- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvényekHa tudsz olyan megmozdulásról ami nem szerepel a listában, azt légy szíves jelezd geresics kollégának!
A vezetői engedély kategóriákról
Jelenleg az alábbi kategóriák vannak érvényben:
- AM kategória: maximum 50 cm³-s, maximum 4 kW/5 LE-s és maximum 45 km/h-s sebességet elérni képes segédmotorkerékpár vezethető vele. Ezzel a kategóriával külön topik foglalkozik: Robogó, kismotor
- A1 kategória: maximum 125 cm³-s és maximum 11 kW/15 LE-s motorkerékpár vezethető vele. Mindkettőnek teljesülnie kell (!), ha bármelyik átlépi a megengedett határt akkor az A1 kategóriára érvényes jogosítvánnyal az adott motor nem vezethető.
- A2 kategória: maximum 35 kW/48 LE-s, de 0.2 kW/kg arányt meg nem haladó motorkerékpár vezethető vele. Hengerűrtartalomra vonatkozó korlátozás ebben a kategóriában nincs.
- A kategória: azaz a korlátlan kategória.Hasznos olvasnivaló: Nem papírral megy? - Mindent a motorjogsiról
Az imént említetten kívül "szomszéd topikunk" még a Nagyrobogósok baráti topikja, illetve az Eletromos autok - motorok topicja is.
Ha kategóriát váltanál itt egy táblázat arról, hogy milyen lehetőségeid vannak:
(Forrás: http://www.stopautosiskola.hu)
A táblázatban rosszul szerepel: 2 éven túli A2 -> A esetén a korhatár nem 24, hanem 20 év.Kötelező olvasmány jogosítvány előtt állóknak és friss jogsisoknak:
Motorozz ésszel!
Nagyon sok hasznos dolgot tartalmaz ez a kis összefoglaló a ruházatról, vezetéstechnikáról és a közlekedésbiztonságról.Amennyiben most szerezted a jogosítványt ne feledd: a sikeres vizsga még nem jelenti azt, hogy tudsz is motorozni, úgyhogy légy óvatos! Javasolt egy vezetéstechnikai tréninget elvégezni, az olcsóbbaktól a drágábbakig széles palettán mozog ezen szolgáltatás köre, illetve alkalmanként szoktak lenni ingyenes tréningek is. Természetesen egy ilyen tanfolyamon sem fogsz mindent tudást megszerezni és persze enélkül is van motoros élet, de olyan dolgokat tanulhatsz melyeket másképp csak hosszú idő és sok kilométer alatt.
Vezetéstechnikai tréningek (a teljesség igénye nélkül, közútra, pályázásra, terepre vegyesen):
BMW Motorrad Vezetéstechnikai Tréning (nem csak BMW-seknek)
Chrobák pályamotorozás tréning
Driving Camp
Fullcontrol
Hungaroring motoros akadémia
Motomarvel Motocross Iskola
Riliclub
Safety-Hungary
Vezetéstechnikai centrum
Wild riders akadémia+1 Onroad motorozási technikák (videósorozat)
Ha netán ki szeretnéd próbálni magad versenypályán, akkor erre is lehetőséged nyílik, már akár 5000 Ft/fél naptól. Itt is sok mindent lehet tanulni, felesleges közúton száguldozni, hogyha van erre kialakított pálya.
Birizdo Kart
Euro-Ring
Hungaroring
Kakucs Ring
Pannónia-RingA motorvásárlásról
Régi jó tanács, hogy érdemes kisebb géppel kezdeni, majd fokozatosan haladni a nagyobbak felé. Manapság azonban egy-egy csere nem kis összeget emészt fel és nem mindenki engedheti meg magának ezt a fokozatosságot. Ha te is így vagy vele és dilemmában vagy, mert a kinézett gép adatlapján 100+LE szerepel ne ijedj meg! Ha van önkontrollod nyugodtan nézelődj tovább, többen is ilyen erős vason kezdték nagymotoros pályafutásukat. Általános tapasztalat, hogy alacsony fordulatszám esetén az erősebb motorok is jól kezelhetők és csak magasabb fordulaton "jön ki belőlük az állat".
Ami viszont fontos: ilyenkor mindenkinek "viszket a tenyere", de ne hozz elhamarkodott döntést, az később nagyon sokba kerülhet! Nézd meg jól a hirdetéseket, ha valaki arra sem képes vagy hajlandó hogy pár értelmes mondatot írjon és/vagy feltöltsön néhány képet, akkor nem biztos, hogy tőle kéne vásárolni. Ha vannak képek vesd össze a gyári fotókkal, amennyiben valami nem passzol és az eladó váltig állítja, hogy minden gyári akkor az már gyanús kell legyen. Persze olyan motor szinte nem létezik ami még egyszer sem dőlt, ez ne riasszon el! A kérdés csupán az, hogy ezt miként orvosolták (rendesen összerakták vagy csak tákolták) és hogy elismerik-e.
A cycle-ergo.com oldalon a különböző paraméterek megadása után meg tudod nézni kb. hogy mutatnál az egyes motortípusokon.
Néhány oldal ahol használt motort kereshetsz:
Használtautó.hu
KépesMotor
jófogás.hu
Ha a hirdetés alapján korrektnek tűnik az ajánlat és elmész megnézni a vasat, akkor (amennyiben vásárlási szándékkal mész) vigyél magaddal egy szerelőt vagy olyat akinek legalább valami sejtése van arról mit kell nézni. Téged valószínűleg úgyis elvarázsol a csillogás, de ami esztétikailag teljesen korrekt annak a műszaki állapota is lehet tragédia, úgyhogy jó ha látja egy hozzáértő is. Ha ezt nem tudod megoldani akkor itt vannak
Persuader tanácsai használt motort vásárlóknak:
"Szóval kezdjük az aljával.
Felnik. Alaposan átnézni, van-e rajta padkázás, megpörgetni, miközben sztenderen van, megkérni egy másik személyt, hogy emelje meg az elejét, hogy levegőben legyen az első kerék. Igen drága a felnigörgőzés. Ha már a levegőben van és támaszkodik az oldalsztenderen, a segítő pedig tartja, akkor rángassuk is meg a villákat előre hátra a kereket oldalra, hogy van-e valami a csapágyakkal, vagy a csúszócsővel. Hátsó lengőkar ugyanez. Megrángatni oldalra, hogy ki van-e kopva a csap vagy bármi. Nem szabad megmoccannia oldalirányban. Gumiknál ha kopottak az nem jó. Nagyon drága egy garnitúra és ha középen el van kopva az első, akkor az életedet kockáztatod, ha rajtahagyod.
Villáknál, hátsó rugóstagnál olajfolyást sem árt keresni, bár a felnin ilyenkor van nyoma. Mivel az újabb motorokon a csúszócsőben lévő persellyel együtt kell cserélni a szimmeringet, igen drága a szett.
Nem árt, ha rángatjuk egy kicsit a kormányt, megpróbáljuk behintáztatni, illetve ráülünk és megnézzük van-e csillapítása a hátsó rugóstagoknak vagy központinak. Találkoztam olyan SV-vel, amelynek elöl nem volt semmi csillapítása...
Általában elmondhatjuk, hogy aki custom bike-ot csinál a motorból, abból legkevesebb alakalommal sül ki valamilyen mindenki számára tetsző, vagy legalábbis pozitív irányú változás, mind kezelhetőségben, mind külalakban. Vagy marha nagyot estek vele.
Vázpolírozás a leggyanúsabb eset. Felnipolírozás ugyancsak.
A sportlégszűrők, meg mindenféle racing besorolású marketingvakítások az újabb motorokon mínusz lóerőket okoznak, mivel a szerelőhöz már nem tolják el, hogy összehangolják az injektorral, mert ahhoz egy teljesen más térkép kellene, nem elég simán CO-t tekergetni. Vagy Power Commandert kellene belevenni sok pénzért. Ezek meg sokkal drágábbak, mint egy sportlégszűrő. A blokkon külsérelmi nyomokat nem nehéz találni. Mindent meg kell vizsgálni, ami először a földhöz ér borulásnál. A blokk állapotát csak körbe lehet lőni mostanság a használtmotor piacon. Az aktuális km óra állásokat nem is érdemes leolvasni, inkább egy átlagot kell számolni az évekkel. Pl. szorozzuk meg a gép éveinek számát kb 6000 km-el. Korántsem lehetünk tisztában így sem a valós km értékekkel, de egyből ki lehet szűrni a nagyon irreális értékeket.
Ha nincs nálunk éppen kompressziómérő, vagy nincs lehetőség mérni, akkor a kartelgáz mennyiségéről talán következtethetünk arra, mennyire van elkopva. Illetve a km értékeket érdemes összevetni a szervizkönyvben leírt cserékkel, vagy ellenőrzésekkel. Pl. egy 1X 000 km-es motornak bontatlannak kell lennie a szelepfedelének. Vagy az első guminak a gyárinak kellene lennie, illetve a hátsó fékbetét sem kopik el ennyi idő alatt. Ez könnyen lebuktathatja a tekergetős tulajokat.
Ha valami baja van a motornak, vagy estek vele, ellenőrizhetjük a váz egyenességét nagyjából, ha a blokkon átmenő csavarokat kilazítjuk és elkezdjük forgatni. Ha akadni fognak, azaz elgörbültek, akkor a váz is görbe.
A kormánynyaknál sajnos ennyire pontos képen nem kapunk. Talán a hűtő alatti idomhoz lehet mérni az első kerék távolságát.
További blokk szerelgetési nyomok. Néhol gyári, néhol más bilincsek a hűtőcsöveken, stb.
Nem árt a tankot is leszerelni és alánézni, hogy mi lapul az airboxnál. A zajokra is figyeljünk, menjünk egy karikát bukóval, amikor végigváltunk az összes sebességfokozaton, hogy minden rendben-e, könnyen kapcsolható-e (kivéve régi r6 ), meg üvegeltük is egy kicsit, 90-nél a kormányt is elengedhetjük, hogy merre akar menni (természetesen ha nem egyenesen megy akkor bibi van). A zajokat később levett sisakos karikánál hallgathatjuk, ha egyáltalán mond ez valamit bármilyen embernek.
A vázat, segédvázat alaposan átnézni, levenni az üléseket. A segédváz előszeretettel törik, hajlik eséskor. Találkoztam ilyen motorral, az eladó azt mondta nekem a kisipari hegesztésre egy japán motor segédvázán, hogy a vibrációtól tört el. Nem méltattam arra sem, hogy kinevessem.
Elektromos dolgokat minden esetben nézzük át, próbáljuk ki. A rossz akku nem olcsó mulatság egy régebbi vashoz sem. Nem árt rámérni a töltőáramra. 14,x-nek kellene lennie az értéknek.
Külalaknál a nem gyári matricák árulják el egyből a bukást, újrafényezést. Minél többet tudjunk meg interneten a kiszemel motorról. Milyen évjáratban milyen színnel jött ki, stb. Az idomok belsejében szokott hangszigetelő szivacs lenni. a kipufogónál hővisszaverő fólia. Hiányuk ugyancsak javításra utal.
Alapvetően a kopóalkatrészek állapota azt mutatja meg nekünk, hogy szezon közben mennyit kell ráköltenünk a vasra. A fékbetéteket, kuplungot nem árt ellenőrizni, a lánc, lánckerék állapotát mert rengeteg pénzt el lehet az apróságokra költeni, anélkül, hogy motorozni tudnánk. Ezek mind befolyásolják a motor árát. Azaz alkudjunk keményen.
A hirdetések szóhasználatai: egyedi megjelenés - idomok szarrá voltak törve legalább egyszer. Pályán nem volt soha - sportmotor esetében 80 százalékban hazugság
Egyébként semmi kivetnivaló nincs a pályahasználatban. A gumik minőségéről, márkájáról, kopottságáról amúgy is egyből lehet látni, hogy hol használták. Rendszeres szervizelés a lényeg, illetve az odafigyelés. A sportmotorok amúgy is erre valók.
A forgalmit sem árt átnézni, illetve a fékcsöveken megkeresni az évjáratot jelző számokat.
nagyjából ennyi jutott eszembe. Korántsem a teljesség igényével."Amennyiben ez alapján is minden jónak tűnik megkérheted az eladót, hogy hozza el egy általad megjelölt szerelőhöz aki átnézi mielőtt megvásárolod (ha még nem ismersz egyet sem akkor keress valakit, tulajdonosként úgyis szükséged lesz rá).
