Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#107751) thomas77


thomas77
senior tag

Valami nem OK. Folyamatbanvan 1 hívásom, közben bejön egy másik, akkor az előző azonnal megszakad.
iPhone SE domini VoLTE.

(#107752) anglergab válasza thomas77 (#107751) üzenetére


anglergab
addikt

Valami a hívásvárakoztatással vagy hívástartással lehet. Ellenőrizd Androiddal, szintén VoLTE-n a SIM-eddel.

(#107753) MaxxDamage


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Én is most bekapcsoltattam, hátha valami hasznát is veszem. [kép]

Amúgy ez hogyan is működik?
Gondolom ha olyat hívok akinek nincs bekapcsolva, vagy mobilnetje sincs, vagy a telefonja pl. nem is tudja akkor nem él ez a funkció.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#107754) thomas77 válasza anglergab (#107752) üzenetére


thomas77
senior tag

Jaja, este kipróbálom. De az iPhone-on is működnie kellene. Korábban nem volt gond vele...

(#107755) #77646080 válasza MaxxDamage (#107753) üzenetére


#77646080
törölt tag

Nem szükséges hozzá mobilinternet (nem a felhasználók kereteit használja a VoLTE). Az sem feltétlenül szükséges, hogy a fogadó eszköz VoLTE-képes legyen.

[VoLTE topik]

[ Szerkesztve ]

(#107756) glacious válasza MaxxDamage (#107753) üzenetére


glacious
addikt

Ez annyi, hogy a telefonod és a mobiltorony között hogyan épül fel a kapcsolat, tehát erre nincs kihatással a másik fél, csak a minőségre.

(#107757) szabogabor10 válasza MaxxDamage (#107753) üzenetére


szabogabor10
veterán

Külön APN-en megy teljesen a VoLTE, nem kell bekapcsolva lennie a mobilnetnek.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#107758) polonic válasza glacious (#107756) üzenetére


polonic
félisten

Nem a telefon és a bázisállomás között.
Hanem a telefon és a core network között.

(#107759) MaxxDamage válasza #77646080 (#107755) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Köszönöm! :R

(#107757) szabogabor10: Ránézek az APN listámra. :R
Telefonomon be sem lehet kapcsolni a VoLTE -t (nem reagál/inaktív marad...) khm.. :W

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#107760) anglergab válasza MaxxDamage (#107753) üzenetére


anglergab
addikt

A VoLTE akkor él neked, ha a telefonod támogatja, abban is engedélyezve van, és van jobb LTE lefedettséged.
A hívott oldal nem számít, vezetékes is lehet, akkor is VoLTE-t használsz, ha a fentiek teljesülnek.
Azaz a VoLTE a te kapcsolatod a hálózattal. Viszont a VoLTE előnyei leginkább akkor érvényesülnek, ha a túloldal is Telekom HU VoLTE-t használ, azaz ha az ő oldalán is teljesülnek a fenti feltételek és neki is bekapcsolta a szolgáltató.

[ Szerkesztve ]

(#107761) MaxxDamage válasza anglergab (#107760) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Van/tudja a telefonom, csak nem tudom bekapcsolni :D

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#107762) anglergab válasza MaxxDamage (#107761) üzenetére


anglergab
addikt

Akkor nem tudja.
A telefonok a VoLTE-t már sok-sok éve támogatják, viszont az adott szolgáltató VoLTE profilját nem feltétlenül támogatják szoftveres okok miatt.
Ha nem várható OTA frissítés, akkor sajnos így marad: tudja, de nem aktiválható.

[ Szerkesztve ]

(#107763) MaxxDamage válasza anglergab (#107762) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Frissítés az várható, csak nem igen érkezik...LG már csak ilyen sajnos. (V30+ ThinQ DualSIM)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#107764) anglergab válasza MaxxDamage (#107763) üzenetére


anglergab
addikt

Ezt megpróbálhatod, hátha aktiválódik így.

(#107765) MaxxDamage válasza anglergab (#107764) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

:R
Sajnos a helyzet ugyanaz ezek után is.
Reméljük 1x csak lesz rá már új FW és be lehet kapcsolni.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#107766) Lackooo84 válasza MaxxDamage (#107763) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Azzal mennie kell mókolás nélkül, benne van a táblázatban.

The Truth is out there...

(#107767) MaxxDamage válasza Lackooo84 (#107766) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Köszönöm, ez hasznos volt! :R
Sajnos nem megy (be sem tudom kapcsolni) :( [kép]

A service menübe be van állítva minden, APN/VPN is rendben van, megnéztem.
Írtam az LG-nek is egy mailt... aztán majd mondanak rá valamit. (vagy-vagy) de sok jóra nem számítok, mivel SEA régiós a telefon és 8.0 Android rendszer van rajta, tavaly év végi bizt. frissítéssel... (nem kapkodják el) és majd érkezik rá a Pie is. /1x biztos meg is kapja/

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#107768) Lackooo84 válasza MaxxDamage (#107767) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

A mobilnet menüben nincs VoLTE kapcsoló?

The Truth is out there...

(#107769) MaxxDamage válasza Lackooo84 (#107768) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Erre gondolsz? [kép]

VoLTE maga csak ITT állítható. (felső képernyő sáv lehúz és ott pipa rá, de inaktív marad)
Nem lehet hogy az a gond, hogy csak 4G hálózatom van és nem LTE-n a telefon ? (felső sávban mutatja/jelzi ügye) :)
Bemegyek városba, asszem ott 4G/LTE-t ír. (nem biztos de úgy rémlik)
Számom 70-es, de T-hez átvitt, szóval szolgáltató az a T és nem Voda.

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#107770) Lackooo84 válasza MaxxDamage (#107769) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát igen elvileg minden telón ott kell lennie a rendes kapcsolónak. Ha nem jelenik meg, akkor a volte konfig nem jó, qualcommos teló? Mert akkor QPST-vel be kell állítani a jó profilt.

The Truth is out there...

(#107771) MaxxDamage válasza Lackooo84 (#107770) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Igen, Snapdragon 835
QPST-t nem használtam még / nem ismerem. :(

Ha gondolod írj rám Privátba és folytassuk ott, mert ez lehet nem ide való téma már. :B :R

Service menübe nem lehet konfigolni? /ez megvan, de nincs változás/

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#107772) kalanchoe


kalanchoe
senior tag


Ez miért van így? Ha az alap jár le hamarabb, miért nem az fogy előbb?
Valamiért beállították 1-jére a fordulónapot... :F

(#107773) anglergab válasza MaxxDamage (#107771) üzenetére


anglergab
addikt

A státusz bar VoLTE kapcsoló nem elég/nem szükséges a támogatáshoz, a Beállításokban kell lennie VoLTE kapcsolónak.

[ Szerkesztve ]

(#107774) MaxxDamage válasza anglergab (#107773) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Ha jön új FW az megoldás lehet? :F

Akkor az nem fog így menni, mert:
1. Nem Telekom által forgalmazott (SEA régiós) EU -ba sem behozott modell.
2. Akkor csak a RooT / QPST segíthet rajta (megéri?)

Jelenleg használt gépre fel sem tudom telepíteni (Installation Incomplete-vel a befejezés előtt leáll) C++ 2010 -el van gondja előtte (azt Repairolom, felteszi, meg minden...)

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#107775) anglergab válasza MaxxDamage (#107774) üzenetére


anglergab
addikt

Igen, ha a Telekom támogatja rajta a VoLTE-t.

(#107776) rothfb


rothfb
veterán

Sziasztok.
A Volte hanghívást a Telekomnál hogyan lehet a legegyszerűbben aktiválni? Van Volte kapcsolóm, be is van kapcsolva. Egyelőre hívásoknál átvált 2g-re. Mi a legegyszerűbb megoldás?

(#107777) Lackooo84 válasza rothfb (#107776) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Milyen készülék?

The Truth is out there...

(#107778) anglergab válasza rothfb (#107776) üzenetére


anglergab
addikt

Telefonos ügyfélszolgálaton kérheted az aktiválását.
Ha megjön a visszaigazoló SMS a bekapcsolásról, indítsd újra a telefont!

[ Szerkesztve ]

(#107779) rothfb válasza Lackooo84 (#107777) üzenetére


rothfb
veterán

Galaxy A40.

(#107780) Lackooo84 válasza rothfb (#107779) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ha előfizetéses vagy, és nem megy, akkor konfig probléma lesz, ha dominos, akkor amint írták kapcsoltasd be, restart, és ha nem megy, akkor szintén konfig probléma.

The Truth is out there...

(#107781) kalanchoe válasza rothfb (#107779) üzenetére


kalanchoe
senior tag

Dettó, nálam is be van kapcsolva, de levált 2G-re.

(#107782) Lackooo84 válasza kalanchoe (#107781) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Azt próbáljátok még meg, hogy ha minden előbb leírt dolog adott, akkor hozzatok létre egy új APN-t (hozzáférési pontot) név:ims APN:ims APN típusa:ims (többi üres) és mentés.

The Truth is out there...

(#107783) thomas77 válasza kalanchoe (#107781) üzenetére


thomas77
senior tag

Az A40 nincs benne a Telekom listájában és a fórumozók sem adták hozzá az itteni táblázathoz.
Valószínűleg egyelőre nem támogatja a VoLTÉ-t.

(#107784) kalanchoe válasza thomas77 (#107783) üzenetére


kalanchoe
senior tag

Ügyfélszolgálatot megkérdeztem, szerintük támogatott mobil. A lista meg nem teljes. Pie miatt lehet még a gond.
Egyébként van benne WiFi hívás kapcsoló is. :)

(#107785) anglergab válasza kalanchoe (#107784) üzenetére


anglergab
addikt

Olyan szoftver kell rá, amiben benne van a Telekom HU VoLTE profilja. Enélkül hiába támogatja a VoLTE-t és a szolgáltató is hiába támogatja a típust a VoLTE esetében, nem fog működni.
A VoLTE-kapcsolónak meg kell jelennie a Beállításokban ha Telekom HU SIM van benne!
IMS APN kézzel való hozzáadása ilyen esetekben nem segít. Az egy szükséges, de nem elégséges feltétele a VoLTE-nak készülékoldalról.

[ Szerkesztve ]

(#107786) Lackooo84 válasza anglergab (#107785) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Azért jó, ha beírják, mert tudok olyan készülékeket, amiknél csak úgy megy. Veszteni nem vesztenek semmit se.

The Truth is out there...

(#107787) kalanchoe válasza anglergab (#107785) üzenetére


kalanchoe
senior tag

TMH (Telekom) szoftver van rajta, márciusi biztonsági csomaggal. Kapcsoló is van.

Azért az APN-s dologgal megpróbálkozom.

(#107788) anglergab válasza kalanchoe (#107787) üzenetére


anglergab
addikt

Ha van kapcsoló, akkor APN is van, el van rejtve, nem látható.
Ne írd bele, mert elronthatod vele és akkor meg azért nem fog működni.
Ez esetben a szolgáltató oldalon kell ellenőriztetni, biztos be van-e kapcsolva.

[ Szerkesztve ]

(#107789) kali válasza kalanchoe (#107787) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Támogatja a telefonod hardveresen és szoftveresen is, az előfizetésen kell bekapcsoltatni a szolgáltatóval.

(#107790) Lackooo84 válasza anglergab (#107788) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Xiaomi telómon volt kapcsoló, mégsem ment APN beírás nélkül.

The Truth is out there...

(#107791) thomas77 válasza anglergab (#107788) üzenetére


thomas77
senior tag

zizidor fórumtárs pont ezt írta a VoLTÉ-s topikban. Elvileg bekapcsolták neki, sms is jött, aztán kiderült, hogy mégsincs bekapcsolva a szolgáltatónál.
Itt is ez lehet a baj.

(#107792) anglergab válasza Lackooo84 (#107790) üzenetére


anglergab
addikt

Ez Samsung :)
Máshogy működnek. A tied nem hivatalosan támogatott - a hivatalosan támogatott telefonok tartalmazzák az APN-t. Hiszen ez is feltétele a támogatottságnak.

[ Szerkesztve ]

(#107793) kalanchoe válasza kali (#107789) üzenetére


kalanchoe
senior tag

Kértem a chaten a bekapcsolást. Elvileg be is kapcsolták, gyakorlatilag meg... nem. :) SMS se jött, újraindítás is megvolt, szóval nem tudom mi lehet. Többször is megpróbálkoztam egyébként.

Valaki a (#107772) hozzászólásomban lévő kérdésre tud választ adni? Ez is egy bug lenne?

[ Szerkesztve ]

(#107794) anglergab válasza kalanchoe (#107793) üzenetére


anglergab
addikt

Nem kapcsolták be. Telefonos ügyfélszolgálaton kérd az aktiválást.

(#107795) kalanchoe válasza anglergab (#107794) üzenetére


kalanchoe
senior tag

Akkor jól gondoltam. 🙂 Vandánál is be lehet kapcsoltatni, vagy ügyintézőhöz való kapcsolást kell kérni?

(#107796) kali válasza kalanchoe (#107793) üzenetére


kali
legenda

Néha többször kell telefonálni is sajnos, amíg egy normális ügyintéző valóban meg is oldja a dolgot.

(#107797) kalanchoe válasza kali (#107796) üzenetére


kalanchoe
senior tag

Holnap chaten megpróbálom intézni, az gyorsabb, ha ott se megy akkor marad a 1414.
Ez érdekes, egy SMS-t kaptam, hogy aktiválták a Net Alap csomagot, minden hónap 1-jén van a fordulónap, de eddig meg 16-án volt. Akkor most ezzel mi van? :FRáadásul a Magentás fogy, ami meg 16-ig tart.

(#107798) kali válasza kalanchoe (#107797) üzenetére


kali
legenda

Néha random változtat a fordulónapon a rendszer, ha csomag módosítása történik, én is tapasztaltam már ilyet.

(#107799) rothfb válasza kalanchoe (#107781) üzenetére


rothfb
veterán

Nálam már működik. Felhívtam a 1414-et, közelharcot vívtam a Vanda nevű robottal, semmire sem válaszoltam, amíg végül olyat kérdezett, ami alapján végre kapcsolt egy élő embert és sikerült bekapcsoltatni. Jó dolog ez a Volte, mert iszonyú gyorsan kapcsol a hívásnál és hívásfogadásnál is, plusz tényleg sokkal jobb a hang és engem is jobban hallanak.

(#107800) kalanchoe válasza kali (#107798) üzenetére


kalanchoe
senior tag

Köszi, ez késobb vissza fog állni?
Azt valahogy beállíthatom, hogy a Net Alap fogyjon, ne a Magentás?

rothfb: köszi, akkor holnap felhívom őket.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.