Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#131001) Topiccsendőr válasza zgospel (#130990) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Tulaggodas

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#131002) Vityaa


Vityaa
tag

Sziasztok,
melóból indultam haza, miután beindítottam a motort 8-9 óra állás után, brutális kattogás kerepelés jött a motor bal oldaláról. Ez egy hét alatt már másodjára tűnik fel. Olyan mintha nem alakulna ki a megfelelő olajnyomás? Olaj visszajelző nem világít, nem füstöl. Ez kb. 1-2 km alacsony fordulaton gurulás után teljesen megszűnik. Viszont nagyon gyorsan be is melegedett. Reggel első indításkor nem csinálja ezt. 23-án viszem 10 000-es szervizre, nyilván ott megemlítem, csak addig is hátha valakinek volt már ilyen. Most 8000 van az olajban. Lehet, hogy az olaj már kezd fáradni? KTM Duke790

(#131003) tboy93 válasza Vityaa (#131002) üzenetére


tboy93
nagyúr

Ilyet nem csinal az olaj.

(#131004) Topiccsendőr válasza Vityaa (#131002) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Vezlancfesz olajrasegiteses valszeg, es amig nincs ott a nyomas, addig csorompol a vezlanc.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#131005) csongi válasza Vityaa (#131002) üzenetére


csongi
veterán

Lehet az olajcsere megoldja.
Vstomnal a valto tud szorakozni a csere vallum vege fele.

(#131006) F1DO


F1DO
senior tag

Gyöngyszem a netről - szabad percekben megnézhető:
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=187848663408716&id=105226005004316

[ Szerkesztve ]

(#131007) Topiccsendőr válasza csongi (#131005) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Leginkabb feszitocsere oldja meg

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#131008) Vityaa válasza Topiccsendőr (#131007) üzenetére


Vityaa
tag

Feszítőcsere 9000 km-nél :F Az a fura, hogy eddig összesen 2x csinálta. Azt is akkor amikor egész nap szinte tűző napon áll a motor. Tudom hülyén hangzik, de semmikor máskor nem volt még ilyen. :U

(#131009) csongi válasza Topiccsendőr (#131007) üzenetére


csongi
veterán

Meg a 10es kulcs :D

(#131010) -Mosquito- válasza Hőguta (#130993) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Pont a nyugati országokban tudják,mit hagysz ott. Keleti részen azt sem tudja,hogy milyen motor,sisak/kesztyű márka.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#131011) fer válasza F1DO (#131006) üzenetére


fer
őstag

Ja az öreg nagyon vágja a témát, az sem volt semmi amikor a benzinszint merore azt hitte, hogy hofokmero.

''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."

(#131012) Topiccsendőr válasza Vityaa (#131008) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nem kell lecserelni, nem ezt irtam. A zajt a leirasod alapjan, anelkul, hogy lattam volna azt a motort, azt mondom, a feszito okozza. ezt olajjal nem fogod megjavitani. Tulajdonkepp olajjal semmit nem javitasz meg, csak ideig oraig elkendozol valamit. Erre ertettem.
Atugrani - valoszinusitem - nem tud. Ha igy marad, bizonyos homersekletu olajnal, elfolyik a feszitobol. Sok motornal van ez a jelenseg, japantol nemetig.
Ilyenkor az inditasnal csorompol, amig fel nem epul ott az olajnyomas. Tulajdonkepp semmit nem csinal, ha nincs lecserelve.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#131013) runner 125


runner 125
nagyúr

Cimboram vett egy 10 éves 450-es Kymco quad-ot. Kérdezte az osztrák tulajt még a megnézéskor h a légszűrő hol van.. nem tudta. De legalább olcsó volt. :)


.. és a motor egy poccre indult így is. Nem is értem, bár injektoros, gondolom valahogy hozza lőtte a keverék arányt.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#131014) csongi válasza runner 125 (#131013) üzenetére


csongi
veterán

Gondolom tobbre nem volt kepes?
Ha meg ero is volt benne, akkor falsot is szivott
Nah a tobbi mar penzes jatek.
Bar egy 500 as blokk par szaz ezerbol megvan, ha a fotengely megmarad.

