Hirdetés

2019. november 18., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26951) BroCreSt válasza K!LLeR (#26940) üzenetére


BroCreSt
(aktív tag)

Ha mondjuk azt mondod, hogy 3 éve dolgozol, mondjuk a Telenor-nál, mint értékesítő, szerinted a T ezt le is ellenőrzi?
NEM!

De korábban már volt erről szó.

Samsung Notebook Series 9 NP900X3C-A01HU -> iPhone 4 16GB, fehér -> Samsung i9505 Galaxy S4 16GB, fehér

(#26952) kali válasza Sztbeni (#26941) üzenetére


kali
(legenda)

nagyon is igaz, sok helyen még edge sincs, csak sima gprs! :(((

(#26953) St3ven válasza kali (#26952) üzenetére


St3ven
(addikt)

Nap mint nap szembesülök ezzel, megyeszékhelyen (!). :(

"Ultimate Windows Phone megoldás: factory reset" 😈

(#26954) Ed3r_X_


Ed3r_X_
(veterán)

Sziasztok!

T-Mobile hogyan cserél micro SIM-re? Lehet szükségem lenne rá, és nem tudom, ingyen csinálják, vagy pénzért. A SIM-em több mint 3-4 éves. Köszönöm a válaszokat :)

"The best things in life aren't things"

(#26955) Wa2x_ válasza Ed3r_X_ (#26954) üzenetére


Wa2x_
(veterán)

Elvileg ingyen kapsz/cserélik.

..: Old Honda's never die - they just get faster :..

(#26956) hokins válasza Ed3r_X_ (#26954) üzenetére


hokins
(addikt)

nekem ingyen kicserélték. Mivel nem én tehetek róla hogy az a készülék amit megrendeltem tőlük mikrosimes...

(#26957) Ed3r_X_ válasza hokins (#26956) üzenetére


Ed3r_X_
(veterán)

Értem, köszönöm, és neked is Wa2x :)

De a készülék amibe kéne nem tőlük vásároltam, nekem csupán micro SIM kellene. Akkor elviekben ingyenes?

"The best things in life aren't things"

(#26958) hokins válasza Ed3r_X_ (#26957) üzenetére


hokins
(addikt)

Nemfogja megkérdezni a pult mögött álló hölgy/úr hogy tőlük van-e a telefon. Én csak azt írtam amit nekem mondot a hölgyike :U

(#26959) club1 válasza Ed3r_X_ (#26957) üzenetére


club1
(veterán)

Ebben az esetben nem szokott ingyenes lenni semelyik szolgáltatónál sem a csere.

(#26960) azigazimoris válasza hokins (#26958) üzenetére


azigazimoris
(aktív tag)

Konkrétan tőlem megkérdezték...
Frankón megmutattam a számlát és pikk-pakk ingyen volt a csere.

Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+

(#26961) hokins válasza azigazimoris (#26960) üzenetére


hokins
(addikt)

Én csak azt mondtam hogy a honlapjukról rendeltem(ami igaz is volt),de akkor még nemvolt a kezembe a telefon.

(#26962) Ez is igaz. De pl ha 2 évnél idősebb a kártya és azt mondod hogy nemjó mert pl nincs térerő vele,akkor is ingyen cserélik.

[ Szerkesztve ]

(#26962) azigazimoris válasza hokins (#26961) üzenetére


azigazimoris
(aktív tag)

Szerintem a rendelésedet a telefonszámodból simán látja, azt meg tudnia kell a cseréhez :)

Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+

(#26963) #48525824


#48525824
(törölt tag)

Szervizelt keszulekert hetvegen is lehet menni a westendi t-be vagy csak amikor a szervizuk is nyitva van?

(#26964) club1 válasza hokins (#26961) üzenetére


club1
(veterán)

Ingyen csak azonos típusra. Nem hülék, hogy szponzorálják a tőlük független készülékváltásokat...

(#26965) kali válasza club1 (#26964) üzenetére


kali
(legenda)

néha megteszik azért! :)

(#26966) jenei1994


jenei1994
(őstag)

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem,hogy nem T-mobilos romot androidot teszek fel a telefonomra ahnem gyári romot pl amit kiadott a sony.Az garancia vesztéssel jár?

(#26967) Wa2x_ válasza jenei1994 (#26966) üzenetére


Wa2x_
(veterán)

Igen. :K

..: Old Honda's never die - they just get faster :..

(#26968) jenei1994 válasza Wa2x_ (#26967) üzenetére


jenei1994
(őstag)

Köszi! akkor mán lehet húszot a garanciám sehol nem találok T-mobilos romot a készülékemhez.

(#26969) kali válasza jenei1994 (#26966) üzenetére


kali
(legenda)

szokás ilyenért megvonni a garanciát, te pedig megtámadhatod, elvileg meg is nyered, és akkor marad a garancia, viszont kifizettetik veled a megfelelő firmware visszahúzásának a költségét!
a sony - általában - specifikus helyzet, a bootloader miatt!

[ Szerkesztve ]

(#26970) jenei1994 válasza kali (#26969) üzenetére


jenei1994
(őstag)

Aha értem.Én is vissza tudnám rakni a megfelelő verziót csak,hogy nics meg így nehéz lesz. :) sehol nem találni amugy xperia J-hez kéne.

(#26971) tomy86 válasza kali (#26969) üzenetére


tomy86
(addikt)

"a sony - általában - specifikus helyzet, a bootloader miatt!"
Bootloaderhez hozzá sem kell nyúlni a romcseréhez. A független gyári rom (vagy akár flashtoolal elkészített szolgáltatós rom) feltételéhez sem root, sem bootloader nyitás nem kell.

[ Szerkesztve ]

(#26972) kali válasza tomy86 (#26971) üzenetére


kali
(legenda)

részint rossz irányban vontál le következtetést abból, amit én írtam!
nézz bele a szervizes menübe, hogy milyen infókat ír ki a aszolgáltatós firmware verzióval, illetve az utólag felhúzott eltérővel, és tudni - de lagalábbis sejteni - fogod, hogy miért írtam, amit! :)

pepe091; ezt így nem lehet kijelenteni, mert az egy dolog, hogy nem foglalkoznak vele, de papíron nem okés a dolog, és csak egyszer fogjon ki valaki olyan szervizest, aki ellenőrzi a dolgot, és foglalkozik is vele!

[ Szerkesztve ]

(#26973) pepe091 válasza jenei1994 (#26966) üzenetére


pepe091
(MODERÁTOR)

Ilyen miatt nincs garivesztés.
Rengeteg fórumtárs (pl. Xperia T topikban) használ független gyári szoftvert, sokan gariztatták is úgy meg sem nézik, ha gyári a szoftver, hogy most szolgáltatós vagy nem...

(#26974) jenei1994 válasza pepe091 (#26973) üzenetére


jenei1994
(őstag)

Értem megnyugodtam köszi az infót.

[ Szerkesztve ]

(#26975) tomy86 válasza kali (#26972) üzenetére


tomy86
(addikt)

Még most sem értem, hogy hogy került ide a bootloader. Én csak arra reagáltam és nem a garancia vesztést cáfoltam/igazoltam.

[ Szerkesztve ]

(#26976) kali válasza tomy86 (#26975) üzenetére


kali
(legenda)

amiatt, jobban (vissza)ellenőrizhetik a szolgáltatós firmware verziót;

t

[ Szerkesztve ]

(#26977) tomy86 válasza kali (#26976) üzenetére


tomy86
(addikt)

Én custom vagy gyári független romok telepítése előtt mindig elmentem a szolgáltatós romot. Azt visszatéve a szoftverinfóban is minden rendben lesz. Persze, ha olyan hiba lép fel, ami nem akadályozza a szolgáltatós rom visszatelepítést. De értem mire gondoltál.

(#26978) GeoJoe válasza Ed3r_X_ (#26954) üzenetére


GeoJoe
(tag)

hali! ha náluk vettél új mobilt akkor ingyen ha máshonnan akkor 4500. aztán, hogy milyen alapos ügyintézőt kapsz más kérdés :D

---------------------------------

korábban volt szó a hkv-ról. mondhatod, hogy Te vagy az egyik leggazdagabb magyar ha a neved se tudod kimondani rendesen. ha meg bármely szolgáltatónál már mondták fel előfizetésed tartozás miatt ne reménykedj kis összegben...

(#26979) #48525824 válasza #48525824 (#26963) üzenetére


#48525824
(törölt tag)

Erre valaki?:)

(#26980) club1 válasza #48525824 (#26979) üzenetére


club1
(veterán)

Telefonálj oda és megmondják. A 80-as (zöld) számot itt találod hozzájuk.

(#26981) 1430 válasza #48525824 (#26963) üzenetére


1430
(senior tag)

Ha T-Pont szervizbe vitted, akkor csak a szerviz nyitvatartási idejében veheted át. A partnereknél rendszerint egyezik a szerviz nyitvatartás az üzlet nyitvatartásával.

club1
A 80-as számon nem lehet elérni az üzleteket, az akciók menüpontot választva a 1430 / akciók menüpont jelentkezik, és onnan ügyintézőt kérve csak a telefonos ügyfélszolgálat érhető el.

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#26982) #48525824 válasza 1430 (#26981) üzenetére


#48525824
(törölt tag)

Westend t-pontban van a keszulek. Ugyfelszolgalat semmikepp nem adhatja ki? Mert olyan munkaidom van, hogy sose tudok bemenni szerviz nyitvatartasi idoben...

(#26983) Zsolt_72 válasza #48525824 (#26982) üzenetére


Zsolt_72
(MODERÁTOR)

Nem, nem adják ki. Szervizbe leadott készülék a szerviz munkaidejében vehető át; talán 1 nap szabadság kivételével orvosolható a "sosem jutok oda" problematikája.

[ Szerkesztve ]

(#26984) #48525824 válasza Zsolt_72 (#26983) üzenetére


#48525824
(törölt tag)

Akkor majd majus vegen atveszem, mert akkor tudok szabira menni.

(#26985) Ed3r_X_


Ed3r_X_
(veterán)

Köszönöm a válaszokat, időközben inkább meggondoltam, nem megfelelő nekem az a telefon amit választanék :)
Ám jó hogy most már tudom mi a helyzet-e téren, köszönöm a segítségeket :R

"The best things in life aren't things"

(#26986) djculture válasza #48525824 (#26984) üzenetére


djculture
(félisten)

Azt jobb lesz ha egyezteted mert ha elkészül a javítás hatvanadik naptól akár tárolási díjat is felszámíthatnak.
Ez minden szervizben bevett szokás, mióta egyes emberek nem jönnek a beadott cuccokért.

[ Szerkesztve ]

(#26987) DS39 válasza #48525824 (#26984) üzenetére


DS39
(veterán)

szerintem írj egy meghatalmazást vkinek aki át tudja venni helyetted. :)

(#26988) Sztbeni válasza club1 (#26964) üzenetére


Sztbeni
(őstag)

a haverom függetlenül vett ájfont, és a Telenorban szó nélkül kicserélték ingyen microSIM-re. Bár a kártya még régi pannonos volt

Az igazság semmitől sem fél. Csak attól, ha elhallgatják.

(#26989) zoli62


zoli62
(addikt)

Mit gondoltok, mennyire lesz népszerű a Next díjcsomag?

(#26990) club1 válasza Sztbeni (#26988) üzenetére


club1
(veterán)

Ezt abszolút elhiszem, de nem kötelesek kicserélni a régi sim-et csak ha hibás, és akkor is csak azonos típusra. Kivéve persze, ha veszel a szolgáltatónál egy másik típusú sim kártyát használó készüléket.
Természetesen az ügyfélszolgálatos jóindulatán is múlhat a dolog (ráírja hogy hibás, és cseréli ingyen akár másik típusra is), de a személyes jóindulatra - szemben a szabályokkal - nem lehet alapozni.

(#26991) kali válasza zoli62 (#26989) üzenetére


kali
(legenda)

akik bőven kihasználják, azoknak biztos ideális lesz, csak ezen személyek száma a kérdés egyelőre...

(#26992) Sztbeni válasza club1 (#26990) üzenetére


Sztbeni
(őstag)

akkor csak szerencséje volt? Mert mondtam én is neki, hogy úgy tudom, hogy pénzbe kerül

Az igazság semmitől sem fél. Csak attól, ha elhallgatják.

(#26993) Csabi88888 válasza Csabi88888 (#26933) üzenetére


Csabi88888
(csendes tag)

Erre is írjatok 1-2 ötletet, legyetek szívesek. Hülye kérdés, de sajnos ez a helyzet, amire kellene valamilyen megoldás. Köszönöm!

(#26994) zoli62 válasza kali (#26991) üzenetére


zoli62
(addikt)

Hát igen, elég magas a havidíj....

