Azt a kolnágót biztos nem merném görgőre rakni
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Azt a kolnágót biztos nem merném görgőre rakni
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Mán láttam anno, mikor elkezdtem szabad görgőzni, csinos csajszi.
Kapok egy LZ A4 fulest is egy napra DAC-al....
Ha az sem lesz eleg, akkor audiofil bzui vagyok...
Igy mar lesz nemi lehetosegem fej es fulhallgato teren megallapitani merre is van a felfele es kell-e az nekem.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Raklapon szallitott B&O-nal azert eleg komoly mozgasi energia kene, de atlagot valoban nem ugy arrebb rakni...
FőDudu
Ajtó keretben kell kezdeni. Igazából nem tudsz nagyot borulni, mert állsz egy helyben. Ajtó keretben meg max megtámasztod magad a félfán, oszt jónapot. Nem kell túldramatizálni.
Ha egyedül ülsz egy irodában és nem zavar másokat a kiszűrődő hang, akkor egy nyitott AKG Q701 például igen jó egy olcsó DAC-al megtámogatva.
Nem is tudom mi kene jobban... Nyitott fulws vagy sajat szoba. :D
Meg sose voltam olyan pozicioban sehol, hogy kis csoportos plane nem sajat szobat kapjak.
Ha sokat használsz nyitott fülest, a közösség megszavazza a szobát Onnantól már lekapcsolhatod a spotify non stop polkaválogatását, és mehet valami rendes zene is.
Én valahogy sosem éreztem, hogy nekem ennyire vájtak lennének a füleim, hogy ilyenre legyen szükségem.
Szóljon valami, valahogy, azt menjen a munka...
Most van egy szutyok agybadugós kínai BT headset, eddig sok közül ez a legjobb, és az egyik legolcsóbb volt, meg ősz-tavaszra van egy nagy füles, az se volt 12E, ugyanez a márka, de szerintem bitang jól szól.
Lehet, a sokezres cuccok sokkal jobban szólnak, de nekem nincs rá igényem, meg félteném is ezeket.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Gratula!
Az elején azt hittem, hogy ez valami családi program volt, bár a 7:30-as megmártózásnál bizonytalanodtam el először (gyerekkel, nyáron 7:30-ra eljutni valahova nem egyszerű dolog).
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Most látom először a plakátokat. A szöveget nem tudom elolvasni, de elsőre nem feltétlenül az ugrik be róla, hogy ezek meleg párok.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Barátomék is gondolkoznak rajta, de egyelőre még kivárnak. Nemrég kapott SMax-ot céges autóként, raktak rá méretes tetőboxot és ezzel elvannak. Országos autópályamatrica meg céges üzemanyagkártya ellen egyelőre nem tud versenyre kelni az állami támogatás.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Én meg ilyenkor gondolkozom, hogy újabb villanyosnak már akad némi hatótávja, de ma este már 90 kilométer van a kocsiban és még csak ide-oda mentem cuccokat gyűjteni és leadni haverokhoz.
Nálam az év legalább 95%-ában elég lenne a 300 km-es hatótáv. De lehet, hogy 100%-ban is. Viszont nagyon drágák megvenni és most 6,54 literes gázolajfogyasztás az átlagom, megyek évi maximum 10e km-t. Soha sem térülne meg.
Asszony kocsijának jó lenne, mert az közel 9,5 litert fogyaszt és kevesebb, mint 5 km-t megy egyszerre. De itt is az ár... Meg persze az, hogy este 11-kor jutna eszébe, hogy majdnem lemerült már a kocsi (a garázsban nincs töltő).
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Elektromos kocsik nem is a lecserelesrol szolnak inkabb arrol, hogy a kovetkezo mar majd ne olyan legyen.
Szerk. Marmint ne dizel/benzin legyen hanem legalabb hibrid vagy full elektromos.
