Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#88651) troland26 válasza Ateszpapa (#88647) üzenetére


troland26
őstag

Vajon tv- is el tudok így hozni ?

(#88652) Ateszpapa válasza troland26 (#88651) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Azt sajna nem tudom.
Okosórát, tabot, kamerát, telefont, fényképezőt, stb hoztam már el részletre de TV-t még nem.
Azt lehet csak otthoni szolgáltatással engedik.

(#88653) Aventador91 válasza Ateszpapa (#88645) üzenetére


Aventador91
őstag

de azt irja az oldalon hogy egy 110k-s tabletet 6000es elofizetéssel is 110et ki kell fizetni kp-ban

(#88654) 313313 válasza Zeki (#88649) üzenetére


313313
addikt

Ez hülyeség.
Csak Telenor foglalkozik téves feltöltéssel, de csak akkor ha még rajta van az összeg a téves számon.

Szerinted a csalók mit használnak ki az elmúlt 1 évbe, hogy Telekomos számikat töltögetetnek 10-15k-val?

[ Szerkesztve ]

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#88655) 313313 válasza Aventador91 (#88653) üzenetére


313313
addikt

Hol a hiba?
Kp-ba is annyi, mint részletre.
Ha meg az a baj, hogy listaáron is 110k meg 6k-s előfizuval is, akkor ez meg ilyen kategória...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#88656) Ateszpapa válasza Aventador91 (#88653) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Csak ha nem vagy arany vagy platina kártyás, akkor kell annyi előleg.

(#88657) zsoltzsolt válasza Ateszpapa (#88656) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

És akkor készülék, nem telefon, vásárlása esetén elég, ha aranykártyás vagyok, nem kell semmi szerződés hosszabbítás etc?

(#88658) Ateszpapa válasza zsoltzsolt (#88657) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Attól függ mit akarsz venni.
Mondjuk egy Samsung gear S3 okosórát, akkor nem kell hűség hozzá.
Tavalyelőtt lamax akció kamerát vettem 10 havi részletre.

(#88659) zsoltzsolt válasza Ateszpapa (#88658) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Köszi! Akkor körbenézek 🙂

(#88660) #61800332


#61800332
törölt tag

Új szolgáltató!

Dzsudzsák Balázs telefonos céget alapitott!
Egész jó csomagok vannak, nincs hűség, számhordozás lehet, a Telekom csomagjainál jóval olcsóbbak ...
db7.hu

(#88661) Mr.Csizmás válasza #61800332 (#88660) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

*flottát

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#88662) kory24 válasza #61800332 (#88660) üzenetére


kory24
őstag

"A visszaigazoló email-t a Frondeo Team Kft. küldi!" :)

(#88663) 4Grider válasza kory24 (#88662) üzenetére


4Grider
nagyúr

Azaz nincs benne semmi új, max. hogy kit fizettek meg a nevéért.

(#88664) #08205312 válasza #61800332 (#88660) üzenetére


#08205312
törölt tag

Frondeo ...

(#88665) Keem1 válasza #61800332 (#88660) üzenetére


Keem1
addikt

A flottás szolgáltatóknak külön topikja van. :U
És ahogy írták már, ez is a frondeo, nem új.

(#88666) csako válasza #61800332 (#88660) üzenetére


csako
veterán

Már a sokadik nevük... :))

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#88667) #61800332 válasza csako (#88666) üzenetére


#61800332
törölt tag

Köszi,nem tudtam, nem ismertem ezt az egészet! :O

(#88668) zsoltzsolt válasza #61800332 (#88660) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Was??

[ Szerkesztve ]

(#88669) Aventador91 válasza Ateszpapa (#88656) üzenetére


Aventador91
őstag

majd utánajárok telekomnál. 3 előfizetés van a nevemen, galaxy s7et is fillerekert tudtsm kihozni. hatha összejön egy tablet is

(#88670) Petike12345


Petike12345
csendes tag

Sziasztok, egy olyan kérdésem lenne ,hogy a telekom onlineból rendeltem egy tokot a telomra. De figyelmetlen voltam, és véletlenül rossz tokot rendeltem meg, és csak a mai nap amikor meghozták szembesültem vele. Bementem a Telekomhoz, azt mondták hogy ha visszaküldöm vissza adják az árát. A kérdésem a következő lenne ebben a formanyomtatványba melyik részt kell nekem kitölteni ? Elég ha csak a Előfizető/vevő részt töltöm ki ? Vagy ott alul a termék megnevezése , típusa és stb részt is nekem kell ? Köszi a választ előre is.