(#131015) Vityaa válasza Topiccsendőr (#131012) üzenetére


Vityaa
tag

:R

(#131016) GTVili


GTVili
tag

Na kéremszépen, tegnap meghoztam Egerből a párom "új" paripáját! :DD

A Buell konkrétan egy nap alatt kelt el... :C

(#131017) #56573440 válasza GTVili (#131016) üzenetére


#56573440
törölt tag

szép darab gratu, bár picit nagyobb képek elfértek volna :D

(#131018) GTVili válasza #56573440 (#131017) üzenetére


GTVili
tag

Bocsika.... :DD

[ Szerkesztve ]

(#131019) norbert1998 válasza GTVili (#131018) üzenetére


norbert1998
veterán

Pont ugyanazokat raktad újra :D

(#131020) GTVili válasza norbert1998 (#131019) üzenetére


GTVili
tag

Má' nem.... :DD :DDD

(#131021) norbert1998 válasza GTVili (#131020) üzenetére


norbert1998
veterán

Nice :C

Tegnap rám írt egy srác, hogy látta, hogy említettem, hogy el akartam adni a Varát, és hogy aktuális-e még. Hát, mondom, márciusban akarom már inkább eladni, de van az a pénz. 900-at mondtam rá, tartozékokkal együtt, és hogy alku csak akkor van, ha a lealkudott összegnek megfelelő értékű tartozék is ittmarad, egyébkémnt térjünk rá vissza márciusban.

Nagyon tetszett nekik a gép, a hangja, a kényelem, meg ahogy egyben van tényleg.

Nade azért belegondoltam, és nem vagyok benne biztos, hogy el tudom engedni. Nagyon szeretem. És egyre biztosabb a 650-es Transalp, mert rajta ülve szinte ugyanazt érzem és látom azon. :F

(#131022) runner 125 válasza GTVili (#131016) üzenetére


runner 125
nagyúr

..jah, akartam mondani, h gratula, de legközelebb kaputelefon helyett egy fényképezőt is vegyetek. ;]
mod. Apropó, azok már olajfoltok alatta? ;]

csongi
Fogalma nem volt műszakilag hozzá. De szerintem nem egyedi eset.. én azt mondom itthon is minden 2. vagy 3. motor így fut sajnos.. Szerencsére blokkal látszólag nincs gond. Olajat nem eszi, hidegen melegen indul azonnal, füst nincs, működik minden funkciója.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#131023) palfitom válasza GTVili (#131018) üzenetére


palfitom
félisten

Ez meg már túl nagy ;] :P ;]

Gratula! :K

Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!

(#131024) GTVili válasza runner 125 (#131022) üzenetére


GTVili
tag

Igen-igen! :DD Két helyen folyik csak... az orrán, meg a száján... :DD :D
Egyébként a korát és futásteljesítményét figyelembe véve, meglepően egyben van a járgány...

(#131025) zgospel válasza runner 125 (#131013) üzenetére


zgospel
őstag

Az jó, én meg aggódom itt 1 deci hűtőfolyadékon... :D :D :D

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#131026) csongi válasza runner 125 (#131022) üzenetére


csongi
veterán

Akkor az jó :)
Új szűrő, és Xado-t neki. Majd az meggyóggyíssa ha baj van. :D

GTVili: Szép darab Gartula.
De hát Olasz!! Hol van az egy Viffertől? :D
Egyre többet agyalok egy szemét Angol sor3-as valamin. :)

[ Szerkesztve ]

(#131027) tboy93


tboy93
nagyúr

Mit gondoltok a zselesitett ulesekrol? Tenyleg nagyon at tud forrosodni es tartja a meleget? 400-450km utan eleg kenyelmetlenne valik a CBR nyerge, gondolkodom zselesitesen.

(#131028) GTVili válasza csongi (#131026) üzenetére


GTVili
tag

Köszi! Hádemosmé'...? Mit vegyek a Morini mellé....? SV650-et? :DD Tudni kell veszélyesen élni..... :D

(#131029) #56573440 válasza GTVili (#131028) üzenetére


#56573440
törölt tag

meg egy sv-nél oda kell menni, felállítani, kémlelőnyílást nézni hogy van e benne olaj, itt meg alánézel, ha friss a csöpp van oszt jóccakát. Ki van ez találva na.

