Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
mjani1172
addikt
Ez nem jó, mert csak magenra 1 el van, nekem viszont nem kell vonalas telefon és net.
Most látom alul van az apróbrtűsben.
[ Szerkesztve ]
martonl
senior tag
Tedd vissza a Magisk-et és tedd kivételbe a Magisk hide menüjében az appot. Nekem így megy, igaz, nem Lineage-on.
atenza
senior tag
Sziasztok,
apám tegnap kötött új előfizetést, mert már jó ideje egy régiben volt, és vannak már sokkal kedvezőbbek. Az előfizetés mellé még rábeszélték ott a t pontban egy huawei p30 lite-ra, mert a jelenlegi LG G4-e haldoklik.
Nincs is semmi gond a p30 lite-al, csak egy probléma, nem tud vezeték nélküli töltést, pedig ott direkt rákérdezett és azt mondta neki a kiszolgáló srác hogy tudja. Otthon döbbent rá hogy nem megy. Ráadásul új sim kártyát sem adtak neki, ami kompatibils az új telóval, pedig az eladó tudta hogy jelenleg LG g4-e van, ráadásul az eladó még mondta is hogy neki is volt ilyen LG-je.
Nekem ezt utólag mesélte el így sajnos én sem tudtam időben szólni hogy ne vegye meg.
Kérdésem hogy van ilyenkor lehetőség még elállni a telefontól, vagy az előfizetéstől egy az egyben? Tegnap kötötte meg ott helyben. Hajlandó lenne akár egy drágább készülékre becserélni ami tudja a wireless chargingot.
Ha online tette volna gondolom van 14 nap elállás, de ilyen esetben lehet valamit tenni?
4Grider
nagyúr
Sok lehetősége nincs. Maximum az üzletvezető jóindulatára építhet, bár mit kezdenének egy használatba vett p30 lite-al?
herdsman12
őstag
Amint az online rendelt bármelyikkel.
atenza
senior tag
Értem, habár gyakorlatilag ugyanolyan állapotban van mint amikor odaadták, mivel minden fólia rajta van, a doboza pedig eleve nyitva volt, úgy hozták ki a raktárból... A megfelelő nanosim hiánya miatt meg használva se volt.
Azért az nem túl szép dolog, hogy azt mondják tud wireless chargingot aztán otthon derül ki hogy mégsem.
Meglátjuk mi lesz.
Ateszpapa
addikt
Szerintem vigye vissza minél előbb ahol vette és kérje az üzletvezetőt.
BBke
tag
Szia, sajnálom a történteket. Lehet, hogy keverte más Huawei készülékkel.
Talán segít:
https://www.mobilefun.co.uk/blog/2019/04/how-to-use-wireless-charging-with-the-huawei-p30-p30-lite/
BBke
tag
Igen, ez lenne a legjobb megoldás: Ha nem veszik vissza, akkor panaszkönyv. Plussz írnék a face oldalukon is, ott segítőkészek.
atenza
senior tag
Rendben, köszönöm szépen mindenkinek a válaszokat!
BBke
tag
https://huaweiblog.hu/qi-toltos-tok-a-p30-hoz-a-huawei-tol/
4Grider
nagyúr
P30 lite-ról volt szó.
BBke
tag
Tudom, gondolom ahhoz is létezik olyan tok.
m1lan
őstag
Azért az nem túl szép dolog, hogy azt mondják tud wireless chargingot aztán otthon derül ki hogy mégsem.
Üzletben dolgozó kollégaként csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy elsősorban a szolgáltatást értékesítjük, a készülékek specifikációival kapcsolatban csak azok a kollégák tudnak érdemben választ adni, akiket érdekel a téma és utánajárnak önszorgalomból. Én például ilyen vagyok, de van olyan kollégám, aki csak elolvassa, hogy mi van a dobozra írva, esetleg felnéz a weboldalra. Mivel üzletben vette, így elállásra hivatalosan nincsen mód. 72 órán belül tudná típusazonosra cseréltetni, ha használatot befolyásoló hibája lenne. Ebben az esetben az adott kolléga/üzletvezető hozzáállása lesz a döntő. Én személy szerint a félretájékoztatásért jóváírást ajánlanék fel (a panaszkönybe írásnak is valószínűleg ez lenne az eredménye), a készülékcserét azért is hanyagolnám, mert nem egyszerű procedúra, másrészt a P30 Lite ársávjában nincs is vezeték nélküli töltésre képes készülék a kínálatunkban, de még dupla annyiért sem igazán. A legolcsóbb talán a Samsung Galaxy S10e, az kb. 200.000 forint jelenleg.
Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX
n@p@lm
őstag
Nem értek veled egyet.
Igen is tudja a specifikációját, ha jól emlékszem direkt rákérdezett az ügyfél.
Sokan vásárolnak készüléket is a szolgáltatás mellé, illik tisztában lenni az értékesítőnek az eladott termék műszaki tulajdonságaival.
kory24
őstag
Ha nem tudja, akkor mondja azt, hogy bocs nemtudom, de hülyeséget, valótlant ne mondjon...
Ez erősen vevő megtévesztés, ami kereskedelemben nem szép, bűntetendő...
+1
Ráadásul, ha már nem tudja, kérdezzen meg egy kollégát vagy akár csekkolhatná a neten is...
Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
4Grider
nagyúr
Ilyen részletekkel nem kell tisztában lennie egy ügyfélszolgálaton dolgozónak. Épp elég, ha az ügyviteli rendszert tudja kezelni, az értékesített telefonok technikai részletei már bőven nem férnek bele a személyes ügyfélszolgálat kompetenciájába.
A más kérdés, hogy egy értékesítő tudja már azt mondani, hogy nem tudom, azért a kis jutalékért nem kellene a csillagos eget is bevállalni...
mjani1172
addikt
Szerintem szégyen, hogy nem ért hozzá.
Azt hogy fogalmatlanok, tudtam, de hogy ez nem is gond, azon azért meglepődök.
A weboldaluk évek óta 0, a szolgáltatás sem hibátlan, az ügyfélszolgálat tudatlan.
Egy ekkora cégnél nem tudják megoldani, hogy a weboldal működjön és informatív legyen az nem kis dolog.
~
[ Szerkesztve ]
fornettisuti
veterán
😑
iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod
4Grider
nagyúr
Egy szolgáltató személyes ügyfélszolgálatának nem a telefonokról, hanem a szolgáltatás-értékesítésről, az ügyfélszolgálati ügyintézésről kellene szólnia. Az más kérdés, hogy a részletfizetés és a készülékkedvezmény miatt minden második tevékenységük valamilyen telefonnal együtt történő előfizetés hosszabbítás vagy új előfizetés értékesítés. De egy szolgáltatói ügyfélszolgálatnak nem erről kellene szólnia...
+1
Nehogy már az összes Telekom által forgalmazott telefont bemagolják,hogy mit tudnak,mik a jellemzőik.Viszont ha valaki konkrétat kérdez,nézze már meg rendesen valahol,ha nincs infó róla,akkor kérjen segítséget vagy mondja azt,nem tudja megmondani.Ha a jutalékért"tévedett",az viszont aljas dolog-de sajna ez van,már több ilyesmi esetről hallottam és írtak is a neten.
m1lan
őstag
Vezeték nélküli töltésről van szó. Ez annyira rétegigény és annyira kevés telefon képes rá, hogy a legtöbb specifikációs oldalon nincs is feltüntetve külön tulajdonságként. Az ügyfelek legtöbbször a belső tárhely méretéről érdeklődnek, esetleg az akksi kapacitásáról, meg hogy hány megapixeles a kamerája, ezekre pár kattintás után bármelyik weboldalról választ tud adni az is, akinek fogalma sincs a dolgokról. A vezeték nélküli töltés nem ilyen...
@kory24 és @csako: Valóban azt kellett volna mondania, hogy nem tudja, ha nem akart utánajárni. Ezzel egyet is értek. Előfordulhat, hogy a kolléga valóban úgy tudta, hogy képes rá a telefon, vagy csak szimplán elbeszéltek egymás mellett az ügyféllel. Tőlem kértek már vezeték nélküli töltőt úgy, hogy a végén kiderült, hogy powerbankot szeretnének. MicroSIM helyett is kértek már konkrétan MicroSD kártyát. Ahogy én sem, úgy te sem voltál jelen, hangfelvétel nem készült, így felesleges bárkit is elítélni.
@4Grider: Még ha kapott is volna érte bármilyen jutalékot...
Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX
KZP
őstag
Az utánajárásról annyit, hogy 3 szót beírva a Google-ba kb. 20 másodperc alatt meglett a válasz.
mjani1172
addikt
Nehogy már
Ez a minimum lenne.Emberileg is.Pofámról leégne a bőr, ha nem tudok semmit a termékről amit árulok. De tényleg ez jellemzi a T-.t, nagyképűség, tudatlanság.
Ha nem akarnak telefont árulni akkor ne tegyék.Ha viszont árulnak akkor készítsék fel a dolgozókat.
[ Szerkesztve ]
4Grider
nagyúr
Nem jó helyen dolgozol (vagy pont jó helyen), mert felénk a határozott idejű szerződések kötése után bizony bónusz jár. Valahogy kompenzálni kell az alacsony alapfizetést...
jansky1
senior tag
Tárgytalan. Megtaláltam a honlapon a választ..
[ Szerkesztve ]
mjani1172
addikt
Ez természetesen igaz.
Bár megmondom őszintén,nem sok jó tapasztalatom van a T-vel, de mindenkit természetesen nem ismerhetek.
Zeki
nagyúr
Letiltott simet fel lehet-e oldani? Nem másik kell. Az ami az elveszett és megtalált telefonban van.
kicsike21
csendes tag
Sziasztok lehet mar volt kérdésben, a telekom app nem.megy ha lefrissitem 15. Valahanyasra csak a 9, valahanyas verzio mukodik probaltam a magikshide-dal de azzal sem megy valami megoldas van ra? Valaszokat előre is köszönöm.
stefi68
addikt
Magisk Hide -> Telekom app nálam sem vezetett eredményre, viszont a "Hide magisk manager" igen.
Itt olvastam én is... Ilyenkor átnevezi a Magisk Managert 'Manager'-re és az apk csomagnevét is megváltoztatja.
[ Szerkesztve ]
◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►
Zeki
nagyúr
Volt bent a Telekomnál, de azt mondták neki, kap egy új simet és ennyi. Holott meglett az elveszett telefonja. A megtaláló azonban nem kapta meg a feleségtől a címet sms-ben hogy hova vigye a telót, mert közben le lett tiltva a SIM. Ha azt a simet tudnà visszakapcsoltatni, akkor talán olvasná az sms-t.
kicsike21
csendes tag
És ez a hide magiks az hol vagy merre lelhető? Valszod es segitseged köszönöm
MrPeekaboo
senior tag
Érdeklődnék, hogy olyan flottás számra, ahol a cég a számlafizető, viszont a telefon saját, lehet-e kérni SIM cserét nano-ról e-sim-re?
Zeki
nagyúr
Másnap már nem akarták a letiltott simet visszakapcsolni, hanem adtak neki egy újat. Csak így nem lesz meg a telefonja.
mjani1172
addikt
Nincs akkor semmi ajánlott céges előfizetés?
martonl
senior tag
Az előfizető kérheti a cserét. Ha az előfizető te vagy, akkor tehát intézheted. A számlafizető személye tudtommal mellékes.
[ Szerkesztve ]
btudos
veterán
Nincs ilyen, hogy ajánlott előfizetés. Mindenkinek más az ajánlott, céges csomagoknál meg nincs akkora választék, hogy érdemben gondolkodtató legyen, melyiket választod, jól el vannak különítve a hang csomagok, netből meg annyit kérsz hozzá, amennyire általában szükséged van.
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
btudos
veterán
Minimum meghatalmazás kell hozzá, plusz ha egyedi díjcsomag, akkor az is kérdés, hogy egyáltalán lehet-e.
Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.
MrPeekaboo
senior tag
martonl-nek és neked is köszönöm az infót!
kicsike21
csendes tag
Segitenél hogy pontosan hogy csináltad és merre találom ezt?
_adaml21_
őstag
Sziasztok!
Két kérdéssel fordulnék hozzátok:
1. Magenta 1-es 10+10Gb mobilinternetem van, amelynél többek között a TVGO és az HBO Go adatforgalom is korlátlan.
Mi a helyzet akkor, ha személyes hotspottal megosztom az internetet a telefonommal adott esetben az iPademre, és ott HBO Go vagy TVGO adatforgalmat bonyolítok?
2. Mivel szeptember után kötöttem a szerződést, vonatkozik rám az év végéig ingyenes HBO Go akció. Be is aktiváltam az HBO Go opciót (1990 Ft/hó) valamint később az HBO Go Magenta1 kedvezményt (0 Ft/hó).
Le kell ebben az esetben mondanom az HBO Go opciót (1990 Ft/hó), hogy ingyenes legyen a szolgáltatás December végéig?
Köszi előre.
mzso
veterán
Helló!
Az mitől van, hogy egy csörgetett t-mobilos szám kb 10-15 másodperc után automatikusan foglaltat jelez?
#78693120
törölt tag
Nincs rajta hívásátírányítás, vagy hívásértesítő?
Pár hónapja volt ilyen gond, mikor sok Dominós aktiváltatott magának Volte szolgáltatást és elmászott emiatt valamiért olyan beállítás, aminek nem kellett volna.
Ha a csörgetett mobilos szám nem hónapok óta ilyen, akkor valami más miatt lehet.
De mindenesetre a megoldás az (ha Androidos telefonja van), hogy a Tárcsázó beállításaiban ki kell kapcsolni a "Ha nem válaszol" átirányítást.
[ Szerkesztve ]
mano660
tag
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W