Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#60401) #43301120 válasza Polemius (#60400) üzenetére


#43301120
törölt tag

Nem, azt nem írták, de jó tipp köszönöm!

Basszus nem tudom hogyan bírom ki nyárig amikoris megcsinálhatom a jogsit és megveszem a motort. :D

Somatom: De érzékük az van a szép vonalakhoz! :)

[ Szerkesztve ]

(#60402) zsolt19900 válasza #43301120 (#60401) üzenetére


zsolt19900
őstag

nem kekeckedésből mondom, de 5-6guriga nem lesz elég egy ilyen normális gép megvételére

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#60403) #43301120 válasza zsolt19900 (#60402) üzenetére


#43301120
törölt tag

Kérlek fejtsd ki!

Én az 5-600 ezret természetesen úgy gondoltam, hogy azt csak a gépre. Tisztában vagyok azzal, hogy az átírásnak meg ezzel kapcsolatos dolgoknak kemény díja van. Illetve számoltam az első szervizzel is, meg azzal is, hogy esetleges gumicserének is benne kell lennie. Továbbá a bukóm sajna már 7 éves, szóval azt is cserélném. :) Ezekre a költségekre gondoltál, vagy valami másra? Kíváncsi vagyok a nálam tapasztaltabbak véleményére, ezért is írtam ide! :)

[ Szerkesztve ]

(#60404) V.Stryker


V.Stryker
nagyúr

Jó reggelt!

A túrázó kollégáknak szeretnék egy kis infóval szolgálni túraútvonal tervezéssel kapcsolatban.
Az útvonalakat általában mindnyájan google maps-on szoktuk tervezni és gondolom a többség utána átpötyögi az igo-ba, amit szerintem mind utálunk kicsit. No, addig kergettem a dolgot, míg tényleg találtam egy pár kattintásos megoldást, nem csak iGO-val navigálóknak.

Leírás:
- Töltsétek le a Tyre program ingyenes verzióját.
- A programban a google maps töltődik be, szépen működik a keresés is...hozzatok létre egy útvonalat
- A mentés gombbal mentsétek el, de a legördülő menüben válasszátok a GoogleEarth kml kiterjesztést. (itt számos más navigációs szoftver garmin, tomtom kompatibilisbe is ki lehet menteni)
- Ezt a kml fájlt pedig másoljátok be az igo vagy primo könyvtár /Content/Userdata/Route mappájába. Ha a route mappa hiányzik, hozd létre.
- Indítsd el az igo-t és az útvonal betöltése menüpontnál megtalálod a létrehozott útvonaladat, betöltöd és ennyi.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#60405) Bogyó bá' válasza #43301120 (#60403) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Csak a saját példám röviden: idén nyáron csináltam meg A1-ről "különbözetivel" a nagy A-t, így a KRESZ-t újra kellett tanulnom, de csak 10 órát kellett vezessek: kb. 70k HUF.
Vettem egy megkímélt állapotú 8 éves Suzuki GS500-at 500k-ért. Névre írva, hazaszállítva (nem volt még meg a jogsim akkor ) + 60k. A motoron vadiúj gumik, alig futott láncszett volt, így arra költenem nem kellett, viszont a hátsó féktárcsa betétekkel, valamint az akku azonnal kuka volt (összesen 50k). A vásárláskori szerviz (olaj+szűrők+gyertyák) 13k. A motorra került bukócső (19k), a legolcsóbb kis túraplexi (8k), használt Givi doboztartó új platnival (12+8k), egy új hátsó doboz (34k). Vettem xRider GPS-t (35k), kis tanktáskát (15k), Oxford markolatfűtést (18k postával), két kínai nappali menetfényt (7k).

Szóval az egyébként viszonylag olcsón vett, nagyon jó állapotú gépemmel így tartok most 500k "helyett" 850k-nál (kell még pár apróság, így hamarosan 900k-nál lesz "vége" a dolognak. Jóval több, mint amire vásárláskor tippeltem volna, és semmi extra kiadás nem volt.... :F

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#60406) Bogyó bá' válasza V.Stryker (#60404) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

iGO megeszi az outputot? Nálam csak a TomTom és a Garmin választható kimenetként.... :F

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#60407) V.Stryker válasza Bogyó bá' (#60406) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Inputot nem?
Nálam megy. :)

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#60408) Bogyó bá' válasza V.Stryker (#60407) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

A program outputját (kimenetét) nem sikerül az xRider által emészthető formába menteni, illetve használatra bírni.

Mivel csak most kezdtem el vele játszadozni, így tuti hogy én bénázok valamivel... ;]
Te is az ingyenes verziót használod? :F

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#60409) Gaboman válasza Czimby (#60389) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Az SV650-et nem igazán ajánlanám kezdő motornak, mármint akkor inkább egy 600cm3 sor4-et.
A V2 főleg a régebbi karbis változat eléggé nyers, főleg a motorfék tud megviccelni.
Egy sor 4 sokkal finomabb, motorfék is lágyabb, egyenletesebben jön meg az erő is.
Egész más élmény a két motorral az utakat róni.
A V2-nél inkább a vadság jön elő már alacsony fordulaton, a seggét megcsúsztatás 6.ból, 4.be visszaváltásnál.
Sor4-nél a magas fordulaton történő erőtöbblet, alul viszont finom erőleadás.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#60410) V.Stryker válasza Bogyó bá' (#60408) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Valahogy így kéne:

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#60411) #43301120 válasza Bogyó bá' (#60405) üzenetére


#43301120
törölt tag

Erre nagyjából én is számítottam. Bár valóban eléggé gyorsan röpködnek a tízesek, de én is készültem erre.

Motorjogsinál még van rutinvizsga?

(#60412) V.Stryker válasza #43301120 (#60411) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Van még rutin és most szigorították! Sokkal nehezebb relatíve, mint a forgalom.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#60413) HSM válasza Gaboman (#60409) üzenetére


HSM
félisten

Alapvetően egyetértek a leírtakkal, abszolút kezdőknek én sem ajánlanám az SV-t. :N [link][link]

Ugyanakkor a kérdező ha jól rémlik, nem kezdő, csak kategriát váltó, úgy azért más a helyzet.
Mondjuk ha 6-ból 4-be váltásnál kiteszi a seggét az szerintem 100% user error, ennél sokkal durvább terhelés-visszaváltásokkor sem volt semmi gondom még a motorral. :N Igaz, az enyém már a dupla pillangószelepes injektoros változat.
A sor4-nél alul a finom erőleadás ára viszont, hogy nincs erő, amíg fel nem tornászod a fordulatot a váltóval. Ez az elején kellemes lehet az első pár hétben, de engem hosszabb távon tuti halálra idegelne. Az SV-n borzalmas praktikus, hogy nem kell városi tempónál kettőt visszadobni, ha kis erő is kéne. ;)
Szóval mérlegelni kell majd a kérdezőnek, mit is szeretne. :R

(#60414) V.Stryker válasza HSM (#60413) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Na ne viccelj... nekem a 750-es sornégynél se kell visszaváltani és nem dadog, nem rángat hanem megindul. Egyedül a motor alacsony fordulaton való szop.tására figyelek, hogy 3000RPM alá nem engedem, de akkor se azért,mert nincs nyomaték...

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#60415) Topiccsendőr


Topiccsendőr
addikt

most akkor megint lehet temetni a topicot egy hetig, mire kialakul egy mindenkinek megfelelo konszenzus, hogy a "milyen motort vegyek" kerdezonek mit valaszoljunk.
es ez mindannyiszor lejatszodik, ha valaki egy ilyet bekerdez. leakad minden.
baszki mint az amnezias ent-erdo tanacskozas.

szerintem ez az o harca...
mindig lesz egy megokosabb tanacs, de amikor nekem (utcai rendszamos) etz-m volt, alig vartam hogy lecsereljem azt a fostalicskat valami japanra. tok mindegy mi volt, es nem erdekelt ki mit okoskodott nekem. dehat ez az en velemenyem.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#60416) Topiccsendőr válasza V.Stryker (#60414) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

hanem azert mert nem kap olajat a motor mi? :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#60417) V.Stryker válasza Topiccsendőr (#60415) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Szerintem annak van a legkönnyebb dolga, akinek van érzelmi kötődése. Én pl. tudtam,hogy akarok egy bocit és nem volt az az Isten, hogy le tudjanak beszélni róla. Tizenévvel ezelőtt az volt az első japán sportosabb motor amivel vittek és azóta kellett egy ilyen. Nem volt kérdés. Észérvek lehetnek másik mellett, de mindig lett volna bennem egy hiányérzet, így ezt már a legelején kipipáltam. :)

Viszont pár év múlva biztosan jövök ide blokkolni a topikot, de legalább tudom szűkíteni a kört. :) Valami magas, Varadero szerű japán, kardán hajtással, min. 1000ccm...lehetőleg sor4. Ötlet? :DDD

hanem azert mert nem kap olajat a motor mi? - :B Nem olaj, hanem a hengerfalon kialakult vagy lévő vagy mit tudom én hogy odakerülő nagyon hasznos akármilyen filmréteg óvása miatt, amit alacsony fordulaton leszedne. :DDD

[ Szerkesztve ]

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#60418) canniball válasza Topiccsendőr (#60415) üzenetére


canniball
nagyúr

Pedig szerintem az összefoglalóban ott a lényeg...

V.Stryker!
Most élvezd a "bocit", a kérdésre pedig térjünk vissza "pár év múlva"! :D

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#60419) HSM válasza V.Stryker (#60414) üzenetére


HSM
félisten

1. A 750-esed nem 600-as, és emlékeim szerint az ráadásul inkább nyomatékra hangolt blokk.
2. Nem is mondtam egy szóval sem, hogy dadog, vagy rángat, a 600-asnál arra gondoltam, hogy elgurulsz vele 2000-es fordulaton is, eszébe se jut rángatni, de ha odahúzol neki, elindulni se nagyon fog. :N

Nem tudom ezt szebben megfogalmazni, de ha egymás után mész egy 600 sor4-el, és utána egy SV650-es V2-vel, érezhetően jobban "menni akar" az SV, ha nem forgatod nagyon őket.

(#60417) V.Stryker: Hát igen, így könnyű választani. :D :R

(#60420) polimorf válasza Topiccsendőr (#60415) üzenetére


polimorf
tag

Hát igen erről már számtalanszor volt szó.
Abban, hogy ki milyen motort válasszon nem fog tudni segiteni senki, ez egy totál egyéni dolog, izlés, igény, stilus stb kérdése. Esetleg ha ezek meg vannak akkor ezeken belül lehet ajánlani valamit.
Kár is ebbe komolyabban belemenni amig nincsenek konkrét elképzelések. (Ez csak az én véleményem) :R

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#60421) Topiccsendőr válasza V.Stryker (#60417) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

epp errol van szo.
ha erzelmi alapon tortenik a motorvalasztas, akkor mi koze van vadidegen embereknek ehhez? akkor mar reg megvan a kiszemelt. ilyenkor az ember csupan fejcirogatast akar a tobbi embertol, hogy azt vegye. (epp ezert kerdeztem enis, hogy eddig mit nezett ki)
ha esetleg a tobbi ember tanacsa (amit megszulnek nehany het alatt, kozben azert ver is folyik, a topic 20% a megigeri, hogy tobbet soha nem jon ide, stb) megsem tetszene, o kezdi meggyozni az embereket.

ha ez az egesz nem erzelmi alapon megy. akkor a legprosztobb, legolcsobb fenntartasu, teljesen mindegy hogynezki motort kell megvenni. ami egyertelmu, es szamolgatni kell otthon excell ben.

konkretabb kerdesre van szukseg. meg kell keresni eloszor is egy olyan embert, akinek van az adot kerdeses tipusbol. akinek nincs azt ne kerdezzuk. mert egyaltalan nincs szkseg ures frazisokra, elcsepelt szteretipiakra.
innen erdemes kiindulni.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#60422) Topiccsendőr válasza V.Stryker (#60417) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

ezt a hengerfal fassagot is megbeszeltuk szazszor. ez fassag.
na latod, tokeletes parhuzam. teged befosatott a szerelod ezzel. (bar semmilyen meresi eredmenyei, kiserletei nincsenek a temaban, csupan kezzel elforgatta a fotengelyt, es latta, hogy az olajlehuzo gyuru leszedi az olajat. nahat...)
beirtad ide. jott egy ellenerv tolem. semmilyen meresi eredmenyeim nincsenek, (csak egy elo pelda, akinek 100 e km felett van a motorja rangatva hasznalva) es mi marad meg benned? ez a fassag. szerencsere te nem allsz neki teriteni. :D

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#60423) V.Stryker válasza Topiccsendőr (#60422) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Azt felvenném mikor ezt Tasival lemeccselitek. :DDD

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#60424) Topiccsendőr válasza V.Stryker (#60423) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

nagyon konnyu lenne lemeccselni.
MERNI kellene. addig minden csak egy allitas. hiaba szerelt meg valaki 100000 motort. ha az adott jelenseg nincs lemerve, es megvizsgalva, hogy mi mitol van, addig tipp minden. nincsenek profetak.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#60425) V.Stryker válasza Topiccsendőr (#60424) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Én nem mondom,hogy nem hiszek neked, de mellette sok helyről olvastam, hallottam, nem csak motoros témában, hanem autónál is, hogy nem feltétlenül jó pl. autónál 1200-nál elváltani. És ha hülyeség is, de ha sokat hallod, azért benned marad. De mindegy kinek van igaza, mert mindből ki kell venni a hasznosat... a kocsinál amúgy se jó, mert sok városi, sok 1200 as fordulaton váltástól elkoszolódik az egr szelep, megint mehetek ki a nullásra állatkodni és törölhetem a hibakódot. Így belőttem, hogy 1500 alá nem engedem, 2000 körül váltok... benzines, 1.8 125LE.

A motornál meg belőttem ezt a 3000-et, próbálom tartani, de ha nem sikerül, akkor lesz@rom, mert itt jön be a te véleményed. :DDD

De szerintem ne vitázzunk. Hagyjuk a pics.ba a témát ismét. :)

[ Szerkesztve ]

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#60426) Topiccsendőr válasza V.Stryker (#60425) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

nem vitazok en sem tovabb, csupan egy jelenseget irok le most.
amikor talalkoztam az ilyen nagy szakikkal, akiket most nem fitymalasbol irok igy. tenyleg sok tapasztalat volt a kezukben. ok is mondtak nekem mindenfelet. joparszor felkurtak magukat rajtam. nem vitaztam veluk, mert ok jobban tudtak nalam sokmindent. csupan megkerdeztem, hogy miert tortenik vmi. es a legtobbszor vagy nem tudtak valaszlolni, vagy ha valaszoltak, akkor is leellenorizhetetlen nem objektiv modon vizsgaltak jelensegeket, (hallas utan pl) es ez alapjan kovetkeztettek valamire. Nincs meg a penz es nincs meg az ido arra, hogy az ilyen tribologiai jelensegeket sima szerviz megmagyarazza. millio dolog, millio valtozo. es addig amig nincs merve valami, csak egy hit. egy tipp. ezt tartsd szem elott. ep ezert altalaban a szakik azt szeretik, ha meselnek es te harapsz be mindent. akkor megcirogatjak a kis fejedet, ha nem kerdezel vissza, fizetsz es mehetsz utadra. nah hat en nem ez a tipus voltam.
altalaban az arrogansabbik fajta nem hasznalja a "valoszinuleg" a "lehetseges" vagy a "azt hiszem" kifejezeseket. ez a fajta az osszes markahoz ert a vilagon. es a szotaraban nincs az a kifejezes, hogy "nem tudom"

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#60427) #43301120


#43301120
törölt tag

Köszönöm mindenkinek a segítséget, nagyjából már megvan, hogy mit választok. Japán, 5-600ccm, sor4 és nekem a naked kategória tetszik a legjobban. Azok a gépek úgysem a teljesítményre vannak kihegyezve, jó lesz pár évig.

Valaki aki nemrég csinált motorjogsit tudna írni a rutinvizsgáról? Én 2008-ban csináltam A1es jogsit, ahhoz képest mennyire változott a vizsga?

(#60428) canniball válasza #43301120 (#60427) üzenetére


canniball
nagyúr

1. Mivel van A1-ed azt hiszem 8-ast nem kell tolnod (legalábbis nekem a különbözetin nem kellett), de erre azért kérdezz rá az oktatónál.
2. Rövidebb úton kell megoldani a vészfékezést.
A többi úgy rémlik ugyanaz.

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#60429) Bogyó bá' válasza canniball (#60428) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Nekem kellett 8-ast tolnom augusztusban.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#60430) canniball válasza Bogyó bá' (#60429) üzenetére


canniball
nagyúr

Már nem emlékszem: neked is különbözeti volt? Illetve biztos kellett vagy csak megcsináltatták veled? Nekem is mondta a vizsgabiztos hogy toljam, de (mivel sosem csináltam és) jeleztem neki hogy különbözetire jöttem azt mondta OK, akkor nézzük a többit. Aztán kicsit sem voltam bet*jva, miután előttem három embert megbuktatott én meg "beszóltam"... :D

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#60431) ath válasza canniball (#60430) üzenetére


ath
senior tag

ennek a 8-as tologatának mi a jelentősége egyébként? vagy az mitől lenne annyira nehéz?
több értelmét látnám akkor már egy eldöntött motor felállításának, életszerűbb.

[ Szerkesztve ]

(#60432) HSM válasza ath (#60431) üzenetére


HSM
félisten

Elvileg a PÁV helyett van, annyi a célja, hogy arréb tudod-e tolni a motort saját erőből anélkül, hogy magadra borítanád. Nem baj szerintem, hogy van. De a felállítás sem lenne butaság, ha szempont lenne. :R

(#60433) ath válasza HSM (#60432) üzenetére


ath
senior tag

tényleg nem értem a tologatás létjogosultságát. előbb fel kéne tudni állítani egy eldőlt motort, balesetben is ha alatta maradsz az a gond, nem az, hogy tudod e tolni. bajnak persze nem mondanám, hogy része a vizsgának.

(#60434) Bogyó bá' válasza canniball (#60430) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Igazából már nincs "különbözeti", hanem a topik összefoglalóban lévő táblázat adja a minimálisan szükséges óraszámot. A vizsga jelenleg "teljes értékű", a teljesítendő feladatok alól nem lehet mentesülni korábban megszerzett kategóriával sem.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#60435) HSM válasza ath (#60433) üzenetére


HSM
félisten

Oké, de pofára esni a motorral nem szükségszerű, míg néha arrébb tolni igen, pl. amikor parkolsz vele. Tehát tologatni mindenképpen fogod előbb utóbb, míg a felállítás elméletben megúszható.

(#60436) Xaels válasza HSM (#60435) üzenetére


Xaels
félisten

Na meg ha rajtad van a motor akkor örülsz ha lerugdosod, nemhogy emelgesd.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#60437) canniball válasza Bogyó bá' (#60434) üzenetére


canniball
nagyúr

Akkor ha jól értem csak a KRESZ vizsgát lehet megúszni és az óraszámot csökkenteni, az egyéb könnyítéseket eltörölték; ezt nem tudtam.

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#60438) Beerwolf


Beerwolf
senior tag

Szerdán voltam megnézni a fentebb linkelt motort. 2012-ben járt le a műszaki rajta, azóta állt. Elvittem Kawa szervízbe, láncot kell rajta cserélni meg a sok állás miatt nyilván a folyadékokat is lecserélem. Csúsztak vele valamikor régebben, de szépen javtották. Úgyhogy szerintem elég jó áron sikerült hozzájutni. Azóta leszedték a hirdetést, de erről a 2008-as Kawasaki ER-6N-ről van szó. Egy szó, mint száz 2 év robogózás után megvan az első rendes motorom is. Nehéz lesz kivárni a tavaszt! :))

(#60439) Bogyó bá' válasza Beerwolf (#60438) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Gratulálok, szép masina. Széles utat hozzá! :K

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#60440) polimorf válasza Beerwolf (#60438) üzenetére


polimorf
tag

Gratula!
Sok balesetmentes km-t vele! :R

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#60441) zsolt19900 válasza #43301120 (#60403) üzenetére


zsolt19900
őstag

hát azért mert nézelődöm pont ebben a kategóriában és még így télen sincs korrekt vétel 6-7gurcsi alatt sajnos, vagy ami van arra kb ramehet annyi hogy drágább lesz mint egy olyan amit megvettel volna alapból drágábban

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#60442) ath


ath
senior tag

létezik, hogy tök ugyan az a termosztát jó lenne motorba, amit autókhoz is írnak? ez alapján jó a 17670-65G00 és a 17670-76G10 is, utóbbira keresgélve viszont swiftek jöttek elő, meg chevrolet-ek :D :F

(#60443) RAiN91 válasza canniball (#60428) üzenetére


RAiN91
őstag

Én is különbözetit csináltam a nyáron. 8-as tolás volt, többi ugyan az. A vészfékezés is ugyan az, hiába riogattak az interneten, az oktató azt sem tudta miről beszélünk, nem is volt gond vizsgán.

(#60444) canniball válasza RAiN91 (#60443) üzenetére


canniball
nagyúr

Pedig úgy rémlik valaki írta (talán bogyóbá?) itt, hogy neki már a "rövidített vészfékezést" kellett abszolválnia.
A 8-assal ezek szerint nekem (2 éve) mákom volt.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#60445) BoB válasza V.Stryker (#60404) üzenetére


BoB
veterán

Ehez nem kell program, kényelmesen intézhető a böngészőben. Csak nem a sima maps-ot kell használni, hanem a google mymaps-ot.

google.com/mymaps

[ Szerkesztve ]

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#60446) Bogyó bá' válasza canniball (#60444) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Igen, 12m-en kellett megállni 48-50 tempóról. Elsőre nem ment, de 10. kísérletre már perfektül a Gladiussal. Mondjuk az oktató folyton morgott, hogy qrva drága a gumi. :))

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#60447) BoB


BoB
veterán

Moto Guzzi alkatrész árak, javítási szervízelési költségekről tud valaki nyilatkozni? Még mindig motort keresek magamnak, de nincs egy jó sem :O

Pedig nem nagyok az igényeim:
- japán
- két henger
- 800+ ccm
- sportos roadster
- kényelmes hátsó ülés kapaszkodóval
- kardán hajtás

Na ilyen nem létezik. Van viszont olasz használtan:
Moto Guzzi sport 1200

Érdemes lehet egy ilyenbe beruházni?

[ Szerkesztve ]

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#60448) zsolt19900


zsolt19900
őstag

nos eljutottam odáig, hogy gfs650s vs cbf600 (s) azaz mindegyikből a fejidomos tetszik

ezek között választani gondolom egyéni dolog és döntés, vagy van azért pro ill. kontra? nem nem fórum felpörgetés meg stb. a célom, csak tetszik ebben is abban is ez is az is :) pl most lehet, hogy hülyeség de a cbfnek ha jól látom kettő izzója van, gondolom működésre lehet bírni mind a kettőt éjjel, így jobbak a látási viszonyok, viszont a suzukik mindig is jobban bejöttek mint motorok :) de viszont a hondáról is tudom hogy teljesen korrekt motor terén és ez a cbf ez valahogy tetszik :)

annyi a lényeg, hogy falu-város inga munkába járni ill. kisebb nagyobb túrákat lebonyolítani, de gondolom ezekre is mind a kettő motor megfelelő

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#60449) -Mosquito- válasza zsolt19900 (#60448) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Cbf 600-1000 izzó h7-h7 tompított/refi, szóval nem lehet, hogy egyszerre menjen. Illetve felkapcs,úgy megyen. :D

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#60450) Ferdzsoo válasza zsolt19900 (#60448) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Ilyen sokat fogsz este motorozni?
A cbf jobboldali izzója a távolsági. Így az csak akkor megy ha felnyomod a refit. Mint ahogy musqito is írja...

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.