(#26995) djculture válasza Csabi88888 (#26993) üzenetére


djculture
(félisten)

Oda adod egy egyező nemű családtagodnak és az összes adatod birtokában lebeszéli ő. Ennyi a megoldás, csak előre tisztázd le vele hogy mit szeretnél. Szerződést úgyis neked kell aláírni, postán küldik/futár hozza így ebből gond nem lesz. Viszont futáros telefon szerződés küldés esetén bajba leszel mert csak te veheted át.

[ Szerkesztve ]

(#26996) kali válasza zoli62 (#26994) üzenetére


kali
(legenda)

2 év hűséggel még elmegy, de hűség nélkül nagyon húzós a havidíj (+10 e ft), én pedig még olcsóbb díjcsomagra sem írok alá hűséget soha, mert nem lehet tudni, hogy mit/milyen módosításokat, új díjcsomagokat, lehetőségeket...stb hoz a jövő.
más kérdés, hogy az olcsóbb díjcsomagot sem mindig használom ki, de így legalább kevesebb megy veszendőbe.

(#26997) Sztbeni válasza St3ven (#26953) üzenetére


Sztbeni
(őstag)

Hol? Mert megyeszékhelyen a GPRS elég gáz. Itt ahol lakom (Keszthely), itt nincs probléma a T hálójával

Az igazság semmitől sem fél. Csak attól, ha elhallgatják.

(#26998) sifarr válasza zoli62 (#26989) üzenetére


sifarr
(tag)

Mit gondoltok, mennyire lesz népszerű a Next díjcsomag?

Nem hiszem, hogy a népszerűség volt a szempont.
Muszáj volt reagálni a Red-csomagokra. Ez viszont felemásra sikerült.
A Next XL a Red Super megfelelő alternatívája.
Viszont a Next L-nél a Red Standard (főleg a készülékvásárlás nélküli verzió) egyértelműen jobb.
A Té ott van bajban, hogy vannak meglevő, a Next L-nél magasabb havi díjú más csomagjai a Mozaikban és az Ikonnál is. Ezért az új díjcsomagnál (L-nél) összességében (díj és szolgáltatás) nem mehetett ez alá, mert akkor saját magának csinált volna konkurenciát. A Vodánál viszont a 2,5 :K Red csomag képviseli a legmagasabb díjkategóriát, logikusan.

Egyébként korlátlan csomagok a nem publikus területen is vannak, nagyjából br. 10-11 ezres költséggel. Nem is különösebben nehéz hozzáférni.
Egy publikus, korlátlan csomagnak (2-4 GB nettel) pont ez lenne a reális, piac által visszaigazolt ára.
Viszont a jelenlegi gazdasági helyzetben a publikus fronton ez nem bevezethető. Valószínűleg többen váltanának lefele, mint egy kicsit magasabbra fel, azaz bevételcsökkenés lenne a vége.
Ha a Voda a Reddel alacsonyabb árral indult volna (pl. 11 - 13 - 16), akkor jelentősen megkavarhatta volna a piacot a publikus magasabb díjú szegmensben.
Így ez az egész a publikus előfizetéseket nézve, arányában nem túl jelentős, csak színesíti a díjpalettát. Nem 10-20 %-okban mérhető. Egyiknél sem.

(#26999) kali válasza Sztbeni (#26997) üzenetére


kali
(legenda)

a balaton környéke a kezdetektől preferáltabb.
bezzeg borsod, bár csak ritkán utazunk haza a szülői házba, de ott 20 km-es körzetben nincs edge, csak gprs, illetve a térerőt is úgy kell keresni néha...

sifarr; pont ezen gondolkodtam, hogy a nagyobb forgalmat bonyolító ismerősem, jellemzően valamilyen speciális - nem feltétlenül publikus - csomagban vannak, cég...stb által, tehát számukra sem igazán alternatíva a két új csomag.

[ Szerkesztve ]

(#27000) strunyo


strunyo
(tag)

Sziasztok!

Olyan kérdésem volna hozzátok, h szerintetek a T-mobil-nál kapható Dualsim-es mobil?
Mert a honlapjukon a keresőben ezt nem nagyon tudom lecsekkolni :(
Olyan 40k-ig kellene hagyományos(nem okos) kivitelű T-s teló.
Ezért kérnék tőletek infot hátha valaki jártasabb nálam ebben a témában.
Előre is köszi

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.