Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#31562) _adaml21_


_adaml21_
őstag

Sziasztok.

Webshopban vásároltunk egy Lumia 620 készüléket júliusban, lötyögő ház és hátlap miatt visszaküldtük 8 munkanapon belül, a készülék új-ra való cseréjét kértük.

Mint az később kiderült, az ügyintéző rosszul tájékoztatott, 3 munkanapon belül azonnal cserélni kellett volna a készüléket bármelyik T-Pontban (ügyintéző azt mondta, hogy csak Pestre felküldeni lehet, de ezt elég 8 munkanapon belül is, így még használtuk 2 napot, és utána küldtük vissza). Ezen kívül a visszaküldéssel új készüléket nem kapunk, csak pénzvisszatérítést. Ráadásul, rengeteg utánatelefonálgatás után derült ki, hogy a készülék ott ragadt abban a T-Pontban ahonnan visszaküldtük.

Most, hogy letelt a 30 nap (!!), se telefon, se pénz visszatérítés. A bicskanyitogató ügyintézési stílus, és az, hogy több, mint 1 hónapja kifizetett 50ezer forintnak nem látom semmi nyomát, fogyasztóvédelemtől való segítségkérést sejtet magában.

Most ilyenkor mégis, mi a lótúrót kéne tennünk?

Köszi, üdv

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.