Hirdetés

2019. október 19., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#110033) ish4d0w válasza Nordik (#110030) üzenetére


ish4d0w
(aktív tag)

sajnos ez a vagdosás nem akar kikopni a világból, de két dolgot kell erről tudni:

- sokszor a vagdosást csak felajánlják, mivel az ügyfél egy (két) évnél nem régebbi kártyával rendelkezik, így nem lenne ingyenes a csere (de pénzért lehetne), ezt az ügyfél élből elutasítja és ide a fórumra már úgy érkezik a hozzászólás hogy a gonosz ügyfélszolgálat VÁGTA a kártyáját

- sokszor valami fura meggyőződésből akkor is vagdossák a kártyát, ha a csere amúgy már INGYENES lenne
--> ez szörnyű, hiszen sok telefonra már rá is matricázzák: ne tegyél bele vágott kártyát, mert kárt tehet benne -- a micronak és a nanonak a vastagsága is eltér, vékonyabb tálcás telefonokban komoly kárt okozhat
--> van hogy az ügyintéző hanyagságából ered ez, nem ismeri a pontos szabályokat és neki egyszerűbb vágni

Ilyenkor fel kell hívni figyelmét a szolgáltató szabályaira, vagy felhívni az ügyfélszolgálatot és átadni, hogy beszéljék meg. A Telekom ingyen cseréli a normál és micro kártyákat.

dugynok: Céges előfizetésnél szinte minden esetben kell papír. A kártyacsere kivétel lehet, de ha nem akarsz feleslegesen menni, inkább kérdezz rá a flottakezelőnél. A protokoll az, hogy MINDENT ő intéz, nem te vagy az előfizető, hanem Ő. Te csak a számlafizető vagy. (vagy az sem, ha a cég fizeti, utóbbi esetben csak felhasználó)

Nordik: 5 munkanapon belül általában

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.