[kép]

S8+

(#88671) Zeki


Zeki
nagyúr

A téves feltöltésnél, az üfsz nem segít, de ha bemegyek, akkor segít akkor is, ha rejtettről hívott az illető, utána,

(#88672) Mr. Teddy


Mr. Teddy
őstag

Sziasztok!
Nagyon érdekes dolog történt velem. Vettem egy domino-s kártyát, fel akartam tölteni telekom ios alkalmazáson keresztük 4000Ft-tal, végigmegyek, kártyadatok be, oké, majd visszajön, hogy nem sikerült. Oké nekifutok megint, ugyanaz.
Ezt követően nézem a számlámat, kétszer leemelte a 4000Ft-ot a telekom és 8000Ft ment a kártyára. Mivel csak nyárra kellett ez nekem, nethez, és nem akarom használni másra a kártyát, fölösen van rajta plusz 4000Ft.
Online bejelentettem a hibát, leírtam mi történt, csatoltam a telefonképet aminél kiírta, hogy hiba, és egy kódot hogy ezzel a hibával kapcsolatos szám.
Semmilyen választ nem kaptam egy hónap alatt, gondoltam, hogy felhívom az ügyfélszolgálatot.

Csajjal beszélek, mondom a bajom, második feltöltést vissza kéne adni, mert önök rendszere hibás volt. És nem kaptam semmi választ. Mondja, hogy küldtek levélben, hogy sajnos megnéztek mindent, és nem tudják visszautalni az összeget, sehogysem. Az más kérdés, hogy nem kaptam postán levelet, szóval nem olvastam.

Kicsit emeltem a hangomat, kérdezem "Tehát 2017-ben az önök alkalmazásának hibájából fakadóan kétszer leemelnek a bankkártyámról pénzt, és nem fizetik vissza?"
"Nem, nem tudjuk visszautalni, nincs rá mód, rákerült a számlára"
(itt még 2-3x hasonló módon rákérdeztem, annyira ledöbbentett a válasz)
"És ha megszüntetem a dominos számlámat, akkor visszakapom a pénzt?"
"Nem, akkor elveszik."
Kicsit hümmögök magamban, hogy na akkor mi legyen, erre pár másodperc és "pi-pi-pi", rámbaszta az ügyfélszolgálatos csaj a telefont.

Momentán köpni nyelni nem tudok, mert ez a stílus, arrogancia, nemtörődömség egy ilyen hót egyszerű szituációban felháborító. Hibázik a gagyi alkalmazásuk és nem adják vissza a tévesen feltöltött összeget?

Valakinek esetleg valami tapasztalat, ötlet, vagy tanácsa, hogy most mit lehet tenni? Ne vicceljünk már, hogy nekik áll még feljebb és ezt ilyen paraszt módon kezelik. Lehet hogy momentán a nevemen egy domino kártya van, és mehet a flegmázás, csak az nem tűnt fel neki, hogy magentás számról hívtam, ami fater nevén van, és kb egy vagyont fizetünk nekik havonta...

(#88673) Zeki válasza Zeki (#88671) üzenetére


Zeki
nagyúr

Ez kérdés akart lenni... :(

(#88674) 4Grider válasza Mr. Teddy (#88672) üzenetére


4Grider
nagyúr

Két dolgot tehetsz:
1., Normális hangnemben panaszt vetetsz fel az eljárás miatt.
2., Vársz egy évet (addig fiókba teszed a kártyát), ha lejárt a szám, visszaigényeled a megmaradt egyenleget.
Ja és senkit nem érdekel, hogy Magentás számról hívod fel.

[ Szerkesztve ]

(#88675) rasotamas


rasotamas
veterán

Van egy Telekomos micro-ra vágott simem, ami nem az én nevem van, flottás. A számla hozzám jön, az én nevemre én fizetem. A kártya hivatalos cseréje a tulajon keresztül nem lehetséges. Ezt ne vitassuk, nem és kész.
Lenne-e valaki aki egy hivatalos vagy partner telekom üzletben kicserélné nekem nano-ra? Tovább vágni nem merem, mivel mint már mondtam a csere hivatalosan nem lehetséges.
Privátot is várok olyan T munkatárstól aki bevállalná.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#88676) Mr. Teddy válasza 4Grider (#88674) üzenetére


Mr. Teddy
őstag

Akkor panaszt vetetek fel. Személyesen vagy milyen csatornán keresztül intézzem?

