Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Topiccsendőr
addikt
Tulaggodas
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Vityaa
tag
Sziasztok,
melóból indultam haza, miután beindítottam a motort 8-9 óra állás után, brutális kattogás kerepelés jött a motor bal oldaláról. Ez egy hét alatt már másodjára tűnik fel. Olyan mintha nem alakulna ki a megfelelő olajnyomás? Olaj visszajelző nem világít, nem füstöl. Ez kb. 1-2 km alacsony fordulaton gurulás után teljesen megszűnik. Viszont nagyon gyorsan be is melegedett. Reggel első indításkor nem csinálja ezt. 23-án viszem 10 000-es szervizre, nyilván ott megemlítem, csak addig is hátha valakinek volt már ilyen. Most 8000 van az olajban. Lehet, hogy az olaj már kezd fáradni? KTM Duke790
Ilyet nem csinal az olaj.
Topiccsendőr
addikt
Vezlancfesz olajrasegiteses valszeg, es amig nincs ott a nyomas, addig csorompol a vezlanc.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
csongi
veterán
Lehet az olajcsere megoldja.
Vstomnal a valto tud szorakozni a csere vallum vege fele.
Gyöngyszem a netről - szabad percekben megnézhető:
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=187848663408716&id=105226005004316
[ Szerkesztve ]
Topiccsendőr
addikt
Leginkabb feszitocsere oldja meg
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Vityaa
tag
Feszítőcsere 9000 km-nél Az a fura, hogy eddig összesen 2x csinálta. Azt is akkor amikor egész nap szinte tűző napon áll a motor. Tudom hülyén hangzik, de semmikor máskor nem volt még ilyen.
csongi
veterán
Meg a 10es kulcs
-Mosquito-
őstag
Pont a nyugati országokban tudják,mit hagysz ott. Keleti részen azt sem tudja,hogy milyen motor,sisak/kesztyű márka.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
fer
őstag
Ja az öreg nagyon vágja a témát, az sem volt semmi amikor a benzinszint merore azt hitte, hogy hofokmero.
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
Topiccsendőr
addikt
Nem kell lecserelni, nem ezt irtam. A zajt a leirasod alapjan, anelkul, hogy lattam volna azt a motort, azt mondom, a feszito okozza. ezt olajjal nem fogod megjavitani. Tulajdonkepp olajjal semmit nem javitasz meg, csak ideig oraig elkendozol valamit. Erre ertettem.
Atugrani - valoszinusitem - nem tud. Ha igy marad, bizonyos homersekletu olajnal, elfolyik a feszitobol. Sok motornal van ez a jelenseg, japantol nemetig.
Ilyenkor az inditasnal csorompol, amig fel nem epul ott az olajnyomas. Tulajdonkepp semmit nem csinal, ha nincs lecserelve.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
runner 125
nagyúr
Cimboram vett egy 10 éves 450-es Kymco quad-ot. Kérdezte az osztrák tulajt még a megnézéskor h a légszűrő hol van.. nem tudta. De legalább olcsó volt.
.. és a motor egy poccre indult így is. Nem is értem, bár injektoros, gondolom valahogy hozza lőtte a keverék arányt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
csongi
veterán
Gondolom tobbre nem volt kepes?
Ha meg ero is volt benne, akkor falsot is szivott
Nah a tobbi mar penzes jatek.
Bar egy 500 as blokk par szaz ezerbol megvan, ha a fotengely megmarad.
Vityaa
tag
GTVili
tag
#56573440
törölt tag
szép darab gratu, bár picit nagyobb képek elfértek volna
GTVili
tag
norbert1998
veterán
Pont ugyanazokat raktad újra
GTVili
tag
Má' nem....
norbert1998
veterán
Nice
Tegnap rám írt egy srác, hogy látta, hogy említettem, hogy el akartam adni a Varát, és hogy aktuális-e még. Hát, mondom, márciusban akarom már inkább eladni, de van az a pénz. 900-at mondtam rá, tartozékokkal együtt, és hogy alku csak akkor van, ha a lealkudott összegnek megfelelő értékű tartozék is ittmarad, egyébkémnt térjünk rá vissza márciusban.
Nagyon tetszett nekik a gép, a hangja, a kényelem, meg ahogy egyben van tényleg.
Nade azért belegondoltam, és nem vagyok benne biztos, hogy el tudom engedni. Nagyon szeretem. És egyre biztosabb a 650-es Transalp, mert rajta ülve szinte ugyanazt érzem és látom azon.
runner 125
nagyúr
..jah, akartam mondani, h gratula, de legközelebb kaputelefon helyett egy fényképezőt is vegyetek.
mod. Apropó, azok már olajfoltok alatta?
csongi
Fogalma nem volt műszakilag hozzá. De szerintem nem egyedi eset.. én azt mondom itthon is minden 2. vagy 3. motor így fut sajnos.. Szerencsére blokkal látszólag nincs gond. Olajat nem eszi, hidegen melegen indul azonnal, füst nincs, működik minden funkciója.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
palfitom
félisten
Ez meg már túl nagy
Gratula!
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
GTVili
tag
Igen-igen! Két helyen folyik csak... az orrán, meg a száján...
Egyébként a korát és futásteljesítményét figyelembe véve, meglepően egyben van a járgány...
zgospel
őstag
Az jó, én meg aggódom itt 1 deci hűtőfolyadékon...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
csongi
veterán
Akkor az jó
Új szűrő, és Xado-t neki. Majd az meggyóggyíssa ha baj van.
GTVili: Szép darab Gartula.
De hát Olasz!! Hol van az egy Viffertől?
Egyre többet agyalok egy szemét Angol sor3-as valamin.
[ Szerkesztve ]
Mit gondoltok a zselesitett ulesekrol? Tenyleg nagyon at tud forrosodni es tartja a meleget? 400-450km utan eleg kenyelmetlenne valik a CBR nyerge, gondolkodom zselesitesen.
GTVili
tag
Köszi! Hádemosmé'...? Mit vegyek a Morini mellé....? SV650-et? Tudni kell veszélyesen élni.....
#56573440
törölt tag
meg egy sv-nél oda kell menni, felállítani, kémlelőnyílást nézni hogy van e benne olaj, itt meg alánézel, ha friss a csöpp van oszt jóccakát. Ki van ez találva na.
fer
őstag
Ma megjött az első gumim is, a hátsót már korábban beszereztem olcsóbban, lenne két kérdésem, nem találok rajta szelep jelölést, valamint a hátsó futófelületén van egy X, az vajon mit jelenthet? Először arra gondoltam, hogy a gyár így jelöli a szelep helyét, de most, hogy megjött az első is és azon nincs X, így nem tudom mi lehet. Ja és van valakinek tapasztalata ezzel a gumival? Jelenleg még BT023 van fent (ez már a második garnitúra), amivel már 15000-et mentem és még van a kopásjelzőig bő 1 mm.
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
martonx
veterán
400-450km után mi nem válik kényelmetlenné?
Én kérek elnézést!
csongi
veterán
More mellél More kell
A copanordot is nézegetem, meg volt már ingerem egy Futurára is.
Néha kiver a láz a cserére, de aztán..
Jóvan az úgy.
fer:
A titokzatos x . Tuti Xaktás a gumi.
Lehet megjelölték, mert eladott lett, vagy addig volt számolva a polcon, vagy szálszakadásos?
Hmmm
A teszteken jól szerepelt. Megfelelő motoron teljesen jól kell neki működni.
tboy93: Ennyi km után sztem minden kényelmetlen lesz. Az autó is. Majd edződik a hátsó.
Személyszerint egy nap nem kívánok többet 500km-nél.
De leginkább ezt időbe lehet jól meghatározni. Napi 6-8 óra és besokalok.
[ Szerkesztve ]
Burt1793
veterán
Úgy kopik, mint a fene, nekem tdm900ason van. Elöl a második, most egyszerre fognak elkopni. A hátsó 6000et bírt.
GTVili
tag
... pontosan így. Mint egy jó angol motor, ha folyik... tudod, hogy van benne...
fer
őstag
És más gumit nem próbáltál?
''A részegek okozzák a balesetek 30%-át, tehát a józanok sokkal veszélyesebbek! Viharban azért látjuk előbb a villámlást és csak utána halljuk a mennydörgést,mert a szemünk előrébb van, mint a fülünk."
Ha a seggem birna, szerintem a napi 1000km se lenne akadaly Mondjuk időm sincs, a tegnapi tura is csak ugy fert bele, hogy reggel 6-kor indultam...
7.5 ora volt.
Pocee
senior tag
Általában a gyárak krétázott x-el jelölik a másod osztályú darabokat...ezért lehet jól akciózni.
Mr.Brightside
Topiccsendőr
addikt
Azert latszik, hogy az olaszoknal eleg foghijas az ismerete az atlagembernek :D
Mivelhogy a monsterek nem szoktak folyni. Ami folyik, az a 2000 elotti kuplungmunkahenger, ami 2000 utan mar nem ugyanaz, illetve a 2000 elotti munkahengert ha minden idoszakos szerviznel megtisztitja az ember, akkor az sem fog folyni sosem. Ha mar valami folyik, ott mar olyan km szam van a motorban, ami utan a legtobb gyartmanyu motor ugyanugy folyik.
Inkabb az ST2, mivel az egy felfurt Paso blokk, ami miatt a hatso henger o-gyuruje vmi miatt enged. Ettol fuggetlenul 100e feletti futasteljesitmeny teljesen megszokott ezeknel a modelleknel.
696-796 nal a hengerfej deklije tud izzadni, ahol a himbak tengelyei vannak, amit szurke loctite tal le kell tomiteni szelepallitas utan. Ha ez elmarad, akkor ugye szar olasz lesz belole.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
csongi
veterán
Az pont a vége a tűrő képességemnek és csökken a figyelmem elég jelentősen.
#56573440
törölt tag
nekem nem kell védeni az olaszt, én kínai olaszt vettem
GTVili
tag
Halmozottan Hátrányos Helyzetű....
Topiccsendőr
addikt
Nem vedem. Arra azert nem szorul ra.
csak leirtam a tapasztalataimat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Burt1793
veterán
De, michelin road 3 jobban bírta.
d@vee
őstag
Csak nem Benelli?
Ja
#56573440
törölt tag
még képet is tettem be amikor meglett arra hogy a kertben borogassan -4 nél tartunk - nem találtam jobbat... Majd 2-3 év múlva lesz másik attól függően hogy asszony akar e utazni velem vagy sem. Ha igen a mostani tracer 7 vagy társai beesnek jobb árba, ha nem... rabell 1100 vagy valami vagy bármi
d@vee
őstag
Még csak nemrég csatlakoztam a csoporthoz
Ja
Micsurin
nagyúr
Aprilia ETV1000-nél tudunk valami hű meg ha betegségről? Legjobb cimbim lehet lecseréli az F650-et így 6 év után.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
#14787072
törölt tag
From motorrevü:
"Az ETV 1000 megbízhatóságára általában nincs panasz, de sajnos vannak típushibák, amelyekkel számolni kell. Noha a töltési rendszer meglehetősen egyszerű, okozhat kellemetlen meglepetéseket. A leggyakoribb hibajelenség a feszültségszabályzó meghibásodása. Mivel az egység megegyezik a 2007-es Honda CBR600RR és 1000RR-ben használttal, sokan bontóból pótolják, de ilyenkor benne van a pakliban az alulméretezett alkatrész újabb meghibásodása. A külföldi fórumokat bújva kiderül, hogy elég nagy szakirodalma van a rendszer átépítésének. Sokan a Goldwing feszültségszabályozóját építik be, de legjobb megoldásnak az ebayen kapható Shindengen FH012AA szabályzó beszerzését tartják. Az ismeretlen gyártótól nem kell félni, a legtöbb motormárkának ők a beszállítói. Ha nem akarunk típusidegen alkatrészekkel kísérletezni, meg lehet próbálkozni a gyári feszültségszabályozó csatlakozóinak eltávolításával és direkt bekötésével, itthon többen erre esküsznek.
A Caponord másik jellegzetes problémája az önindító relé pusztulása, aminek változatos tünetei lehetnek az egyszerű nem indulástól kezdve a leállíthatatlanságig. Jó, ha az utóbbi esetre kész vészforgatókönyvünk van, ami a következő: ha a motor még a kulcs eltávolítására sem áll le, először le kell kötni az akkumulátorról először a negatív, majd a pozitív sarut. A hiba oka, hogy az indítómotorra egyenesen van rákötve az indítórelé, így képes mechanikusan leragadni. A hiba után távolítsuk el, majd ohmmérővel (multiméterrel) ellenőrizzük, hogy van-e rajta ellenállás. Ha nincs, akkor az érintkezők nyitva vannak – ebben az esetben vissza lehet szerelni, de az eset előrevetíti a cserét, hiszen a hiba onnantól kezdve bármikor megismétlődhet. Ha a mérés során van ellenállás a relén, akkor azonnal új alkatrész szükséges.
Ezenfelül a segédváz csavarjainak a lazulásáról számoltak be a típust ismerők, amiket elég nagyszervizenként ellenőrizni, és szükség esetén meghúzni, esetleg menetrögzítőt használni."
norbert1998
veterán
Lesz újra az ingyenes tréning, ezúttal keleten.
humdamotosafety.hu
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok