Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#88151) b.daniel válasza Brandynew (#88147) üzenetére


b.daniel
senior tag

Hát KEF-bol is többféle van,van ami úgy van ahogy emlited,hogy a munkáltatók fizetik,ez ok az előfizetők, illetve van amikor a dolgozó az elo szla fizető, ott picit masabbak a feltételek.
Ha a céged nevèn van,akkor meghatalmazás és aláírási cimpeldannyal tudsz kérni személyesen usz-en,vagy esetleg kapcsolattartón keresztül

(#88152) b.daniel válasza SpeedR (#88094) üzenetére


b.daniel
senior tag

Budapesti vagy? Ha igen,dobj PÜ-t és megbeszéljük

(#88153) CHIPman válasza tboy93 (#88128) üzenetére


CHIPman
nagyúr

Arra figyelj, hogy ha váltasz, és leforgalmazod a 2,4GB-ot, akkor nem lesz lassítva, mint eddig, hanem kikapcsolják.

Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman

(#88154) joelke HU


joelke HU
senior tag

Ha teszem azt bemegyek egy telekom üzletbe, hogy új előfizetést vegyek, de meglevő számomat, ami blue-s, szeretném megtartani, akkor azt mennyi idő alatt tudják megcsinálni? Ott helyben, vagy mintha másik szolgáltatótól lenne kikérve, több nap múlva kell visszamennem?

Motorola G51

(#88155) tboy93 válasza CHIPman (#88153) üzenetére


tboy93
nagyúr

Ezt jó hogy említed, köszi :R

(#88156) atti1848


atti1848
senior tag

SZiasztok.

Van 2db Mobil Stick-m, de sajnos nem tudom windows 10-el használni, mert a T-mobile Internet Manager nem működik a windows 10-s rendszerrel és nem tudok csatlakozni a hálózathoz, 633-s hibát ír mindig. Valahogy meg lehet oldani, hogy működjön Win10 alatt is ( ZTE MF190 és Huawei E1750 ) ? :R

06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.

(#88157) ElektrikusDE válasza atti1848 (#88156) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Szia a gyártónak van hozzá drivere!

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#88158) WayneGace


WayneGace
őstag

Lehet díjcsomagot igényelni net nélkül? Ha kiválasztom, hogy 0 MB mobilinternet, akkor átrak automatikusan a korlátlan (mobil XL) csomagba.

[ Szerkesztve ]

BestSecret invitációt privátban adok.

(#88159) szabogabor10 válasza WayneGace (#88158) üzenetére


szabogabor10
veterán

Csak a Mobil XL igényelhető net nélkül.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#88160) WayneGace válasza szabogabor10 (#88159) üzenetére


WayneGace
őstag

Köszönöm.

BestSecret invitációt privátban adok.

(#88161) _ak_


_ak_
addikt

Ugye amennyiben díjcsomagot váltok NextS-ről, nagyobb adatmennyiségűre, akkor nem nem hosszabbodik meg a jelenlegi hűségidő lejárati ideje, hanem szimplán többet fogok fizetni? :R

Let's begin, de gozaimasu!

(#88162) MK VII válasza _ak_ (#88161) üzenetére


MK VII
veterán

Igen. Viszont az új csomag már nem lassítós hanem teljesen leállítja a netet, ha elfogy a kereted.

(#88163) dptrsk válasza joelke HU (#88154) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ott helyben megcsinálják, kb. mintha dominorol havidíjasra váltanál.

(#88164) #TOTTI válasza tboy93 (#88155) üzenetére


#TOTTI
őstag

Like S-re kellett volna váltani, még időben ahhoz alapból adnak 2GB-ot és csak lassítják, valamint EU-ban is használható, de azt sajna már nem lehet választani.

(#88165) Mr.Csizmás válasza #TOTTI (#88164) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

a lassítás is megy EU-ban? :F

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#88166) bozsozso


bozsozso
őstag

Sziasztok,

Havidíjas díjcsomagot át tudok váltani dominósra? Gondolom csak személyesen tudom megtenni igaz?

(#88167) Zeki válasza bozsozso (#88166) üzenetére


Zeki
nagyúr

Igaz.

(#88168) dptrsk válasza bozsozso (#88166) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Át tudod, igen csak személyesen, SIM cserével jár.

(#88169) bozsozso válasza dptrsk (#88168) üzenetére


bozsozso
őstag

De a számot megtarthatom?

(#88170) dptrsk válasza bozsozso (#88169) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

persze, azonnal élni fog az új SIMen a régi számod, ha jól tudom 1990 fointba kerül a váltás, amiért 80 percet és 1GB netet kapsz kezdésnek a Dominora.

[ Szerkesztve ]

(#88171) bozsozso válasza dptrsk (#88170) üzenetére


bozsozso
őstag

Köszönöm.

(#88172) #TOTTI válasza Mr.Csizmás (#88165) üzenetére


#TOTTI
őstag

Tapasztalatból nem tudom, nem fogyott el.

(#88173) PainKiller13


PainKiller13
őstag

Sziasztok!

Hívásátirányítás hogy működik? Bekapcsolom telefonon és akkor ha hívnak akkor a telefonomról ~50ftot levon percenként?

(#88174) tsteve válasza PainKiller13 (#88173) üzenetére


tsteve
senior tag

(#88175) dptrsk válasza PainKiller13 (#88173) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ahogy linkelték díjcsomagtól függ.
Az átirányítás tulajdonképpen egy hívás arra a számra, amire átirányítottad.

[ Szerkesztve ]

(#88176) Beca1990 válasza dptrsk (#88170) üzenetére


Beca1990
senior tag

mikor én váltottam én megkaptam a 2000 Ft-ot lebeszélhetőnek és ezen felül kaptam még 80 percet és 1GB netet... igaz ezeket csak 3 hónapig. :)

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#88177) _ak_ válasza MK VII (#88162) üzenetére


_ak_
addikt

Köszönöm! :R

Let's begin, de gozaimasu!

(#88178) Repsol600 válasza dptrsk (#88170) üzenetére


Repsol600
addikt

Én ma voltam bent apám akarta a havidijjas telóját dominósra váltani, mert nem használja ki, de azt mondták indokolni kell miért akar váltani, meg kell beszélnie valami főnökkel kb 1 hét múlva menyjünk vissza akkor tudja megmondani, hogy megengedi e a váltást úgy hogy maradhat a szám. :U

(#88179) 4Grider válasza Repsol600 (#88178) üzenetére


4Grider
nagyúr

Minden szolgáltatónak lehetővé kell tenni az azonnali átváltási lehetőséget a különböző fizetési módú előfizetések között.
Ha tőlem ezt kérik, akkor azonnal megyek másik szolgáltatóhoz számhordozásra szerződést kötni.

(#88180) csako válasza Repsol600 (#88178) üzenetére


csako
veterán

Jól átvágták, ugyan tőlem is kérdezte minek váltok, mert szerette volna, ha inkább valamelyik új előfizetéses csomagra teszem a voksom... mondtam, hogy nem használom ki az előfizetést, ennyi, szépen megcsinálta az ügyintéző néhány perc alatt, nem kellett hozzá plusz ember.

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#88181) Beca1990 válasza Repsol600 (#88178) üzenetére


Beca1990
senior tag

hát ezek a telekomosok...
tiszta gáz amit csinálnak.

nyugodtan menj vissza, ne várj 1 hetet és kérd az azonnali váltást.

[ Szerkesztve ]

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#88182) Sanki válasza csako (#88180) üzenetére


Sanki
addikt

Tőlem is megkérdezték, annyit mondtam, hogy céges számot kaptam (igaz is, csak már 2 éve), ezért ez jó lesz sima feltöltős.
Utána csinálta tovább.

(#88183) HXY válasza Repsol600 (#88178) üzenetére


HXY
addikt

Jól átvágtak. Pontosan melyik üzlet volt ez?
Látszolag sok üzlet Telekomos, de valójában csak viszonteladói partnerek.

(#88184) radio100jozs válasza Repsol600 (#88178) üzenetére


radio100jozs
őstag

Akkor számhordozás másik céghez (pl. Voda Tuti), vagy ha a lefedettség miatt kell, akkor meg Bluemobile, és ennyi, ezt kellett volna mondani, rögtön megcsinálták volna a váltást. Sajnos tényleg botrányos ügyintézők vannak a Telekomnál.

(#88185) Zeki válasza Repsol600 (#88178) üzenetére


Zeki
nagyúr

Panaszkönyv, fogyasztóvédelem, homár blog, mindet az üzlet címével.
Az anyukájukat a hazugoknak!

(#88186) Repsol600


Repsol600
addikt

T partner ez is lehet nekik ezt adták ki. Most már megvárom a jövő hetet, remélem engedélyezik a váltást. ;]

(#88187) laci laci


laci laci
addikt

Üdvözlet mindenkinek. A történetem röviden.Van/volt egy honor 7 telom ami makulátlan van/volt. A kijelző foltos lett, bevittem a szervizbe, javítani nem tudták (nincs alkatrész), na innen jön az érdekesség.. Kaptam egy kártyát /jegyet és azzal menjek el a t-mobile-ba és le tudom vásárolni, szomorú vagyok/voltam /leszek, mert nagyon szerettem a készüléket. Másod kézből van és nincs a nevemen. Elmentem az üzletbe, meg nézem mit adnak helyette, erre azt mondják, hogy már nincs honor 7, igy nem tudnak másikat, DE mivel nincs a nevemen, nem adnak és nem is tudok rá fizetéssel másikat kihozni, de hab a tortán, hogy egy alcatel-reegy j6-ra is rá kellene fizetnem. A telefont 67.000-be számolják. A p10-re majdnem 100.000-et kellene fizetnem. Vagyis nincs se régi, se új, se egyáltalán semmilyen telefonom. De ha akarnám se tudnám mert dominós árban számolnak. Bocsánat, hogy ilyen hosszú lett a mondani valóm.Mit csináljak?

[ Szerkesztve ]

Xiaomi mi3-4-5-6-8-pro8-9-9t-9tpro,mi note 10,10,10pro,redmi k30/4g,pocof2pro,mi 10 ultra,mi11 ultra,11pro,11t-pro,11 lite 5g,12x,12s

(#88188) Vangelis válasza laci laci (#88187) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Nyugi csak át akarnak verni....

Összefoglalóban benne van a folyamat. Hogyan kell ennek lezajlania.

Sok sikert :)

Nem kis utána járás volt érdemes elolvasni.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#88189) Balázs1621


Balázs1621
senior tag

Sziasztok!

Dominó feltöltőkártyás ügyfeleknek mobilnetre csak ez a 4 opció van? És nincs már olyan plusz lehetőség, hogy a közösségi appoknál nem számolja az adatforgalmat?

(#88190) Zeki válasza Balázs1621 (#88189) üzenetére


Zeki
nagyúr

Önkiszolgálós USSD kódos ügyfélszolgálatnál vannak az extrák. :)
*111#
ott lesz az is, csak barangolni kell a menüben, ami körülményes...

(#88191) Soulfly842 válasza Vangelis (#88188) üzenetére


Soulfly842
addikt

A helyzet azért itt nem ennyire egyszerű. Nagy valószínűséggel hűségidővel vásárolhatta az előző tulaj (ki tudja milyen csomaggal, mennyit fizetett rá).

A garanciális csere (listaár +/- 5000 Ft), s ennek megfeleltethető jelenlegi készülék az még rendben is van. De érték-különbözettel történő vásárlás itt kivitelezhetetlen, ha hűségidővel vásárolta az eredeti tulaj a készüléket, s ha ő csak másodkézből vette meg.

1, Kötbér törlés, 2 felvásárlás (s ki tudja, hogy az eredeti vásárlási számlát megkapta-e, vagy csak a garjegyet másodkézből).
2, Új határozott hűségidővel történő vásárlás.

Ez a Ptk értelmében is kivitelezhetetlen folyamat, ha nem az előfizető van jelen.

[ Szerkesztve ]

(#88192) Soulfly842 válasza Repsol600 (#88178) üzenetére


Soulfly842
addikt

Ez az információ sem egyszerű így másodkézből :)

Véletlenül nem lehet, hogy a készülékhűségidő lejárt és valamilyen egyedi flottában vagy céges keretszerződésben van?

Akkor okozhat ez csak gondot - más esetben nem.

(#88193) Vangelis válasza Soulfly842 (#88191) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Igen ebben az esetben csak max tényleg a készülék csere megoldható... a számlázással kapcsolatos az nehezebb... vagy megoldhatatlan.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#88194) Sanki válasza Soulfly842 (#88191) üzenetére


Sanki
addikt

Nekem is volt cseregaranciás ügyem, a telefont én is használtam vettem, igazából ők sem tudják hogyan kellene eljárni, 3x írtam a telekomnak, 3 választ kaptam.
Végül az egyik válasszal bementem és szerencsére volt egy olyan ügyintéző, aki el tudta intézni a cserét. LG G2 helyett hoztam ki egy honor 8-at.

De olvasd vissza, szerintem itt írtam le, vagy lehet másik topikban.

[ Szerkesztve ]

(#88195) Soulfly842 válasza Sanki (#88194) üzenetére


Soulfly842
addikt

De ott nem volt ilyen értékkülönbözet, s nem volt felvásárlás sem. :) Ott csak kicserélték garanciális cserében.

Hidd el, nem kell visszaolvasnom :P ;)

[ Szerkesztve ]

(#88196) Sanki válasza Soulfly842 (#88195) üzenetére


Sanki
addikt

Az árakat nem mondták el, az egyik ügyintéző viszont 30k különbséget mondott a H8 javára.

Mondjuk én hivatalos cseregaranciás lapot kaptam, azzal mentem a telekomhoz.

[ Szerkesztve ]

(#88197) Balázs1621 válasza Zeki (#88190) üzenetére


Balázs1621
senior tag

Megvan, köszi! :)

(#88198) Soulfly842 válasza Sanki (#88196) üzenetére


Soulfly842
addikt

Mihez képest 30 ezer? listaár/akciós kisker ár/vásárlási ár?

Ez spekulatív, ha lett volna akkor az nem marad ott a levegőben :)

(#88199) Sanki válasza Soulfly842 (#88198) üzenetére


Sanki
addikt

Nem mondott további infót, hiába kérdeztem. Ezért is írtam, hogy ők sem tudják mi ennek a menete, kb 3-4 személyes beszélgetésem volt más más emberrel, mind mást mondott, illetve írásban is más válaszokat kaptam.
Aztán egy srác el tudta intézni, de a háttérben nem tudom mit csinált, mert hátra ment..

(#88200) CHIPman válasza Zeki (#88190) üzenetére


CHIPman
nagyúr

& (#88189) Balázs1621:
Szintén ezen az ügyfélszolgálaton találod meg a NetPlusz opciókat, amelyek közül egynek aktiválva kell lennie, hogy működjön bármelyik korlátlan opció. Már ha alapból nincs esetleg neted a csomagban.

Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.