Hirdetés

2019. november 13., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26451) FRENK1988 válasza #48525824 (#26449) üzenetére


FRENK1988
(veterán)

A 3 napos gariban nincs mese ott cserélik a készüléket (legalább a Vodánál mikor a 6300 mikrofonhibát jelentettem az volt)

Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :) <3 dCI

(#26452) #48525824 válasza FRENK1988 (#26451) üzenetére


#48525824
(törölt tag)

Ipad minit vittem be, elküldték bevizsgáltatni, 15 napot mondtak... 3 munkanapon belül vittem be, jegyzőkönyvön is csereigény van jelölve. Az üsz-es a westendben azt mondta joguk van 15 napig ülni rajta és még kb. engem baszott le, hogy hogy képzelem hogy egyszerre kicserélik. :(

[ Szerkesztve ]

(#26453) club1 válasza #48525824 (#26452) üzenetére


club1
(veterán)

Vásárlásaink során sajnos előfordul, hogy a választott termékünk szinte azonnal meghibásodik. Amennyiben olyan termékről van szó, amely a az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében szerepel, és az igényünket három munkanapon belül érvényesítjük, úgy a forgalmazó nem vizsgálhatja a csere előtt, hogy a hiba oka a vásárlást követően keletkezett-e (azaz például gyártási eredetű) köteles azt nyomban kicserélni.

A Legfelsőbb Bíróság álláspontja is az, hogy a meghibásodott fogyasztási cikket a forgalmazó - három munkanapon belüli érvényesítés esetén - köteles kicserélni (EBH2007.1744)

Az igényérvényesítéshez mindenképp szükséges a jótállási jegy, számla vagy a nyugta, amelyet a vásárláskor a termék mellé kapunk. Az említett Korm. rendelet 7. §-a rögzíti, hogy ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt a forgalmazó nem hivatkozhat arra, hogy a csere aránytalan többletköltséget eredményez számára. Csupán egy feltételt ír elő az érintett termék cseréjéhez a Korm. rendelet, ez pedig nem más, mint hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Azaz például egy mosogatógéppel nem lehet mosogatni.

Ilyen esetekben a forgalmazónak tehát nincs választási lehetősége, mindenképp cserélni kell, ettől eltérni nem lehet.

Fontos tudni, hogy a cserének mindig ugyanolyan típusú termékre kell történnie. Amennyiben ez nem oldható meg, például az a típus már elfogyott és nem is lesz készleten, úgy a vételár visszafizetését lehet kérni, azaz fogyasztó elállhat a szerződéstől (természetesen azzal a megkötéssel, hogy jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye).

(#26454) #48525824 válasza club1 (#26453) üzenetére


#48525824
(törölt tag)

Végülis akkor jogosulatlanul járt el velem a szolgáltató amiért nem cserélte ki a terméket, ilyen esetben szerintetek kihez fordulhatok?

(#26455) Otisz válasza club1 (#26453) üzenetére


Otisz
(őstag)

Az élet sajnos nem igazolja a rendeletet.

Pár hónapja vásároltam egy táblagépet egy műszaki áruházban - e-vel kezdődik...
A termék másnapra meghibásodott. A hibát állandóan produkálta, ellenben sem cserét, sem pénzvisszafizetést nem ajánlottak fel, hanem szervizbe küldték volna bevizsgáltatni.
Terméket nem hagytam ott, de a panaszkönyvbe beírtam (ez sem hatotta meg őket).
Következő nap délelőtt mentem a fogyasztóvédelemhez, és bizony igazat adtak a cégnek! Elküldheti bevizsgálásra, ha neki úgy tetszik. Ez volt a lényege, meg hogy mindez az árusítóhelyen múlik.

(OO[IIII][IIII]OO)

(#26456) kali válasza #48525824 (#26452) üzenetére


kali
(legenda)

az apple termékek külön kategória, kevésbé vonatkoznak rájuk a magyar jogszabályok, mivel nincs hazai bejelentett érdekeltség, így kivételesen ne a szolgáltatót szidd...
igaz, lehetne boxolni, hiszen te a szolgáltatóval állsz szerződésben, de ez összetett folyamat.

(#26457) Varszegig válasza #48525824 (#26449) üzenetére


Varszegig
(veterán)

Jog szerint, a 3 napos cseregarancia esetén ha a használhatóságot korlátozza, akkor nem küldhetik el bevizsgálásra, hanem cserélni kell. Ezt persze a boltok többsége nagy ívben ....

Otisz: Ilyen esetben a fogyasztóvédelem is elmehet a ... Adja írásba, és menni vele bíróságra:)

kali: Olyan nincs, hogy nem vonatkoznak rájuk a magyar jogszabályok. Kutyát nem érdekli, hogy van-e itt képviselete, a céggel amelyik eladja a termékét köt fogyasztói szerződést a vásárló, azaz a jog őrá vonatkozik. Hogy aztán ő azt az almával hogy rendezi, az az ő problémája, ha nem tudja megoldani, áruljon Samsungot :DDD

[ Szerkesztve ]

(#26458) #48525824 válasza kali (#26456) üzenetére


#48525824
(törölt tag)

Szomorú a helyzet, hogy bármit megtehetnek, a magyar jogszabályok és rendeletek miért ne vonatkoznának rájuk? Én a t-vel vagyok szerződésben az meg a másik.

Igazából nem is érdekelne, hogy 15 napig kell rá várni, csak ugye a mobilnet pörög és használni nem tudom. Ha kérek a t-től jóváírást, akkor szerintetek mennyi esélye van a pozitív elbírálásnak?

(#26459) 1430 válasza #48525824 (#26452) üzenetére


1430
(senior tag)

Én szóltam (illetve írtam), hogy 15 napra várható a csere. :B

"Ha kérek a t-től jóváírást, akkor szerintetek mennyi esélye van a pozitív elbírálásnak?"
Jó esélye van. ;)

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#26460) #48525824 válasza 1430 (#26459) üzenetére


#48525824
(törölt tag)

Tudom, hogy szóltál, azért is számítottam rá, hogy ezt fogják benn mondani. :)

Gondolom ha visszakapom a cuccot, akkor ráérek vagy már most írjak az üsz-nek?

(#26461) 1430 válasza #48525824 (#26460) üzenetére


1430
(senior tag)

Szerintem mikor visszamész az új készülékért, akkor vetesd fel a jóváírási igényt.
Bár jó eséllyel a 1430-at fogják javasolni, pedig ott is fel tudnák venni (a nem szervizes ügyintézők)...
Szóval ráérsz utólag is intézni, mert akkor már legalább tudni lehet, hány napig nem tudtad használni a netet, illetve ha most jelzed is, az már nagy valószínűséggel nem fogják feldolgozni jövő hét péntekig, és ezért úgyis csúszni fog a jóváírás.

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#26462) #48525824 válasza 1430 (#26461) üzenetére


#48525824
(törölt tag)

Köszönöm szépen! :)

(#26463) Otisz válasza Varszegig (#26457) üzenetére


Otisz
(őstag)

Semmit nem értem volna el a bírósággal.
Főképp nem egy 100ezres készülékkel. Ismerve a hazai jogügyletek határidejét.
Dobálózhattam én törvényekkel, rendeletekkel, jöhettem a fogyasztóvédelemmel, meg hogy "a feletteseddel akarok beszélni", akkor is csak egyet hajtottak: nincsenek felhatalmazva a hiba megállapítására, ezért nem dönthetik el, hogy valóban hibás, vagy sem.
Ekkor kérdeztem meg, hogy ha ennyire nem képesek egy műszaki szaküzletben, akkor hogy tudnak egyáltalán a betévedő vásárlónak tanácsot adni, aki valami miatt nem tud dönteni?
Széttárt karok...emiatt is részesítem előnyben a webshopos rendeléseket, mert ott van 8 munkanapom, nem pedig három - ráadásul olyan 3, ami sokszor semmit sem jelent.
Igaz, így lehet hogy 30 nap mire visszakapom a pénzem, de! legalább visszakapom! :K

Végén azért jól jöttem ki a dologból, mert harmadnapra még is csak visszaadták a pénzt.

[ Szerkesztve ]

(OO[IIII][IIII]OO)

(#26464) Varszegig válasza Otisz (#26463) üzenetére


Varszegig
(veterán)

Van békéltető testület, az gyorsabb, mint a bíróság.

(#26465) Otisz válasza Varszegig (#26464) üzenetére


Otisz
(őstag)

Nálunk a kettő együtt van.
Ők mondták, hogy sorry, de megtehetik.

(OO[IIII][IIII]OO)

(#26466) sarkanyolo2 válasza 1430 (#26448) üzenetére


sarkanyolo2
(senior tag)

Köszönöm szépen! :R

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG U620 / Lenovo Z50-70

(#26467) kali válasza Varszegig (#26457) üzenetére


kali
(legenda)

pedig van, hivatalosan végigjárva az út, nincs közvetlen magyar apple képviselet, ezért megtehetik, hogy 3 napon belül is csak felújított készüléket adnak...stb!
amennyiben az apple webshop útján rendelsz, azt kintről hozzák, azzal pláne nem lehet mit kezdeni...

[ Szerkesztve ]

(#26468) Varszegig válasza kali (#26467) üzenetére


Varszegig
(veterán)

Nem azt vitatom, hogy nem adhatnak felújított készüléket. Azt viszont vitatom, hogy nem, vagy kevésbé vonatkoznak rá a magyar törvények. Tehát ha én egy kereskedőtől veszek egy apple terméket, én azzal a kereskedővel állok szerződésben, minden törvény vonatkozik rá. Az hogy ő honnan szerzi be, az más kérdés, az az ő baja.
Ha én külföldi webshopból rendelek, az más történet, az persze már más törvények alá tartozik.

(#26469) meroly válasza 1430 (#26448) üzenetére


meroly
(veterán)

Az volt a megállapodás lényege, amikor átváltották a szerződést úgy, hogy az előfizető is a dolgozó lett (eddig csak a számlafizető volt az), hogy nem emelkedik a díj. És eddig benne volt tényleg az ingyen beszélgetés az alapdíjban (korábban még pár éve viszont szintén kellett hozzá a telemátrix, mondjuk akkor opcionális volt).
Mindegy, ezt itt nem oldjuk meg, jeleztem a cég felé, majd intézik. :R

Impossible is nothing

(#26470) Tywee


Tywee
(csendes tag)

Sziasztok!

Még új vagyok. Olyan segítségre lenne szükségem, hogy a T-mobilnál van egy i4-em, aminek fél éve lejárt a garanciája. Most 50k-ért kaphatok egy refurbished készüléket, és ehhez kapcsolódóan lenne az a kérdésem, hogy ezekre a használt, de felújított készülékekre, garancián túli csere esetén mennyi időt kell vállaljanak gart?

Köszi a segítséget!

(#26471) kali válasza Varszegig (#26468) üzenetére


kali
(legenda)

vitathatod azt is, de nehéz lesz leharcolni, volt már rá próbálkozás, és nem csak a fogyvéd tárta szét a karjait, hanem feljebb is...
ezért isnírtam, hogy próbálkozni azt lehet, de eléggé összetett a dolog.

(#26472) Varszegig válasza kali (#26471) üzenetére


Varszegig
(veterán)

Én nem harcolom le, mert én nem veszek apple terméket:)
De 1x ha valaki rájuk száll, akkor szépen lehetne bírságolni (nem az applet, mert annak nincs képviselete), de a kereskedőket igen. De mondom, nekem mind1.

(#26473) golango


golango
(csendes tag)

Sziasztok!

Használtam a keresőt a kérdésemre:Kinéztem egy telefont,amit letiltottak,de elvileg még garis.Több válasz érkezett,hogy elvileg nem érvényes így a garancia,más szerint igen.Van valami konkrétum,amire támaszkodhatok?Megvenném a telefont "mp3 lejátszónak",csak félek,ha elromlik,akkor ráfáztam.

"Minden agyban dől el."

(#26474) BéHGT válasza kertsa (#26429) üzenetére


BéHGT
(senior tag)

Milyen készüléket vettél? És milyen csomagban? :)

S/\msung Galaxy S8 + | S/\msung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

(#26475) margithid


margithid
(veterán)

Azt nem tudja valaki, hogy a t-mobile-nál kapható Blackberry-k kártyafüggetlenek vagy csak t-s kártyával müködnek?

(#26476) .bruszli. válasza margithid (#26475) üzenetére


.bruszli.
(aktív tag)

T-függőek.

...ja és szóljatok ha kell olcsón egy kanna besugárzott hangya !

(#26477) zenwalk


zenwalk
(senior tag)

A Tnél idővel nem lefele hanem felfele mennek az árak :Y? Mióta megjelent a sony xperia Z 171k 2 éves hűséggel, pár napja 181k. Illetve elég vicc, hogy 1 éves hűséggel 184k, 2 éves hűséggel 182k. Na mind1, szerintem veszek függetlenül. Lassan olcsóbb.

(#26478) jenei1994 válasza zenwalk (#26477) üzenetére


jenei1994
(őstag)

Igen a sony mobiloknak az ára náluk ingadozik.

(#26479) Wa2x_ válasza zenwalk (#26477) üzenetére


Wa2x_
(veterán)

Lejjebb fog menni 1-2 hónap, de mivel gondolom jól fogy növelni kell sunyiban.. ;]

..: Old Honda's never die - they just get faster :..

(#26480) kali válasza jenei1994 (#26478) üzenetére


kali
(legenda)

nem csak annak, sok más gyártó készülékének is!
volt már nagyobb ingadozás is, anno az iphone 4s; 140 e ft -> 160 e ft -> 180 e ft -> 160 e ft (utóbbi olcsósodás azért, mert bejött az újabb típus)

zenwalk; a bevezetős ár után gyakran drágulnak a telefonok, pláne a felsőbb kategória, és sajnos nem megy le az ár olyan gyorsan.
vehetsz függetlenül, ha találsz elfogadható áron, csak 2 év gyártói garis legyen, mert a bolti garancia rizikós!
az viszont kérdés, hogy milyen árat nézel? webshop útján kell rendelni, úgy olcsóbb, 163.494 ft 2 év hűségre, a legolcsóbb csomagra, és csak az előfizetésre van hűség, a díjcsomagra nincs!
domino csomagban 170.991 ft! ennyiért tudsz venni 2 év gyártói garis függetlent? mert akkor utóbbi a nyerő, ellenkező esetben kérdéses!?!?

Wa2x_; félek, több lesz az, mint 1 - 2 hónap!

[ Szerkesztve ]

(#26481) Wa2x_ válasza kali (#26480) üzenetére


Wa2x_
(veterán)

Én is csak a remélem, mert kb. akkor fognak befutni az MWC-s újdonságok, jön a One, S4 júli. fele, hátha lenyomják az árat. Abban meg igazad van és megfigyelhető már régóta a T-nél, hogy a megjelenő ár után elkezd emelkedni, tiszta marketing.

..: Old Honda's never die - they just get faster :..

(#26482) kali válasza Wa2x_ (#26481) üzenetére


kali
(legenda)

anno ráfaragtam, hogy kivártam az iphone 4s vásárlással, 140 e ft helyett 160 e ft-ért vettem meg, bár utána is drágult még, 180 e ft lett, ez nyugtatott kicsit, de most nem hagytam magam, egy hónapja megvettem az xperia z telefont, és azóta az is drágult az én konstrukciómban (is), már bő 13 ft-al többet kellene kicsengetni érte.
előtte egy héttel gondolkodtam egy s3 lte vásárláson, mert akkor olcsóbb volt, erre mire megrendeltem volna, már fel is tolták az árát, az volt a szerencse, hogy közben elérhető lett az xperia x.

(#26483) Ateszzero


Ateszzero
(őstag)

Azért kicsit túlzás lett most a Sony xperia Z ára nem gondoljátok?
20-assal olcsóbb a független.
T kínálata 189000

[ Szerkesztve ]

(#26484) kali válasza Ateszzero (#26483) üzenetére


kali
(legenda)

azért azt nézd meg, hogy milyen garanciával kapod a linkelt helyen!?!?
akinek jó bolti garival, az vegye csak meg 168 e ft-ért...
t-nél; 163.494 ft 2 év hűségre (150 e ft-ért vettem egy hónapja), akár legolcsóbb csomagra, és csak az előfizetésre van hűség, a díjcsomagra nincs!
domino csomagban 170.991 ft!

[ Szerkesztve ]

(#26485) Ateszzero válasza kali (#26484) üzenetére


Ateszzero
(őstag)

Nálam 2éves hűségge 181 van írva , és dominóban pedig 190ezer 10 ft híján. Különbözik a T webshopunk? :B
A gari pedig nincs konkrétan feltüntetve a gsm üzletben , de szerintem a gyártói 1éves minimum jár.

Szerk : Most látom azt írtad egy hónapja. Nem szóltam.

[ Szerkesztve ]

(#26486) kali válasza Ateszzero (#26485) üzenetére


kali
(legenda)

az általad linkelt üzletben, az 1 év bolti garis árat látod, eltérő garancia esetén más árat adnak - drágábbat - , kérdezz rá!
a gyártó 2 évet ad, azt adja a szolgáltató is, de sufnis üzletek esetében úgy drágább, ők alapban csak 1 év boltit adnak!
t-nél a webshop árat nézd, úgy olcsóbb 10%-al, illetve akkor jár a 8 munkanapos elállási lehetőség, valamint további bónusz is! ráadásul díjmentesen házhoz viszik, vagy átvételi pontra rendeled úgy, és átveszed amikor neked jó.
az egy hónapot arra írtam, hogy akkor 150 e ft volt, most pedig bő 13 e ft-al több!

[ Szerkesztve ]

(#26487) Ateszzero válasza kali (#26486) üzenetére


Ateszzero
(őstag)

Értelek , megnéztem azt is, nem akaok vitatkozni , de ha te jössz azzal az egy év plusz garival , akkor én jövök a 2 éves hűségidővel, amit ha azt nézzük , bőven túlfizeted nekik a számlákkal azt a kedvezményt amit adnak.
Ha meg előfizu nélkül veszed , akkor is kapsz egy t- függő készüléket. Mindenhogy van a pro kontra.

[ Szerkesztve ]

(#26488) pepe091 válasza Ateszzero (#26487) üzenetére


pepe091
(MODERÁTOR)

Mert ha megveszed függetlenül a telefont, akkor ahhoz nem használsz szolgáltatást, ugye? :U

(#26489) kali válasza Ateszzero (#26487) üzenetére


kali
(legenda)

a bolti garancia alig ér valamit, sokan befürödtek már vele, de akinek elég 1 év bolti gari azért a néhány ezresért - szemben a 2 év gyártóival -, lelke rajta...
inkább azon van a hangsúly, hogy bolti vagy gyártói gari, nem a +1 év, bár a biztos a 2 év gyártói, ha 1 év után is használom a telefont, illetve eladni is jobb garanciálisan, arról nem is beszélve, hogy bolti garival több a bukó, úgy nehezebben is veszik meg!
túlfizetem a hűséggel?
akkor is telefonálnék, mobilinterneteznék, illetve fizetném adott összegű számlákat, ha független telefont vennék, és úgy még drágábban jönnék ki, de cserébe csak pocsék bolti garis telefonom lenne, ami miatt még izgulhatnék is, hogy mikor döglik be! hol itt a nyereség? :U
arról nem is beszélve, hogy a készülék megvételekor levásároltam az aranykártya pontjaimat, és kaptam 120 perc díjmentes percet is, amit hálózaton belül beszélhetek le. ezeket is számoljam bele? ezzel az erővel...

[ Szerkesztve ]

(#26490) Ateszzero válasza pepe091 (#26488) üzenetére


Ateszzero
(őstag)

Más az értéke.

Kali : Persze van igazság abban is amit mondtál , de akkor is kiállok az mellett hogy a t- mobile túlárazza a készüléket. Én sokkal nagyobb kedvezményt szeretnék a hűségidőmért cserébe. Túl nagyra vágyó vagyok?
Külföldön ingyen adják a szolgáltatók. Magyarország olyan gazdag ország ahol vagyonokat kell fizetni ha telót akarsz cserélni?

#..91 Kali : A teló értékére gondoltam ;)

[ Szerkesztve ]

(#26491) kali válasza Ateszzero (#26490) üzenetére


kali
(legenda)

miben más?
akkor is pont annyi ft 1 perc, és ez a mobilinternetre...stb szolgáltatásokra is igaz.
a feleségemnek független telefont vettem anno - ráadásul 2 év gyártói garival, és még úgy is korrekt áron volt -, mert az a típus és szín nem szerepelt a szolgáltató kínálatában, de attól még használja és kihasználja az előfizetés adta kereteket, és semmivel sem jött ki olcsóbban a dolog, inkább lett volna ilyen készülék a szolgáltatónál...

