Hirdetés

2019. november 22., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#110901) mjani1172 válasza btudos (#110898) üzenetére


mjani1172
(őstag)

Ez nem jó, mert csak magenra 1 el van, nekem viszont nem kell vonalas telefon és net.
Most látom alul van az apróbrtűsben.

[ Szerkesztve ]

(#110902) martonl válasza PNP (#110889) üzenetére


martonl
(tag)

Tedd vissza a Magisk-et és tedd kivételbe a Magisk hide menüjében az appot. Nekem így megy, igaz, nem Lineage-on.

(#110903) atenza


atenza
(senior tag)

Sziasztok,

apám tegnap kötött új előfizetést, mert már jó ideje egy régiben volt, és vannak már sokkal kedvezőbbek. Az előfizetés mellé még rábeszélték ott a t pontban egy huawei p30 lite-ra, mert a jelenlegi LG G4-e haldoklik.

Nincs is semmi gond a p30 lite-al, csak egy probléma, nem tud vezeték nélküli töltést, pedig ott direkt rákérdezett és azt mondta neki a kiszolgáló srác hogy tudja. Otthon döbbent rá hogy nem megy. Ráadásul új sim kártyát sem adtak neki, ami kompatibils az új telóval, pedig az eladó tudta hogy jelenleg LG g4-e van, ráadásul az eladó még mondta is hogy neki is volt ilyen LG-je.

Nekem ezt utólag mesélte el így sajnos én sem tudtam időben szólni hogy ne vegye meg.

Kérdésem hogy van ilyenkor lehetőség még elállni a telefontól, vagy az előfizetéstől egy az egyben? Tegnap kötötte meg ott helyben. Hajlandó lenne akár egy drágább készülékre becserélni ami tudja a wireless chargingot.

Ha online tette volna gondolom van 14 nap elállás, de ilyen esetben lehet valamit tenni?

(#110904) 4Grider válasza atenza (#110903) üzenetére


4Grider
(addikt)

Sok lehetősége nincs. Maximum az üzletvezető jóindulatára építhet, bár mit kezdenének egy használatba vett p30 lite-al?

(#110905) herdsman12 válasza 4Grider (#110904) üzenetére


herdsman12
(senior tag)

Amint az online rendelt bármelyikkel.

(#110906) atenza


atenza
(senior tag)

Értem, habár gyakorlatilag ugyanolyan állapotban van mint amikor odaadták, mivel minden fólia rajta van, a doboza pedig eleve nyitva volt, úgy hozták ki a raktárból... A megfelelő nanosim hiánya miatt meg használva se volt.

Azért az nem túl szép dolog, hogy azt mondják tud wireless chargingot aztán otthon derül ki hogy mégsem.

Meglátjuk mi lesz.

(#110907) Ateszpapa válasza atenza (#110906) üzenetére


Ateszpapa
(addikt)

Szerintem vigye vissza minél előbb ahol vette és kérje az üzletvezetőt.

(#110908) BBke válasza atenza (#110906) üzenetére


BBke
(csendes tag)

Szia, sajnálom a történteket. Lehet, hogy keverte más Huawei készülékkel.

Talán segít:

https://www.mobilefun.co.uk/blog/2019/04/how-to-use-wireless-charging-with-the-huawei-p30-p30-lite/

(#110909) BBke válasza Ateszpapa (#110907) üzenetére


BBke
(csendes tag)

Igen, ez lenne a legjobb megoldás: Ha nem veszik vissza, akkor panaszkönyv. Plussz írnék a face oldalukon is, ott segítőkészek.

(#110910) atenza


atenza
(senior tag)

Rendben, köszönöm szépen mindenkinek a válaszokat!

(#110911) BBke válasza atenza (#110910) üzenetére


BBke
(csendes tag)

https://huaweiblog.hu/qi-toltos-tok-a-p30-hoz-a-huawei-tol/

(#110912) 4Grider válasza BBke (#110911) üzenetére


4Grider
(addikt)

P30 lite-ról volt szó.

