Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
tylerddd
veterán
Leadtam rendelést a webshopban készülékre. A folyamat végén azt írta a webshopban, hogy sikeres megrendelés. SMS-ben azt írták, hogy hamarosan megkezdik a feldolgozást. A megrendeléseknél azt írja, hogy a teljesítése folyamatban van. E-mailben viszont egy Internal Server Error tartalmú levelet kaptam egy linkkel, ami egy oldalra visz: A vásárlási tranzakciók száma a vártnál ... próbálja újra később. Most akkor a rendelést sikerült leadnom, csak a sok leadott rendelés miatt kell majd várnom a további feldolgozásra vagy próbáljak újra rendelni? Mire értik ezt?
Csak egészség legyen, meg térerő!
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja