Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Külföldi okmányos motornál mit takarnak az okmányok? Mit jelent ez mit tartozik bele? Illetve mi van a vizsgával? Kint van rá az itt jó, vagy automata elveszti ha behozzák és azt is kell neki adni?
Aztán meg milyen a lejárt külföldi okmány?
Something_
őstag
Gondolom brief, 2 nyelvű adásvételi.
Le kell vizsgáztatnod első mo-i forgalombahelyezés, ugye automatikusan 2 évet kapsz, így jelentéktelen, hogy mennyi külföldi vizsga van rá.
Bogyó bá'
nagyúr
A kinti forgalmi, a kétnyelvű adásvételi, a kinti forgalomból kivonást igazoló papír.
Ha legalább fél év érvényes műszaki van még rajta, akkor itthon nem kell műszakiztatni, azt simán beírják. Ha nincs legalább ennyi (vagy pláne ha lejárt) akkor viszont jó drága, hatósági műszaki szemle következik.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Nekem az jön le h macera az egész, de főleg, hogy lábon nem mozgatható vásárláskor. Köszi! Neked is bogyo!
-Mosquito-
őstag
Abba kerülő cuccokat egyből zacskózva tenném be. Nem esik az eső de nedves aszfalt szépen össze tudja fröcskölni a táskát és a benne lévő dolgokat.
runner:
Északa álmodozz.. Használt dobozból nem fogsz olyat kifogni, hogy felpattintod oszt jó van. Vagy a színe, állapota nem lesz jó. Minimálisan sérült dobozt nyugodtan megvehetsz, kiveve talán ha a felfogatásnál sérült.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Bogyó bá'
nagyúr
Megfogadom a tanácsodat, köszi!
A kis Csótányon a hátsó ülésre hevederezett Lajosos 50 literes, 3500 forintos hengerzsák mindent elnyelt, és az tényleg vízhatlan is, többször tesztelve volt. Ezen a gépen viszont egyszerűen nincs mihez rögzíteni, meg puruttyán is nézne ki szerintem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Xmodule
őstag
Sziasztok.
Jogsit csinálom most (A) (28éves vagyok). Még régebben úgy 7-8éve motoroztam ugy rendszeresen de csak 125-ösökkel, Yamaha DT125, Aprilia AF1 125 és Yamaha TDR125. Szóval úgymond alapok megvoltak. (Elötte még volt egy babettám is bár akkor még anyámmal laktam de macskám nem volt szóval nem voltam kemény igazán mint Csoki). Esés is volt már még a DT -vel ugy komolyabb fajta szóval megtanultam már a leckét, hogy csak ésszel.
Namármost amire a motor használva lenne igazábol az munkába járás (100km oda-vissza) napi szinten. Minden féle képpen kényelmesebb motort szeretnék, de azért legyen elvezet is a motorozásba.
Amit még tudni érdemes, hogy szeretek itthon szerelgetni (V70 es Volvomat mindig én csinálom ha valami elromlik és anno a motorokat is saját magam szereltem) szóval valami könyebben szerelhetö motort szeretnek, ésszerü alkatrészárakkal (ugy hallottam pl olaszok nem tul jok ebböl a szempontbol).
Amiket en neztem eddig az egy Kawa er6n és egy dragstar abbol is az 1100 -as. A dragstarhoz jobban huz a szivem a szép hangja miatt no meg igazabol en inkabb ilyen nyugisabb stilusban szeretek motorozni. Idöben el szoktam indulni minden hova ha meg esetleg kesek az sem szamit, inkabb par perc mint a koporso.
Ti mit ajanlanatok?
(ruha már van jóféle, most mar csak a motor és a jogsi hianyzik (várom a február végét akkor indul a vezetés)
Ui: svédben lakom ha ez számit valamit. Szoval itt nezelödöm motorok között.
Köszi.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
emre
veterán
Engem egy kissé meglepett, hogy ebay-en is horror árak vannak és alig van választék a motorodhoz.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Topiccsendőr
addikt
konnyebben szerelheto motor...
hat ilyen szempontokat sem hallottam motorvalasztasnal
mindegyik motort konnyu szerelni, ha megvan a hozzatartozo celszerszam. de a kerdesbol itelve te olajcserere vagy ilyesmikre gondolsz szereles alatt. motorbol vedd azt, ami neked tetszik, nehogyma' mi dontsuk el, mi kell neked.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Xaels
félisten
Ha szerelgetni szeretsz akkor a Dragstar nem jó, mert sok mindent nem kell rajta piszkálni
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
c805
tag
Sziasztok,hátha tud valaki segíteni a topicból.Van egy 2006-os C800-as Intruderem 34 ezer kilóméterrel.A legutolsó olajcserémen a 3,5 literből majd 2 liter hiányzott.Nincs inditáskor kék füstje sem fekete menet közben,nem is szivárog sehol akkor hová tünt az olaj?Az előző szezonban 10w50-est használtam utána 10w40-est, lehet hogy a váltás miatt van ez a jelenség?
mm89
őstag
Inkább az a kérdés, hogy nem vetted észre hogy fogy az olaj? Több mint a fele eltűnt belőle..
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
Eléggé más stílus a kettő. Az egyikkel lehet lavírozni a forgalomba, mint egy szöcske olyan a másik mintha az elefántot bevinnéd a porcelánboltba.
c805! Az rengeteg olaj, ha ennyi eltűnt volna az enyémből anno akkor beállt volna a blokk az fix, meg csak mondom BOGYO kollégának, hogy nem jelzi a lámpa a drasztikus olajvesztést sem.
Enyém sem füstölt, de eltűnt belőle, főleg hideg időben.
[ Szerkesztve ]
c805
tag
Hát eddig úgy voltam hogy ha beletöltöm akkor az ott is marad,de érdekes hogy az olaj nyomás visszajelző miért nem jelzett?
(#61715) runner 125 válasza -Mosquito- (#61705) üzenetére
runner 125
nagyúr
Félreértés ne essék, nem akarok patika, karcmentes, gyári gyöngyházfehér szettet 70k-ért.
Sőt, annak még örülnék is, ha a fényezhető fele tiszta karc lenne, mert eleve 0 az esélye, h karcmentes dobozokat találok, annak meg méginkább h fehéret. De legalább jó alkualap, ha szét van zúzva a lenyíló ajtó fényezése.
Szóval egy fényezéssel mindenképpen kalkuláltam.
A felfogatása sérült.. pontosan ezért felejtős.
mod.
Közben visszaírt X-Bike is, nincs már nekik dobozuk, semmilyen gyári Honda.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-Mosquito-
őstag
Ülést felnyitod ott átvezeted 2-3db gumi pókkal,polifoam lapot is tehetsz az ülés/zsák közé kevésbé fog csúszkálni fényezést is véd.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
c805
tag
Mivel tudtad orvosolni a problémát,vagy csak töltögettél utána?
Eladtam! Tudod mikor fogok én blokkot bontani bármilyen motornál. Befejeztük a régi motorok használatát.
Nem feltétlen nagy a baj, de én azt mondom, hogy amit meg kell bontani az már régen rossz. A szelepek ellenőrzésén túl értem. A halálom lett az olaj fogyi, az utolsó időkben komoly pénzek mentek el az olajra.
[ Szerkesztve ]
c805
tag
Én nem szeretném eladni de nekem is azt javasolták hogy ne bontassam meg a blokkot.Akkor marad az hogy figyelem a szintet és töltögetek.
Bogyó bá'
nagyúr
Rendszeresen nézegetem (minden hosszabb út előtt) az olajszintet (megmaradt reflex a Csótány végnapjaiból... ), de az eddigi 1700 km alatt most kellett másfél decit önteni bele, hogy újra fullon legyen. Az enyém még jó, és van benne kompresszió is!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Topiccsendőr
addikt
Valoszinuleg megette. Hany km alatt tortent?
Uzemszeru az olajfogyasztas, ez altalaban le is van irva.
Viszkozitas valtas miatt valtozhat, de nem drasztikusan. Nem kell keken fustolnie, h egye. A fekete az mas, az benzin. Az olajnyomasvisszajelzo olajnyomast erzekel, nem olajszintet. A yamahakban szokott szintjelzo lenni. Neked megvolt a nyomasod, igy miert jellett volna jeleznie? Ez jo hir, legalabb nem allt be a motor.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Topiccsendőr
addikt
Igazabol midegyik motornal mindig kene nezegetni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
V.Stryker
nagyúr
Ja ja, nem bántják, de nekem Romániában ilyen téren rossz tapasztalataim vannak. Ismét felmerült,hogy kéne mennem, egyedül, család látogatni. Hát igazából már most aggódom,hogy hogy megyek el pisilni a benzinkúton, ott hagyva a motort, rákötve a hengertáska, stb. Mert ugye nem csak Ausztria fele jár az ember...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Bogyó bá'
nagyúr
Bukósisak nélkül, vaze?!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Off, mert 4 kerekű, de itt is élő téma. [link]
Elektromos ember vagyok, eddig is nyilvánvaló volt, hogy mennyire egyszerű, még ha forrasztani is kell, de látni is, döbbenet. Gondolom a motoroknál is ez megy, kell, hogy legyen egy csatlakozó ami kapcsolatot teremt a számítógéppel hibakód ügyben legalább, onnan meg egy lépés a KM óra.
Hát egy holt sima ebay-es kütyüvel is egy androidos appal megnéztük a passatot, hogy mi a baj, bluetoothon a kocsi mellett állva megmondta mi a baja.
[ Szerkesztve ]
c805
tag
6000km-t ment két olaj csere közt.Most tanácstalan vagyok mert nem merem szétszedetni a blokkot de viszont idegesít hogy miért eszi meg az olajat.
p87
senior tag
Azért még korai lenne, meglátjuk milyen oktatót kapok és, hogy viszonyulnak hozzám.
Az viszont igaz lehet amit sejtesz, még kezdetben mikor csak érdeklődtem, mennyi idő alatt lehet megcsinálni a jogsit, mikor lehet vezetni, azt mondták, hogy ha ügyes valaki akkor 2-3 szombati alkalom alatt, szóval biztos nem vezettetik le a kötelező óraszámot.
Something_
őstag
Beiratkoztam kresz vizsgára, ok, nem kellett bejárnom, mondták, hogy beírnak a legközelebbi időpontra, 1 hónap..
Elmentem rutinra, levezettem 2 hét alatt, mondták, hogy beírnak a legközelebbi időpontra, még 1 hónap.
Elkezdtem a forgalmat, első óra után mondta, hogy jó, 1 hónap múlva van a legközelebbi időpont, beír, de előtte még vezessünk 1 alkalmat. Néztem rá, mondom az kevés lesz, vezessünk még. Erre mondta, hogy na jó, akkor még 2 alkalom, viszont megy el nyaralni, így csak vizsga előtt 1 héttel tudok újra vezetni. Fasza.
Szóval forgalomban vezettem 2 hét alatt 2x, aztán 2 hét kihagyás, megint 1 alkalom, aztán vizsga.
Szóval nekem így volt.
Topiccsendőr
addikt
Eloszor is nezd meg mennyit szabad ennie uzemszeruen.
Ha nem stimmel szet kell szedni, kimerni a gyuruket, meg igazabol ha mar ottvan az ember, mindent. Henger, dugattyu. De leginkabb szervizbe vinnem, mert nem mindenkinek van otthon furatmero intoja. Es mindenfele szerszama ehhez.
Mi az eloirt viszkozitas a motorhoz? Leginkabb azt kene betolteni, megint csekkold le a fogyasztas merteket az eloirt viszkozitasu olajjal.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
zeon.hu
nagyúr
P-s rendszámmal használhatod, ha egyébként megfelel a forgalmi követélményeknek.
#?*@&!
emre
veterán
Azt már próbáltad hogy dobozokkal árult VFR-nél ajánlatot teszel a dobozokra meg a konzolra?
pl itt egy
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Egy MO-n forgalomba lévő motorra amin van vizsga csak ezek a költségek vannak? >>
Vagyonszerzési illeték: XXXXXFt
Új forgalmi engedély: XXXXFt
Törzskönyv: XXXXFt
Eredetvizsga: XXXXXFt
Kötni rá egy biztosítást és kész? Tehát ez a legegyszerűbb felállás a névre vétel körül?
Ahogy nézem igen borsos lesz arra amit néztem. Épp ugrik az összeg, mert fiatal.
bogyo: 17k az eredet, mert 500köbci feletti. De köszi, akkor ez az alja árban a papírnak, a legrosszabb meg ha külföldis és kb meg sem mozdulhat lábon.
[ Szerkesztve ]
Bogyó bá'
nagyúr
Igen. Törzskönyv 6000,- forgalmi 6000,-, eredetvizsga díja 15.500,- 500cm3-ig, fölötte 17.000,-.
Forrás: [link]
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Something_
őstag
Nagyon komoly ara van az illeteknek, a kamu eredetisegvizsganak es a sulyadonak.
Jojo, motorozas draga hobbi, tesznek rola
Habar te iden meguszod a sulyadot.
[ Szerkesztve ]
Horvi
őstag
A gépjármű adót ne felejtsd ki. Bár az igaz, hogy azt nem rögtön a vásárlás után kell fizetni de az is hozzátartozik a motorhoz
Hello darkness, my old friend...
Tudom valami 16k lesz.
Something_
őstag
Az majd csak kovetkezo evben lesz neki, 2 reszletben is lehet fizetni, ez asszem most a sulyado.
Something_
őstag
Na beneveztem a fém fékcsövekre :-) Legyen már jó idő!!
Kép 2
Kép3
Összes csavar, ami kellhet
Há' nagyon dzsukel árány lett!
[ Szerkesztve ]
TBone
tag
hétfő-keddre akár 17-18 fokot is mond, úgyhogy én már fejben tervezem a gurulást
egy szakmai kérdést feltennék még tavaly szezon végén merült fel a probléma:
lassú tempónál, alacsony fordulaton, kanyarodáskor (mint pl elindulás enyhén íveset) tompa koppanó hangot lehet hallani hátulról(akár többször is kis késéssel egymás után, 2-3szor). ahhoz tudnám hasonlítani, mint mikor egy apró kavicsra rámész a gumival, és azt kilövi maga alól. Ha már kiegyenesítem és eléri a 2,5-3 ezres fordulatot, nem hallani már semmit többé. mondom, szinte csak elinduláskor ha közben kanyarodok is, vagy nagyon lassú menetbe pl körforgalom. Feltettem sztenderdre, beraktam egyesbe, úgy nem hallani sehogysem semmit, szóval minden bizonnyal terhelve kell legyen közben a motor (rajta kell, hogy üljek). hátsó lengőkar nem kotyog, szóval azzal nincs. én a láncot nem éreztem különösebben lazának, de volt aki azt mondta h ez tipikusan laza lánc probléma. ezen kívül mi lehet még esetleg? ha jó idő lesz gurulást előtt lehet feszítek rajta kicsit. cbr600f4(1999)-ről van szó
[ Szerkesztve ]
emre
veterán
Valakit ültess a motorra és akkor nézd meg milyen feszes a lánc amikor súly van rajta.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
asvald
senior tag
Nekem van egy elméletem laza láncra: Mikor kanyarodsz ,és alacsony a fordulat ezzel egyetemben a kicsi "gázfröccsök " miatt csapkod a lánc ,és beleér a láncvédőbe
Esetleg figyelted milyen kanyaroknál jön elő többet, balos , jobbos?
A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
Topiccsendőr
addikt
hat pedig valaminek ott nagy jateka van. vagy kerekcsapagy, vagy lengovilla, esetleg hatso lanckerek gumihardija van oda (en szemely szerint erre tippelek illetve a kerekcsapagyra). ha a lanc mar annyira odalenne, hogy a lanccsap felul a fogaskerek hegyere, (ha egyaltalan tud ilyet szakadas nelkul) az mar surrog is, es nagyon feltuno lenne, de persze ezt netrol nem lehet megallapitani.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
TBone
tag
Mintha talán balosnál gyakoribb lenne, de mindkét oldalra előfordul. a láncvédőbe nem hinném, hogy beleér, talán a villa és a lánc közötti felületen levő gumiról (láncvezető vagy mi a neve ) szaladhat le és ugrik vissza, erre gondoltam még.
persuader: a villánál nem érzek játékot, a hátsó kereket a szokásos módszerrel ellenőrizve (alul-felül megfogva, és ellentétes irányba mozgatva) szintén nem kotyog. Behúzott hátsó féknél ha forgatni próbálom a kereket, talán egy picit elmozdítható (menesztőgumi? - de ennek ilyen hangja lenne ) az első lánckereket még nem láttam, szval nem tudom milyen állapotban van, muszáj lesz arra is ránéznem.
[ Szerkesztve ]
Topiccsendőr
addikt
meg van huzva rendesen a hatso kerektengely? Ellenorizd huzassal mindenkepp.
menesztogumi ha szet van esve, tud ilyet. de talagatunk, meg kell nezni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
V.Stryker
nagyúr
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
zoltanz
nagyúr
Tegnap kitoltam a garázsból a öreglányt (2,5 hónap állás után), megkezdtem az idei szezont egy rövid karikával.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
emre
veterán
Én is így terveztem, de csak egy beröffentés lett belőle.
Nekem még hűvös van egy kicsit, talán majd holnap.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Micsurin
nagyúr
A1-ről A2-re való váltásnál a 2 éven túl vagy a belüli a kedvezőbb árban ? Csak az óra szám eltérések miatt kérdeném.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Teasüti
nagyúr
Sena intercom-okkal mi a tapasztalat? Nyárra kéne újítanunk vmit egy társsal (talán smh10 lesz), de nekem ez ismeretlen terület. Sena a piacvezető, vagyis a legjobb? Ahogy olvastam a különböző gyártók cuccai nem kommunikálnak egymással; tök jó, hogy nincs szabványosítás... A Senának viszont van vmi Universal Intercom protokollja, ezt próbálta már vki?
Illetve ezek digitálisak, ugye? Tehát nem CB rádió technológia már, ugye? Szóval hatótávon belül tökéletes és kristálytiszta hangot adnak?
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Eladó WHARFEDALE EVO 4.3
- -61% Samsung Galaxy Book2 Pro 13:i5 1240P,8GB,256GB,13.3" AMOLED,400nit 100%sRGB,WiFi 6E,csupán 870g
- Amazfit GTS 2 új! (nem a mini)
- -62% HP EliteBook 845 G7 (840 G7):Ryzen 5 4650U,16GB,512GB SSD,vilI.MAGYAR bill.,Bang&Ol.,Win11ProHU
- Több db HP Thunderbolt dock 230W G2 230W -os töltővel MONITORCENTER