Hirdetés

2024. május 15., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26951) BroCreSt válasza fasirTTT (#26940) üzenetére


BroCreSt
aktív tag

Ha mondjuk azt mondod, hogy 3 éve dolgozol, mondjuk a Telenor-nál, mint értékesítő, szerinted a T ezt le is ellenőrzi?
NEM!

De korábban már volt erről szó.

Samsung Notebook Series 9 NP900X3C-A01HU -> iPhone 4 16GB, fehér -> Samsung i9505 Galaxy S4 16GB, fehér

(#26952) kali válasza Sztbeni (#26941) üzenetére


kali
legenda

nagyon is igaz, sok helyen még edge sincs, csak sima gprs! :(((

(#26953) St3ven válasza kali (#26952) üzenetére


St3ven
addikt

Nap mint nap szembesülök ezzel, megyeszékhelyen (!). :(

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#26954) Ed3r_X_


Ed3r_X_
nagyúr

Sziasztok!

T-Mobile hogyan cserél micro SIM-re? Lehet szükségem lenne rá, és nem tudom, ingyen csinálják, vagy pénzért. A SIM-em több mint 3-4 éves. Köszönöm a válaszokat :)

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

(#26955) Wa2x_ válasza Ed3r_X_ (#26954) üzenetére


Wa2x_
veterán

Elvileg ingyen kapsz/cserélik.

..: Old Honda's never die - they just get faster :..

(#26956) hokins válasza Ed3r_X_ (#26954) üzenetére


hokins
addikt

nekem ingyen kicserélték. Mivel nem én tehetek róla hogy az a készülék amit megrendeltem tőlük mikrosimes...

(#26957) Ed3r_X_ válasza hokins (#26956) üzenetére


Ed3r_X_
nagyúr

Értem, köszönöm, és neked is Wa2x :)

De a készülék amibe kéne nem tőlük vásároltam, nekem csupán micro SIM kellene. Akkor elviekben ingyenes?

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

(#26958) hokins válasza Ed3r_X_ (#26957) üzenetére


hokins
addikt

Nemfogja megkérdezni a pult mögött álló hölgy/úr hogy tőlük van-e a telefon. Én csak azt írtam amit nekem mondot a hölgyike :U

(#26959) club1 válasza Ed3r_X_ (#26957) üzenetére


club1
veterán

Ebben az esetben nem szokott ingyenes lenni semelyik szolgáltatónál sem a csere.

(#26960) azigazimoris válasza hokins (#26958) üzenetére


azigazimoris
aktív tag

Konkrétan tőlem megkérdezték...
Frankón megmutattam a számlát és pikk-pakk ingyen volt a csere.

Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra

(#26961) hokins válasza azigazimoris (#26960) üzenetére


hokins
addikt

Én csak azt mondtam hogy a honlapjukról rendeltem(ami igaz is volt),de akkor még nemvolt a kezembe a telefon.

(#26962) Ez is igaz. De pl ha 2 évnél idősebb a kártya és azt mondod hogy nemjó mert pl nincs térerő vele,akkor is ingyen cserélik.

[ Szerkesztve ]

(#26962) azigazimoris válasza hokins (#26961) üzenetére


azigazimoris
aktív tag

Szerintem a rendelésedet a telefonszámodból simán látja, azt meg tudnia kell a cseréhez :)

Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra

(#26963) #48525824


#48525824
törölt tag

Szervizelt keszulekert hetvegen is lehet menni a westendi t-be vagy csak amikor a szervizuk is nyitva van?

(#26964) club1 válasza hokins (#26961) üzenetére


club1
veterán

Ingyen csak azonos típusra. Nem hülék, hogy szponzorálják a tőlük független készülékváltásokat...

(#26965) kali válasza club1 (#26964) üzenetére


kali
legenda

néha megteszik azért! :)

(#26966) jenei1994


jenei1994
addikt

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem,hogy nem T-mobilos romot androidot teszek fel a telefonomra ahnem gyári romot pl amit kiadott a sony.Az garancia vesztéssel jár?

(#26967) Wa2x_ válasza jenei1994 (#26966) üzenetére


Wa2x_
veterán

Igen. :K

..: Old Honda's never die - they just get faster :..

