven (#32073) üzenetére


1430
senior tag

Talán vígaszt jelent, hogy ez évek óta így van*, csak Domino-nál működik az oda-vissza váltással a kedvezmény. ;)
*Mivel március 1-én megújult a promóció, aki korábban már minden Go!Net csomaggal kihasználta a kedvezményt, annak márciustól ismét jár minden Go!Net csomagra egy alkalommal az új, megváltozott mértékű kedvezmény.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#32078) Sordoran válasza St3ven (#32075) üzenetére


Sordoran
addikt

Havidíjas előfizetés. Nem igazán értem, hogy raziel01 által mondott szeptember 30. jó-e, elvileg ugye 2 hónap, tehát szeptember 10 ha szigorúan vesszük, de ha ezzel lépek be ebbe a hónapba egész szeptemberben akciós még?

Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?

(#32079) pepe091 válasza Sordoran (#32078) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Igen, jól mondta. Azért mert júli 10-én aktiváltad, ami így törthavi számlázású volt, így nem számított teljesnek. Ezen felül van 2 teljes akciós hónap, az augusztusi és a szeptemberi.

(#32080) sch_a válasza 1430 (#32077) üzenetére


sch_a
addikt

Like-hoz (régi simához, nem 50, nem 300) nem lehet ilyesmit igénybe venni? Ha jól látom Net&Roll-t lehet, egy ezres +1GB-ért annyira nem is rossz. De nekem plusz pár száz mega is elég lenne.

[ Szerkesztve ]

(#32081) wmati válasza 1430 (#32077) üzenetére


wmati
addikt

És akinek mind kettő van egyszerre az hogy jár jobban ?

(#32082) St3ven válasza 1430 (#32077) üzenetére


St3ven
addikt

Köszi, akkor eddig rosszul tudtam a havidíjas oldalát a dolognak. :B

(#32078) Sordoran:
Igen, havidíjasként az aktiválás hónapja plusz a következő két hónap. Azaz valóban szept. 30-ig él a kedvezményed. Optimális esetben tehát 3 hónapra van olcsó net az embernek. Aztán következő nap, október 1-jén lehet váltani másik kedvezményes csomagra, a 1430 által elmondottakat szem előtt tartva,

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#32083) raziel01 válasza St3ven (#32082) üzenetére


raziel01
veterán

Nekem most van először GONET XL.
Szeptember 30-ig akciós nekem is.
Akkor ha lemondom aznap és elsején megrendelem a GONET L-t akkor az is 3 hónapig akciós lesz?

(#32084) St3ven válasza raziel01 (#32083) üzenetére


St3ven
addikt

Igen. :K Ha március 1. óta nem volt aktív.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#32085) pepe091 válasza raziel01 (#32083) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Ha március 1-je óta nem volt aktiválva a Go Net L akkor igen, akciós lesz az is.

Ejj.. Az a 4 sec... ;]

[ Szerkesztve ]

(#32086) raziel01 válasza St3ven (#32084) üzenetére


raziel01
veterán

Sose volt netcsomagom. Most van először a GONET XL.
Akkor oké. :R

(#32087) St3ven válasza raziel01 (#32086) üzenetére


St3ven
addikt

Van egy pár ilyen okosság a T-nél. :P

(#32085) pepe091:
:D Közel volt. :C

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#32088) proly01


proly01
őstag

Most azt akarjátok mondani,hogy a T-nél jelenleg a !g LTE akcióban a telefon árai is akciósak? :Y
Szóval mondjuk az S4 akciósnak számít 149.000.- ért mozaik S el? Mert ezt kétlem....

....Pr:)ly....

(#32089) pepe091 válasza proly01 (#32088) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Kár belemenni a témába, mert kb még 9 percig él az akció... :DDD

(#32090) proly01 válasza pepe091 (#32089) üzenetére


proly01
őstag

Jó jó csak én hétfőn mennék be venni telefont és ha addig nem frissítik az oldalt akkor lehet komoly meglepetések fognak érni :W

....Pr:)ly....

(#32091) lugosi válasza Nyirike (#32064) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

"Akik hétvégén is dolgoznak azok extra pénzt kapnak és hétköznapi szabadnapot. Tudom."

Vannak ilyen helyek IS.

(#32092) Soulfly842 válasza pepe091 (#32089) üzenetére


Soulfly842
addikt

A mai napon dolgozó front kollégáknak megkegyelmeztek. :) Ma még nincs árvált, minden marad a régi... így hiába kezditek el nézni sokan a weboldalon, h. mi hogy változik. :)

(#32093) 1430 válasza sch_a (#32080) üzenetére


1430
senior tag

Igen, minden Like díjcsomaghoz igényelhető Go!Net, ellenben a Net&Roll opciók közül a régi Like-hoz csak a 200 MB-os kérhető.

wmati
Mit értesz mindkettő alatt? Ha van havidíjas és Domino számod is, akkor az egyikre ez, a másikra az a szabály érvényesül... Az első kör után már nyilván a Domino éri meg.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#32094) sch_a válasza 1430 (#32093) üzenetére


sch_a
addikt

Na az szuper, köszönöm! Go!Net L-et rendelem is szerintem akkor... Ha pl. ma bekapcsolom, akkor még novemberben is használhatom az akciós áron? Tehát elég november végén lemondanom?

(#32095) sch_a válasza sch_a (#32094) üzenetére


sch_a
addikt

Látom, hogy pont most volt róla szó, csak nem értem mikortól számít törthavinak.

(#32096) 1430 válasza sch_a (#32095) üzenetére


1430
senior tag

Az aktiválás vagy a kikapcsolás hónapjában részarányosan számlázódik, de mivel már az aktiválás napjára is számlázódik a havidíj, ha ma aktiválod, gyakorlatilag a teljes havidíjat ki kell fizetni (jobban mondva a teljes akciós havidíjat). Ha szeptemberben aktiválod, a promóciós havidíj valóban november 30-ig fog élni.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#32097) sch_a válasza 1430 (#32096) üzenetére


sch_a
addikt

Értem, köszönöm! Beléptem, hogy megrendeljem, de ott már +2000Ft belépési díjat is ír, így már annyira nem is éri meg.

(#32098) 1430 válasza sch_a (#32097) üzenetére


1430
senior tag

Bár már ezt is sokszor kitárgyaltuk az évek során, de akkor ismét. ;)
Mivel a kedvezményt - a feltételek teljesülése esetén - utólag, a számlában történő jóváírással kapod meg, ezért a normál árat jeleníti meg az önkiszolgáló.

Szerk.: Ja hogy a belépési díj! Abból minden hónapban az első jóváírásra kerül, tehát ezt most figyelmen kívül hagyhatod.

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#32099) sch_a válasza 1430 (#32098) üzenetére


sch_a
addikt

Értem, köszönöm ismét! :)

(#32100) St3ven válasza 1430 (#32098) üzenetére


St3ven
addikt

Szerk.: Ja hogy a belépési díj!

Mondjuk azt is sokszor kitárgyaltuk. :DDD :))

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.