[ Szerkesztve ]

(#26492) kali válasza Ateszzero (#26490) üzenetére


kali
(legenda)

az nem vitás, hogy olcsóbban is adhatná hűségre a szolgáltató készülékeket, nem csak ez, hanem a többi szolgáltató is, de pont úgy van ez kiszámolva, hogy még ne ugorjon át az előfizető a másik oldalra, vagy legalábbis csak nagyon kevesen.
arról nem is beszélve, hogy sok telefon elhozható részletre, akár 0 ft-ra, kamat és egyéb járulékos költség nélkül, ezt független készülékeknél nehéz lenne összehozni.
a szolgáltató szolgáltatást ad el, a készülékekkel nem érné meg foglalkoznia, ha csak kevésbé, vagy sehogyan sem profitálna belőle.
külfödön másként működik ez is, sok országban nincs annyi trükközés, mint magyarországon, ahol sok visszaélés volt, számtalan hajléktalannak húzós tartozások vannak a nevén, a fillérekért kihozott, majd drágán eladott, de a szolgáltató felé nem törlesztett készülékek miatt.

(#26493) Wa2x_ válasza kali (#26492) üzenetére


Wa2x_
(veterán)

De azokat meg tiltják és le van tudva.. a vicc tényleg az, hogy milyen árak vannak 2 év hűséggel is MO-on, máshol nincs ilyen, nah de nem OFF-olom tele a topicot.

..: Old Honda's never die - they just get faster :..

(#26494) Varszegig válasza Wa2x_ (#26493) üzenetére


Varszegig
(veterán)

A letiltástól nem jön meg a pénzük, a tartozást ha eladják faktoringnak akkor töredékében kapják meg, szóval a veszteség az mindenképpen veszteség.

(#26495) kali válasza Wa2x_ (#26493) üzenetére


kali
(legenda)

letiltják, de attól még nem térült meg a szolgáltató kára, ráadásul az is sérelmet szenvedett, aki megvásárolta a telefont, és utána nem sokáig tudja használni, mert bizonyos idő elteltével nem csatlakozik fel a hálózatra.
arról nem is beszélve, hogy a nem hivatalos szervizek bevétele is nő, hiszen sokan alternatív megoldást keresnek, hogy ismét használható legyen a telefon, ha nem is teljesen legális módon...
külföldön a jogi szabályozás is más, nem is akarok belemenni, mert csak felületes infóim vannak, azok is legalább 2 évesek, amikor még jogban dolgoztam, de az a lényeg, hogy sok országban nem annyira körülményes a tartozások gyors és teljesen legális behajtása, nálunk lomhább és körülményesebb, ráadásul külön - részint kérdéses - üzletág épül rá.

(#26496) raziel01 válasza Ateszzero (#26490) üzenetére


raziel01
(veterán)

Tény, hogy drága Magyarországon de valamilyen szinten jogosnak érzem, hogy a szolgáltatók a csúcstelókon akarnak meggazdagodni. Aki olyat akar az fizessen.
Mondjuk Xperia Z a fakó kijelző miatt nem kéne.

(#26497) Ateszzero válasza raziel01 (#26496) üzenetére


Ateszzero
(őstag)

Ja ja.
A kijelzője sajnos tényleg fakó.
Hamarabb vennék egy S advance-t mint Xperia Z-t.
Apropó láttátok mennyi? Azért így már barátságosabb a teló.

(#26498) Wa2x_ válasza Ateszzero (#26497) üzenetére


Wa2x_
(veterán)

Volt ennél már olcsóbb is, pár hete lett megint ennyi. Bestbuy jelenleg. :K

..: Old Honda's never die - they just get faster :..

(#26499) raziel01 válasza Wa2x_ (#26498) üzenetére


raziel01
(veterán)

53 ezer volt az S Advance, annyiért nem rossz, csak a JB jöhetne már rá.

(#26500) Wa2x_ válasza raziel01 (#26499) üzenetére


Wa2x_
(veterán)

Sztem áprilisban meglesz, az Ace 2-vel együtt. :K

..: Old Honda's never die - they just get faster :..

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.