(#26968) jenei1994 válasza Wa2x_ (#26967) üzenetére


jenei1994
addikt

Köszi! akkor mán lehet húszot a garanciám sehol nem találok T-mobilos romot a készülékemhez.

(#26969) kali válasza jenei1994 (#26966) üzenetére


kali
legenda

szokás ilyenért megvonni a garanciát, te pedig megtámadhatod, elvileg meg is nyered, és akkor marad a garancia, viszont kifizettetik veled a megfelelő firmware visszahúzásának a költségét!
a sony - általában - specifikus helyzet, a bootloader miatt!

[ Szerkesztve ]

(#26970) jenei1994 válasza kali (#26969) üzenetére


jenei1994
addikt

Aha értem.Én is vissza tudnám rakni a megfelelő verziót csak,hogy nics meg így nehéz lesz. :) sehol nem találni amugy xperia J-hez kéne.

(#26971) tomy86 válasza kali (#26969) üzenetére


tomy86
addikt

"a sony - általában - specifikus helyzet, a bootloader miatt!"
Bootloaderhez hozzá sem kell nyúlni a romcseréhez. A független gyári rom (vagy akár flashtoolal elkészített szolgáltatós rom) feltételéhez sem root, sem bootloader nyitás nem kell.

[ Szerkesztve ]

(#26972) kali válasza tomy86 (#26971) üzenetére


kali
legenda

részint rossz irányban vontál le következtetést abból, amit én írtam!
nézz bele a szervizes menübe, hogy milyen infókat ír ki a aszolgáltatós firmware verzióval, illetve az utólag felhúzott eltérővel, és tudni - de lagalábbis sejteni - fogod, hogy miért írtam, amit! :)

pepe091; ezt így nem lehet kijelenteni, mert az egy dolog, hogy nem foglalkoznak vele, de papíron nem okés a dolog, és csak egyszer fogjon ki valaki olyan szervizest, aki ellenőrzi a dolgot, és foglalkozik is vele!

[ Szerkesztve ]

(#26973) pepe091 válasza jenei1994 (#26966) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Ilyen miatt nincs garivesztés.
Rengeteg fórumtárs (pl. Xperia T topikban) használ független gyári szoftvert, sokan gariztatták is úgy meg sem nézik, ha gyári a szoftver, hogy most szolgáltatós vagy nem...

(#26974) jenei1994 válasza pepe091 (#26973) üzenetére


jenei1994
addikt

Értem megnyugodtam köszi az infót.

[ Szerkesztve ]

(#26975) tomy86 válasza kali (#26972) üzenetére


tomy86
addikt

Még most sem értem, hogy hogy került ide a bootloader. Én csak arra reagáltam és nem a garancia vesztést cáfoltam/igazoltam.

[ Szerkesztve ]

(#26976) kali válasza tomy86 (#26975) üzenetére


kali
legenda

amiatt, jobban (vissza)ellenőrizhetik a szolgáltatós firmware verziót;

t

[ Szerkesztve ]

(#26977) tomy86 válasza kali (#26976) üzenetére


tomy86
addikt

Én custom vagy gyári független romok telepítése előtt mindig elmentem a szolgáltatós romot. Azt visszatéve a szoftverinfóban is minden rendben lesz. Persze, ha olyan hiba lép fel, ami nem akadályozza a szolgáltatós rom visszatelepítést. De értem mire gondoltál.

(#26978) GeoJoe válasza Ed3r_X_ (#26954) üzenetére


GeoJoe
senior tag

hali! ha náluk vettél új mobilt akkor ingyen ha máshonnan akkor 4500. aztán, hogy milyen alapos ügyintézőt kapsz más kérdés :D

---------------------------------

korábban volt szó a hkv-ról. mondhatod, hogy Te vagy az egyik leggazdagabb magyar ha a neved se tudod kimondani rendesen. ha meg bármely szolgáltatónál már mondták fel előfizetésed tartozás miatt ne reménykedj kis összegben...

(#26979) #48525824 válasza #48525824 (#26963) üzenetére


#48525824
törölt tag

Erre valaki?:)

(#26980) club1 válasza #48525824 (#26979) üzenetére


club1
veterán

Telefonálj oda és megmondják. A 80-as (zöld) számot itt találod hozzájuk.

(#26981) 1430 válasza #48525824 (#26963) üzenetére


1430
senior tag

Ha T-Pont szervizbe vitted, akkor csak a szerviz nyitvatartási idejében veheted át. A partnereknél rendszerint egyezik a szerviz nyitvatartás az üzlet nyitvatartásával.

club1
A 80-as számon nem lehet elérni az üzleteket, az akciók menüpontot választva a 1430 / akciók menüpont jelentkezik, és onnan ügyintézőt kérve csak a telefonos ügyfélszolgálat érhető el.

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#26982) #48525824 válasza 1430 (#26981) üzenetére


#48525824
törölt tag

Westend t-pontban van a keszulek. Ugyfelszolgalat semmikepp nem adhatja ki? Mert olyan munkaidom van, hogy sose tudok bemenni szerviz nyitvatartasi idoben...

(#26984) #48525824 válasza #40993792 (#26983) üzenetére


#48525824
törölt tag

Akkor majd majus vegen atveszem, mert akkor tudok szabira menni.

(#26985) Ed3r_X_


Ed3r_X_
nagyúr

Köszönöm a válaszokat, időközben inkább meggondoltam, nem megfelelő nekem az a telefon amit választanék :)
Ám jó hogy most már tudom mi a helyzet-e téren, köszönöm a segítségeket :R

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

(#26986) djculture válasza #48525824 (#26984) üzenetére


djculture
félisten

Azt jobb lesz ha egyezteted mert ha elkészül a javítás hatvanadik naptól akár tárolási díjat is felszámíthatnak.
Ez minden szervizben bevett szokás, mióta egyes emberek nem jönnek a beadott cuccokért.

[ Szerkesztve ]

(#26987) DS39 válasza #48525824 (#26984) üzenetére


DS39
nagyúr

szerintem írj egy meghatalmazást vkinek aki át tudja venni helyetted. :)

(#26988) Sztbeni válasza club1 (#26964) üzenetére


Sztbeni
őstag

a haverom függetlenül vett ájfont, és a Telenorban szó nélkül kicserélték ingyen microSIM-re. Bár a kártya még régi pannonos volt

Az igazság semmitől sem fél. Csak attól, ha elhallgatják.

(#26989) zoli62


zoli62
addikt

Mit gondoltok, mennyire lesz népszerű a Next díjcsomag?

(#26990) club1 válasza Sztbeni (#26988) üzenetére


club1
veterán

Ezt abszolút elhiszem, de nem kötelesek kicserélni a régi sim-et csak ha hibás, és akkor is csak azonos típusra. Kivéve persze, ha veszel a szolgáltatónál egy másik típusú sim kártyát használó készüléket.
Természetesen az ügyfélszolgálatos jóindulatán is múlhat a dolog (ráírja hogy hibás, és cseréli ingyen akár másik típusra is), de a személyes jóindulatra - szemben a szabályokkal - nem lehet alapozni.

(#26991) kali válasza zoli62 (#26989) üzenetére


kali
legenda

akik bőven kihasználják, azoknak biztos ideális lesz, csak ezen személyek száma a kérdés egyelőre...

(#26992) Sztbeni válasza club1 (#26990) üzenetére


Sztbeni
őstag

akkor csak szerencséje volt? Mert mondtam én is neki, hogy úgy tudom, hogy pénzbe kerül

Az igazság semmitől sem fél. Csak attól, ha elhallgatják.

(#26993) Csabi88888 válasza Csabi88888 (#26933) üzenetére


Csabi88888
csendes tag

Erre is írjatok 1-2 ötletet, legyetek szívesek. Hülye kérdés, de sajnos ez a helyzet, amire kellene valamilyen megoldás. Köszönöm!

(#26994) zoli62 válasza kali (#26991) üzenetére


zoli62
addikt

Hát igen, elég magas a havidíj....

