Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#110901) mjani1172 válasza btudos (#110898) üzenetére


mjani1172
addikt

Ez nem jó, mert csak magenra 1 el van, nekem viszont nem kell vonalas telefon és net.
Most látom alul van az apróbrtűsben.

[ Szerkesztve ]

(#110902) martonl válasza PNP (#110889) üzenetére


martonl
senior tag

Tedd vissza a Magisk-et és tedd kivételbe a Magisk hide menüjében az appot. Nekem így megy, igaz, nem Lineage-on.

(#110903) atenza


atenza
senior tag

Sziasztok,

apám tegnap kötött új előfizetést, mert már jó ideje egy régiben volt, és vannak már sokkal kedvezőbbek. Az előfizetés mellé még rábeszélték ott a t pontban egy huawei p30 lite-ra, mert a jelenlegi LG G4-e haldoklik.

Nincs is semmi gond a p30 lite-al, csak egy probléma, nem tud vezeték nélküli töltést, pedig ott direkt rákérdezett és azt mondta neki a kiszolgáló srác hogy tudja. Otthon döbbent rá hogy nem megy. Ráadásul új sim kártyát sem adtak neki, ami kompatibils az új telóval, pedig az eladó tudta hogy jelenleg LG g4-e van, ráadásul az eladó még mondta is hogy neki is volt ilyen LG-je.

Nekem ezt utólag mesélte el így sajnos én sem tudtam időben szólni hogy ne vegye meg.

Kérdésem hogy van ilyenkor lehetőség még elállni a telefontól, vagy az előfizetéstől egy az egyben? Tegnap kötötte meg ott helyben. Hajlandó lenne akár egy drágább készülékre becserélni ami tudja a wireless chargingot.

Ha online tette volna gondolom van 14 nap elállás, de ilyen esetben lehet valamit tenni?

(#110904) 4Grider válasza atenza (#110903) üzenetére


4Grider
nagyúr

Sok lehetősége nincs. Maximum az üzletvezető jóindulatára építhet, bár mit kezdenének egy használatba vett p30 lite-al?

(#110905) herdsman12 válasza 4Grider (#110904) üzenetére


herdsman12
őstag

Amint az online rendelt bármelyikkel.

(#110906) atenza


atenza
senior tag

Értem, habár gyakorlatilag ugyanolyan állapotban van mint amikor odaadták, mivel minden fólia rajta van, a doboza pedig eleve nyitva volt, úgy hozták ki a raktárból... A megfelelő nanosim hiánya miatt meg használva se volt.

Azért az nem túl szép dolog, hogy azt mondják tud wireless chargingot aztán otthon derül ki hogy mégsem.

Meglátjuk mi lesz.

(#110907) Ateszpapa válasza atenza (#110906) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Szerintem vigye vissza minél előbb ahol vette és kérje az üzletvezetőt.

(#110908) BBke válasza atenza (#110906) üzenetére


BBke
tag

Szia, sajnálom a történteket. Lehet, hogy keverte más Huawei készülékkel.

Talán segít:

https://www.mobilefun.co.uk/blog/2019/04/how-to-use-wireless-charging-with-the-huawei-p30-p30-lite/

(#110909) BBke válasza Ateszpapa (#110907) üzenetére


BBke
tag

Igen, ez lenne a legjobb megoldás: Ha nem veszik vissza, akkor panaszkönyv. Plussz írnék a face oldalukon is, ott segítőkészek.

(#110910) atenza


atenza
senior tag

Rendben, köszönöm szépen mindenkinek a válaszokat!

(#110911) BBke válasza atenza (#110910) üzenetére


BBke
tag

https://huaweiblog.hu/qi-toltos-tok-a-p30-hoz-a-huawei-tol/

(#110912) 4Grider válasza BBke (#110911) üzenetére


4Grider
nagyúr

P30 lite-ról volt szó.

(#110913) BBke válasza 4Grider (#110912) üzenetére


BBke
tag

Tudom, gondolom ahhoz is létezik olyan tok. :)

(#110914) m1lan válasza atenza (#110906) üzenetére


m1lan
őstag

Azért az nem túl szép dolog, hogy azt mondják tud wireless chargingot aztán otthon derül ki hogy mégsem.

Üzletben dolgozó kollégaként csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy elsősorban a szolgáltatást értékesítjük, a készülékek specifikációival kapcsolatban csak azok a kollégák tudnak érdemben választ adni, akiket érdekel a téma és utánajárnak önszorgalomból. Én például ilyen vagyok, de van olyan kollégám, aki csak elolvassa, hogy mi van a dobozra írva, esetleg felnéz a weboldalra. Mivel üzletben vette, így elállásra hivatalosan nincsen mód. 72 órán belül tudná típusazonosra cseréltetni, ha használatot befolyásoló hibája lenne. Ebben az esetben az adott kolléga/üzletvezető hozzáállása lesz a döntő. Én személy szerint a félretájékoztatásért jóváírást ajánlanék fel (a panaszkönybe írásnak is valószínűleg ez lenne az eredménye), a készülékcserét azért is hanyagolnám, mert nem egyszerű procedúra, másrészt a P30 Lite ársávjában nincs is vezeték nélküli töltésre képes készülék a kínálatunkban, de még dupla annyiért sem igazán. A legolcsóbb talán a Samsung Galaxy S10e, az kb. 200.000 forint jelenleg.

Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX

(#110915) n@p@lm válasza m1lan (#110914) üzenetére


n@p@lm
őstag

Nem értek veled egyet.
Igen is tudja a specifikációját, ha jól emlékszem direkt rákérdezett az ügyfél.
Sokan vásárolnak készüléket is a szolgáltatás mellé, illik tisztában lenni az értékesítőnek az eladott termék műszaki tulajdonságaival.

(#110916) kory24 válasza m1lan (#110914) üzenetére


kory24
őstag

Ha nem tudja, akkor mondja azt, hogy bocs nemtudom, de hülyeséget, valótlant ne mondjon...

Ez erősen vevő megtévesztés, ami kereskedelemben nem szép, bűntetendő...

(#110917) csako válasza n@p@lm (#110915) üzenetére


csako
veterán

+1
Ráadásul, ha már nem tudja, kérdezzen meg egy kollégát vagy akár csekkolhatná a neten is...

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#110918) 4Grider válasza n@p@lm (#110915) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ilyen részletekkel nem kell tisztában lennie egy ügyfélszolgálaton dolgozónak. Épp elég, ha az ügyviteli rendszert tudja kezelni, az értékesített telefonok technikai részletei már bőven nem férnek bele a személyes ügyfélszolgálat kompetenciájába.
A más kérdés, hogy egy értékesítő tudja már azt mondani, hogy nem tudom, azért a kis jutalékért nem kellene a csillagos eget is bevállalni...

(#110919) mjani1172 válasza 4Grider (#110918) üzenetére


mjani1172
addikt

Szerintem szégyen, hogy nem ért hozzá.
Azt hogy fogalmatlanok, tudtam, de hogy ez nem is gond, azon azért meglepődök.
A weboldaluk évek óta 0, a szolgáltatás sem hibátlan, az ügyfélszolgálat tudatlan.
Egy ekkora cégnél nem tudják megoldani, hogy a weboldal működjön és informatív legyen az nem kis dolog.
~

[ Szerkesztve ]

(#110920) fornettisuti válasza kory24 (#110916) üzenetére


fornettisuti
veterán

😑

iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod

(#110921) 4Grider válasza mjani1172 (#110919) üzenetére


4Grider
nagyúr

Egy szolgáltató személyes ügyfélszolgálatának nem a telefonokról, hanem a szolgáltatás-értékesítésről, az ügyfélszolgálati ügyintézésről kellene szólnia. Az más kérdés, hogy a részletfizetés és a készülékkedvezmény miatt minden második tevékenységük valamilyen telefonnal együtt történő előfizetés hosszabbítás vagy új előfizetés értékesítés. De egy szolgáltatói ügyfélszolgálatnak nem erről kellene szólnia...

(#110922) Mikulásbá válasza 4Grider (#110921) üzenetére


Mikulásbá
nagyúr

+1

Nehogy már az összes Telekom által forgalmazott telefont bemagolják,hogy mit tudnak,mik a jellemzőik.Viszont ha valaki konkrétat kérdez,nézze már meg rendesen valahol,ha nincs infó róla,akkor kérjen segítséget vagy mondja azt,nem tudja megmondani.Ha a jutalékért"tévedett",az viszont aljas dolog-de sajna ez van,már több ilyesmi esetről hallottam és írtak is a neten.

(#110923) m1lan válasza n@p@lm (#110915) üzenetére


m1lan
őstag

Vezeték nélküli töltésről van szó. Ez annyira rétegigény és annyira kevés telefon képes rá, hogy a legtöbb specifikációs oldalon nincs is feltüntetve külön tulajdonságként. Az ügyfelek legtöbbször a belső tárhely méretéről érdeklődnek, esetleg az akksi kapacitásáról, meg hogy hány megapixeles a kamerája, ezekre pár kattintás után bármelyik weboldalról választ tud adni az is, akinek fogalma sincs a dolgokról. A vezeték nélküli töltés nem ilyen... :N

@kory24 és @csako: Valóban azt kellett volna mondania, hogy nem tudja, ha nem akart utánajárni. Ezzel egyet is értek. Előfordulhat, hogy a kolléga valóban úgy tudta, hogy képes rá a telefon, vagy csak szimplán elbeszéltek egymás mellett az ügyféllel. Tőlem kértek már vezeték nélküli töltőt úgy, hogy a végén kiderült, hogy powerbankot szeretnének. MicroSIM helyett is kértek már konkrétan MicroSD kártyát. Ahogy én sem, úgy te sem voltál jelen, hangfelvétel nem készült, így felesleges bárkit is elítélni.

@4Grider: Még ha kapott is volna érte bármilyen jutalékot... :U

Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX

(#110924) KZP válasza m1lan (#110923) üzenetére


KZP
őstag

Az utánajárásról annyit, hogy 3 szót beírva a Google-ba kb. 20 másodperc alatt meglett a válasz.

(#110925) mjani1172 válasza Mikulásbá (#110922) üzenetére


mjani1172
addikt

Nehogy már
Ez a minimum lenne.Emberileg is.Pofámról leégne a bőr, ha nem tudok semmit a termékről amit árulok. De tényleg ez jellemzi a T-.t, nagyképűség, tudatlanság.
Ha nem akarnak telefont árulni akkor ne tegyék.Ha viszont árulnak akkor készítsék fel a dolgozókat.

[ Szerkesztve ]

(#110926) 4Grider válasza m1lan (#110923) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem jó helyen dolgozol (vagy pont jó helyen), mert felénk a határozott idejű szerződések kötése után bizony bónusz jár. Valahogy kompenzálni kell az alacsony alapfizetést...

(#110928) jansky1


jansky1
senior tag

Tárgytalan. Megtaláltam a honlapon a választ..

[ Szerkesztve ]

(#110929) mjani1172 válasza #40993792 (#110927) üzenetére


mjani1172
addikt

Ez természetesen igaz.

Bár megmondom őszintén,nem sok jó tapasztalatom van a T-vel, de mindenkit természetesen nem ismerhetek.

(#110930) Zeki


Zeki
nagyúr

Letiltott simet fel lehet-e oldani? Nem másik kell. Az ami az elveszett és megtalált telefonban van.

(#110932) kicsike21


kicsike21
csendes tag

Sziasztok lehet mar volt kérdésben, a telekom app nem.megy ha lefrissitem 15. Valahanyasra csak a 9, valahanyas verzio mukodik probaltam a magikshide-dal de azzal sem megy valami megoldas van ra? Valaszokat előre is köszönöm.

(#110933) stefi68 válasza kicsike21 (#110932) üzenetére


stefi68
addikt

Magisk Hide -> Telekom app nálam sem vezetett eredményre, viszont a "Hide magisk manager" igen.
Itt olvastam én is... Ilyenkor átnevezi a Magisk Managert 'Manager'-re és az apk csomagnevét is megváltoztatja.

[ Szerkesztve ]

◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►

(#110934) Zeki válasza #40993792 (#110931) üzenetére


Zeki
nagyúr

Volt bent a Telekomnál, de azt mondták neki, kap egy új simet és ennyi. Holott meglett az elveszett telefonja. A megtaláló azonban nem kapta meg a feleségtől a címet sms-ben hogy hova vigye a telót, mert közben le lett tiltva a SIM. Ha azt a simet tudnà visszakapcsoltatni, akkor talán olvasná az sms-t.

(#110936) kicsike21 válasza stefi68 (#110933) üzenetére


kicsike21
csendes tag

És ez a hide magiks az hol vagy merre lelhető? Valszod es segitseged köszönöm

(#110937) MrPeekaboo


MrPeekaboo
senior tag

Érdeklődnék, hogy olyan flottás számra, ahol a cég a számlafizető, viszont a telefon saját, lehet-e kérni SIM cserét nano-ról e-sim-re?

(#110938) Zeki válasza #40993792 (#110935) üzenetére


Zeki
nagyúr

Másnap már nem akarták a letiltott simet visszakapcsolni, hanem adtak neki egy újat. Csak így nem lesz meg a telefonja.

(#110939) mjani1172


mjani1172
addikt

Nincs akkor semmi ajánlott céges előfizetés?

(#110940) martonl válasza MrPeekaboo (#110937) üzenetére


martonl
senior tag

Az előfizető kérheti a cserét. Ha az előfizető te vagy, akkor tehát intézheted. A számlafizető személye tudtommal mellékes.

[ Szerkesztve ]

(#110941) btudos válasza mjani1172 (#110939) üzenetére


btudos
veterán

Nincs ilyen, hogy ajánlott előfizetés. Mindenkinek más az ajánlott, céges csomagoknál meg nincs akkora választék, hogy érdemben gondolkodtató legyen, melyiket választod, jól el vannak különítve a hang csomagok, netből meg annyit kérsz hozzá, amennyire általában szükséged van.

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#110942) btudos válasza MrPeekaboo (#110937) üzenetére


btudos
veterán

Minimum meghatalmazás kell hozzá, plusz ha egyedi díjcsomag, akkor az is kérdés, hogy egyáltalán lehet-e.

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#110943) MrPeekaboo válasza btudos (#110942) üzenetére


MrPeekaboo
senior tag

martonl-nek és neked is köszönöm az infót!

(#110944) kicsike21 válasza stefi68 (#110933) üzenetére


kicsike21
csendes tag

Segitenél hogy pontosan hogy csináltad és merre találom ezt?

(#110945) _adaml21_


_adaml21_
őstag

Sziasztok!

Két kérdéssel fordulnék hozzátok:

1. Magenta 1-es 10+10Gb mobilinternetem van, amelynél többek között a TVGO és az HBO Go adatforgalom is korlátlan.
Mi a helyzet akkor, ha személyes hotspottal megosztom az internetet a telefonommal adott esetben az iPademre, és ott HBO Go vagy TVGO adatforgalmat bonyolítok?

2. Mivel szeptember után kötöttem a szerződést, vonatkozik rám az év végéig ingyenes HBO Go akció. Be is aktiváltam az HBO Go opciót (1990 Ft/hó) valamint később az HBO Go Magenta1 kedvezményt (0 Ft/hó).
Le kell ebben az esetben mondanom az HBO Go opciót (1990 Ft/hó), hogy ingyenes legyen a szolgáltatás December végéig?

Köszi előre.

(#110946) mzso


mzso
veterán

Helló!
Az mitől van, hogy egy csörgetett t-mobilos szám kb 10-15 másodperc után automatikusan foglaltat jelez?

(#110947) #78693120 válasza mzso (#110946) üzenetére


#78693120
törölt tag

Nincs rajta hívásátírányítás, vagy hívásértesítő?

(#110948) fery02 válasza mzso (#110946) üzenetére


fery02
addikt

Pár hónapja volt ilyen gond, mikor sok Dominós aktiváltatott magának Volte szolgáltatást és elmászott emiatt valamiért olyan beállítás, aminek nem kellett volna.

Ha a csörgetett mobilos szám nem hónapok óta ilyen, akkor valami más miatt lehet.

De mindenesetre a megoldás az (ha Androidos telefonja van), hogy a Tárcsázó beállításaiban ki kell kapcsolni a "Ha nem válaszol" átirányítást.

[ Szerkesztve ]

(#110949) mano660 válasza mzso (#110946) üzenetére


mano660
tag

Szia!
Volt már erről szó itt a fórumban: [link]
[link]

(#110950) KZP válasza _adaml21_ (#110945) üzenetére


KZP
őstag

HBO Go-t nem érdemes a T-nél kötni, hanem közvetlenül az HBO-nál, úgy csak 1490 Ft. Magenta-ban pedig ugyanúgy nem számolja bele az adatkeretbe.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.