Ha megszületett a végleges döntés, de ott és akkor nem köttetik meg az üzlet, akkor fizethetsz előleget vagy foglalót. A kettő közti különbség, hogy foglaló esetén ha te gondolod meg magad akkor nem kapod vissza a pénzed, ha az eladó lép vissza akkor pedig ő az összeg dupláját fizeti vissza számodra. Előleg esetén ha bármelyikőtök meggondolná a dolgot egyszerűen visszakapod a pénzed. Ha biztos vagy a dolgodban akkor tehát érdemes lehet a foglalót választani. Persze legyen "lepapírozva"!
Amikor az adás-vételre kerül a sor az alábbiakra lesz szükség:
- az adás-vételi szerződés négy példányban: kettő az eladóé, kettő a tiéd (mindkettőt kérik az okmányirodában, az egyiket visszakapod)
- a motor forgalmi engedélye: ezt vinned kell az okmányirodába, ahol bevonják és ott helyben kiállítják a nevedre az újat
- a motor törzskönyve: ezt szintén az okmányirodában bevonják és később kapod postán az újat
- az eredetiségvizsgálatra: megbeszélés tárgyát képezi, hogy az eladó vagy a vevő intézi; az erről szóló iratot a többivel együtt az okmányirodába kell vinned
- amennyiben "lábon" szeretnéd hazavinni a motort akkor szükséged lesz kötelező gépjármű-felelősségbiztosításra is. A megkötésének nem feltétele hogy te légy a tulajdonos, így akár már korábban is intézheted, de ott a helyszínen is megteheted ezt online. Ha enélkül indulsz útnak és valami történik, akkor saját erőből kell helytállnod. Illetve ha halogatod a biztosítás megkötését, akkor az adás-vétel dátumától számolva minden egyes nap után fedezetlenségi díjat kell fizetned.
Ha megtörtént az adás-vétel 15 napod van arra, hogy a felsorolt iratokkal (és persze a személyiddel, valamint a lakcímkártyáddal) befáradj az okmányirodába és bejelentsd a tulajdonosváltást.
Javasolt, hogy egy szerelőt is látogass meg, ha már a vásárlás során látta a gépet akkor azért, ha még nem akkor azért; ha mást nem legalább az alap dolgokat (pl. a folyadékokat) érdemes lecseréltetni.A védőfelszerelésekről
Ha megvan a gép ne feledkezz el a védőfelszerelésről sem! Motoron egy baleset esetén jóval védtelenebb vagy mint pl. egy autóban, adott esetben ami ott csak egy-két sérült elem az motoron ülve súlyos sérüléseket jelenthet. Azt természetesen nem mindenki teheti meg hogy erre is egy vagyont költsön, de vannak olcsóbb megoldások is, a lényeg hogy valamiféle védőfelszerelés mindenképp legyen rajtad, mert "rövidnadrág-póló-papucs kombóban" szó szerint az életeddel játszol!Motoros boltokat értékelő információs oldal: http://motorosboltok.com/
Sajnos még elég kevés valódi komment található benne, de ezen csak mi motorosok tudunk segíteni!Új ruha/felszerelés vásárlása esetén ajánlott oldalak:
AdaMoto
Alpinestars - Auner, Auner Győr, Pardi
Bering - Fokt Motor
City Bike (Győr)
Dainese - Karasna
Clover, Caberg, Arai - Motoroázis
Forcefield, Kriega - FXC Plusz Bt.
Icon - MotopartsShop
KeloMotor
Macna, Dane - Shox
Modeka - Darázs Garázs
Mugen Race, Berik. Arlen Ness - SuperZoneParilla- KERÜLENDŐ!
Puma - DanGer Bikes
Spidi, Sidi, XPD - MotorLine
Spyke, TCX, X-lite, Nolan, Schubert - EuroMotor
Használt ruha/felszerelés vásárlása esetén ajánlott oldalak:
jófogás.hu
Vatera
KépesMotor
Bőrruha tisztítása:
Baranyi Szűcs Műhely
Bukósisakok töréstesztje:
SharpTovábbi hasznos olvasnivalók
Terepen motorozásra vonatkozó jogi háttér!
Merüljünk le egészen a motorolaj legmélyére!
Fel a fejjel! - A tekintet és a testtartás jelentősége
Megálljt parancsol - Életmentő technikák: a fékezés
Ha megfőzöd, a te bajod - Karbantartás: Hűtőrendszer
Tízből nyolc akku menthető lenne - Minden, amit tudni kell az akkumulátorokról, meg egy kicsit több
Fékekről őszintén
Mire a nagy áhítat?
Városi legendák: nagyobb féktárcsát a motorra?
Húzd meg, ereszd meg! - A motorátalakítás hazai szabályozása
Sportkipufogó? Ide a forgalmit! - Biztonság: utólagos extrák a motorokon
Ha nincs pénzed újra... - Piac: motorbontók Magyarországon
Biztos, hogy megvéd? - A motorbiztosítások útvesztői
Így készítsd fel a motorod - Technika: motorfelkészítés túrára
Aludj csak, én vigyázok! - Így védd utazás közben a motorod!
Drága kilométerek - Motorosok útdíjai Európában
Tíz tuti tárolási tipp
Csak higgadtan! - Vészhelyzetek elhárítása és kezelése
Néha a tuning az olcsóbb megoldás - Technika: futómű karbantartása és tuningja
A mágikus DOT szám, amin nagyon sok múlhat
Sportkipufogó vizsgáztatása, módosított kipufogó vizsgáztatása, E szám, NKH, forgalmiba bejegyzés. @ z123456789Topiclakók motorjai:
[lAyCsI] - Suzuki Bandit 1200 K1
&rew - Yamaha fzr1000, Yamaha Thunderrace 1000 2000
ALI_G - Yamaha R6R
alvaro - BMW F650 CS (2004)
bajnokpityu - Honda CBR600F Sport (2001)
Beowulf_78 - Suzuki GSX-R 1000 K2
beteg - Kawasaki ZX-12R (2001)
bigdady - Yamaha FZ6N (2004)
Boci_83 - Honda CBR 929 RR (2000)
boogie84 - Honda CBR 600F (F4) (2000)
canniball - Suzuki SV650N (2004)
Djuree - Yamaha FZS 600 Fazer (2002)
doc - Honda VFR750F RC36-II (1996)
emvy - Honda CBF600S ABS 2005, Aprilia Scarabeo 50 (2004)
feca81 - Yamaha FZR 600 Genesis
ferkoboy - Honda CBF 600 N ABS (2004)
Flashback - Suzuki GSXR 750 (1993)
fzr1000 - Honda VTR 1000R (RC51)
gaboman - KTM SMC 625
HGabor89 - Honda CBR600RR
hitman - BMW F650CS
jasszer - Suzuki GS500
Kasza08 - Aprilia RS 125 Extrema (1994)
Kevo - Suzuki SV650S
Kígyó - Suzuki GSX750F (1999)
KoVee84 - Kawasaki ZX-6R Ninja (2008)
McReay - Honda CBR 600 F4 (1999)
.mf - Kawasaki ZX-6R (2001)
Mocsanisi - Suzuki Bandit
Nightmare - Honda CBR600F (2002)
persuader - Aprilia RS125
Preda - Honda CBF600S - (2004)
rebel56 - BMW F650 (1999), Simson SR2E (1963)
Robi_73 - Suzuki SV 1000
shiNIN - Hyosung GV250 Aquila, (2005)
Shkiz0 - Suzuki GSX-R 750 K4 (2004)
Stalker-2572 - Suzuki DRZ400E (2002)
SzalaiG - Honda CBF600 (2008)
TayRol - Suzuki Bandit 650 K7 (2008)
titko - Yamaha FZS 600 Fazer (2001)
Tüzi - Honda VFR800 Fi (1999)
Uher - Kawasaki ZX-9R (2003)
whYz - Kawasaki ER-6N (2012)
zsoltee10 - Honda XL1000VA (2010)
Zsubi - Yamaha MT-03 (2009)[-HERO-] - Yamaha MT10 - Kecel
akos727 - Suzuki Bandit 1200 MK1 - Budapest
AndrewTdi - Kawasaki Z1000 (2008)
Bogyó bá' - Suzuki GS500E (2007) - Kalocsa
Boxer001 - Honda CBR 600F (2003)
CyberPunk666 - Kawasaki Ninja 300 Anniversary Edition - Budapest
csongi -
Yamaha Tenere XTZ660 (1991)- SzegedDebilon - Suzuki DL650 V-Strom (2019) (L9) - Barcs
demars - Honda CBF600 S (PC38) (2004) - Barbacs
Des1gnR - Honda CB600FA (2007) - Kecskemét
djeperto - Honda VFR 1200 XD Crostourer (2014) - Sándorfalva
Doki16 - Suzuki GSF650 SA (2008)
energy4ever - Suzuki GSX-R 125 ABS (2019)
etnies - Suzuki DL650XT (2015) (AL2) - London
fattyu - Husqvarna 701 supermoto (2020) + Suzuki GSXR 750 K6 + Kawasaki ZRX1200S (2004)
Ferdzsoo - Honda VFR 1200F (2011)
FeZ... - Kawasaki KLR650 Tengai
Formaster - Yamaha MT-07 - Svájc AG
Francesco77 - Ducati Monster 900 (2000) - Gödöllő
Geresics - KTM 790 Adventure-R (2020) + Kawasaki KLX250 (2009) - Pécs
GTVili - Moto Morini 1200 Sport (2007)
Horvi - Kawasaki Z750 (2007) - Érd/Budapest
hugi0 - Aprilia SX125 (2008) - Yamaha WR250X (2008) - Budapest
Integra - Honda CBR600RR (2008) PC40
jacis - BMW S1000R + Suzuki GSX-R 1000 K7 - Kecskemét
JoceeHunt - Suzuki Hayabusa GSXR1300R (2007)
JoinR - KTM 390 Adventure (2020)
Kloden - Honda Transalp 700 XL700V (2009)
Kolondrum - Kawasaki ER-6N (2008)
KoVee84 - Kawasaki ZX-6R Ninja (2008)
KrenAtesz - Honda VFR800A ABS (2009)
Kroni1 - BMW R1150GS Adventure
Laraxior - Honda CBR 600RR (2006) - Frankfurt am Main
lazatt - Kawasaki Versys 650 (2008) - Budapest/Edelény
llwynog - Honda CBF 1000 ABS (2006) - Dunaújváros/Kalocsa
MaCS - BMW R1150GS / Honda Transalp 600
MCs88 - Yamaha MT-07 (2018) - Szeged
Mentolka - Kawasaki Versys 1000SE (2020) - Budapest XVII.
Methionyl - Yamaha MT-09 (2021) - Bp
Micsurin - Honda CB500 PC32 (1997) - Fót
Mosquito34 - Honda XL 1000VA Tour (2009)
norbert1998 - Honda XL125V Varadero (2005) + Suzuki DL650 (2005) - Szombathely
Oppenheimer - Honda CBF 1000A (2007) - Budapest
palfitom - BMW F800GT (2014) - Budapest
Polemius - Suzuki GSF 600 Bandit
polimorf - Honda ST1100 Pan European
Predator2 - Yamaha Mt07 (2020)
Prof01 - Yamaha FZR 250R (1993)
Rent - Suzuki VZR 1800 (2008) - Monor
runner 125 - Honda VFR 1200F (SC63) (2015) + DR-Z 400S (2007)
SirKero - Honda Transalp XL600V (1996)
Steven - Suzuki V-Strom 1050 XT (2020)
StoneBridge - Yamaha MT-07 (2014)
tboy93 - Honda CBR500R (2017) - Szigetszentmiklós
Teasüti - Honda CBR 600 F4i (2004) - Salisbury, UK
TommyGun - Honda NT700V Deauville
TommyNagz - Honda CBF 500 (2007)
ujskodas - Honda CBR600F (2006)
Varoz - Honda CB600F Hornet (PC36) (2005) - Székesfehérvár
vlevi - Tracer900 (2019) - Nyíregyháza
V.Stryker - Voge Rally 300 (2023)
Xaels - Keszeg: Harley-Davidson Dyna FLD 103 Switchback (2014) - Budapest
zolee5016 - Yamaha BT 1100 Bulldog - Budaörs
Zsírkrétamen - KTM 390 Adventure (2022)
Ha szeretnéd te is itt látni (vagy épp nem látni) a motorod kérd a topikban vagy keresd a topikgazdákat!
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Külpolitika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Turbózd fel a gaming élményt most! Rèszletre is! 0% THM
- PROHARDVER matricás ház ingyen elvihető
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !