Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#60751) polimorf válasza Xaels (#60750) üzenetére


polimorf
tag

Akkor szerinted tőlem nem követelhet plusz pénzt jogilag?
Jó lenne ha lenne itt valaki aki ért az ilyen ügyekhez :F

[ Szerkesztve ]

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#60752) Something_ válasza polimorf (#60749) üzenetére


Something_
őstag

Ha a biztosító megállapította a kárértéket, akkor őt kéne támadnia, nem téged.
Téged max perelhet, hogy neki munkakiesés, trauma, örök fájdalom, stb.
A biztosítót is perelheti, hogy fizessenek neki többet.
Kb ennyi.

Amúgy a neten a legtöbb ember jogász és orvos. Menj el ügyvédhez, 10.000 Ft egy konzultáció és elmond mindent. Még ír is egy levelet az embernek, hogyha valami követelése van, akkor ne téged zaklasson, hanem neki írjon.
És itt vége is lenne az ügynek, nem zaklat téged többet.

[ Szerkesztve ]

(#60753) DonThomasino


DonThomasino
veterán

Mennyire kell vagy fontos hogy magas legyen a csizma ?
Ezt nézegetem . [link]
Mit gondoltok? :R

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#60754) zoltanz válasza DonThomasino (#60753) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Sztem annyira, hogy egy esésnél vagy félrelépésnél a bokádat tartsa. A szabása anyaga is számít, mennyire merev.

[ Szerkesztve ]

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#60755) Xaels válasza DonThomasino (#60753) üzenetére


Xaels
félisten

Jól láttam, hogy nem vízálló?

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#60756) canniball válasza DonThomasino (#60753) üzenetére


canniball
nagyúr

Én azt gondolom ez cipő, nem csizma. Sípcsont védelem 0. Épp ezért én csizmát vennék. De ez persze csak egy vélemény, te döntöd el neked mi kell.

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#60757) dugynok válasza polimorf (#60751) üzenetére


dugynok
senior tag

Van itt jogász topic is, kérdezz rá ott. Viszont te Szlovákiába laksz, ha jól emlékszem. Kérdés, ott nem-e más a jog gyakorlat... Ezt is említsd meg ott!

(#60758) DonThomasino válasza zoltanz (#60754) üzenetére


DonThomasino
veterán

Ez inkább olyan textil mikor szál azért is kérdezem.
[link]

Xaels :
Ezt miből gondolod?
Ezt így sehol nem találtam se azt h igen se azt h nem.

canniball :
Igen ez inkább cipőre hajaz.
Sípcsont védelmen kívül van egyéb hátránya?

[ Szerkesztve ]

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#60759) Xaels válasza DonThomasino (#60758) üzenetére


Xaels
félisten

Ha vízálló lenne azt feltűntetnék, de egyértelmű, hogy nem az. A felső rész textil és nem Gore-Tex. Valamint perforált az oldala a jobb levegőzésért.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#60760) Bogyó bá' válasza DonThomasino (#60758) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Bokavédelem hiánya (szerintem nem tart elég mereven), befúj a nadrág szárába a menetszél....

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#60761) polimorf válasza Something_ (#60752) üzenetére


polimorf
tag

"Téged max perelhet, hogy neki munkakiesés, trauma, örök fájdalom, stb."
Erre a biztositom azt mondta, hogy ezeket is fizetik neki ha igényli.

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#60762) -Mosquito- válasza Topiccsendőr (#60743) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Kb igen. Azt hiszem,CT-re váltana és ezt találta egy kis keresés után.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#60763) Topiccsendőr válasza -Mosquito- (#60762) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ironizaltam.
Termeszetesen nem hulyek.
A kommentet olvasva az az erzesem, h ez az ember magyarazkodik a gyar vedelmeben. Semmi szukseg ilyesmire.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#60764) -Mosquito- válasza Topiccsendőr (#60763) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Tudom,hogy annak szántad. :) Érdekes amúgy amit írsz,hogy a kinti fórumokon/sajtóban több szó eshet egy visszahívásról. Itthon ezt miért nem közlik? :U Kicsi a piac,kevés a motoreladás..? Igen,de nem így kellene hozzá állni.
Itt van egy kalap alatt az össz gyártói visszahívások. [link]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#60765) kcsa válasza -Mosquito- (#60764) üzenetére


kcsa
veterán

A különbség szvsz csak annyi, hogy usában kötelező közzétenni, itt meg el lehet sumákolni a nagy nyilvánosság előtt.

(#60766) runner 125 válasza -Mosquito- (#60764) üzenetére


runner 125
nagyúr

Szerintem többnyire ennek egy erős szociológiai nyomás az oka.
Amerikában ha a mikróra nem írják rá, h állat szárítására nem alkalmas, a hülye mekin táplált bennszülött berakja az ázott macskáját, megpusztul, majd leperli a gyártóról a gatyát is, h márpedig ez qrvára nem volt leírva sehol.
Próbálnak biztosra menni és a legapróbb hibát is azonnal inkább kikommunikálni, nehogy ráfázzon a gyártó és a csőd szélére jusson egyik napról a másikra.
Persze ebbe beletartozik az is, h kint a szankciók, bírságok is sokkal komolyabbak, mint Európában.

De egyébként ez is mennyire elgondolkodtató.. Eu piacon szinte soha nem olvasol olyat, h gyári hiba miatt halt meg valaki, míg Amerikában minden hónapra jut 2 olyan Darwin-díjas, aki képes megtalálni egy "gyári hibát".

Szóval Feree, chill out, amíg nem ír a magyar a Honda. :)

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#60767) Topiccsendőr válasza runner 125 (#60766) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Az sc59 es esetekbol kiindulva varhatja, h a magyar hinda ir neki :D

Annyira nem neznem hulyenek az amcsikat, persze nekik koszonhetjuk a tukorben a targyak kozelebb vannak, mint ahogy latszanak feliratot. De ott nekik egy hatalmas fogyasztovedelmi erdekervenyesitesuk van. Ok kurtak meg a VW is a karosanyag miatt. Szoval ott kemenyen megutheti a bokajat egy gyarto. Europaban ilyesmi nincs. Epp ezert lehet trukkozni.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#60768) kcsa válasza Topiccsendőr (#60767) üzenetére


kcsa
veterán

Ugye a VW ügy óta a jelek arra mutatnak, hogy itt minden járműipari szabályozás kicsit megengedőbb, most már közismerten az erősebb lobbi miatt. Mivel olyan szabályokat nem hozhatnak hogy "A visszahívásokat EU szerte publikálni nem kötelező, kivéve: Honda, Toyota, Suzuki, stb.", így mindenki sumákolhat.

Suzuki is sumákolt a gömbölyű Swift váltójával (nyelestengely csapágy), Ford is sumákolt 2002 tájékán vízpumpával (hármat cseréltek nálam fél év alatt, mire jó lett). VW is a láncvezérléssel 1.2-es motoroknál. És ezek csak amiről én tudok első kézből.

Ezért tetszik a nyíltabb USA hozzáállás.

(#60769) Bogyó bá' válasza kcsa (#60768) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Az ironikus kérdés az az általad felsorolt példákra, hogy ezek
- alapvető konstrukciós hibák, vagy
- tervezett avultatás, ami "túl jól sikerült". :F

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#60770) Topiccsendőr válasza Bogyó bá' (#60769) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Fillerbaszas

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#60771) polimorf


polimorf
tag

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#60772) vlevi


vlevi
nagyúr

http://hegylakok.hu/2015/12/hirek/az-uj-rendszerben-is-ingyenes-marad-a-motoros-matrica

Januártól Szlovákiában is bevezetik az elektronikus autópálya-matricákat, azonban az autópálya használatért fizetendő illetékek összege változatlan marad – áll az MTI beszámolójában. A szlovák Nemzeti Autópálya Társaság (NDS) honlapján nyilvánosságra hozott információk szerint a január elsejétől bevezetendő elektronikus autópálya-matricák továbbra is elsődlegesen az eddigi eladási helyszíneken, tehát benzinkutakon, postahivatalokban és a határátkelőknél elhelyezett automatákban lesznek megvásárolhatóak. Ugyanakkor lehetőség nyílik a matricák internetes – bankkártyával történő – megvásárlására is, az NDS több nyelven, köztük magyarul is elérhető honlapján, a www.eznamka.sk címen. Ugyanitt letölthető az elektronikus autópálya matrica megvásárlására szolgáló okostelefon-alkalmazás is. Az autópálya-matrica nélkül közlekedő autósokat a helyszínen 50-től 200, eljárás keretében kiszabott büntetésként pedig 500 euróig terjedő bírságra büntethetik. A vásárlást igazoló adóbizonylatként az eladóhelyen kapott számla, illetve internetes fizetés esetén ennek email-címre küldött elektronikus változata szolgál. A Szepesség és a Tátra-vidéke is remek célont egy 3-6 napos motorostúrához Ugyanakkor nem lesz változás az összes szlovákiai autópályán egyaránt érvényes matricák árában és érvényességi idejükben sem. A legrövidebb futamidejű, tíznapos matricáért 10 eurót kell fizetni, a 30 napos 14, az egyéves pedig 50 euróba kerül, míg a motorosok – a korábbi évekhez hasonlóan – ingyenesen használhatják az egyre kiterjedtebb szlovák autópálya-hálózatot. Nekünk, magyar motorosoknak ez különösen azért kedvező, mert a népszerű célpontok, mint például a Magas-Tátra, Zakopane vagy a Szepesség így még gyorsabban elérhető a Rózsahegyet (Ruzomberok) Kassával összekötő szakasz révén. A Az új rendszerben is ingyenes marad a motoros matrica bejegyzés először a Hegylakók jelent meg.

-- gReader Pro

(#60773) kcsa válasza Bogyó bá' (#60769) üzenetére


kcsa
veterán

Abszolút fillérbaszás, ahogy persuader is mondta. Ha egy centtel olcsóbb a műanyag láncvezető, akkor az lesz. Kínai csapágy Suzuki váltóba? Jó az, hozass egy konténerrel. Új beszállító vízpumpára? Micsoda? Egy euróval olcsóbb? Azonnal megrendelni! Valahogy így történhet.

(#60774) Czimby válasza kcsa (#60773) üzenetére


Czimby
addikt

Ez minden gyártóra igaz, olvassatok utána a Ford Pinto-féle fillérbaszásnak, ott emberek életével játszottak, úgy hogy tudtak róla. Én autógyári beszállítónál dolgozom, ha valami olcsóbb akkor az kell, még ha nagyobb a selejtaránya is, nagy számok esetén megéri ennyi.

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#60775) emre válasza Bogyó bá' (#60769) üzenetére


emre
veterán

Egyik kollégám tesója ilyen anti-mérnökként dolgozik valahol Európában, asszem egy ipari hajtóműveket gyártó cégnél. Folyamatosan vizsgálják hogy mely típusokkal túl kevés a probléma és gyengítik őket nehogy túl sokáig működőképes legyen.

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#60776) kcsa válasza emre (#60775) üzenetére


kcsa
veterán

Gondolom költségmegtakarítási céllal silányítanak.

(#60777) #79335424 válasza kcsa (#60776) üzenetére


#79335424
törölt tag

Sztem nem. Ha valami sokáig jó, akkor sokáig nem veszel helyette újat. Nem jó bíznisz a lehető legjobbat gyártani. Csak ne legyen észrevehetően szarabb, mint a konkurenciáé. A többi a marketingesek feladata.

(#60778) Archer válasza Topiccsendőr (#60767) üzenetére


Archer
őstag

Állítólag küldtek ki leveleket a tulajoknak. VW szerintem nagyon sántít, pont az amcsik az 5 literes autóikkal nem sz@rják le, hogy mennyi a káros anyag kibocsátás, ott valami más érdekek voltak a háttérben.

Somatom: ez szó szerint így van. Azért az ipari szegmensben ez annyira talán még nem jellemző. Egy utcai autó széthullik mondjuk 100k km után, kit érdekel, max a tulaj szívja meg, de gyáraknál, üzemeknél, erőműveknél, gépsoroknál nem úgy van, hogy csak úgy leállítják az egész kócerájt, mert valami a tervezett élettartam előtt megadta magát.

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#60779) Czimby válasza kcsa (#60768) üzenetére


Czimby
addikt

A csapágy a Swift-et és ignist is érinti, a swift csomagtér padlólemezek is rohadtak már 1-2 éves autókon, de ezt megcsinálták. De anno a 10+ éves régi swifteket visszahívták első gátló cserére mind! Meg az összes GSX-R-t is felső munkahenger cserére 03-tól 08-ig!

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#60780) tboldi válasza Czimby (#60779) üzenetére


tboldi
nagyúr

Ha már itt tartunk, azok a 2003 vége utáni Wagon R+-ok is érintettek, amikbe az Ignis M13A jelű motorját szerelték. A miénk is éppen ilyen, de szerencsére még semmi jele a dolognak így 85k km-rel. Viszont első gátlós visszahívás volt itt is.

[ Szerkesztve ]

(#60781) kcsa válasza Czimby (#60779) üzenetére


kcsa
veterán

Gátlócsere: csak egy adott szériára vonatkozott, és természetesen aki időközben cserélte (mert nem tudta hogy visszahívás lesz, vagy csak olyan tulaja volt az autójának, aki hozzám hasonlóan érzi ha nem jó valami a futóműben), arra nem vonatkozott. Ezzel együtt ez korrekt hozzáállás volt, kb. a Hondás-csapágyas sztorihoz hasonlóan, ahonnan indultunk, mivel az is, ez is balesetveszélyes a gyártó hibájából.

De összességében még mindig kisebb kiadás lehetett ez a gyárnak, mint ami a váltóval várt volna rájuk, de kár is szépíteni, azt rendesen elkummantották.

Tényleg nagyon csíptem a swiftemet, de 150ezer kilométernél minden nap úgy indultam el hogy na majd ma biztos morogni fog :D

De Murphy dolgozik: egy 9 éves Mondeóm van mostanság, amire nem jellemző a váltópara, de ezen mostanában kezd kimúlni a váltóban valami csapágy, a Suzuki bezzeg kihúzta, eladásig semmi baja nem volt :DDD

@tboldi: 85k-nál, rendszeresen cserélt váltóolajjal ritkán jelentkezik, 120-150k km. körül jelentkezik. De Suzukinál tényleg elő van írva a váltóolaj cseréje, úgyhogy nem érdemes kihagyni ;)

[ Szerkesztve ]

(#60782) Czimby válasza kcsa (#60781) üzenetére


Czimby
addikt

Ez így szokott lenni, amire számítol, hogy behal az bírja, amit meg stabilnak hiszel puff...

Ez egy jó cikk, ha valaki unatkozik

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#60783) dellfanboy


dellfanboy
senior tag

tok jo video eredeti/hamisitott kesztyurol[link]

[ Szerkesztve ]

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#60784) tboldi válasza kcsa (#60781) üzenetére


tboldi
nagyúr

Megvolt 45k-nél, és most is meglesz 90-nél. :)

[ Szerkesztve ]

(#60785) Topiccsendőr válasza Archer (#60778) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ez a diesel automotorokra vonatkozott. Ott lehetetlen teljesiteni ezeket az ertekeket. Ha ok nagy dieselt hasznalnak azt haszongepjarmukent tehetik, arra nem olyan szigoru az eloiras. A benzinest ne keverd ide.

Nezz meg egy szogegyszeru kaliforniai gs 500 ast. Canister, evaporative emission system van rajta. Eu ban semmi ilyesmi.

Ok a legnagyobb pazarlo orszag, de a szabalyozas mas.

Az mondjuk mint mindig, igsz, h a nyilvanossag ele a dolog teljes komplexitasaban sosem kerul.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#60786) emre válasza Archer (#60778) üzenetére


emre
veterán

és (#60776) kcsa

Azért ez nem csak azt jelenti hogy mondjuk valami amit 2000 üz órára terveztek 2001-nél szétesik.
Egy gyártó cég, (jelenleg élelmiszer iparban dolgozok TMK lakatosként, és nálunk legalább is) úgy működik, hogy a cucc megy amíg megy. Természetesen van tervezett karbantartás, amiben ellenőrizve vannak a csapágyak, tömítések, kenés stb. és ami olyan az cserélve van karbantartási idő alatt, de az üzemidő és hogy a gyártó szerint mit bír magasról le van szarva. Hiába van az adott rendszerre két szivattyú vagy hajtómű beállítva, nem tudjuk melyik mennyit ment, és mikor jön el az ideje.... De nincs mindenből tartalék, és ha meghalt a motyó akkor a cseréje mindig gyorsabb megoldás, és a termelési folyamat fenntartása miatt olcsóbb is mint egy tengelyt vagy házat felhegeszteni és újra csapágyazni, mert a kiesés mindig drágább mint az új alkatrész. A gyártók erre játszanak rá, hogy a felhasználó nem tudjon többet spórolni azáltal hogy örök életű cuccot gyártanak. Ezek az antimérnökök ezt kalibrálják, hogy hol van az a határ amit még minimális zsörtölődéssel elvisel a végfelhasználó.
Például egy hajtómű félig feltöltött (vagy félig elfojt) kenéssel ne menjen még egy napig gond nélkül, hanem ragadjon be fél óra múlva. Vagy hogy egy szerkezetet csak speciális eszközökkel lehet szét és összeszerelni, hiába vannak benne konfekció alkatrészek. Hogy a témánál maradjunk ott van pl a Yamaha FZ/FZR 750-1000 blokk amiben szerintem csak azért van +1db csavar a két blokk fél között felülről betéve, hogy otthon ne lehessen alulról kikapni belőle a főtengelyt, hanem szét kelljen húzni hozzá az egész hengersort.

[ Szerkesztve ]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#60787) Bogyó bá' válasza Topiccsendőr (#60785) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

A 2005 utániakon (az enyémen is) rajta van ez az összes lom. (benzingőz lecsapató, kipufogógáz-visszavezetés, szabályozatlan katalizátor...)

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#60788) Topiccsendőr


Topiccsendőr
addikt

En az antimernokot csak ugy tudom elkepzelni, aki penzt sporol. Ujabb konnyebben gyarthato technologiat talal ki, ami annyira bonyolult, h kisipari modszerekkel nem lehet felujitani. Pl hengerfelulet kezeles technologia.
Lehet hogy vannak ilyen mernokok, de valahogy nem hiszek benne.
Egy blokkot letesztelnek, eloirjak, h 250 000 km t barmilyen korulmenyek kozott kibir. Onnantol kezdve terheles kerdese, mennyivel megy tobbet.
Annyi hibalehetoseg van, sztm felesleges olcso alkatreszek mellett tovabb gyengiteni barmit direkt. De ez az en velemenyem.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#60789) Topiccsendőr válasza Bogyó bá' (#60787) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ez a szekunderlevego, amut kepen linkeltel.
Ez levegot ad a kipuba, nem a kipugazt vezeti vissza.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#60790) kcsa válasza Topiccsendőr (#60788) üzenetére


kcsa
veterán

Valami hasonlóra gondoltam én is.

(#60791) Bogyó bá' válasza Topiccsendőr (#60789) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Akkor benéztem. :B Szóval az amcsi verzió még cifrább? :Y
Nekem már az sem tetszik, hogy potméter figyeli a fojtószelepek állását.... (a régi, sima verzióhoz 60e Ft egy gyári ECU ha elromlik, az enyémhez több, mint 200k...)

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#60792) Topiccsendőr válasza Bogyó bá' (#60791) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Cifrabb bizony.
Pedig orulhetnel, h terheles fuggvenyeben valtoztatja a gyujtast.
De ha ennyire a koltsegeken rugozolx akkor egy otthon szerelheto szocimotor a te motorod, amihez te magad keszited el a vadonat ujonnan nem klappolo alkatreszeket. Akkor megbizhato lesz az is, a tobbletfogyasztasa nem akkora, h megerje a japan gep, es egy napkitorest is tulel.
Ellenben hatekonytalan. Minel hatekonyabb egy motor, annal bonyolultabb, es annal koltsegesebb a fenntartasa is. Az elet torvenye...

Szerk
Tudod mi a fura? Szereltem regi gst is. A fekete blokkos 198x-90 es hengeren is ottvan a szekunderlevego kifuratlan nyilasa. Csak nincs kidolgozva, de kiontottek. Mar 90 ben.
Na ezt nem ertem, h azt ki.irta elo akkor.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#60793) Bogyó bá' válasza Topiccsendőr (#60792) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Félre értesz: én nem akarok - a szükséges karbantartáson felül - motort javítani, nekem az nem hobbim. :N Csak megcsinálom, ha muszáj. :K
Azt mondjuk nagyon nem értem, hogy egy - karburátoros - GS-t miért bonyolítottak el ennyire, nem hiszem, hogy a sok limlom árából nem tellett volna 2 db injektorra, meg pár érzékelőre. Azzal meg a mai napig gyárthatnák Európában is, megfelelne az érvényes környezetvédelmi előírásoknak.

szerk: pár hete kíváncsiságból néztem meg az alkatrész árakat, és akkor láttam, hogy mibe fáj egy új fajta ECU, vagy akár egy festett benzintank (ez utóbbi pl. 240k :Y )
Amit az ősszel mondtál a kormányvibrációval - a 4 db gumipogácsával - kapcsolatban, ahhoz 2-3 hete rendeltem meg az alkatrészt. Sajnos fűthető műhelyem nincs, így a cseréjükkel még várnom kell melegebb időkre. Rendeltem gyári tűzkarikákat és egyéb apró gumi bizbaszokat is, amik állapota nem tetszett.

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#60794) Topiccsendőr válasza Bogyó bá' (#60793) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Mert injektorhoz vizhutes kene? Es nem egy hetvenes evekben fejlesztett blokk? :)

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#60795) Bogyó bá' válasza Topiccsendőr (#60794) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Miért is? A kis 125-ös VanVan, vagy éppen az YBR125 is kőkori leletek, léghűtéssel, mégis ellátták őket injektorral, és a mai napig forgalmazzák is őket. :F

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#60796) Topiccsendőr válasza Bogyó bá' (#60795) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nahat. Akkor megsem. :)

Gondolnam, h normalis viszonylag allando uzemi homerseklet kene egy visszacsatolas nelkuli nyilthurkos befecskendezeshez. Mivel a leghuteses blokk nyaron es telen teljesen mas hofokon fog uzemelni, (vagy reggel es delben) ezert nehezebbnek gondolnam a karosanyagkibocsatas megvalositasat. Mivel nincs lambdad, ezert egy tag homerseklet tartomanyt kene megadni, vagy valahogy merned kene a hengerhomersekleted. Ilyen rendszert meg nem csinaltak. Csak vizhofok meres van. Ki kene fejleszteni, stb. Egy 125 osnel nem jelentkezett vmi miatt ennyi problema. Mert raksz bele lambdat, es atemelsz egy robogobol egy rendszert? Jozan parasztibol.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#60797) Czimby válasza tboldi (#60784) üzenetére


Czimby
addikt

Elvileg az a fontos, hogy eleinte gyakran cseréld 25, 50e Km-nél. Mert akkor még sok dzsuva lejön a fogaskerekekről később már kevesebb, és a dzsuvás olaj miatt hal meg a csapágy, na meg mert alul-méretezték.

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#60798) #79335424 válasza Topiccsendőr (#60792) üzenetére


#79335424
törölt tag

Ti melyik korból érkeztetek? :) Ilyen hegyilevegőcsináló extra mütyűrök már a 80 -as években is voltak a svájci, kaliforniai és kanadai piacra gyártott autókon és motorokon.

(#60799) Bogyó bá'


Bogyó bá'
nagyúr

Na, valami jó hír is van: mégsem lett fizetős az M9 Duna-híd: [link] :R

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#60800) Topiccsendőr válasza #79335424 (#60798) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Autokat ne nezzuk, mert sokkal fejlettebbek a motoroknal.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.