Amúgy leszögezem, a hangnemem teljesen normális volt, leginkább a döbbenettől emelkedett meg a hangom, de nem üvöltöztem meg semmi. Az ügyintéző iszonyat arrogáns volt, épp akartam kérdezni, hogy akkor át lehet-e utalni más dominos számra a fennmaradó egyenleget, amire rámrakta a telefont.

Meg ez az alkalmazás kiírja, hogy sikertelen, majd mégis lerántja a pénzt, elég durva hiba. De hát így utólag nem csodálkozom, tele a sajtó a T kifinomult rendszerével...

(#88677) 313313 válasza Zeki (#88673) üzenetére


313313
addikt

Ha újrahív számmal együtt, akkor fel tudod neki tölteni.

Telekom nem partner a téves/kicsalt feltöltések korrigálásában. Lassan 1 éve ilyen módon csapják be/verik át az embereket...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#88678) 4Grider válasza Mr. Teddy (#88676) üzenetére


4Grider
nagyúr

Legegyszerűbb telefonos ügyfélszolgálaton. Másodjára jó eséllyel normálisabb ügyintézőt fogsz ki.
Én sms értesítést kérek a terhelésekről. Más kérdés, hogy 5e Ft felett...

(#88679) #86564352 válasza Mr. Teddy (#88672) üzenetére


#86564352
törölt tag

Hanyatló Nyugaton lehet elég egy tweet szerencsés esetben, a magyarországi intézkedési fokozatok:

próbáltad online egy hónap semmi, postai válaszlevél hol volt hol nem volt
telefonáltál, semmi (még csak a 2. körnél vagy)
telefonálsz újra bízva kifogsz jobb ügyintézőt, extraként elnézést kér a hibáért
elmész személyesen (ne partner üzletbe) normálisan elmondva, itt már tényleg illene megoldaniuk az esetet
ha nem, udvariassági körök lefutása után főnök, panaszkönyv és NMHH emlegetése

Ha elvi kérdés így, ha gyakorlati akkor használd el, passzold el rokonságban.

(#88680) Schizoka


Schizoka
aktív tag

Sziasztok!

Ismerős vett egy telót aminek a két éves részlete szeptemberbe jár le.
Közben díjcsomagot váltott ami januárig hűséges.
Mikor hozhat ki új telót részletre?

(#88681) Zeki válasza 313313 (#88677) üzenetére


Zeki
nagyúr

:(

van sms feltöltős csalás is.

[ Szerkesztve ]

(#88682) Aaron14


Aaron14
őstag

Sziasztok!

Mivel van még több, mint 4.000 pontunk, így szeretném beváltani, mielőtt elvész. Egy SANDISK 32 GB 3.0 USB MEMÓRIA-t rendeltem volna, de valamiert nem jelenik meg a pontbeváltó felület. Valaki járt már így? Mi lehet a megoldás?

[ Szerkesztve ]

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#88683) #16695808 válasza #61800332 (#88660) üzenetére


#16695808
törölt tag

Jó vicc

(#88684) rasotamas válasza rasotamas (#88675) üzenetére


rasotamas
veterán

SIM cserére valaki?

https://tinyurl.com/rasoapro

(#88685) 4Grider válasza rasotamas (#88684) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem és kész.

(#88686) Keem1 válasza rasotamas (#88684) üzenetére


Keem1
addikt

Szerintem senki nem fogja kockáztatni az állását egy (számára) vadidegen olyan ügyéért, amiért ő maga egy lépést se akar tenni ("Ezt ne vitassuk, nem és kész").
Minden rosszindulat nélkül mondom, hogy inkább intéztesd el a flottakezelővel, és ne várj másoktól megoldást olyan dologra, amire valaki munkakörén kívül tenne bármit is. Hangsúlyozom: mindenféle rosszindulat nélkül írom ezt.

(#88687) Ghard válasza Mr. Teddy (#88672) üzenetére


Ghard
őstag

Ha jól értem bankkártyával vásároltál. Kérdezd meg a bankod ügyfélszolgálatát, hogy vissza tudják-e vonni a téves fizetést. Nekem tavaly volt hasonló többszörös fizetésem(nem a telekomnál). A bankomtól azt a választ kaptam, hogy élhetek panasszal, ha nem oldja meg az akinek fizettem. Ilyenkor kivizsgálják az ügyet és vissza is kapom a pénzt erre az időre.

