Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#107651) Oliverda válasza kovacsmi_74 (#107649) üzenetére


Oliverda
félisten

A készülék (iPhone) szerint semmilyen átirányítás nem aktív, illetve az ügyfélszolgálat is azt állítja, hogy nincs bekapcsolva átirányítás.

Hogy lehet ezt tutira lecsekkolni vagy kikapcsolni?

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#107652) herdsman12 válasza Oliverda (#107651) üzenetére


herdsman12
őstag

(#107653) ratobi válasza kovacsmi_74 (#107649) üzenetére


ratobi
senior tag

A hívásértesítő sms+t hogyan lehet bekapcsolni?

(#107654) madle válasza kovacsmi_74 (#107647) üzenetére


madle
őstag

Ez tokeletes, koszi szepen! :)

(#107655) mano660 válasza ratobi (#107653) üzenetére


mano660
tag

**62*+36309876543*11# és a hívásindítóval elküldöd.

(#107656) mano660 válasza Oliverda (#107651) üzenetére


mano660
tag

Minden átirányítás törlése: ##002# és a hívásindítóval elküldöd.

(#107657) thomas77


thomas77
senior tag

Ma megint domino day. Lehet választani a szokásos 3 közül. Már megy is...

[ Szerkesztve ]

(#107658) mano660


mano660
tag

A Telekom app nálam nem működik megfelelően egy ideje, pont a havidíjas számom nem jelenik meg benne. Magenta1 -ben vagyok.
Tapasztaltatok hasonlót?

[ Szerkesztve ]

(#107659) thomas77 válasza mano660 (#107658) üzenetére


thomas77
senior tag

Valamelyik eszközön én is így jártam. Volt ott egy gomb, hogy a további számok megjelenítése és akkor előjött a többi is.

(#107660) tsteve válasza mano660 (#107658) üzenetére


tsteve
senior tag

dettó... nálam sem látszik most a havidíjas, csak a 3 db domino.. sőt.. a havidíjas számlákat sem látom már... pár napja még minden OK volt...
érdekes valóban... nem engedi újracsatolni sem, mert már -szerinte- fel van csatolva. semmilyen trükkel nem tudom láthatóvá tenni a havidíjast.. most romlott el nálam is a napokban

[ Szerkesztve ]

(#107661) mano660 válasza tsteve (#107660) üzenetére


mano660
tag

Már jelezték többen a Telekom facebook oldalán, délutánra ígérték a helyreállítást (dolgoznak rajta). :)

(#107662) Oliverda válasza mano660 (#107656) üzenetére


Oliverda
félisten

Köszi, úgy néz ki, ez megoldotta. De akkor tegnap miért mondták az ügyfélszolgálaton, hogy nincs bekapcsolva semmilyen átirányítás? :F Illetve próbáltam a Telekom oldalán szereplő #21#-et is, de az nem oldotta meg. Tök jó, hogy egy ilyen problémát nem lehet azonnal megoldani a szolgáltató segítségével... :U

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#107663) tsteve válasza Oliverda (#107662) üzenetére


tsteve
senior tag

3 féle átirányitás van... 21, 61 és 67 kódszámmal...és te csak az egyiket kapcsoltad ki tegnap

(#107664) mano660 válasza Oliverda (#107662) üzenetére


mano660
tag

A Te problémádat (valószínűleg) hívásátirányítás, ha nem felel okozta, mivel a Telekom alapból 15 másodperc hívás után átirányít. Ezt is lehet állítani 30 másodpercre:
Hívásátirányítás ha nincs válasz X másodpercig (min 5, max 30 másodperc):
bekapcsolása: **61* telefonszám *11* másodperc #

(#107665) anglergab válasza Lackooo84 (#107650) üzenetére


anglergab
addikt

Nem az a gond, hogy bekapcsolódik a VoLTE-sítésnél, hanem hogy sokaknak 5 másodpercre állt a késleltetés értéke.

(#107666) prozodus válasza herdsman12 (#107652) üzenetére


prozodus
őstag

Minden bejövő hívás letiltása: bekapcsolása: **35* kód *11 #
Minden bejövő hívás letiltása: bekapcsolása: **353* kód *11 #

Minden kimenő hívás letiltása: bekapcsolása: **33* kód *11 #
Minden kimenő hívás letiltása: bekapcsolása: **333* kód *11 #

Hm... Akkor most mi melyik?

*****************************************

Saját hívószámunk elküldése bejövő híváskor: (COLP) bekapcsolása: *76#

Ez mi? Ha ő hívott, úgyis tudja, nem?

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#107667) vpanangin válasza prozodus (#107666) üzenetére


vpanangin
senior tag

"Hm... Akkor most mi melyik?"

Ha érdekelne, kipróbálnám, hogy legyen saját tapasztalatom.

(#107668) Oliverda válasza anglergab (#107665) üzenetére


Oliverda
félisten

Ahh... így már értem. Szép kis hiba. :U

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#107669) mano660 válasza prozodus (#107666) üzenetére


mano660
tag

Talán ez jobb: USSD kódok

(#107670) kali válasza Oliverda (#107651) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Az iPhone ilyen sajnos, nem jelzi és kezeli külön menüből a különböző átirányítási almódozatokat, kóddal lehet csak megoldani.
Más rendszeren egyszerűen orvosolható a szolgáltató által okozott átirányítási probléma is: [kép]

Más: 9 óra körül akartam volna bekapcsolni a Domino Day opciókat, de nem működött a Telekom alkalmazás, technikai hibát dobott, bő egy óra múlva néztem rá ismét, akkor már nem volt gond.

[ Szerkesztve ]

(#107671) prozodus válasza mano660 (#107669) üzenetére


prozodus
őstag

Tényleg jobb, köszi; de ebből sem derül ki, h az a 2 simán dupla kód v különbséggel.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#107672) Lackooo84 válasza anglergab (#107665) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem sokaknak, hanem mindenkinek.

The Truth is out there...

(#107673) Oliverda válasza Lackooo84 (#107672) üzenetére


Oliverda
félisten

Nooormális? :Y

Már csak az érdekelne, hogy ezt utólag miért nem korrigálták automatikusan.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#107674) kali válasza Lackooo84 (#107672) üzenetére


kali
legenda

Szerintem nem mindenkinek, mert nálunk ilyen gond nincs a családban használt két Domino SIM-mel.

(#107675) thomas77 válasza kali (#107674) üzenetére


thomas77
senior tag

Nálunk se mindegyik kártyán mászott el...

(#107676) anglergab válasza thomas77 (#107675) üzenetére


anglergab
addikt

Így van, egy bizonyos időablakban VoLTE-aktivált Domino kártyáknál mászott csak el az aktiváció technikai okai miatt.

(#107677) makoss válasza anglergab (#107640) üzenetére


makoss
addikt

Melyik éri meg jobban hasonló áron kártyás csomagban?
Kb 1000 Ft-ot fizettem a net plusz s-ért. :R

Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"

(#107678) anglergab válasza makoss (#107677) üzenetére


anglergab
addikt

Május 31-ig a legnagyobb, 4 GB-os csomag éri meg legjobban, utána a 3.5 GB-os, kicsit drágábban.
Május 31-ig 900 Ft az 1 GB kiátlagolva egy hónapra.

(#107679) =Thor=


=Thor=
tag

Sziasztok!

Pár hónapja már kérdeztem, de nem jött válasz, hátha most:

Adott egy cégnéven lévő előfizetéses SIM.

A cég képviselője (aki a szerződést kötötte anno) külföldi és a bolygó másik felén él. A SIM-et én használom sok éve és megvan minden jelszó (telefonszámhoz, folyószámlához stb.).

Hogyan tudnám a nevemre írni a SIM-et?

(Sem én nem tudok odamenni hozzá, sem ő nem fog idejönni.)

A sima meghatalmazás pedig – elvileg - nem jó átíráshoz, megszüntetéshez, ha azt elküldeném neki ő meg vissza… (A telekom honlapja meg eleve személyes ügyintézést ír átíráshoz/megszüntetéshez.)

Mit lehetne tenni?

Járható út, hogy online berakom dominoba és másnap az adategyeztetős felületen átírom a saját nevemre, majd ha visszaigazolták 1-2 napon belül, akkor ismét átváltom előfizetésesre, immáron ugyebár a saját nevem alatt?
[Átírási feltételek előfizetés és domino]

[ Szerkesztve ]

(#107680) btudos válasza =Thor= (#107679) üzenetére


btudos
veterán

Nem tudsz online Dominora váltani, az a rész csak a Domino átírásra vonatkozik.

Én felhívnám a 1400-t, hogy ez a szitu, mit lehet tenni, mert valóban az van, hogy a tulajdonos távollétében szerződést bontani hivatalosan nem lehet, de hátha van olyan megoldás, amit elfogadnak.

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#107681) 4Grider válasza =Thor= (#107679) üzenetére


4Grider
nagyúr

Én meghatalmazottként járok el. Van határozott idejű és adott ügykörre szóló meghatalmazásom, hozzá aláírási címpéldányom és cégkivonatom, ezeket átíráskor is mindig elfogadják.

(#107682) thomas77 válasza =Thor= (#107679) üzenetére


thomas77
senior tag

Szerintem a Dominóra átírás is személyes ügyintézés. Legalábbis a privát előfizetést nem lehetett átváltani Dominóra csak személyesen.

(#107683) =Thor= válasza 4Grider (#107681) üzenetére


=Thor=
tag

Sima 2 tanús meghatalmazás? Ezzel átírták az előfizetőt?

Mert nekem azt mondták az nem jó átíráshoz/megszüntetéshez.

Milyen ügykört írsz be?
"minden ügykörre kiterjedő teljes felhatalmazás" szófordulat nem elegendő?

(#107684) =Thor= válasza thomas77 (#107682) üzenetére


=Thor=
tag

Most nézem:
[Előfizetésről Dominora]

Ezek szerint még meghatalmazást sem fogadják el ha dominora akarok váltani.
Ez egyre jobb...

(#107685) makoss válasza anglergab (#107678) üzenetére


makoss
addikt

3,5Giga amit én látok de az annyiért drága!

Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"

(#107686) 4Grider válasza =Thor= (#107683) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nálam az adott meghatalmazáson "helyettem távközlési ügyekben eljárjon" szerepel.

(#107687) 4Grider válasza makoss (#107685) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az egyéb szolgáltatások között még ott a 4 GB május végéig.

(#107688) Bogyó bá' válasza makoss (#107685) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Nem olyan drága, mert a kártya (feltöltés) érvényeségéig tetszés szerint használhatod fel, semmi nem vész el belőle. (E hónap végéig működik a Maraton 4GB is amúgy...)

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#107689) =Thor= válasza 4Grider (#107686) üzenetére


=Thor=
tag

A két tanús mezei meghatalmazással átírták neked az előfizetőt az adott cégről másra?

Saját telekom ügyfélszolgálaton vagy partnerbolt?

Bocs a kérdésért, de nem ismerősöd az ügyfélszolgálatos?

(#107690) makoss válasza Bogyó bá' (#107688) üzenetére


makoss
addikt

Én 3,5-t látok de az drága. :(

Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"

(#107691) thomas77 válasza Bogyó bá' (#107688) üzenetére


thomas77
senior tag

Működik az tovább is, csak nem lehet rendelni 1-től.

(#107692) thomas77 válasza makoss (#107690) üzenetére


thomas77
senior tag

Telepítsd az alkalmazást. Ott az egyéb szolgáltatásoknál még mindig ott a 4GB maraton.

(#107693) Bogyó bá' válasza makoss (#107690) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Thomas77: tudom, én is bevásároltam belőle (telefon + notebook modemje). Akkor rosszul fogalmaztam: addig vásárolható.

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#107694) 4Grider válasza =Thor= (#107689) üzenetére


4Grider
nagyúr

A Pólusban intézem minden Telekomos ügyem a létesítéstől a megszüntetésig. Tulajdonos még nem volt ott velem.

(#107695) makoss válasza thomas77 (#107692) üzenetére


makoss
addikt

Van telepítve egy alkalmazás, de azzal már a domino most-ot sem lehet meghosszabbítani. :(

Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"

(#107696) StLui válasza makoss (#107695) üzenetére


StLui
veterán

Azt csak akkor lehet ha lejárt, vagy neked lejárt most a most?

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#107697) #77646080 válasza makoss (#107695) üzenetére


#77646080
törölt tag

A Telekom app felületén még elérhető a 4 GB Maraton, csak kicsit "elbújt". De ott van a további szolgáltatások között, én is mostanság aktiváltam egyet.

A MOST opció 30 naponként aktiválható, miután lejárt az intervallum.

[ Szerkesztve ]

(#107698) blackmajesty válasza =Thor= (#107689) üzenetére


blackmajesty
aktív tag

Két tanús meghatalmazást átírásra magánszemélyről magánszemélyre valóban nem fogadnak el. De üzleti előfizető meghatalmazhat ilyenre is két tanú aláírásával, de kell hozzá aláírás minta is. Ha ezek a doksik megvannak, akkor megoldható.

Ez ugyan otthoni átírásra vonatkozik, de mobilra is ugyanez a szabály.

Átírási igényhez szükséges további dokumentumok üzleti előfizetés esetén:

30 napnál nem régebbi hiteles cégkivonat vagy cégbizonyítvány, vagy a képviseletre jogosult által kinyomtatott, ellenjegyzett cégkivonat, alapító okirat, egyéb bejegyző okirat, vállalkozói igazolvány vagy a cégbírósági bejegyző végzés eredeti példányának hiteles másolata,
aláírási címpéldány hiteles másolata, vagy az azzal egyenértékű, ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-minta,
amennyiben nem az aláírásra jogosult jár el a Gazdálkodó szervezet nevében, úgy a cégjegyzési joggal rendelkező(k) aláírásával ellátott meghatalmazás eredeti példánya, csatolva a cégjegyzési joggal rendelkező(k) aláírási címpéldányának hiteles változatát, vagy az azzal egyenértékű, ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-mintát.

(#107699) =Thor= válasza blackmajesty (#107698) üzenetére


=Thor=
tag

Két tanús meghatalmazás és ügyvéd által ellenjegyzett eredeti aláírási címpéldány van. Így jó leszek?
Hiteles cégkivonat nincs, csak az amit letöltök a netről a cégjegyzékből...

(#107700) makoss válasza StLui (#107696) üzenetére


makoss
addikt

Lejárt de valami miatt nem lehet újra hosszabbítani :(

Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.