(#110913) BBke válasza 4Grider (#110912) üzenetére


BBke
(csendes tag)

Tudom, gondolom ahhoz is létezik olyan tok. :)

(#110914) m1lan válasza atenza (#110906) üzenetére


m1lan
(senior tag)

Azért az nem túl szép dolog, hogy azt mondják tud wireless chargingot aztán otthon derül ki hogy mégsem.

Üzletben dolgozó kollégaként csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy elsősorban a szolgáltatást értékesítjük, a készülékek specifikációival kapcsolatban csak azok a kollégák tudnak érdemben választ adni, akiket érdekel a téma és utánajárnak önszorgalomból. Én például ilyen vagyok, de van olyan kollégám, aki csak elolvassa, hogy mi van a dobozra írva, esetleg felnéz a weboldalra. Mivel üzletben vette, így elállásra hivatalosan nincsen mód. 72 órán belül tudná típusazonosra cseréltetni, ha használatot befolyásoló hibája lenne. Ebben az esetben az adott kolléga/üzletvezető hozzáállása lesz a döntő. Én személy szerint a félretájékoztatásért jóváírást ajánlanék fel (a panaszkönybe írásnak is valószínűleg ez lenne az eredménye), a készülékcserét azért is hanyagolnám, mert nem egyszerű procedúra, másrészt a P30 Lite ársávjában nincs is vezeték nélküli töltésre képes készülék a kínálatunkban, de még dupla annyiért sem igazán. A legolcsóbb talán a Samsung Galaxy S10e, az kb. 200.000 forint jelenleg.

Telekom HU | SAMSUNG GALAXY NOTE 9

(#110915) n@p@lm válasza m1lan (#110914) üzenetére


n@p@lm
(őstag)

Nem értek veled egyet.
Igen is tudja a specifikációját, ha jól emlékszem direkt rákérdezett az ügyfél.
Sokan vásárolnak készüléket is a szolgáltatás mellé, illik tisztában lenni az értékesítőnek az eladott termék műszaki tulajdonságaival.

Husqvarna CTH 163T, Partner 53-160 DW (5553D), Stihl FS 400, Komatsu Zenoah BCZ5010CL, Makita DCS-6400, Hitachi CS30EH, Stihl SR420, Honda WJR 2525, Honda HHH25D 75

(#110916) kory24 válasza m1lan (#110914) üzenetére


kory24
(őstag)

Ha nem tudja, akkor mondja azt, hogy bocs nemtudom, de hülyeséget, valótlant ne mondjon...

Ez erősen vevő megtévesztés, ami kereskedelemben nem szép, bűntetendő...

(#110917) csako válasza n@p@lm (#110915) üzenetére


csako
(addikt)

+1
Ráadásul, ha már nem tudja, kérdezzen meg egy kollégát vagy akár csekkolhatná a neten is...

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#110918) 4Grider válasza n@p@lm (#110915) üzenetére


4Grider
(addikt)

Ilyen részletekkel nem kell tisztában lennie egy ügyfélszolgálaton dolgozónak. Épp elég, ha az ügyviteli rendszert tudja kezelni, az értékesített telefonok technikai részletei már bőven nem férnek bele a személyes ügyfélszolgálat kompetenciájába.
A más kérdés, hogy egy értékesítő tudja már azt mondani, hogy nem tudom, azért a kis jutalékért nem kellene a csillagos eget is bevállalni...

(#110919) mjani1172 válasza 4Grider (#110918) üzenetére


mjani1172
(őstag)

Szerintem szégyen, hogy nem ért hozzá.
Azt hogy fogalmatlanok, tudtam, de hogy ez nem is gond, azon azért meglepődök.
A weboldaluk évek óta 0, a szolgáltatás sem hibátlan, az ügyfélszolgálat tudatlan.
Egy ekkora cégnél nem tudják megoldani, hogy a weboldal működjön és informatív legyen az nem kis dolog.
~

[ Szerkesztve ]

(#110920) fornettisuti válasza kory24 (#110916) üzenetére


fornettisuti
(addikt)

😑

Samsung S7 - LG Gpad 8.3 - Huawei Watch GT - Xiaomi MiBand2

(#110921) 4Grider válasza mjani1172 (#110919) üzenetére


4Grider
(addikt)

Egy szolgáltató személyes ügyfélszolgálatának nem a telefonokról, hanem a szolgáltatás-értékesítésről, az ügyfélszolgálati ügyintézésről kellene szólnia. Az más kérdés, hogy a részletfizetés és a készülékkedvezmény miatt minden második tevékenységük valamilyen telefonnal együtt történő előfizetés hosszabbítás vagy új előfizetés értékesítés. De egy szolgáltatói ügyfélszolgálatnak nem erről kellene szólnia...

(#110922) Mikulásbá válasza 4Grider (#110921) üzenetére


Mikulásbá
(veterán)

+1

Nehogy már az összes Telekom által forgalmazott telefont bemagolják,hogy mit tudnak,mik a jellemzőik.Viszont ha valaki konkrétat kérdez,nézze már meg rendesen valahol,ha nincs infó róla,akkor kérjen segítséget vagy mondja azt,nem tudja megmondani.Ha a jutalékért"tévedett",az viszont aljas dolog-de sajna ez van,már több ilyesmi esetről hallottam és írtak is a neten.

Asus ROG Zephyrus M gaming laptop eladó! -> https://tinyurl.hu/6O8I/

(#110923) m1lan válasza n@p@lm (#110915) üzenetére


m1lan
(senior tag)

Vezeték nélküli töltésről van szó. Ez annyira rétegigény és annyira kevés telefon képes rá, hogy a legtöbb specifikációs oldalon nincs is feltüntetve külön tulajdonságként. Az ügyfelek legtöbbször a belső tárhely méretéről érdeklődnek, esetleg az akksi kapacitásáról, meg hogy hány megapixeles a kamerája, ezekre pár kattintás után bármelyik weboldalról választ tud adni az is, akinek fogalma sincs a dolgokról. A vezeték nélküli töltés nem ilyen... :N

@kory24 és @csako: Valóban azt kellett volna mondania, hogy nem tudja, ha nem akart utánajárni. Ezzel egyet is értek. Előfordulhat, hogy a kolléga valóban úgy tudta, hogy képes rá a telefon, vagy csak szimplán elbeszéltek egymás mellett az ügyféllel. Tőlem kértek már vezeték nélküli töltőt úgy, hogy a végén kiderült, hogy powerbankot szeretnének. MicroSIM helyett is kértek már konkrétan MicroSD kártyát. Ahogy én sem, úgy te sem voltál jelen, hangfelvétel nem készült, így felesleges bárkit is elítélni.

@4Grider: Még ha kapott is volna érte bármilyen jutalékot... :U

Telekom HU | SAMSUNG GALAXY NOTE 9

(#110924) KZP válasza m1lan (#110923) üzenetére


KZP
(őstag)

Az utánajárásról annyit, hogy 3 szót beírva a Google-ba kb. 20 másodperc alatt meglett a válasz.

(#110925) mjani1172 válasza Mikulásbá (#110922) üzenetére


mjani1172
(őstag)

Nehogy már
Ez a minimum lenne.Emberileg is.Pofámról leégne a bőr, ha nem tudok semmit a termékről amit árulok. De tényleg ez jellemzi a T-.t, nagyképűség, tudatlanság.
Ha nem akarnak telefont árulni akkor ne tegyék.Ha viszont árulnak akkor készítsék fel a dolgozókat.

[ Szerkesztve ]

(#110926) 4Grider válasza m1lan (#110923) üzenetére


4Grider
(addikt)

Nem jó helyen dolgozol (vagy pont jó helyen), mert felénk a határozott idejű szerződések kötése után bizony bónusz jár. Valahogy kompenzálni kell az alacsony alapfizetést...

(#110927) Zsolt_72 válasza mjani1172 (#110925) üzenetére


Zsolt_72
(MODERÁTOR)

Bizonyos alkalmazottakra tekintve igaz, amit írsz, de nem az összes személy ilyen, akikkel találkozni lehet. Kecskeméten például eddig bárkihez is kerültem, figyelmes és udvarias kiszolgálást kaptam. Ez így volt akkor is, amikor még a Szabadság téren volt az üzlet és jelenleg is igaz, amióta a Malom Üzletközpontba költöztek.

Igen, olyan is van, amit leírtál. De nem mindenkire igaz.

(#110928) jansky1


jansky1
(senior tag)

Tárgytalan. Megtaláltam a honlapon a választ..

[ Szerkesztve ]

(#110929) mjani1172 válasza Zsolt_72 (#110927) üzenetére


mjani1172
(őstag)

Ez természetesen igaz.

Bár megmondom őszintén,nem sok jó tapasztalatom van a T-vel, de mindenkit természetesen nem ismerhetek.

(#110930) Zeki


Zeki
(veterán)

Letiltott simet fel lehet-e oldani? Nem másik kell. Az ami az elveszett és megtalált telefonban van.

25 éves vezetői és értékesítési tapasztalattal munkát keresek!

(#110931) Zsolt_72 válasza Zeki (#110930) üzenetére


Zsolt_72
(MODERÁTOR)

Igen.

- Lopás miatt felfüggesztett SIM-kártya visszakapcsolása - [link]
- SIM-kártya felfüggesztése, eltűnés utáni visszakapcsolása

A legbiztosabb, ha megkérdezed tőlük, bár ha a lopás miatti felfüggesztés feloldható, akkor jó eséllyel az elveszett/megtalált SIM-é is.

[ Szerkesztve ]

(#110932) kicsike21


kicsike21
(csendes tag)

Sziasztok lehet mar volt kérdésben, a telekom app nem.megy ha lefrissitem 15. Valahanyasra csak a 9, valahanyas verzio mukodik probaltam a magikshide-dal de azzal sem megy valami megoldas van ra? Valaszokat előre is köszönöm.

(#110933) stefi68 válasza kicsike21 (#110932) üzenetére


stefi68
(addikt)

Magisk Hide -> Telekom app nálam sem vezetett eredményre, viszont a "Hide magisk manager" igen.
Itt olvastam én is... Ilyenkor átnevezi a Magisk Managert 'Manager'-re és az apk csomagnevét is megváltoztatja.

[ Szerkesztve ]

◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►

(#110934) Zeki válasza Zsolt_72 (#110931) üzenetére


Zeki
(veterán)

Volt bent a Telekomnál, de azt mondták neki, kap egy új simet és ennyi. Holott meglett az elveszett telefonja. A megtaláló azonban nem kapta meg a feleségtől a címet sms-ben hogy hova vigye a telót, mert közben le lett tiltva a SIM. Ha azt a simet tudnà visszakapcsoltatni, akkor talán olvasná az sms-t.

25 éves vezetői és értékesítési tapasztalattal munkát keresek!

(#110935) Zsolt_72 válasza Zeki (#110934) üzenetére


Zsolt_72
(MODERÁTOR)

Ha azt a simet tudnà visszakapcsoltatni, akkor talán olvasná az sms-t.

Csak akkor, ha még nem telt el 14 nap az SMS elküldése óta. Ennyi ugyanis az a maximális idő, amíg folyik kísérlet az üzenet kézbesítésére, amikor nincs hálózaton egy telefon. Ezt a régebbi NOKIA telefonokon (pl. 5110) még lehetett szabályozni a menüben.

(#110936) kicsike21 válasza stefi68 (#110933) üzenetére


kicsike21
(csendes tag)

És ez a hide magiks az hol vagy merre lelhető? Valszod es segitseged köszönöm

(#110937) MrPeekaboo


MrPeekaboo
(aktív tag)

Érdeklődnék, hogy olyan flottás számra, ahol a cég a számlafizető, viszont a telefon saját, lehet-e kérni SIM cserét nano-ról e-sim-re?

(#110938) Zeki válasza Zsolt_72 (#110935) üzenetére


Zeki
(veterán)

Másnap már nem akarták a letiltott simet visszakapcsolni, hanem adtak neki egy újat. Csak így nem lesz meg a telefonja.

25 éves vezetői és értékesítési tapasztalattal munkát keresek!

(#110939) mjani1172


mjani1172
(őstag)

Nincs akkor semmi ajánlott céges előfizetés?

(#110940) martonl válasza MrPeekaboo (#110937) üzenetére


martonl
(tag)

Az előfizető kérheti a cserét. Ha az előfizető te vagy, akkor tehát intézheted. A számlafizető személye tudtommal mellékes.

[ Szerkesztve ]

(#110941) btudos válasza mjani1172 (#110939) üzenetére


btudos
(veterán)

Nincs ilyen, hogy ajánlott előfizetés. Mindenkinek más az ajánlott, céges csomagoknál meg nincs akkora választék, hogy érdemben gondolkodtató legyen, melyiket választod, jól el vannak különítve a hang csomagok, netből meg annyit kérsz hozzá, amennyire általában szükséged van.

Az igazi pultos a hosszúból csak a lépést érti.

(#110942) btudos válasza MrPeekaboo (#110937) üzenetére


btudos
(veterán)

Minimum meghatalmazás kell hozzá, plusz ha egyedi díjcsomag, akkor az is kérdés, hogy egyáltalán lehet-e.

Az igazi pultos a hosszúból csak a lépést érti.

(#110943) MrPeekaboo válasza btudos (#110942) üzenetére


MrPeekaboo
(aktív tag)

martonl-nek és neked is köszönöm az infót!

(#110944) kicsike21 válasza stefi68 (#110933) üzenetére


kicsike21
(csendes tag)

Segitenél hogy pontosan hogy csináltad és merre találom ezt?

(#110945) _adaml21_


_adaml21_
(őstag)

Sziasztok!

Két kérdéssel fordulnék hozzátok:

1. Magenta 1-es 10+10Gb mobilinternetem van, amelynél többek között a TVGO és az HBO Go adatforgalom is korlátlan.
Mi a helyzet akkor, ha személyes hotspottal megosztom az internetet a telefonommal adott esetben az iPademre, és ott HBO Go vagy TVGO adatforgalmat bonyolítok?

2. Mivel szeptember után kötöttem a szerződést, vonatkozik rám az év végéig ingyenes HBO Go akció. Be is aktiváltam az HBO Go opciót (1990 Ft/hó) valamint később az HBO Go Magenta1 kedvezményt (0 Ft/hó).
Le kell ebben az esetben mondanom az HBO Go opciót (1990 Ft/hó), hogy ingyenes legyen a szolgáltatás December végéig?

Köszi előre.

(#110946) mzso


mzso
(addikt)

Helló!
Az mitől van, hogy egy csörgetett t-mobilos szám kb 10-15 másodperc után automatikusan foglaltat jelez?

(#110947) serrin válasza mzso (#110946) üzenetére


serrin
(aktív tag)

Nincs rajta hívásátírányítás, vagy hívásértesítő?

iPhone SE 64GB & Lumia 735 & Nokia 8110 4G + Dell 6440

(#110948) fery02 válasza mzso (#110946) üzenetére


fery02
(addikt)

Pár hónapja volt ilyen gond, mikor sok Dominós aktiváltatott magának Volte szolgáltatást és elmászott emiatt valamiért olyan beállítás, aminek nem kellett volna.

Ha a csörgetett mobilos szám nem hónapok óta ilyen, akkor valami más miatt lehet.

De mindenesetre a megoldás az (ha Androidos telefonja van), hogy a Tárcsázó beállításaiban ki kell kapcsolni a "Ha nem válaszol" átirányítást.

[ Szerkesztve ]

(#110949) mano660 válasza mzso (#110946) üzenetére


mano660
(tag)

Szia!
Volt már erről szó itt a fórumban: [link]
[link]

(#110950) KZP válasza _adaml21_ (#110945) üzenetére


KZP
(őstag)

HBO Go-t nem érdemes a T-nél kötni, hanem közvetlenül az HBO-nál, úgy csak 1490 Ft. Magenta-ban pedig ugyanúgy nem számolja bele az adatkeretbe.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.