(#88688) rasotamas válasza Keem1 (#88686) üzenetére


rasotamas
veterán

A kártya nálam maradt. Mikor gyakorlaton voltam a cégnél, azt mondták, ha kilépek vissza kell adnom. De mivel rendes alkalmazásban nem voltam, csupán szakmai gyakorlaton, ezt nem ellenőrizték. Az akkori főnököm megígérte, hogy intéz nekem állást, mivel létszámstop miatt nem tudott oda fölvenni, addig maradhat a kártya. 2 hónap múlva elment a cégtől. Ha felhívom a flottakezelő figyelmét, hogy van nálam ilyen SIM szerintem azonnal vissza kell adni. Addig is hallgatólagosan megvagyunk így.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#88689) SUPREME7


SUPREME7
őstag

Sziasztok. Flottás előfizetés sim kártya cseréjét partner üzletben is megcsinálják? (van meghatalmazásom a cégtől, tehát hivatalosan)

(#88690) Aaron14


Aaron14
őstag

Sziasztok!

VoLTE működik már valakinek?

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#88691) Ateszpapa válasza rasotamas (#88688) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Ezzel az a baj, hogy nyoma marad a rendszerben, hogy ki mikor cseréltette azt a SIM kártyát újra.
Új SIM, új SIM adatok(PIN,PUK,kártyaszám, stb)
Gondolom senki sem akarja az állását kockáztatni a későbbiekben emiatt.

Aaron14:

Nekem még nem! S8 :(

[ Szerkesztve ]

(#88692) szabogabor10 válasza Aaron14 (#88690) üzenetére


szabogabor10
veterán

Yepp, iPhone-on.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#88693) thomas77 válasza Aaron14 (#88690) üzenetére


thomas77
senior tag

Nekem dominó kártyával és független S7-tel nem. :(( Tudom, nem is kéne, de nem értem, hogy miért...
A telekom oldala azt írja, hogy csak telekomos S7 és S8-cal megy és a lista folyamatosan bővül. Ezt nem is értem, van olyan másik szolgáltatás, ami csak a szolgáltatói készülékeken működik? A hagyományos HD hang remekül megy bármelyik független telefonon. Éppenséggel a VoLTE is mehetne.
A dominó pedig a másik érdekes kérdés: miért kell várni egy szolgáltatás bevezetésére hónapokat vagy éveket a kártyás csomagok esetében? Mi indokolja ezt?

(#88694) Keem1 válasza thomas77 (#88693) üzenetére


Keem1
addikt

Én előfizus vagyok, mégse megy még. A telefonos üszi elhajtott, mondván hamarosan és fokozatosan mindenkinek bekapcsolják.

(#88695) Kbali válasza thomas77 (#88693) üzenetére


Kbali
nagyúr

Mert szolgáltatói hálózati beállítás kell hozzá.

(#88696) thomas77 válasza Keem1 (#88694) üzenetére


thomas77
senior tag

Tehát ha jól értem, jó eséllyel fog menni független készüléken és dominóval is?

(#88697) thomas77 válasza szabogabor10 (#88692) üzenetére


thomas77
senior tag

Neked szolgáltatói készüléked van, vagy független? Illetve előfizu vagy dominó?

(#88698) dptrsk válasza thomas77 (#88697) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Csak szolgáltatói eszközökön működik a VoLTE tudtommal.

(#88699) thomas77 válasza dptrsk (#88698) üzenetére


thomas77
senior tag

Én is így tudom és csak Samsung S7-S8-on. Ezért lenne érdekes, hogy szabogabor10 fórumtárs hogy használja a I-pone-ján.
Nem kétlem, hogy működik neki, csak érdekelnének a részletek. Az is lehet, hogy a Telekom engedélyezte már több készüléken is a használatot, de nem frissítik a leírást.

Amúgy meg úgy, hogy csak két típusú (S7-S8) szolgáltatói készülék között megy, gyakorlatilag nem sok júzerhez jut el a fejlesztés. Nekik is csak akkor megy, ha szintén ilyen paraméterekkel rendelkezőt hívnak. Kíváncsi lennék ez az összes hívás hány %-a. Feltételezem, hogy borzasztóan kevés.

Így bevezettek egy nagyszerű szolgáltatást ami szinte senkihez nem jut el. Jó lenne, ha minél előbb kiterjesztenék a szolgáltatást a több független készülékre is és a dominósokra is.

(#88700) zsoltzsolt válasza dptrsk (#88698) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Lehet láma a kérdés, de a szolgáltató (Telekom) által függetlenül árult készülékek ilyen szempontból minek számítanak?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.