(#26995) djculture válasza Csabi88888 (#26993) üzenetére


djculture
félisten

Oda adod egy egyező nemű családtagodnak és az összes adatod birtokában lebeszéli ő. Ennyi a megoldás, csak előre tisztázd le vele hogy mit szeretnél. Szerződést úgyis neked kell aláírni, postán küldik/futár hozza így ebből gond nem lesz. Viszont futáros telefon szerződés küldés esetén bajba leszel mert csak te veheted át.

[ Szerkesztve ]

(#26996) kali válasza zoli62 (#26994) üzenetére


kali
legenda

2 év hűséggel még elmegy, de hűség nélkül nagyon húzós a havidíj (+10 e ft), én pedig még olcsóbb díjcsomagra sem írok alá hűséget soha, mert nem lehet tudni, hogy mit/milyen módosításokat, új díjcsomagokat, lehetőségeket...stb hoz a jövő.
más kérdés, hogy az olcsóbb díjcsomagot sem mindig használom ki, de így legalább kevesebb megy veszendőbe.

(#26997) Sztbeni válasza St3ven (#26953) üzenetére


Sztbeni
őstag

Hol? Mert megyeszékhelyen a GPRS elég gáz. Itt ahol lakom (Keszthely), itt nincs probléma a T hálójával

Az igazság semmitől sem fél. Csak attól, ha elhallgatják.

(#26998) sifarr válasza zoli62 (#26989) üzenetére


sifarr
senior tag

Mit gondoltok, mennyire lesz népszerű a Next díjcsomag?

Nem hiszem, hogy a népszerűség volt a szempont.
Muszáj volt reagálni a Red-csomagokra. Ez viszont felemásra sikerült.
A Next XL a Red Super megfelelő alternatívája.
Viszont a Next L-nél a Red Standard (főleg a készülékvásárlás nélküli verzió) egyértelműen jobb.
A Té ott van bajban, hogy vannak meglevő, a Next L-nél magasabb havi díjú más csomagjai a Mozaikban és az Ikonnál is. Ezért az új díjcsomagnál (L-nél) összességében (díj és szolgáltatás) nem mehetett ez alá, mert akkor saját magának csinált volna konkurenciát. A Vodánál viszont a 2,5 :K Red csomag képviseli a legmagasabb díjkategóriát, logikusan.

Egyébként korlátlan csomagok a nem publikus területen is vannak, nagyjából br. 10-11 ezres költséggel. Nem is különösebben nehéz hozzáférni.
Egy publikus, korlátlan csomagnak (2-4 GB nettel) pont ez lenne a reális, piac által visszaigazolt ára.
Viszont a jelenlegi gazdasági helyzetben a publikus fronton ez nem bevezethető. Valószínűleg többen váltanának lefele, mint egy kicsit magasabbra fel, azaz bevételcsökkenés lenne a vége.
Ha a Voda a Reddel alacsonyabb árral indult volna (pl. 11 - 13 - 16), akkor jelentősen megkavarhatta volna a piacot a publikus magasabb díjú szegmensben.
Így ez az egész a publikus előfizetéseket nézve, arányában nem túl jelentős, csak színesíti a díjpalettát. Nem 10-20 %-okban mérhető. Egyiknél sem.

(#26999) kali válasza Sztbeni (#26997) üzenetére


kali
legenda

a balaton környéke a kezdetektől preferáltabb.
bezzeg borsod, bár csak ritkán utazunk haza a szülői házba, de ott 20 km-es körzetben nincs edge, csak gprs, illetve a térerőt is úgy kell keresni néha...

sifarr; pont ezen gondolkodtam, hogy a nagyobb forgalmat bonyolító ismerősem, jellemzően valamilyen speciális - nem feltétlenül publikus - csomagban vannak, cég...stb által, tehát számukra sem igazán alternatíva a két új csomag.

[ Szerkesztve ]

(#27000) strunyo


strunyo
tag

Sziasztok!

Olyan kérdésem volna hozzátok, h szerintetek a T-mobil-nál kapható Dualsim-es mobil?
Mert a honlapjukon a keresőben ezt nem nagyon tudom lecsekkolni :(
Olyan 40k-ig kellene hagyományos(nem okos) kivitelű T-s teló.
Ezért kérnék tőletek infot hátha valaki jártasabb nálam ebben a témában.
Előre is köszi

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.