Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
yodamastah
őstag
kb 100k-ert top minosegu komplett fenyezest kapsz mar. Berczi tesok muvei:
[ Szerkesztve ]
Topiccsendőr
addikt
a cikk alapja az volt, hogy akkor van gáz, ha a teherautó meg a fóliázott autó meg ilyen átláthatatlan dolgok mögött is akkora követési távolságot hagynak az autósok megszokásból, mint a sima autóknál, amiken átlátnak. Nem a közvetlen előtedd lévő autó féklámpájára reagálsz, hanem jóval előre tudod, hogy fékezni kell. igazából ez.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Daywalker
addikt
Szép...egyszer megcsináltatnám az enyémet valamire, ami alapjában a gyári szín de egy kis extrát vinnék vele
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
tutis
őstag
komplett idomszett kerül ennyibe..
24-én rendes nyílt nap is lesz, Ti gondolom este mentek fel..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
shiNIN
tag
Tutis meg azt írta, hogy csak az előtte levőre reagál.
Én speciel nem szeretek fékezni, no meg biztonságosabb is jó előre nézni, úgyhogy én szeretek átlátni az autókon. Egy teherautó vagy kamion mögött brutálisan leszűkül az információ, le is szoktam maradni, hogy többet lássak és simábban le tudjam reagálni a dolgokat. Néha így is fékezni kell, az élet már csak ilyen. No meg az autósok, akik felgyorsítanak, majd erőset fékeznek, hogy gyökketővel bekanyarodjanak jobbra.
zenwalk
senior tag
Közületek van valaki aki szegedi, vagy szokott erre motorozni egy 250-es gyorsasági motorral? kíváncsi lennék rá, hogy hogyan nézek ki rajta a 190 centimmel.
Daywalker
addikt
Oh, fasza...
Jaja, délután. Egyébként 4x20 perc 18 ropi...omg...ha most lenne rá keret, akkor tuti ott veretném egy napot kíváncsiságból, de így marad a délutáni móka.
mod: pedig jó lenne valami tapasztalt emberrel kimenni, aki tudna tanácsokat adni, mikor merre és hogyan mit csináljak.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
ujskodas
tag
Miért nem előzöd inkább meg?
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
tutis
őstag
hát figyi, felmész pályára tuti lesz nálad gyorsabb ember, már csak tapadni kell rá
http://www.youtube.com/tutisgsxr
Daywalker
addikt
Ááá, mindig abból van a szopás Főleg, ha elkotázza
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
tutis
őstag
jó, hát nem mindehova kell követni
http://www.youtube.com/tutisgsxr
KoVee84
senior tag
Persze, hogy megyek. Idén megpróbálok körbeérni, mert tavaly az első körben pereceltem. Nem tapadt úgy a retek BT015R, mint ahogy korábban a Pirelliket megszoktam
Ha van kedvetek már előtte összefuthatunk valahol, aztán mehetünk együtt.
Daywalker
addikt
Hmm, nem is emlékeztem, hogy tavaly volt perec, de én is majdnem beleszálltam a falba, mert hideg volt még a BT21 Utána meg fostam húzni neki...
A találkozót privátban megdumáljuk.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
KoVee84
senior tag
Nem intették le, mivel elsőként jöttem el és elég jól otthagytam mindenkit, majd az utolsó balos kanyar gumifalába leparkoltam a motort, ott meg nem zavart senkit
tutis
őstag
Bt015, Bt021,ezek nem pályára való gumik..Én nem mernék ilyenekkel felmenni, vagy csak nagyon mérsékelt tempóra...
http://www.youtube.com/tutisgsxr
KoVee84
senior tag
Ez volt rajta gyárilag, nem volt szívem ledobni őket 3000 km-el. Fasz voltam, ennyi
Daywalker
addikt
Helyesbítsünk: nem ilyen nagy (tempójú) pályára való gumik Mivel nem vagyok pro, nem is tudok úgy menni, ezért a kocapályázó tudásomhoz bőven megfeleltek...csak hát nem volt felmelegítve, meg kockás is volt már. Idén kikukáztam. Remélem nagyobb önbizalmam lesz a Metzelerrel.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
shiNIN
tag
Persze, megelőzöm, amint tudom, de addig el tud telni valamennyi idő. Akár csak szolidan, de állandóan kanyargós úton az én kicsikémmel nem célszerű előzni, ki kell várni egy kellően hosszú belátható és üres szakaszt a szembesávban. Ha pedig még emelkedő is van, elég reménytelen a dolog. A Tátrában előztem emelkedőn, szánalmas volt Hiába váltok vissza harmadikba, eltart egy darabig, míg be tudom fejezni az előzést. Pedig az utazóm jelentősen a végsebesség alatt van.
tutis
őstag
Nem, nem, a BT015 csak sportgumi..