[ Szerkesztve ]
Nekem 100 kilométer környéke is elég lenne. Csak aztán sokszor nem. Mert ma reggel is kellene egy rövid kerülőre, csütörtökön 50 kilométer, utána 200, pár nap múlva 200, másnap 300... Aztán kuss van, majd 50es kör, majd 150... Így a következő jó 2 hétre. Feltételesen megnézem, hogy a környéken tudnám-e tölteni.
Mai vellany autóval nem irreális a valós 300km hatótáv. Jó lesz ez, a következő kocsink már remélhetően vellany lesz. Amúgy meg egy tesla gyorsaságú szuper töltő ilyen 1200km hatótávot tölt óránként. Ha jól számolom, akkor 15 perc/300km. Azaz úgyis megállsz csurizni, meg inni egy kávét, és már meg is vagy.
[ Szerkesztve ]
A klasszikus iron táv 3,8 km úszás (most elmérték és kb. 4,1 km volt), 180 km kerékpár (most csak 172 km volt, 656 méter emelkedést mért a Garmin) és egy maraton a végén.
A kerón bolyozni tilos, de persze mindig vannak csalók. Én azért sem csalok, mert nem tudok bolyozni. Brutal szél volt és hozzá pára, de felhő legalább egy sem. 27,3-as átlagot mentem. Elég hurka (én 6:17-et tekertem, a győztes 4:13-at), de most ennyi volt bennem...
csinos, de azok a combok azért elég férfiasak
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Kell a két autó és a Pug helyett lenne az új.
A Citröen Berlingo és a Pugos párja között örlődünk. Kb. 4,5 milliót kellene fizetni (plusz a fényes tekintetű vezetőnk által beírgért 2,5 millió) egy zsír új, 5 év garis autóért. Szerintem megéri...
jó, de az emberek többsége még mindig lakásokban lakik, onnan meg elképzelem ahogy hosszabbítókat lógatnak le
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Sokan vannak, akik azt mondják, hogy bírnia kell a váznak.
Testsúly, erő függvénye is. Én mindig erős testalkat voltam, gyerekként elhíztam, 12 évesen, 64 kilósan kezdtem karatézni. Ott fogytam, de erős lett a lábam. Aztán elhíztam 130 kilóig. Onnan jövök lefelé, de megint erősebb a lábam, mint az ironmanen 15 órát teljesítő átlagnak. Szóval nekem a 105 kg plusz csúcsban majdnem 1000w mellé bátorság lenne betenni a Cervélót a fix görgőbe.
Vagy vegyél egy görgőzős kerékpár, egy sima acélvázasat, vagy egy olyan fix görgőt, ami nem teljesen fix (Tacx Neo).
Én vettem egy acél váz+karbon villas országútit, az megy a Tacx Fluxba. A Flux tervezési hibás, de van rá öt év gari. Szóval ha szétesik, akkor veszek helyette egy Neot.
Ha lakásban használnád, akkor mindenképpen direkt hajtásút vegyél, mert a dörzshajtásos görgők iszonyat hangosak!
Szerk: Asszem a BMC és a Speci már írja a user's manualban, hogy a karbon vázat tilos fix görgőbe fogni! Amit viszont kevesebben gondolnak, hogy a tetőcsomagtartóra rögzítésnél is hasonló erők érik a vázat, szóval a karbon BMC-t ne szállítsd tetőn sem!
[ Szerkesztve ]
A szabadgörgő jó cucc, de amatőrnek elég nehéz rajta elkezdeni az edzést. Ha nagy leszek, lehet, veszek én is egyet.
Meg azon nem tudsz watt alapú edzést csinálni, tehát az inkább hobbi tekerés, mint edzés a szabadgörgőn. Ellenben a bal-jobb egyensúlyt szépen fejleszti!
Mar amig parkolhatnak az utcan a szarjaikkal. Mert a parkolohazban, melygarazsban mar nem lesz gond a toltessel se.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Megállhatok, de jó ez az idill, hogy pont ott lesz és szabad a töltő. Tegnap míg asszony vásárolt, addig tankoltam rendeset. Ezért mondtam megnézem merre lehetne tölteni, ha már odahaza és anyóséknál sem opció.
Plusz nem lehet rajta lazsálni, mert ha nem tekersz, akkor eldőlsz.
Mennyiért nem lesz majd gond és milyen gyakran? Tényleg, Sipinél nem emlékszem, hogy mi lett az elektromos kiállásos sztori vége. De majd meglátjuk.
Nekik olcsóbb opciójuk van, úgy hívják, h bkv bérlet. Aki nem tudja otthon tölteni, annak nem való a vellany autó.
Tudtommal már a lidlikben is, meg hasonló helyeken is kötelező telepíteniük töltőket.
nem tudom észrevetted-e de elhanyagolható számú mélygarázs és parkolóház van sajnos
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Igen, csak ők a többség, arra mondtam, hogy olyan nagyon még nem fog elterjedni
illetve nemsokára elfogy/méregdrága lesz az akku, és akkor majd lesz pislogás, meg akkulopkodás
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Majd meglátjuk mennyiért adják és miképpen oszlik el a bevásárlóközpont / lakossági arány. Vidéken már 100 forint körül mérik kilowattját, de van rá egy söröm, hogy hamarosan 150 forint fölé fog menni. Az látszik, hogy egyre több villanyos van, mert eddig párat ha láttam naponta, most több 10et, 100at, meg egymás mellett sokat. Kezd hasonlítani a benyás kezdetekre, mikor 6kor zárt a kút, sokan voltak, 2*30 kilométert kellett azért autózni, hogy tankoljunk.
Nem kértük, mert közel 400-ba került volna és akkor még nekem kell rá dobozt rakni. A saját villanyórától húztak volna le kábelt. Logikusabb lett volna odarakni egy második villanyórát és a már ott lévő elektromos hálózatra kötni.
Mivel nem valószínű, hogy lesz elektromos autónk amíg ott lakunk, ezért nem bánom.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Meg rengeteg kamuzöldrendszámos hatalmas suvot látok, de azokat most szigorítják, remélem megszopatják őket a v8-as motorjaikkal és a kb 3km elektromos hatótávjukkal
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
BKV bérlettel nem jutsz el Budapesttől 100 km-re, ajtótól ajtóig.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Papíron tudnia kell 25 km-t legalább (azthiszem ennyi a minimum).
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Ha nem lehet majd az utcan tarolni az autot kenytelenek lesznek tobbet epiteni. Vagy lemondani a varosban az autotartasrol. Oszt mehetnek bkv-val.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Már régóta kötelező, idén január 1-re teljesíteniük kellett volna.
Viszont senki nem hajtja be rajtuk
(#30832) Gabibácsi: Akku egyelőre egyre csak olcsóbb.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Igen 25-öt kell. De ha user csak a parkolásért veszi, és sose tölti fel, akkor max a fékezésekből lesz áram benne (ami persze meglepően sok áramot jelenthet).
Talán BMW-nek van valami terve erre, hogy GPS alapon kijelölt helyeken csak elektromos módban menjen. De amíg ez nincs megfelelően korlátozva, ellenőrizve, addig talán tényleg jobb ha elveszik bizonyos kategóriáktól a zöld rendszámot...
(persze az meg szív, aki rendesen töltögetné, és villannyal használná városban)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
A szomszéd rendszáma mindig zöldebb
Logikusabb, csak az ilyen helyeken akkor havonta jön a leolvasóbácsi és az ilyen nem fix havi költségekkel vagy X felé /főre oszthatóval nem szeretnek jóban lenni az üzemeltetők. Van ahol igen, ott meg szolgáltatásnak hívják :-D
Itt ugye az elmult par hetvegen eleg nagy dugok voltak. Kezdodik a 'ferragosta' (amikor fel Olaszorszag kiurul, mert egyszerre veszik ki a szabijukat).
Waze meg raalt, hogy szepen beviszi a forgalmat a helyiek altal lakott lako/piheno ovezetbe - mert ott pont le lehetett vegni az utat a hatar fele.
No helyi lakosok hamar meguntak, kikerultek a 'local traffic' only feliratu tablak, plusz 1-1 rendor/onkentes ott all minden lehajtoban, hogy valoban csak a helyiek menjenek arra.
Tegnap elindultam haza, varoshatartol 100 meterre sor vege. Onnan kb 4-5km a hatar, szoval jo nagy, nekem meg elotte 5 meterrel kellene masik utra ramenni. Ha mar ott voltam vegigvartam az elso helyi utig, ott le is mentem. Helyi rendszammal be is engedtek, mogottem hajto nemet rendszamut elhajtottak (vissza a sorba).
En ezt pozitivnak tartom, azert mert nagy atmeno forgalom van a kornyeken meg nem kell az ott lakok eletet megkeseriteni. Turista meg kalkulalja bele - vagy siman utazzon ejjel a durvabb szakaszokon.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Mondjuk itt Győrben eleve csak a full elektromosok parkolhatnak ingyen. (és nekik is regisztrációhoz kötött)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Ebbol most eleg nagy botrany van az osztrakoknal/nemeteknel. Ott is bevezettek az osztrakok, hogy az atmenoforgalom nem hajthat le a sztradarol. Mondjuk nem tudom a kreszben letezik-e egyaltalan ez a fogalom hogy csak a helyi hasznalhtatja az utat. Mert a celforgalom nem ez. Meg ugye nalunk ugy lehettek fizetosek az elkerulo utak, hogy azt mondtak van nem fizetos alternativa is.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Én félig nyitott AKG-vel nyomulok, annyira nem durva kifelé. De azért hallattszik. Viszont nem gond, mert a zenei ízlésem annyira kiváló, hogy én teszek szívességet a közösségnek, hogy zenét hallgatok és mindenki teljesen oda van a gyönyörűségtől
Köszi!
Akkor a bringás rész kábé annyi, mint a Västkusten Runt 170, csak ott nekem ha jól emlékszem az emelkedés volt 1300 méter körül. A brutál szél itt is megvolt a vége felé, amikor a folyó mellett jöttünk délnek. Az durva volt.
A 6:12 szerintem egyáltalán nem rossz, én 6:44-et mentem (mondjuk megfázva fájó torokkal).
Nem tudtam, hogy nem is szabad bojozni, ez akkor nekem kedvező lenne, mivel nagyon nehezen bírom elviselni a bojban az egyenetlen haladást. Sosem úgy mennek, ahogy nekem jó lenne.
gratgrat
istálló? gazemberség? hupákolás?
nonszensz hogy erre kap zöld rendszámot
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Valoszinuleg letezik ilyen kiegeszito tabla. Legalabbis kiraktak es meg rendor is all mellette.
Nehol rendor, nehol kukasmellenyes onkentes.
Valoban lako/piheno ovezet, fevkorendor van mar a foutrol lehajtasnal is.
Az tenyleg turhetetlen volt, hogy a turista a 9 szemelyes kisbusz utan kotott bazinagy lakokocsival (tetejen koporso, hatan bicikli es motor) hetvennel szaguldozik a lako/piheno ovezetben levo ovoda elott.
Majd berongyol a szuk elkerulo utra es akadalyozza a forgalmat, mert megfordulni mar nem tud a szarjaval.
Mondjuk ezt pont hetvegen lattam, de tegnap ugye pont nem hetvege volt.
Hetvegen a helyi iskola elott mar ott allt a rendor, akinek nem volt helyi rendszama vagy igazoltan keresni valoja arrafele azt forditotta vissza. Nincs Waze miatt rovidites....
Az M7 forgalmat sem vezetik at Velencen vagy mashol ha dugo van.
Apellata off.
FőDudu