Mindenhol mindenben mindig más az alap, ami egyik cégnél kötelező megoldás az a másiktól lehet ki van tiltva és üldözendő :-D
Van ahol nem is az IT kezeli a telefont, raktáros/hardveres kiadja, aláírják, ha baja van akkor jöhet az ITre. Valahol meg ugye kerülőúton kapja meg az új manager és senki nem tud semmiről, ezek a legjobbak :-D
Evonál pld. a levelezést mi állítottuk be rajta, vagy előtte droidokon a frissítést/titkosítást/wifi elérést.
Itt most a recepció feladata a telefon kiadása, ami egyre jobban működik. A működés meg mindegy, ami tegnap a mi feladatunk volt az ma már lehet tilos, vagy éppen szerver oldalon kattintgatnak valmit és tartjuk hátunkat a júzerek felé.
Aztán jönnek a GDPRes okoskodós jogászok, hogy szerinte a feloldóminta az privát dolog, ehhez semmi köze az ITnek és a telefonja tartalmához sem. Én meg max. azt mondom, hogy eza feladatom itt lehet alárni, ha valami nem tetszetős akkor 1 emelettel alattunk a jogi osztály és biztos meg lehet egyezni valamiben :-D