(#131030) fer


fer
őstag

Ma megjött az első gumim is, a hátsót már korábban beszereztem olcsóbban, lenne két kérdésem, nem találok rajta szelep jelölést, valamint a hátsó futófelületén van egy X, az vajon mit jelenthet? Először arra gondoltam, hogy a gyár így jelöli a szelep helyét, de most, hogy megjött az első is és azon nincs X, így nem tudom mi lehet. Ja és van valakinek tapasztalata ezzel a gumival? Jelenleg még BT023 van fent (ez már a második garnitúra), amivel már 15000-et mentem és még van a kopásjelzőig bő 1 mm.

''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."

(#131031) martonx válasza tboy93 (#131027) üzenetére


martonx
veterán

400-450km után mi nem válik kényelmetlenné? :D

Én kérek elnézést!

(#131032) csongi válasza GTVili (#131028) üzenetére


csongi
veterán

More mellél More kell :)

A copanordot is nézegetem, meg volt már ingerem egy Futurára is.
Néha kiver a láz a cserére, de aztán.. :)
Jóvan az úgy.

fer:
A titokzatos x :D. Tuti Xaktás a gumi.
Lehet megjelölték, mert eladott lett, vagy addig volt számolva a polcon, vagy szálszakadásos?

Hmmm :)

A teszteken jól szerepelt. Megfelelő motoron teljesen jól kell neki működni.

tboy93: Ennyi km után sztem minden kényelmetlen lesz. Az autó is. Majd edződik a hátsó.
Személyszerint egy nap nem kívánok többet 500km-nél.
De leginkább ezt időbe lehet jól meghatározni. Napi 6-8 óra és besokalok.

[ Szerkesztve ]

(#131033) Burt1793 válasza fer (#131030) üzenetére


Burt1793
veterán

Úgy kopik, mint a fene, nekem tdm900ason van. Elöl a második, most egyszerre fognak elkopni. A hátsó 6000et bírt.

(#131034) GTVili válasza #56573440 (#131029) üzenetére


GTVili
tag

:R ... pontosan így. Mint egy jó angol motor, ha folyik... tudod, hogy van benne... :C

(#131035) fer válasza Burt1793 (#131033) üzenetére


fer
őstag

És más gumit nem próbáltál?

''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."

(#131036) tboy93 válasza martonx (#131031) üzenetére


tboy93
nagyúr

Ha a seggem birna, szerintem a napi 1000km se lenne akadaly :D Mondjuk időm sincs, a tegnapi tura is csak ugy fert bele, hogy reggel 6-kor indultam...

(#131037) tboy93 válasza csongi (#131032) üzenetére


tboy93
nagyúr

7.5 ora volt.

(#131038) Pocee válasza fer (#131030) üzenetére


Pocee
senior tag

Általában a gyárak krétázott x-el jelölik a másod osztályú darabokat...ezért lehet jól akciózni.

Mr.Brightside

(#131039) Topiccsendőr válasza #56573440 (#131029) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Azert latszik, hogy az olaszoknal eleg foghijas az ismerete az atlagembernek :D
Mivelhogy a monsterek nem szoktak folyni. Ami folyik, az a 2000 elotti kuplungmunkahenger, ami 2000 utan mar nem ugyanaz, illetve a 2000 elotti munkahengert ha minden idoszakos szerviznel megtisztitja az ember, akkor az sem fog folyni sosem. Ha mar valami folyik, ott mar olyan km szam van a motorban, ami utan a legtobb gyartmanyu motor ugyanugy folyik.

Inkabb az ST2, mivel az egy felfurt Paso blokk, ami miatt a hatso henger o-gyuruje vmi miatt enged. Ettol fuggetlenul 100e feletti futasteljesitmeny teljesen megszokott ezeknel a modelleknel.

696-796 nal a hengerfej deklije tud izzadni, ahol a himbak tengelyei vannak, amit szurke loctite tal le kell tomiteni szelepallitas utan. Ha ez elmarad, akkor ugye szar olasz lesz belole.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#131040) csongi válasza tboy93 (#131037) üzenetére


csongi
veterán

Az pont a vége a tűrő képességemnek és csökken a figyelmem elég jelentősen.

(#131041) #56573440 válasza Topiccsendőr (#131039) üzenetére


#56573440
törölt tag

nekem nem kell védeni az olaszt, én kínai olaszt vettem ;]

(#131042) GTVili válasza #56573440 (#131041) üzenetére


GTVili
tag

Halmozottan Hátrányos Helyzetű.... :DD

(#131043) Topiccsendőr válasza #56573440 (#131041) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nem vedem. Arra azert nem szorul ra.
csak leirtam a tapasztalataimat.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#131044) Burt1793 válasza fer (#131035) üzenetére


Burt1793
veterán

De, michelin road 3 jobban bírta.

(#131045) d@vee válasza #56573440 (#131041) üzenetére


d@vee
őstag

Csak nem Benelli? :DDD

Ja

(#131046) #56573440 válasza d@vee (#131045) üzenetére


#56573440
törölt tag

még képet is tettem be amikor meglett :D arra hogy a kertben borogassan -4 nél tartunk ;] - nem találtam jobbat... Majd 2-3 év múlva lesz másik attól függően hogy asszony akar e utazni velem vagy sem. Ha igen a mostani tracer 7 vagy társai beesnek jobb árba, ha nem... rabell 1100 vagy valami vagy bármi :D

(#131047) d@vee válasza #56573440 (#131046) üzenetére


d@vee
őstag

Még csak nemrég csatlakoztam a csoporthoz :P

Ja

(#131048) Micsurin


Micsurin
nagyúr

Aprilia ETV1000-nél tudunk valami hű meg ha betegségről? Legjobb cimbim lehet lecseréli az F650-et így 6 év után. :)

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#131049) #14787072 válasza Micsurin (#131048) üzenetére


#14787072
törölt tag

From motorrevü:

"Az ETV 1000 megbí­zhatóságára általában nincs panasz, de sajnos vannak tí­pushibák, amelyekkel számolni kell. Noha a töltési rendszer meglehetősen egyszerű, okozhat kellemetlen meglepetéseket. A leggyakoribb hibajelenség a feszültségszabályzó meghibásodása. Mivel az egység megegyezik a 2007-es Honda CBR600RR és 1000RR-ben használttal, sokan bontóból pótolják, de ilyenkor benne van a pakliban az alulméretezett alkatrész újabb meghibásodása. A külföldi fórumokat bújva kiderül, hogy elég nagy szakirodalma van a rendszer átépí­tésének. Sokan a Goldwing feszültségszabályozóját épí­tik be, de legjobb megoldásnak az ebayen kapható Shindengen FH012AA szabályzó beszerzését tartják. Az ismeretlen gyártótól nem kell félni, a legtöbb motormárkának ők a beszállí­tói. Ha nem akarunk tí­pusidegen alkatrészekkel kí­sérletezni, meg lehet próbálkozni a gyári feszültségszabályozó csatlakozóinak eltávolí­tásával és direkt bekötésével, itthon többen erre esküsznek.

A Caponord másik jellegzetes problémája az önindí­tó relé pusztulása, aminek változatos tünetei lehetnek az egyszerű nem indulástól kezdve a leállí­thatatlanságig. Jó, ha az utóbbi esetre kész vészforgatókönyvünk van, ami a következő: ha a motor még a kulcs eltávolí­tására sem áll le, először le kell kötni az akkumulátorról először a negatí­v, majd a pozití­v sarut. A hiba oka, hogy az indí­tómotorra egyenesen van rákötve az indí­tórelé, í­gy képes mechanikusan leragadni. A hiba után távolí­tsuk el, majd ohmmérővel (multiméterrel) ellenőrizzük, hogy van-e rajta ellenállás. Ha nincs, akkor az érintkezők nyitva vannak – ebben az esetben vissza lehet szerelni, de az eset előrevetí­ti a cserét, hiszen a hiba onnantól kezdve bármikor megismétlődhet. Ha a mérés során van ellenállás a relén, akkor azonnal új alkatrész szükséges.

Ezenfelül a segédváz csavarjainak a lazulásáról számoltak be a tí­pust ismerők, amiket elég nagyszervizenként ellenőrizni, és szükség esetén meghúzni, esetleg menetrögzí­tőt használni."

(#131050) norbert1998


norbert1998
veterán

Lesz újra az ingyenes tréning, ezúttal keleten.
humdamotosafety.hu

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.