Néha pályára feltévedésre a Bridgestone a Racing street-et javasolja inkább..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
Daywalker
addikt
Nézd, én is tudom mi az a marketing A gyártó mindig mindent ajánl, aztán a döntés a tiéd
A "néha pályázáshoz" nem érdemes túl puha gumit venni, mert közúton meg autópályán hamar lenyalod a közepét. Egy BT16 bőven megfelel oda. Illetve azért, mert valaki évente két-három alkalommal elmegy pályára NEM állatkodni, hanem csak karikázni egyet normális tempóban, ahhoz a spot-túra is elegendő, csak nem kell forszírozni és hagyni kell neki időt bemelegedni és lehűlni. Nyilván más dimenzióban motorozunk, ezért más a véleményünk Ebben biztos vagyok
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
tutis
őstag
Nehogy azt hidd, a dunlop pályagumik pl elég jó tartósak utcán is. A gyári Bt016-ot 4500 alatt lenyaltam, ennyit elmegy nekem a dunlop D209-D211 is..
Voltam már Bt016-al is pályán, többször is. Legelőször amikor megvettem a motort kaptam egy ingyen pályanapot, azzal mentem fel, persze óvatosan. 2 hetes volt a motor, nem akartam kockáztatni
Utána megvettem a BT016-ból a többkomponensűt. 1 pályanapot beletettem, de gyorsan el is adtam, mert kb 15 perc után túlmelegedett.. Nem akartam kockáztatni, inkább olyan gumit veszek amiben több a tartalék. Persze hamarabb el is fogy, de hát valamit valamiért
http://www.youtube.com/tutisgsxr
Daywalker
addikt
Erre mondtam, hogy más dimenzióban motorozunk
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
yodamastah
őstag
2005ben palyaztam metzeler z6-al tobbszor is a hungaroringen. Labtartot szetkoptattam, ugy ereztem megyek mint az allat. Jo volt. Elesni persze konnyebb egy ilyen gumin, de ma mar barmilyen sport gumi alkalmas arra hogy egy jot motorozz a hungaroringen. Ha a korido 2:20 alatt van, akkor mar inkabb legyen olyan sport gumi amit ajanlanak palyara is. Persze ez motor fuggoen ertendo, mert egy 10eves 600as fazerrel nem ugyanaz a 2:20 mint egy zsir uj R1-el
Az palyara is ajanlott sport gumik amugy ma mar nagyon jok. Talan 3-4 seccel lassabbak csak mint egy slick. Arra oda kell figyelni, hogy az utcai guminak ha nagyon tolod, akkor 6-8 kor alatt tulmelegszik, es ekkor elkezd bizonytalanul tapadni. De ez csak altalanossagban irom, regen ilyenek voltak, nem mentem palyan utcai gumival 2006 ota. Szoval lehet sokkal jobbak mar ebben.
[ Szerkesztve ]
stifi
senior tag
amióta fóliás az autóm, nem használom a légkondit.. szerintem már nem is működik a kocsiban
Nincs időm kedvesnek lenni!
Daywalker
addikt
Egy véleményen vagyunk ezek szerint. Jó kis M5 Interactot majd a Hringen is levizsgáztatom, Euroringen jó volt.
stifi: ha kirakom a napra és egész nap ott rohad, min. 10 fokkal van benne hűvösebb, mint amikor nem volt rajta. Akárki akármit mond, a fólia hasznos. Minden amit a kocsira költöttem extra dolgot, az egy baromság volt, leszámítva a fóliát, ami maximálisan megérte. Ha lesz egyszer másik autóm, arra is fogok rakni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
stifi
senior tag
ha nem full fekete fóliát raksz fel, a kutya nem fogja észrevenni.. mint már említettem valamikor, a rendőr nem műszaki vizsgaállomás hogy szopasson ezzel (de ettől még elküldhet soron kívüli műszaki vizsgára)
nekem körbe 25%-os fólia van fenn, ami messze szabálytalan kategória, de mégis simán átlátni rajta, ez a lightosabb fajta.. (az említett 70% áteresztős fólia olyan mintha fenn sem lenne)
lehetett volna olyan fóliám ami 5%-ot sem enged át, na az igazán durva lenne, de ez alig látszik. mondjuk a műszakin magától nem menne át.. így, hogy körbe ugyanolyan a fólia akkor is sokkal sokkal világosabbnak látszik az első kettő a hátsónál, esetleg próbáld meg hogy elől világosabb, szabályos fóliát raksz fel. hővédelmet az is ad és a vizsgán is átmegy!
Nincs időm kedvesnek lenni!
stifi
senior tag
a fényezésre: kinél érdemes 1 sima sárvédőt leadni? felületkezelés kéne rá, egyszínű fény, hozott matrica és lakk..
szerk: nekem is van kőfelverődés a tankon, el kéne tüntetni mielőtt elkezd terjedni :\
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
Daywalker
addikt
Ezzel kapcsolatosan: fényezésen esett hibát ki lehet javítani normálisan? Akkor nem kéne az egész tankomat lefújni
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
yodamastah
őstag
Jaa...! az M5 interact az siman jo. Egy baratom sokat palyazott ezzel a gumival. Nagyon gyorsan nem ment vele de lassan se... Jo lesz Ha elesel akkor azert lesz mert benaztal, nem mert szar a gumi.
[ Szerkesztve ]
Daywalker
addikt
Kösz Nem tervezem elesni
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Prof01
veterán
Attól függ, mekkora az a hiba?
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Daywalker
addikt
Le van horzsolva felül egy 1,5x3 cm-es területen Plusz apróságok, pöttyök, apró karcok, de szerintem azt polirozás eltünteti...bár lehet h újrafényeztetni sem akkora kaland...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
.mf
veterán
Én viszont azt vallom, hogy inkább tapadjon közúton is, még ha jobban fogy is.
Ha egy olyan perecet kivéd, amit egy gyengébb gumival buknál, már bőven behozta az árát. Másrészt, szerintem nem is kopik annyira sokkal gyorsabban. BT003, pár pályakörrel vettem, s akkor olyanokat hallottam róla a neten, hogy 4-6000km-t bír. Azóta van benne ~7000km, néhány alkalom Kecsó / Euroring, és még mindig bőven határon belül van, szerintem még a 10k-t is eléri. Igaz, ez csak 600-as, meg ált. szép finoman szoktam kigyorsítani, s a nagy fékezéseket is, ha csak lehet, kerülöm.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Ferdzsoo
addikt
Ez most komoly?
Ilyenért meghalni... Mennyire jó hogy az újabbakban van blokkoló elektronika...
Szerk.: Mondjuk én is többször indultam volna már el lehajtott támasszal, csak éppen nem tudtam...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Daywalker
addikt
Szerintem már előbb elesett volna, vagy legalább hallja, ha karistol. Azért ez nem olyan új találmány, a régebbi motorok is letiltottak, ha lent volna az oldaltámasz. Vagy simán ki volt kötve az a rész egy korábbi perec miatt.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
stifi
senior tag
vagy csak nem tudott róla szerencsétlen hogy nem működik :\
az 1993-as VT250F Xelvisemen is volt ilyen már, sőt még a műszerfalon is volt lámpája ami sárgán világított "STAND" felirattal ha kinn volt a támasz...
a cbr-en viszont nincs lámpa a műszerfalon, egyszer be is akartam tolni a kapun, majdnem megborultam vele mert fennakadt... szar ügy
Nincs időm kedvesnek lenni!
tutis
őstag
szerencsétlen..Sorozatos balszerencse...lent marad a támasz, nem jelzi a motor, el is esik, meg bele is hal..Ennél szerencsétlenebbül nem is járhatott volna. R.I.P.
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
Topiccsendőr
addikt
Max az etz az amin nincs oldaltamasz kapcsolo. A regebbi motorok olyanok, h ha nincs kapcsolo akkor visszarantja magatol az oldaltamaszt. Japan motornal meg amiota oldaltamasz van azota van kapcsolo is szinte, itt valszeg soherkedes miatt ki volt kotve. Draga az a kapcsolo nagyon. Dragabb mint az elet.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Daywalker
addikt
Az enyémen is beszart, gyorsan cseréltettem (bontottra). Szétszedtem, nem egy komoly cucc, de egyszerűen vmi nem stimmelt vele, hiába raktam össze újra.
Maradt a csere. Drága móka lett volna egy perec meg a koporsó.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
ujskodas
tag
Nem tudom milyen motor volt, de pl. régebbi ETZ, MZ, Simson, stb. utólag rakták fel ezeket az oldaltámaszokat, azokon végképp nem jelzett semmi. Mondjuk az én régi CBR1000-emen is szar volt a visszajelző .
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
Daywalker
addikt
Nem szeretem a celebeket, de R.I.P
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
stifi
senior tag
ezt a tálalást b+...
komolyan ennek így _van_ hírértéke?
felületes, álszent, fos emberekkel (és médiával) vagyunk körülvéve :\
A Velvet értesülései szerint kedd délben motorbalesetet szenvedett Gerzsényi László, azaz Lorenzo, a Való Világ első szériájának játékosa, akit olyan súlyos sérülésekkel szállítottak kórházba, hogy életét már nem sikerült megmenteni. A hírt Majka is posztolta a Facebook oldalán. A műsorvezető nem volt baráti kapcsolatban Gerzsényivel, de a hír őt is megrázta.
más: csak nekem tűnt fel (vagy én gondolom így), de egyre több hülyével találkozom az úton...?! nem mintha zavarna, eddig is megoldottam a forgalmi szituációkat, de régen valahogy nem volt példa ilyenekre:
beállok a pirosnál előre, és a seggembe másznak, vagy odaállnak mellém, türelmetlenkednek pedig otthagyom őket a picsába ha vált a lámpa, de neeem, bőgetni kell a motort mögöttem meg mutogatni ha sárgára vált és kilőni...
menet közben ha a vonalon megyek mert a helyet keresem előre, simán bejönnek mellém
megpróbálnak legyorsulni a lámpánál
ha meglátnak, sokan félrehúzódnak, sokan nem vesznek észre, de egyre többen vannak akik direkt behúzódnak hogy ne férjek el.. csak ezen a héten már kétszer próbáltak leszorítani _direkt_, egyszer biztos nekem is elfogy a türelmem...
szóval mit gondoltok? csak én vagyok nyűgös?
Nincs időm kedvesnek lenni!
Topiccsendőr
addikt
Ez celeb volt?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Topiccsendőr
addikt
utóbbi emlékem az volt, h javult valamennyire a morál, de a sportautósok nem nagyon viselik ha leelőzöd őket, továbbra is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Archer
őstag
Sokan a közúton próbálják kiadni a munkahelyen/otthon/bárhol elszenvedett sérelmeket, frusztrációt. Ha máshol nem mutathatja meg hát legalább majd az úton ő lesz a jani. Más kérdés, hogy ma már az átlag autók között (ami a legtöbb embernek elérhető) akkora különbségek nincsenek teljesítményben, úgyhogy más is tudná nyomni ha akarná csak neki több esze van.
Hogy a motorosokkal minek b@szakodni, végképp nem értem, úgyis gyorsabb, akkor meg hadd menjen. Ja de nehogy már a motoros legyen a gyorsabb, majd én megmutatom neki! kb. Engem valahogy soha sem zavart ha egy nálam gyorsabb járművel közlekedő meg akart előzni. Gyorsabb, hát menjen, legalább nem világítja ki hátulról a szememet meg mehetek nyugodtan a saját tempómban.
A másik szerintem, hogy sokan burzsuj gazdagként tekintenek a motorosokra és már emiatt is előjön egyfajta ellenszenv.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Daywalker
addikt
Valami olyasminek hitték. Most az mindegy van-e hírértéke, Velvet meg amúgy is olyan amilyen...mondjuk barom volt, nem adott elsőbbséget.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
tutis
őstag
Gyáá én meg mit [találtam]
Ezt a vidit már rég elfelejtettem
Itt még zsír új a motor, ha jól emlékszem ép be volt csak járatva, mentem is ki utána kakucsra vele, gyári Bt016-os gumival Mit nem adnék ma most olyan állapotban lenne mint akkor! Annyi km meg miegymás
http://www.youtube.com/tutisgsxr
Ramius
őstag
Ma átvettem a múlthéten megrendelt füldugókat, és ki is próbáltam gyorsan. Hát mit mondjak.. Nagyon jók. Beszédet hallom, motorzajt alig, szélzajt még kevésbé. Keringtem egy ideig, hátha szirénába is belefutok, hogy azzal mit kezd, de nem jött egy se.
Szóval örülök, hogy megcsináltattam.
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
Integra
titán
azt is megfogod hallani
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok